JungleScout este cea mai bună soluție de publicitate Amazon disponibilă?

Vânzarea pe Amazon este unul dintre lucrurile provocatoare, deoarece concurența crește în fiecare zi. Indiferent dacă vindeți produse cu etichete mari sau dețineți o marcă mare, este dificil să faceți publicitate produselor pe Amazon.

ACOS mediu (costul de vânzare anunțat pe Amazon) este de 30%, în timp ce rata de conversie este de aproximativ—13%.

Odată cu creșterea concurenței, ACOS va crește, reducând și mai mult șansele de conversie. Prin urmare, strategia de publicitate Amazon potrivită poate reduce riscurile și poate stimula conversiile.

Instrumentele de publicitate Amazon joacă un rol semnificativ în planificarea strategiei dvs. de publicitate Amazon. Și când vine vorba de soluția de publicitate Amazon, Jungle Scout este liderul în cursă.

Cu toate acestea, majoritatea vânzătorilor Amazon se găsesc în continuare sugrumați cu întrebarea – Jungle Scout este cea mai bună soluție de publicitate Amazon disponibilă?

În acest articol, voi răspunde la această întrebare acoperind cele mai importante aspecte ale Jungle Scout și de ce este un schimbător de joc pentru soluțiile de publicitate Amazon.

Ce este Jungle Scout?

Jungle Scout este un software cuprinzător de vânzări Amazon care vă ajută să luați decizii informate cu privire la ce să vindeți pe Amazon. Acest instrument de cercetare a produselor Amazon vă ajută să găsiți produse câștigătoare, să estimați vânzările și să furnizați date despre produsele și publicitatea câștigătoare.

Pe lângă aceasta, funcția puternică de căutare și analiză va fi profitabilă în alegerea unor pepite de aur.

Mai presus de toate, aplicația web și extensia browser extind și mai mult funcționalitatea instrumentului.

Ceea ce îmi place cel mai mult la JungleScout sunt caracteristicile sale bogate, care le lipsesc majorității instrumentelor de publicitate Amazon.

În această încercare de a găsi răspunsul dacă Jungle Scout este cea mai bună soluție de publicitate Amazon, am trecut în revistă acest instrument care enumeră toate caracteristicile, beneficiile, prețurile și punctele dureroase pe care le rezolvă.

Caracteristicile Jungle Scout

Imaginați-vă că vi se servește totul în farfurie în timp ce trebuie doar să investiți și să depuneți efortul minim. JungleScout servește toate caracteristicile esențiale ca un platou pentru vânzare și publicitate pe Amazon.

Indiferent dacă dețineți o agenție Amazon de mai multe milioane de dolari sau tocmai ați început, Jungle Scout nu vă va dezamăgi niciodată. Are atât de multe de oferit vânzătorilor Amazon încât este suficient pentru întreprinderile mari.

Nu este o pretenție mare, dar Jungle Scout este lider în industrie în instrumentele de vânzări Amazon și există un motiv întemeiat pentru asta.

Să ne uităm la aceste caracteristici în detaliu:

#1. Găsitor de oportunitati

Primul pas pentru a face publicitate pe Amazon este înțelegerea cuvintelor cheie și a nișelor pe care pariezi. Instrumentul de căutare a oportunităților cercetează piața Amazon și găsește cele mai bune nișe de vânzare.

Jungle Scout găsește cele mai populare cuvinte cheie pentru a căuta cele mai populare segmente de marketing.

Utilizatorii pot configura filtrele și pot obține o perspectivă grafică asupra cuvintelor cheie cu concurență redusă și foarte solicitante.

Cireșe pe tort! Scorul de nișă aici evaluează produsele luând în considerare valori precum cererea de produse, concurența și calitatea listării.

#2. Baza de date de produse

În continuare, când știi care este nișa de vândut, este timpul să găsești produsele în tendințe de vândut.

Jungle Scout caută într-o bază de date vastă de 475 de milioane de produse direct de pe Amazon. Nu-l confunda cu Opportunity Finder, care găsește nișa pentru a vinde.

  Cum Web Unlocker vă împuternicește călătoria de extragere a datelor

Aveți filtre prestabilite, cum ar fi volumul de căutare, evaluările produselor, concurența și un calculator de bonus-profitabilitate.

Să presupunem că doriți să găsiți un produs cu un preț mediu de 400 USD și o evaluare de 4 stele. Instrumentul de bază de date de produse va găsi toate astfel de produse legate de căutarea dvs. de cuvinte cheie pentru a vă oferi o perspectivă mai profundă asupra produselor de vândut.

#3. Scout de cuvinte cheie

Odată ce ați cercetat nișa și produsele de vândut, este timpul să vă listați produsele pe piață. Și începe cu cercetarea cuvintelor cheie.

Jungle Scout extrage milioane de date de pe internet pentru a ajuta vânzătorii să găsească cuvinte cheie cu o conversie ridicată. Dacă doriți să căutați „Cei mai buni pantofi negri Nike”, instrumentul sugerează cuvintele cheie extrem de profitabile incluse în conținut.

Pentru a-și îmbunătăți funcționalitatea, Jungle Scout caută invers pe piață folosind ASIN pentru a găsi cuvintele cheie cu cele mai bune performanțe.

Să presupunem că căutați un cuvânt cheie generic în nișa dvs. și introduceți ASIN-ul. Funcția Reverse ASIN vă va oferi toate cuvintele cheie în ceea ce privește valorile precum oferta PPC, concurența și vânzările estimate.

Keyword Scout oferă o mulțime de beneficii care includ:

  • Înțelegerea relevanței cuvântului cheie.
  • Realizați cererea de cuvinte cheie, inclusiv numărul de vânzări și alți KPI relevanți.
  • Clasament mai înalt pe durată mai scurtă.

#4. Amazon Ad Intel

Doriți să vă evaluați succesul Amazon PPC?

Jungle Scout are analize de publicitate care fac o medie a datelor Seller Central și Campaign Manager pentru a găsi scorurile PPC.

Reprezentarea grafică a fiecărei valori face acest tablou de bord mai ușor de înțeles. Indiferent dacă sunteți un vânzător amator sau profesionist, nu vă va fi greu să treceți prin numerele de publicitate de pe Amazon.

Utilizatorii pot compara vânzările sponsorizate cu cele organice. Dacă desfășurați mai multe campanii și doriți toate datele într-un singur tablou de bord, analizele publicitare organizează aceste date pe baza campaniilor de top, a anunțurilor pentru produse, a grupurilor de anunțuri și a cuvintelor cheie relevante.

#5. Cobalt

Imaginați-vă că gestionați o marcă de cafea și doriți să revizuiți vânzările „Cafea măcinată” pe Amazon. Cobaltul este un instrument inteligent care vă oferă o perspectivă vastă asupra cotei de piață, veniturilor, cererii consumatorilor și performanței cafelei.

Pe lângă aceasta, puteți automatiza campaniile și vă puteți concentra pe sarcinile care sunt prioritare. De exemplu, puteți utiliza funcția de automatizare pentru a înțelege cheltuielile publicitare și pentru a filtra campaniile pe baza filtrelor prestabilite.

Cobaltul este o mină de aur în derularea și optimizarea unei campanii de succes pentru marca dvs. Amazon.

#6. Extensia browser

Dacă doriți să adăugați mai multe stele la aplicația web Jungle Scout, extensia Chrome pentru Chrome și Firefox oferă un suport excelent.

Extensia de browser caută date pe piața Amazon fără a naviga la aplicația web Jungle Scout.

Să presupunem că căutați „răzătoarea de brânză” pentru a vedea cum merge acest cuvânt cheie. În câteva secunde, veți obține date complete despre performanța acestui cuvânt cheie pe piața Amazon.

În plus, acest plug-in de browser afișează prețul mediu, numărul de vânzări lunare și chiar un scor de oportunitate.

Cum ajută Jungle Scout o afacere să înceapă, să crească și să se extindă?

Există 9,5 milioane de vânzători Amazon la nivel global, conform SellerApp. Cu toate acestea, începerea unei afaceri Amazon FBA este ușor, dar extinderea acesteia este o luptă grea.

Este o baie de sânge dacă concurența este și mai mare.

De aceea, instrumente precum Jungle Scout ajută la cercetarea pieței și a produselor, la căutarea cuvintelor cheie, la urmărirea vânzărilor și a veniturilor și la prezicerea succesului produsului cu mult timp înainte.

Iată un ghid în 5 pași pentru a începe, a dezvolta și a crește vertiginos afacerea dvs. Amazon FBA:

Efectuați o cercetare de piață

Primul pas este să efectuați o cercetare de piață amănunțită asupra produselor sau nișelor pe care le veți vinde. Cercetarea produselor vă oferă un avans pentru a vedea dacă afacerea este durabilă și de succes pe termen lung.

  Tastatură mecanică Thock vs Clack: Care este diferența?

După ce ați cercetat bine produsul și nișele, utilizați Baza de date de produse pentru a organiza baza de date vastă de produse de vândut pe Amazon. Puteți folosi categoriile și filtrele prestabilite pentru a găsi produsele care corespund criteriilor dvs.

Pentru a îmbunătăți funcționalitatea, instrumentul Baza de date de produse funcționează în tandem cu instrumentul Opportunity Finder pentru a găsi noi nișe și a descoperi noi tendințe de produse pe Amazon.

Descoperiți cuvintele cheie lucrative

Odată ce ați cercetat produsele, cercetarea cuvintelor cheie este o altă caracteristică imperativă a JungleScout.

Jungle Scout folosește funcția de căutare a cuvintelor cheie pentru a găsi cuvintele cheie cu cerere mare și cu concurență redusă. Cercetarea cuvintelor cheie oferă posibilitatea de a accesa segmentele de piață și de a vedea date detaliate despre estimări de vânzări, venituri și tendințe emergente.

Pentru o singură categorie de produse, Jungle Scout poate oferi o listă de până la 500 de milioane de produse pe care le puteți sorta în funcție de diverse filtre, cum ar fi categorie, vânzări lunare, venituri lunare și altele.

Creați listări Amazon optimizate

Amazon SEO este la fel de vital ca și Google SEO. Ei bine, aveți produsele dvs. de clasat în acest spațiu competitiv. Prin urmare, este imperativ să utilizați imaginile, titlul, cuvintele cheie recomandate și funcțiile potrivite pentru a crește vizibilitatea pe piața Amazon și a vinde mai mult.

Pe scurt, produsele Amazon optimizate se pot vinde ca un tort cald.

Listing Builder de la Jungle Scout vă ajută să optimizați produsele, acordând un scor pentru listările dvs. optimizate. Pe măsură ce optimizați produsele pentru SEO, veți obține un scor în timp real pe lista de produse optimizate.

Odată terminat, puteți importa listele de produse din Jungle Scout în Seller Central direct.

Stimulați vânzările cu marketingul produselor

Deși optimizarea vă poate ajuta cu căutarea organică, este posibil să fie nevoie totuși să rulați campanii plătite pentru a vă asigura că obțineți vânzări timpurii.

Când desfășurați promoții și campanii direcționate, este mai probabil să vedeți recenzii pozitive și să primiți feedback de la clienți. Odată ce derulați o campanie promoțională de succes, este evident să primiți comenzi în vrac.

Jungle Scout limitează achizițiile de comenzi și elimină abuzul promoțional din cauza campaniilor promoționale. În plus, puteți configura un cod promoțional pentru clienți pentru a crește implicarea și satisfacția clienților.

Automatizați-vă recenziile

Chiar și după campanii de promovare de succes și vânzarea produselor, trebuie să vă câștigați o reputație în rândul clienților.

Funcția de automatizare a recenziilor Jungle Scout solicită toate comenzile calificate pentru feedback-ul clienților. Puteți monitoriza și urmări cererile de revizuire folosind date grafice.

Tabloul de bord afișează timpul total pe care îl economisiți în timp ce solicitați recenzii de la clienți.

Ce puncte dureroase rezolvă Jungle Scout?

Dacă mă întrebați un punct de durere masiv pe care Jungle Scout îl rezolvă, acesta este operațiunea manuală de afaceri Amazon.

De ce să pierdeți ore în căutarea manuală când puteți găsi rapid produsul perfect pentru a fi lansat în câteva minute, prin simpla introducere a unui cuvânt cheie pe Jungle Scout?

Întregul succes al afacerii tale depinde de găsirea produsului potrivit. Jungle Scout este un instrument automat care elimină ore de cercetare manuală a produselor, analiza concurenților, cercetarea furnizorilor și sarcini precum solicitările de revizuire.

Puteți folosi acest instrument pentru a găsi ce funcționează pentru concurenții dvs. și ce nu!

Iată câteva provocări masive pe care Jungle Scout le rezolvă atât pentru începători, cât și pentru experți:

#1. Rentabilitatea întârziată

Majoritatea afacerilor Amazon s-au închis într-un stadiu incipient din cauza lipsei de buget. Deși ar putea dura aproximativ 5-6 luni pentru ca afacerea dvs. Amazon să crească complet, această creștere ar putea fi amânată și mai mult fără valori precise.

Imaginați-vă totul servit pe farfurie cu o rată de acuratețe de peste 84,1%. Ei bine, Jungle Scout calculează și prezice toate valorile, astfel încât să vă puteți scala afacerea rapid.

#2. Concurență supraîncărcată

Potrivit Marketplace Pulse, „piața Amazon are 8,6 milioane de vânzători în întreaga lume”.

  Ce este Notion Calendar? Cum să-l folosești pentru a-ți gestiona timpul

Este evident că noii vânzători s-ar putea dizolva complet în acest ecosistem competitiv. Pe măsură ce concurența crește, este nevoie să analizăm concurența și să obțineți o perspectivă la 360 de grade.

Instrumentul de informații despre concurență de la Jungle Scout filtrează și sortează concurenții care excelează la cuvinte cheie cu cerere mare, dar cu concurență redusă.

#3. Automatizare completă

Sughițurile și durerile de cap ale sarcinilor manuale pot fi copleșitoare pentru noii vânzători.

În calitate de vânzător, sunteți supraîncărcat cu o mulțime de sarcini manuale pentru optimizarea listării, rularea de noi campanii, difuzarea de anunțuri și solicitarea de feedback prin e-mail.

Funcția de automatizare a Jungle Scout face toate sarcinile grele pentru tine. În primul rând, automatizează anunțurile dvs. PPC și le optimizează. În al doilea rând, funcția de automatizare a revizuirii trimite clienților solicitări automate de revizuire prin e-mail.

Astfel, Jungle Scout economisește ore de efort prin automatizarea sarcinilor ca acestea.

Jungle Scout AI Assist: deschideți integrarea AI

Jungle Scout a intrat în lumea Open AI integrând tehnologia inteligenței artificiale cu generatorul său de listări.

Această tehnologie AI nou integrată permite utilizatorilor să genereze și să optimizeze lista de produse cu doar câteva clicuri. Își obține datele de la cele mai bune listări Amazon de pe piață.

Asistența AI ajută redactorii să genereze elemente atractive de copiere publicitară, care includ titluri, cuvinte cheie, imagini, caracteristici și descrieri de produse. Integrarea AI cu Jungle Scout va ajuta companiile să ia decizii informate și să obțină rezultate mai precise.

Cea mai bună parte? Vorbitorii non-nativi de engleză pot scrie fără probleme liste de produse în limba engleză, ceea ce este competitiv pe piața Amazon.

Prețuri Jungle Scout

Dacă mă întrebați despre prețul Jungle Scout, aș spune că este accesibil, dar complex de înțeles.

Atât aplicația web Jungle Scout, cât și extensia Chrome au planuri de preț diferite.

Pentru aplicația web, Jungle Scout are prețul standard și planul de preț al pachetului.

Să ne uităm mai întâi la aceste planuri de prețuri:

Planuri de preț standard

Iată cum arată planurile Standard:

Plan de bază: (Costează 49 USD/lună sau 29 USD/lună anual)

  • Extensia browser
  • Scor de oportunitate
  • Tracker produs
  • Estimator de vânzări Amazon
  • Găsitor de oportunitati
  • Baza de date de produse
  • Baza de date furnizori
  • Scout de cuvinte cheie
  • Analiza vânzărilor
  • Listing Grader

Plan de apartamente: (Costează 69 USD/lună sau 49 USD/lună anual)

  • Tracker produs
  • Estimator de vânzări Amazon
  • Urmărire istorică a produsului până la 3 luni
  • Track Tracker
  • Listing Builder
  • Manager de inventar
  • Alerte
  • Tracker furnizor
  • Promoții

Plan profesional (cost 129 USD/lună sau 84 USD/lună anual)

  • Tracker produs
  • Estimator de vânzări Amazon
  • Urmărirea istorică a produsului până la 6 luni
  • Date istorice ale cuvintelor cheie până la 2 ani
  • Track Tracker
  • Listing Grader

Prețul pachetului

Prețul pachetului oferă câteva resurse educaționale împreună cu funcțiile instrumentului. Cele trei planuri de prețuri sunt:

1. Planul Start-up Suite costă 189 USD pentru 3 luni

2. Entrepreneur Suite costă 349 USD pentru 6 luni

3. Freedom Builder Bootcamp costă 999 USD pentru 12 luni

Alternative Jungle Scout

Să ne uităm la câțiva dintre cei mai buni concurenți ai Jungle Scout:

#1. Heliu 10

Helium 10 este cea mai bună alternativă la Jungle Scout. Oferă funcții precum cercetarea produselor, cercetarea cuvintelor cheie, optimizarea listării, urmărirea produselor și analiza vânzărilor.

În plus, instrumentul este gratuit pentru 14 zile.

#2. Datahawk

Datahawk este un software all-in-one pentru Amazon, Walmart și piața eBay. Acesta urmărește eficient cuvintele cheie, clasamentele produselor și performanța și rulează cercetarea produselor printr-o cantitate mare de date.

Acest instrument de informații despre comerțul electronic este unul dintre cele mai bune în afaceri când vine vorba de analiza concurenților. Puteți începe prin a solicita un demo gratuit.

#3. Perpetua.io

Perpetua se concentrează foarte mult pe reclamele Amazon și pe anunțurile sponsorizate. Acest software inteligent este conceput pentru crearea, lansarea și optimizarea reclamelor Amazon cu conversie ridicată în câteva secunde.

Odată ce ați configurat campaniile publicitare, puteți urmări fără probleme campaniile publicitare printr-un tablou de bord de analiză unificat.

Nota autorului

Cu siguranță, Jungle Scout este unul dintre cele mai bune software de publicitate Amazon de pe piață în prezent. Baza vastă de utilizatori de 600.000 de antreprenori este dovada moștenirii acestui instrument.

Instrumentul oferă o interfață ușor de utilizat și funcții puternice, cum ar fi optimizarea, cercetarea produselor și cercetarea cuvintelor cheie. Integrarea sa recentă cu Open AI sporește și mai mult funcționalitatea.

Una peste alta, Jungle Scout va fi marele tău prieten în crearea și lansarea unei afaceri de succes Amazon. Nu mă crezi? Consultați studiile de caz de milioane de dolari aici.

Apoi, consultați instrumentele remarcabile de urmărire a anunțurilor pentru marketeri.