Locațiile Facebook vă ajută să găsiți ceva de făcut în orice oraș

Numărul de aplicații dezvoltate pentru a ajuta oamenii să găsească lucruri interesante de făcut, să găsească oameni cu care să facă lucruri sau pur și simplu să găsească un loc bun pentru a mânca este uriaș și în creștere. Cel mai recent care s-a lovit de această nișă este Facebook. Din fericire, compania nu a lansat o aplicație pentru a atinge acest scop. În schimb, a folosit interfața web existentă și baza de date deja bogată de locuri pentru a vă ajuta să găsiți restaurante, hoteluri, baruri, cafenele, atracții publice, săli de sport, școli, teatre și multe altele. A fost lansată o nouă pagină dedicată numită Facebook Places. Vă solicită să introduceți un oraș și va lista toate locurile, sortate corespunzător pe categorii, din care puteți alege.

Vizitați Facebook Places (legat la sfârșit) și introduceți un nume de oraș. Facebook nu presupune automat că vrei să găsești ceva de făcut în orașul tău actual și cred că este inteligent, deoarece s-ar putea să cauți lucruri de făcut atunci când călătorești într-un alt oraș. În orice caz, este un instrument destul de bun pentru a găsi un restaurant bun într-un loc nou necunoscut.

Rezultatele arată mai întâi locurile cu cele mai bune cote, dar puteți face clic pe opțiunea „Vedeți tot” pentru a vedea toate locațiile care se încadrează în acea categorie. Puteți folosi categoriile din partea de sus pentru a derula în jos la tipul de loc pe care îl căutați. Inutil să spun că recenziile și evaluarea oricărui loc vor juca un rol în modul în care sunt afișate rezultatele. Locațiile pe care prietenii dvs. le-au vizitat sau pe care le-au recenzat au mai multă vizibilitate și puteți citi recenzia pe care au lăsat-o.

  Cum să vă conectați la Facebook din semnătura dvs. Gmail

Facebook Places este grozav pentru persoanele care doresc să găsească un loc bun pentru a mânca și este, de asemenea, un stimulent destul de bun pentru proprietarii de afaceri să dorească să obțină recenzii și evaluări mai bune pe paginile lor. Facebook și-a transformat în mod eficient baza de date de locuri într-un mecanism de conducere a afacerilor și, în cazul în care utilizatorii finali o vor aprecia ca fiind paginile galbene moderne, proprietarii de afaceri ar putea vedea acest lucru ca un alt algoritm pe care vor dori/trebuie să se claseze bine. Puteți filtra rezultatele, dar filtrul nu include unul pentru evaluările pe care ar trebui să le facă.

Vizitați Facebook Places