Instagram Reels vs. TikTok

Reelele Instagram și TikTok sunt modalități foarte populare de a viziona videoclipuri scurte distractive. Chiar dacă funcționează similar și oferă conținut similar, există destul de multe diferențe între cele două platforme. Mulți utilizatori pot să nu fie conștienți de aceste diferențe, mari sau mici. Acest articol va discuta tot ce trebuie să știți despre Instagram Reels vs TikTok.

Lungimea videoclipului

Durata maximă a unui videoclip pe TikTok este de trei minute, în timp ce un videoclip pe Instagram Reels este limitat la 60 de secunde. Utilizatorii au fost dornici să sublinieze această diferență majoră deoarece, până de curând, durata maximă a videoclipului TikTok era de 15 secunde.

Instagram Reels are o limită de 60 de secunde, care s-ar putea simți restrictivă în funcție de conținutul specific pe care doriți să îl încărcați.

În timp ce marcajul de timp al TikTok poate favoriza materiale mai lungi, Reels vă permite totuși să fiți creativ.

Editare

Interfețele de editare ale TikTok și Instagram Reels sunt destul de diferite.

Ca rezultat al varietății mari de efecte și teme disponibile, filtrele sunt destul de populare pe TikTok.
Cu toate acestea, Instagram oferă doar o varietate limitată de opțiuni și efecte în biblioteca lor de efecte.

Efectele vocale și capabilitățile de voce off TikTok sunt, de asemenea, plăcute de jucat pentru toți utilizatorii.
Deocamdată, utilizatorii pot doar să-și înregistreze propriul film sau să încarce conținut din camera foto pe Instagram Reels și nu oferă acces la astfel de funcții precum Duet sau Stitch.

Algoritm

Algoritmul TikTok a fost un mister multă vreme până când a fost dezvăluit oficial utilizatorilor. În comparație cu pagina de explorare a Instagram Reels, pagina TikTok pentru tine este adaptată intereselor tale specifice.

  Cum să creezi un sondaj de poveste Instagram

Când sunteți un utilizator TikTok pentru prima dată, algoritmul recomandă materiale prin evaluarea videoclipurilor în funcție de criterii, începând cu aprecierile pe care le oferiți ca utilizator nou și ajustând pentru articolele de care semnalați că nu sunteți interesat.

Există o mulțime de factori pe care algoritmul ia în considerare. Interacțiunea cu alți utilizatori poate lua mai multe forme, de la videoclipurile pe care le plac sau le distribuiți până la conturile pe care le urmăriți și la comentariile pe care le lăsați. Metadatele unui videoclip includ informații, cum ar fi subtitrările videoclipului, efectele sonore și hashtag-urile. Opțiunea de limbă, setările de țară și tipul de dispozitiv sunt toate incluse în setările dispozitivului și ale contului.

Pagina TikTok For You ia în considerare toți acești factori pentru a oferi utilizatorilor săi cele mai bune videoclipuri recomandate, făcând fiecare pagină personalizată pentru fiecare utilizator.

Algoritmul Instagram pentru Reels nu este încă la fel de bine definit ca TikTok. Pe pagina Instagram Reels Explore, nu este evident dacă materialul care vi se oferă depinde de locul în care vă aflați sau de ceea ce vă interesează.

Dacă Reel-ul dvs. este prezentat în Explore, veți fi notificat. Instagram alege mai multe role publice pentru a vă ajuta să descoperiți materiale unice noi, care sperăm să vă distreze și să vă inspire. Nu există mai multe explicații pentru ce sau cum alege Instagram conținutul evidențiat. Este posibil, totuși, ca dacă Reelul tău este prezentat, videoclipul și profilul tău să devină virale!

Cu cât distribuiți mai multe videoclipuri pe Instagram Reels, cu atât este mai probabil ca materialul dvs. să fie prezentat pe Pagina Explorare, la fel ca pe TikTok.

Șansele de a deveni virale

Cum este a deveni popular pe Instagram Reels diferit de a deveni viral pe TikTok? Chiar dacă este o perspectivă interesantă să devină o senzație virală pe TikTok, contul tău de Instagram este deja conectat.

  Cum să-ți schimbi numele pe Instagram

Dacă sunteți o companie sau o marcă pe Instagram, probabil că aveți un magazin Instagram, elemente evidențiate în poveștile dvs. și o mulțime de materiale în feed. Faptul că Instagram Reel devine viral înseamnă că îți expui afacerea unui număr mare de potențiali clienți.

Instagram Reels este o metodă excelentă de a obține mai mulți urmăritori Instagram fără a părăsi aplicația.

Conţinut

Deși TikTok și Instagram Reels includ ambele același tip de videoclipuri, clientela TikTok pare a fi mai tânără.

TikTok are o senzație mai „anti-estetică” decât Instagram. Pe Reels, mărcile, corporațiile și influenții sunt mai pretențioși și împărtășesc materiale în concordanță cu identitatea lor corporativă. Utilizatorii TikTok, pe de altă parte, sunt mai puțin preocupați de modul în care apare fluxul lor.

Instagram Reels este o opțiune bună dacă doriți să partajați filme cu un grup demografic mai larg și să mențineți o imagine de marcă consistentă pe platforma de socializare. TikTok poate fi, de asemenea, un pariu mai bun dacă încercați să vizați un public mai tânăr din generația Z participând la fenomene virale.

Muzică

Muzica este una dintre cele mai semnificative diferențe între platforme. Multe conturi de afaceri de pe Instagram Reels nu pot folosi acum funcția de muzică a Instagram.

Trebuie să înregistrați și să editați propriul fișier audio sau video în afara Instagram dacă doriți să publicați un Reel cu muzică într-un cont de afaceri. Instagram nu a comentat dacă conturile corporative vor putea sau nu să folosească funcția de muzică în curând.

Reclame

Deși companiile mici nu folosesc reclamele TikTok la fel de frecvent ca alte platforme de social media, ele oferă opțiuni de publicitate plătită. Provocările hashtag-urilor de marcă, efectele de marcă și anunțurile în flux sunt disponibile în prezent pe TikTok.

  Cum să-ți estompezi fundalul pentru videoclipurile TikTok

În prezent, nu este disponibilă nicio publicitate sponsorizată pe Instagram Reels, dar agenții de marketing pot colabora cu influenți și artiști pentru a produce conținut de marcă. Ca un efort de a garanta că producătorii declară în mod explicit când creează material promovat, Instagram tocmai a adăugat etichete de conținut de marcă pentru Instagram Reels.

TikTok nu este departe de Instagram când vine vorba de comerțul electronic. Pentru a ajuta cei peste un milion de comercianți din Shopify să acceseze publicul mai tânăr al TikTok și să genereze vânzări, TikTok tocmai a anunțat o colaborare inedită de acest fel cu Shopify. Publicitatea video care poate fi cumpărată în flux pe TikTok va fi disponibilă pentru comercianții cu amănuntul cărora li s-a acordat acces la program, permițându-le să vândă produse pe TikTok.

Nu devine cu mult mai bine decât asta. Totul, de la crearea anunțurilor la direcționare până la optimizare și monitorizare, se face prin tabloul de bord Shopify. Mărcile și întreprinderile implicate în industria vânzărilor de produse ar trebui să ia notă. Citiți aici despre relația dintre Shopify și TikTok.

Instagram Reels vs. TikTok – Care este mai bun?

TikTok este, fără îndoială, cea mai bună platformă pentru crearea de videoclipuri scurte. Reels este o încercare aparentă a Instagramului de a-și revendica audiența, dar este și o caracteristică valoroasă care merită folosită.

TikTok este o locație excelentă pentru a obține un gust a ceea ce ne rezervă viitorul divertismentului în ceea ce privește imaginile în mișcare captivante.

Dacă sunteți în căutarea unor noi metode de a crește numărul de urmăritori pe Instagram, consultați Reels, o aplicație care vă permite să creați videoclipuri scurte care îmbunătățesc mesajul mărcii dvs. Nu uitați că, dacă tocmai ați început să utilizați TikTok, puteți utiliza Reels pentru a vă conecta contul de Instagram la contul dvs. TikTok.