Metal Slug Defense a fost lansat pentru Android și iOS [Review]

Metal Slug este un joc Neo Geo (Arcade bazat pe SNK) lansat pentru prima dată în aprilie 1996, când 16 biți nu era la modă, era tot ce aveam. La momentul lansării sale, grafica de pe Metal Slug era la fel de venerată ca Unreal Engine 4demonstrațiile cu rezoluție 4k ale lui astăzi. Opțiunile de joc au fost limitate la derulare de sus în jos sau laterale, Metal Slug a căzut în ultima categorie fiind un joc de alergare și arme. Metal Slug a adus un element de animație superioară, violență, gore, o multitudine de personaje, toate stratificate cu un element de prostie serioasă, care a devenit un clasic instantaneu. Până în ziua de azi, sunt lansate jocuri noi și altele vechi sunt relansate (și la fel de apreciate) pe aproape fiecare platformă. Pentru a se limita la domeniul jocurilor mobile, SNK a lansat Metal Slug Defense, disponibil gratuit pe iOS și Android. Să aruncăm o privire la cum se descurcă în noua era.

Metal Slug Defense este un joc de apărare a castelului cu avantajul suplimentar de a fi plasat în universul Metal Slug. Te confrunți cu adversarul care stă la celălalt capăt al ecranului. Vi se oferă o bară de energie care dictează nivelul și frecvența unităților pe care le puteți elibera. Există două valute, biletele de aur ușor de câștigat și achiziția de medalii în aplicație. Medaliile tind să deblocheze aproape orice, de la unități la upgrade de bază, în timp ce biletele de aur sunt folosite pentru achiziții minore.

Cum să colaborezi la note în iOS 10

Gameplay-ul

Jocului îi lipsește aspectul clasic Metal Slug împușcă-tot-ce-mișcă, în schimb îți oferă un control limitat asupra unităților pe care le eliberezi, fiecare cu o funcție unică, toate având un obiectiv unificat de a distruge inamicul, simplu. si simplu. Misiunile single player sunt foarte simple; trebuie să fie pentru jucătorii noi pentru a-și face o idee despre cum să navigheze cel mai bine în joc. Vi se oferă o bară AP (actualizată) care dictează cantitatea de energie pe care o aveți pentru a desfășura unitățile. Scopul tău este să-ți salvezi baza de a fi distrusă în timp ce anihilezi complet și complet baza adversarului. Pe măsură ce misiunile cu un singur jucător progresează, vi se oferă o multitudine de inamici în evoluție și baze de depășit. Există recompense de conectare zilnice, precum și realizări de deblocat. În plus, există un mod WiFi pentru a vă juca cu prietenii și familia, care este locul în care va fi întreaga distracție.

Poveste

Nu există prea multă poveste pentru început, deși, ca un semn din cap la stilul clasic Arcade de povestire, ești introdus cu un text derulant peste o imagine a personajelor tale. Îl puteți accelera atingând ecranul, deoarece nu are literalmente niciun impact asupra jocului în sine (de asemenea, foarte asemănător cu jocurile arcade clasice).

Grafică și sunet

Fiind fidel naturii Metal Slug, nimic nu a fost modificat sau schimbat pentru a înstrăina baza de fani de bază, din fericire, odată cu boom-ul acum suprautilizat de grafică pe 16 biți pe piața jocurilor mobile, Metal Slug este chiar acasă, fără nimic de pierdut și multe de oferit, deoarece au făcut-o suficient de mult pentru a ști cum să profite la maximum de acest mediu. Deși poate fi doar captivant, meniurile au fost, de asemenea, concepute pentru a se concentra pe originile jocului pe 16 biți, dar par să se fi concentrat mai puțin pe meniuri decât pe jocul real, lăsând utilizatorilor o experiență neinspirată. Sunetul era stabil, clar, cu muzica clasică, dacă ai jucat Metal Slug în era arcade, s-ar putea să fii transportat înapoi în timp.

9 cele mai bune aplicații de curățare a nedoritelor pentru Android pentru a vă accelera telefonul

Concluzie

Acesta este un joc distractiv și, probabil, captivant, există o valoare extraordinară de rejucare, în special în modul multiplayer prin WiFi (dacă aveți participanți dispuși), jocul este gratuit și merită încercat cel puțin o dată, doar luptați prin tutorialele pronunțate și vei fi gata să arunci în aer NPC-uri în cel mai scurt timp. Voi continua să joc acest joc chiar și după încheierea revizuirii.

Descărcați Metal Slug Defense pentru iOS

Descărcați Metal Slug Defense pentru Android