Buna ziua! 🙋Astăzi avem următoarele actualizări pentru tine! 📣
Cuprins
Instruqt strânge o serie de 15 milioane de euro de la Blossom Capital
Compania olandeză Instruqt oferă o platformă care facilitează testarea software-ului pentru companii. Ajută la crearea rapidă și ușor de sesiuni de instruire interactive, demonstrații de produse și seminarii.
Potrivit blogului companiei, aceasta a strâns 15 milioane de euro într-o serie A condusă exclusiv de Blossom Capital.
Furnizarea unei demonstrații de produs care funcționează permite clienților să-și vadă eficacitatea fără să aloce mult timp și resurse sau să semneze un contract. Acest lucru este mai eficient decât o demonstrație pur teoretică, care poate să nu fie practică în realitate.
Această nouă generație de experiențe autentice și captivante ajută companiile de software în educarea și vânzarea cumpărătorilor moderni.
Instruqt este folosit de companii precum Hashicorp, MongoDB, Red Hat și Datadog pentru a genera venituri de milioane de dolari. Din 2018, Instruqt a găzduit peste 1,6 milioane de sesiuni de formare și demonstrații de vânzări, implicând peste un milion de cursanți.
Sesiune
Platforma de sesiune a primit mai multe premii pentru ca evenimentele adresate clienților, inclusiv webinarii și seminarii, să fie eficiente și mai ușoare. Platforma încurajează colaborarea în întreaga organizație.
Session a fost chiar recunoscută drept Produsul anului în categoria „Munca de oriunde” de către Product Hunt în 2022.
Compania a strâns 4,5 milioane de dolari în finanțare de început în cea mai recentă rundă de finanțare. Sesiunea folosește tehnologii avansate, cum ar fi AI, instrumente de creație și planificare automată pentru a reduce stresul asociat cu găzduirea webinarilor și a altor evenimente.
Ea eficientizează întâlnirile cu clienții, oferind echipelor resurse esențiale, cum ar fi crearea de informații pentru o serie de prezentări, demonstrații, sesiuni de îmbarcare, exerciții de formare și seminarii web, toate sub un singur acoperiș.
Session ajută la stabilirea coerenței și cooperării echipei și îi sporește valoarea ca soluție all-inclusive pentru satisfacerea diferitelor nevoi de afaceri prin mediul său de lucru centralizat.
crenguță
Sprig oferă informații despre produse prin sondaje, reluări, teste de prototip și analiză AI, permițând echipelor să-și optimizeze produsele. Sprig se integrează cu alte instrumente pentru a stimula colaborarea.
Sprig ajută echipele de produse în depanarea problemelor, monitorizarea modului în care consumatorii interacționează cu funcțiile și identificarea șanselor de optimizare în produsele sau site-urile lor web.
Analiza AI de la Sprig poate ajuta la prioritizarea noilor funcții de produs prin conversia răspunsurilor în text deschis în teme acționabile prin zeci de interfețe cu alte instrumente de productivitate.
În cea mai recentă rundă de finanțare, Sprig a obținut 30 de milioane de dolari, condusă de Andreessen Horowitz, Accel, First Round Capital, Elad Gil și Figma Ventures. Aceasta aduce suma totală strânsă de companie la 90 de milioane de dolari.
Discord le cere tuturor celor 150 de milioane de utilizatori să-și schimbe numele de utilizator
Tuturor celor 150 de milioane de membri ai Discord li se cere să-și modifice numele de utilizator pentru a elimina hashtagul și patru numere de la sfârșit (discriminatorul).
Pentru a fi în concordanță cu alte platforme de social media, cum ar fi Twitter, fiecare nume de utilizator nou va include un semn „@”. Utilizatorii nu vor putea să-și păstreze numele de utilizator anterioare.
Potrivit blogului Discord, firma lucrează pentru a rezolva problema numelor de utilizator dificile. Potrivit co-fondatorului Vishnevshiy, mai mult de 40% dintre utilizatori trebuie să-și amintească sau să știe care este discriminatorul lor. Aproape jumătate din toate solicitările de prietenie Discord nu se potrivesc cu persoana dorită.
Pentru mai multe actualizări, consultați categoria Ultima tehnologie.