Porniți noul podcast cu Buzzsprout

Ai putea folosi nenumărate instrumente pentru a te marca sau a-ți face publicitate online. Opțiunile variază de la articole online la bloguri și clipuri video. Un mediu pe care nu ar trebui să-l evitați este podcastingul.

Podcasting-ul a crescut în popularitate recent, cu nenumărate emisiuni noi lansate și mii de ascultători s-au conectat. Cursul online gratuit al lui Rory Buzzsprout vă va arăta cum să lansați primul podcast cu competență.

Sectorul podcasting-ului a crescut enorm de-a lungul anilor. Cu toate acestea, cel mai important motiv din spatele succesului său este confortul pe care îl oferă. În zilele noastre, există un podcast pentru toată lumea, indiferent de ceea ce te interesează sau cine ești. Acest mediu vă permite să primiți informații despre fiecare subiect pe care vi-l puteți imagina, indiferent unde vă aflați, dacă alergați, conduceți, vă curățați apartamentul sau gătiți oricând doriți.

Popularitatea podcasturilor

Au fost înregistrate peste 2 milioane de podcasturi în ultimii ani. Aceasta este o creștere considerabilă în lumea podcas-urilor.

  • Informațiile despre podcast au raportat că 2.000.000 de podcasturi au fost înregistrate în 2021.
  • La sfârșitul anului 2022, 53% dintre bărbați și 46% dintre femei vor asculta podcasturi.
  • 62% din populația Statelor Unite va fi ascultat vreodată un podcast până în 2022.
  • Aproximativ 30% dintre oameni învață despre podcasturi prin căutări online, în timp ce 20% învață despre ele prin prieteni sau prin cuvântul în gură.
  • Conform cifrelor lunare de descărcare a podcasturilor Buzzsprout, dacă obții 25-30 de descărcări pe lună, te afli deja în top 50% dintre podcasteri.
  • 62% ascultă și acordă o atenție deosebită întregului podcast, ceea ce este o perspectivă excelentă în comparație cu alte medii, cum ar fi ziarele și presa scrisă.
  • Potrivit unui sondaj recent, opt podcasturi sunt ascultate de orice persoană pe săptămână.
  • Timpul petrecut ascultând audio online în 2020 a scăzut față de anul precedent.
  • Potrivit unui studiu din 2020, cele mai populare platforme și aplicații pentru ascultarea de podcasturi sunt Spotify (25% din toți ascultătorii) și Apple Podcasts (20%).
  • Peste 26 din 100 de americani care au ascultat podcasturi au ascultat în medie 8 podcasturi pe parcursul săptămânii.
  • Un raport a arătat că 22% dintre fanii podcasturilor au ascultat peste 22 de ore de podcasturi în fiecare săptămână în 2019.
  • Același raport a constatat că 35% dintre indivizi ascultă diferite programe cel puțin o dată pe săptămână.
  • Conform cercetărilor din 2019, ascultătorul mediu de podcast peste 12 ani care ascultă podcasturi a petrecut în medie 16 ore, 43 de minute în fiecare săptămână făcând acest lucru.
  • În 2020, au fost doar 15 ore și 12 minute, diminuate cu o oră după un an.

Provocări cu care se confruntă noii creatori și entuziaști de podcasturi

Luați în considerare ideea de a deveni un podcaster excelent ca fiind imaginabilă. Există o listă extinsă de subiecte posibile și știți cum să vorbiți despre ele într-un mod în care publicul dvs. devine implicat.

Dar te chinui să-ți aloci timp adecvat și nu ai tot echipamentul de care ai nevoie pentru a-ți crea ideea simplă, motiv pentru care parcurgi aceiași pași din când în când.

Înregistrează primul tău clip

Este posibil să fiți informat cu privire la elementele specifice necesare pentru această sarcină, cum ar fi un microfon, căști, monitoare de studio, cabluri, suporturi pentru microfon și multe altele.

Nu puteți compara niciodată calitatea capacității de înregistrare a smartphone-ului dvs. cu cea pe care o puteți obține cu echipamentul menționat. În plus, puteți demonstra superioritatea tehnologiilor actuale de înregistrare cu echipamente de înaltă calitate.

  Cumpărați carduri cadou cu Crypto folosind aceste platforme [2022]

Puteți crea un fișier .WAV de calitate profesională folosind un laptop în doar câteva minute.

Confundă antipatia pe care o simți față de vocea ta

Criticile verbale cu care ne confruntăm sunt adesea denumite „tulburări de voce”, ceea ce trăim cei mai mulți dintre noi. Tindem să credem că vocea noastră sună ciudat în înregistrări și putem fi derutați de cât de asemănător sună.

Puteți revoca textul scris cu oricare dintre vocile care sună natural sau puteți ajusta vocea folosind un microfon până când vă place.

Felul în care te simți este singurul lucru pe care ar trebui să-ți concentrezi energia. Nu vă concentrați asupra modului în care sunați; continua asa cum esti. Ceea ce îi motivează cel mai mult pe ascultători atunci când podcast-ul tău este că pare că vorbești cu ei unul la unu.

Obțineți măiestrie în editare

Până acum, la ceea ce am descris cu privire la sunetul înregistrării dvs. nu se poate face referire pentru întregul podcast pe care l-ați înregistrat. Chiar și atunci când scenariul audio este perfect, precum și planificarea și producerea vorbirii, s-ar putea să simți totuși că vocea ta necesită unele ajustări sau îmbunătățiri.

Poate fi necesar să vă măriți viteza în anumite puncte sau poate să adăugați sau să eliminați unele dintre părți. Pe scurt, există aproape întotdeauna o zonă considerabilă pentru editarea podcastului după înregistrare, inclusiv:

  • Împărțirea unui clip audio în segmente.
  • Limitarea timpului petrecut prin specificarea intervalului de timp sau a duratei.
  • Ritmul fișierului audio poate fi schimbat.

Podcasturile sunt profitabile dacă le monetizezi.

Este vital să setați asta ca prioritate. În timp ce podcasting-ul urmărește să se distreze și să genereze trafic către site-ul dvs., nu puteți atinge niciunul dintre obiective dacă conținutul pe care îl creați nu este la înălțime. Din păcate, mulți podcasteri aleg să lucreze pe site și să creeze conținut înainte sau după publicarea unui episod de podcast.

Podcastingul oferă mai multe venituri decât ați anticipat. Cu toate acestea, există diverse alternative, cum ar fi găsirea de sponsori, publicitate web prosperă, organizarea de cursuri de vânzare etc.

Nu lăsați frica să vă împiedice să vă împărtășiți munca unui public larg

De obicei, există un grad minor de constrângere pentru a asculta un podcast decât a auzi o înregistrare. Mulți podcasteri înregistrează ceva pentru câțiva oameni care probabil îl vor vedea, deoarece ei cred că nu va fi considerat suficient de bun pentru a fi comercializat unui public.

Nu vă faceți griji cu privire la primirea primului podcast de către ascultători. Dacă vă hotărâți să intrați în lumea podcasting-ului, ar trebui să fiți deschis la feedback atât negativ, cât și pozitiv.

Despre Buzzsprout

Buzzsprout a devenit o parte importantă a ecosistemului de podcasting și, în general, se crede că este una dintre cele mai de succes platforme pentru găzduirea podcasturilor chiar acum. Pentru a spune mai simplu, este un serviciu pe care îl puteți folosi pentru a găzdui și a salva episoadele podcastului pe care le puteți accesa prin internet.

Buzzsprout nu numai că le permite podcasterilor să-și găzduiască episoadele, dar le oferă și o mulțime de informații despre publicul lor. Acest lucru i-ar putea ajuta să-și îmbunătățească marketingul și să câștige mai mulți bani. Puteți obține toate acestea și multe altele la un preț mic, indiferent dacă plătiți lunar sau o dată pe an. Buzzsprout a început să facă afaceri în jurul anului 2009, iar de atunci, compania a dat semne consistente de creștere.

Buzzsprout nu este doar un alt loc pentru a găzdui podcasturi; a devenit mult mai mult decât atât. A devenit unul dintre liderii în domeniu, cu găzduire sigură, gestionare bună a fluxului RSS și integrare ușoară cu rețelele sociale.

Buzzsprout este creat pentru podcasteri de toate nivelurile de experiență, dar cei care încep sunt probabil să îl admire cel mai mult. Interfața de utilizator a platformei este simplă și nu are caracteristici suplimentare care ar putea să vă distragă atenția de la ceea ce faceți. Cei care sunt noi în industria podcasting-ului le poate fi greu să înțeleagă termeni precum managementul fluxurilor RSS, etichetele ID3 și diferite formate de fișiere.

  9 instrumente AI generative pentru a vă îmbunătăți viața profesională

Cum rezolvă Buzzsprout problemele cu care se confruntă podcasterii?

Raportare robustă

Statisticile Buzzsprout ușor de urmărit sunt menite să fie înțelese rapid de către public.

Manuale pentru podcast

Creșteți recunoașterea și vizibilitatea pentru toate mărcile și serviciile dvs. obținând podcasturi listate pe piață.

Serviciu de publicare impecabil

Creați și publicați fără efort episoade cu platforma ușor de utilizat Buzzsprout. Oricine îl poate folosi cu ușurință.

Instrumente de publicitate

Buzzsprout oferă instrumente pentru a vă promova podcastul, care vă va ridica afacerea la următorul nivel și vă va ajuta să vă scufundați mai adânc pe o piață profitabilă.

Obțineți modulul de învățare gratuit

Compilarea de podcasturi gratuite, tutoriale video, cursuri, podcasturi din industrie și Comunitatea de podcasturi Buzzsprout are tot ce aveți nevoie pentru a produce un podcast impresionant.

Sunete magice de stăpânire

Magic Mastering folosește instrumente virtuale pentru a reproduce dinamica sonoră organică pentru a răspunde nevoilor producțiilor vorbite sau muzicale. Utilizează tehnologii inovatoare pentru a dezactiva și a atenua efectele sonore și pentru a le optimiza pentru normele din industrie.

Caracteristicile și serviciile Buzzsprout

Buzzsprout vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a vă promova și a evalua podcast-ul ca fiind cea mai simplă modalitate de a începe.

Analytics pentru podcasturi de ultimă oră

Partajați informațiile de pe podcast cu publicul dvs. De exemplu, aflați numărul de descărcări, timpul petrecut de publicul dvs. pe podcast și aplicațiile cu care oamenii descarcă și ascultă episoadele dvs. preferate.

Optimizează automat episoadele

Încărcați fișierul audio fără să vă faceți griji cu privire la tipurile de fișiere, ratele de biți sau etichetele ID3. În schimb, creați fișierul audio și încărcați-l în Buzzsprout pentru a optimiza automat episoadele pentru dvs. Puteți publica instantaneu episoadele dvs. sau lăsați programul de serviciu să specifice ziua și ora exactă la care episodul dvs. va fi difuzat.

Conținut de căutare a atenției

Evidențierea conținutului poate funcționa pentru a crea și șterge segmentele pre-roll și post-roll din stânga sau dreapta unei înregistrări podcast. În plus, veți avea capacitatea de a vă notifica toți oaspeții despre această schimbare, indiferent de episodul pe care îl aud.

Transcrieți podcast-ul astfel încât să fie mai accesibil pentru ascultători.

Puteți transcrie conținutul Buzzsprout în capitole distincte pentru a produce podcast-ul dvs. mai atrăgător pentru motoarele de căutare, cititorii rapidi și persoanele cu probleme de auz.

Analize, asistență și conținut oferite de Buzzsprout

Puteți lista podcast-ul pe numeroase site-uri web de streaming pentru a ajunge la un public larg. Ascultați-l pe Amazon, Spotify, Google, Apple, Overcast, Stitcher, PocketCasts, iHeartRadio, Alexa și Podchaser.

Scopul tău va fi să înveți despre analiza podcasturilor odată ce știi unde să le găsești. Din păcate, ecosistemul fluxurilor RSS de podcast și directoarele de podcast sunt destul de complexe, ceea ce poate fi confuz atunci când abia începeți.

Analiza podcastului dvs. poate dezvălui cât de eficient a fost conținutul dvs. podcast și cât de mult s-a implicat publicul cu acesta. Luând în considerare aceste informații, puteți genera conținut podcast care va crea o bază mai semnificativă de ascultători loiali.

Vedeți modelul modului în care se formează baza dvs. de ascultători, streamurile live, descărcările și abonamentele prin urmărirea unor factori precum observațiile recenziilor spectatorilor streamurilor live și implicarea publicului. Apoi, puteți ajusta programul de podcast sau conținut atunci când anumite episoade nu funcționează bine pe site-urile de streaming, descărcări și abonamente în ceea ce privește timpul de ascultare, baza de ascultători și recenzii.

Optimizați conținutul podcastului pentru ascultătorii care îi atrag cel mai mult. Rezolvați plângerile de calitate pe care mai mult de jumătate dintre utilizatori le fac pentru că nu ascultă podcasturi modificându-vă conținutul. Acest lucru vă va ajuta foarte mult să obțineți mai multă atracție față de episoadele dvs. de podcast. Obțineți informații despre datele demografice ale ascultătorilor, dispozitivele și locațiile pentru a viza reclamele și pentru a genera bani din podcasturi.

Prezentare generală a modelului de prețuri

Sunteți liberi de prețul încărcat și obțineți cel mai bun serviciu de podcast în intervalul de preț minim. Există patru modele diferite cu planuri de preț simple, iar cea mai importantă notă este că vă puteți anula planul oricând, oriunde doriți.

Plan gratuit

Planul gratuit vă permite să încărcați fișiere podcast timp de până la 2 ore în fiecare lună. Episodul va fi găzduit timp de 90 de zile. Puteți găsi statistici avansate și puteți adăuga membri nelimitați ai echipei în acest plan. Va trebui să faceți upgrade pentru a elimina reclamele.

  Cum va economisi procesorul și bateria „Înghețarea filelor” din Chrome

12 dolari pe lună

Acest plan vă permite să încărcați fișiere podcast timp de până la 3 ore în fiecare lună și să aveți spațiu de stocare nelimitat și membri ai echipei, statistici avansate și permisiunea de a importa podcasturi GRATUIT. Mai mult, va găzdui episoadele toată viața. De asemenea, vă permite să încărcați mai mult conținut pentru 4 USD pe oră.

18 USD pe lună

Vă va permite să încărcați fișiere podcast timp de până la 6 ore în fiecare lună. Pentru conținut suplimentar, primește 3 USD pe oră. Veți obține toate funcțiile din planul de 12 USD pe lună, împreună cu disponibilitatea de găzduire a episoadelor pe viață.

24 USD pe lună

Acest plan vă permite să încărcați fișiere podcast timp de până la 12 ore în fiecare lună. Dacă trebuie să încărcați mai mult conținut, trebuie să plătiți 2 USD pe oră. Veți primi toate caracteristicile din planul de 18 USD pe lună.

În plus, veți primi statistici de podcast, un site web de podcast, jucători încorporați personalizat și permisiunea de a intra în directoarele de podcast în toate planurile plătite.

Programul pentru creatori al lui Buzzsprouts

Un membru al echipei de producție Buzzsprout care conduce planul de producție al podcastului este un producător de podcast. Ei lucrează cu diverși membri ai echipei pentru a aranja toate aspectele procesului de podcasting, de la efectuarea repetițiilor pentru interviuri până la crearea de scenarii și colectarea materialelor de referință. De asemenea, lucrează alături de gazda podcastului pentru a planifica programul de înregistrare și a trimite materialele necesare oaspeților.

Gazdele de podcasturi folosesc o serie dintre cele mai importante talente în producerea de podcasturi, cum ar fi:

1. Realizarea producției audio: Mulți producători gestionează componentele producției de spectacole. Datoria unui producător presupune o varietate de roluri, de la regizor la inginer de sunet. Ei sunt, de asemenea, responsabili în principal de post-producție, care include editarea înregistrărilor audio, distribuirea episoadelor finalizate și urmărirea valorilor pentru întreaga echipă și sponsori.

2. Cercetarea și rezervarea vizitatorilor: O gazdă de podcast este responsabilă pentru cercetarea, rezervarea și programarea vizitatorilor pentru a apărea ca invitați la podcast. De asemenea, ei pot pregăti invitatul să apară în emisiune, oferind un chestionar înainte de interviu și îndrumări în timpul episodului.

3. Administrarea producției: Producătorii de podcast produc adesea întregul spectacol. Ei sunt responsabili pentru crearea unui program de producție, brainstorming cu alți producători despre conținutul potențial de podcast, promovarea emisiunii și așa mai departe.

4. Gestionați echipele de producție: în afară de producătorul podcastului, alții pot fi, de asemenea, responsabili pentru furnizarea fonogramei și nevoilor de post-producție necesare. În cazul unui podcast cu un domeniu de producție detaliat, echipa poate cuprinde un producător executiv, un producător asociat, un inginer audio, un producător video și un producător de conținut. Supravegherea echipei de producție de podcast este munca producătorului de podcast. Acest individ se asigură că toți contribuitorii lucrează eficient pentru a finaliza fiecare episod sau serial.

Alternative Buzzsprout

Podbean

De când Podbean a fost înființat inițial în 2006, a devenit o companie populară în industria podcasting-ului, concentrându-se pe furnizarea de funcții avansate care permit oricui să înregistreze și să publice podcasturi într-un mediu simplu, asemănător blogului.

Podbean este o modalitate simplă de a începe, de a promova și de a genera bani cu podcast-ul. Tot ce ai nevoie pentru a începe poate fi găsit aici. Podbean oferă creatorilor de podcasturi oportunități de a-și monetiza eficient munca prin instrumentele integrate de monetizare oferite prin această platformă.

Podbean facilitează distribuirea de podcasturi pe site-uri de socializare majore și în aplicații de podcasting binecunoscute, cum ar fi Spotify și Apple Podcasts.

tranzistor

Podcasting-ul este un mediu minunat, dar poate fi dificil pentru cei care nu sunt familiarizați cu el. Tranzistorul ajută la navigarea în peisajul confuz al podcasting-ului. Tot ce trebuie să faceți este să înregistrați piesa audio și să o încărcați pe Transistor. Vă va ghida prin procesul de trimitere a podcast-ului pe platforme precum Apple Podcasts și Spotify.

Astăzi, are peste 20.000 de podcasturi de toate felurile. Clienții Transistor includ Indie Hackers, IBM, The NHL’s Vegas Golden Knights, VH1, ProfitWell, Ionic și Laravel. Unul dintre concurenții excelenți în lumea podcast-urilor este Transistor, care găzduiește mai multe podcasturi populare, cum ar fi Drift, Honeybadger și Cards Against Humanity.

Concluzie

Producerea de podcasturi de înaltă calitate bine revizuite vă va ajuta să vă îmbunătățiți analiza podcastului cu Buzzsprout. Drept urmare, vi se oferă informații valoroase care vă permit să luați decizii cruciale, să vă îmbunătățiți strategiile de marketing și să generați bani din podcasturi.

Actualizându-vă în mod constant podcast-ul conform sfatului din articolul Buzzspourt și asigurându-vă că reproduceți conținut de înaltă calitate, veți putea să vă îmbunătățiți statisticile podcastului.

În continuare, puteți citi despre unele dintre cele mai bune podcasturi tehnologice.