Începeți buletinul informativ și câștigați bani cu aceste soluții

Credeți sau nu, suntem înconjurați de buletine informative în spațiul digital.

Dar nu-ți face griji, nu te vor ataca!

Nu au antrenat asasini pe care roboții i-au trimis după tine… cel puțin nu încă!

În schimb, ele sunt una dintre cele mai fierbinți tendințe de marketing după care toată lumea merge, fie că este vorba despre marketeri, editori sau scriitori individuali.

Este posibil să fi dat peste un formular de înscriere la buletin informativ pe un site. A devenit atât de comună în marketingul și publicitatea din zilele noastre, deoarece oamenii doresc informații… informații de încredere.

În timp ce web-ul este saturat cu multe reclame, clic-momeli și știri sau informații irelevante, buletinele informative vă oferă șansa de a fi eu autentic. Puteți ajunge la oameni cu informații corecte și la obiect la momentul potrivit. Și așa îți poți construi baza de audiență. Dar, pentru a face acest lucru, ar trebui să rulați un buletin informativ, iar apoi banii și faima vor urma dacă sunt făcute corect.

Deci, ți-a trecut prin minte ideea de a începe un buletin informativ?

Presupun ca DA!

Și acesta este motivul probabil pentru care citiți acest articol.

Așadar, fără alte prelungiri, să înțelegem cum poți să-ți pornești buletinul informativ și să faci bani.

Ce este un buletin informativ, apropo?

Un buletin informativ este un e-mail pe care o organizație sau o companie ți-l trimite periodic, care conține informații, activități sau subiecte legate de afacerea lor.

Rularea unui buletin informativ este unul dintre instrumentele fantastice de marketing disponibile pentru a prezenta produsele și/sau serviciile unei companii sau persoane fizice, menținând în același timp un brand personal solid.

De obicei, buletinele informative provin dintr-o bucată lungă de conținut care acoperă probleme relevante, inclusiv momente importante și știri dintr-o anumită perioadă, informații aprofundate din industrie, actualizări despre produse/servicii, promoții, reduceri sau orice doriți să comunicați publicului dvs.

Conținutul de acest tip este anunțat prin e-mailuri, trimis o dată pe săptămână, lună sau trimestru și este direcționat către mulți destinatari. Mai simplu spus, buletinele informative sunt simple, dar eficiente și pot fi extrem de profitabile pentru afacerea dvs.

Care este scopul?

Buletinele informative sunt trimise persoanelor care s-au arătat interesate de anumite subiecte prezentate de editor. Sunt instrumente excelente pentru crearea loialității, leadership-ului de gândire și crearea conștientizării mărcii dvs., informând și educand astfel publicul.

Beneficiile difuzării unui buletin informativ

Când vine vorba de marketing digital, există multe căi de urmat. În căutarea dvs. pentru acoperire maximă și cele mai bune rezultate posibile, aveți tendința de a explora multe metode, inclusiv un buletin informativ.

Dar iată întrebarea: Merită să vă investiți timpul, banii și energia?

Ar fi o alegere bună atunci când aveți SEO, social media, automatizare, Google Ads și alte strategii de marketing minunate?

Raspunsul este da.

Un buletin informativ s-ar putea să nu fie cel mai bun instrument de acolo, dar la fel de important ca și alte campanii de marketing dacă înțelegeți corect.

Priviți aceste beneficii pentru a decide singur:

Construiește relații 🤝

Pentru a construi o bază solidă de audiență, trebuie să-i faceți pe clienți să simtă că sunt o parte importantă a familiei dvs. digitale. Puteți trimite informații relevante prin buletine informative și le puteți ține la curent, făcându-i să se simtă respectați.

  7 Cel mai bun software de integrare a angajaților pentru HR în 2023

Consumatorii doresc e-mailuri cu informații valoroase, așa că optează pentru buletine informative. Așadar, dacă distribuiți conținut de calitate și captivant, acesta ajută la consolidarea relației consumatorului cu marca dvs. și la creșterea loialității pe termen lung.

Timp și cost-eficient

Buletinele informative, care fac parte din marketingul prin e-mail, sunt rentabile. Investind câțiva dolari, puteți cumpăra un plan. În plus, este și o strategie de economisire a timpului, deoarece selectând obiective specifice și respectând un program definit, le poți distribui periodic publicului tău.

În plus, le puteți programa în avans, astfel încât să poată fi difuzate automat când va veni momentul.

Stimulează alte eforturi de marketing

Dacă desfășurați o strategie de marketing care implică canale de social media precum LinkedIn, Instagram sau Facebook, plus publicarea conținutului în secțiunea de blog a site-ului dvs., le puteți prezenta în buletinele informative.

Va ajuta la creșterea tuturor acestor fluxuri, oferindu-vă în același timp mai multe oportunități de a genera mai multă activitate. Puteți atrage mai multe audiențe în timp ce le deserviți pe cele existente și mențineți cercul de marketing interconectat.

Crește gradul de conștientizare a mărcii

Prin comunicarea activă și implicarea publicului prin intermediul buletinelor informative, salutați noi potențiali și cumpărători care ar putea fi interesați de produsul/serviciile dvs.

În plus, clienții tăi fericiți îi vor influența și pe alții. Ca rezultat, crește semnificativ gradul de cunoaștere a mărcii și lista de abonați.

Ajută la creșterea clienților potențiali și a vânzărilor 📈

Vă puteți încuraja publicul să vă viziteze site-ul web prin introducerea unui îndemn convingător în buletinele informative. Și atunci când o fac, ei vă pot vedea ofertele și pot cumpăra dacă doresc.

Puteți, de asemenea, să desfășurați promoții și să afișați reduceri chiar în buletinul informativ personalizat cu texte de ancoră sau link-uri care le ghidează către produsele/serviciile dvs. Adică, cui nu-i plac reducerile!

Asa de…

Cum să începi primul tău buletin informativ?

Dacă sunteți cu adevărat dornici să începeți un buletin informativ, puteți, chiar și cu o listă mică de e-mailuri și mesaje modeste. Încet, puteți găsi o modalitate de extindere.

Deci, iată câțiva pași de bază pentru a începe:

  • Alegeți o platformă de buletine informative.
  • Construiește-ți lista
  • Începeți să vă creați buletinele informative.

Acestea fiind spuse, există o mulțime de platforme de buletine informative disponibile din care puteți alege pe web.

Vezi unele dintre cele mai bune!

Revue

Revue este unul dintre buletinele editoriale de top pe care atât scriitorii, cât și editorii le pot folosi. Monetizați-vă lista de e-mail prin abonamente digitale, reclame, sponsorizare și alte strategii de afaceri.

Serviciul lor de abonament all-in-one vă ajută să vă începeți buletinul informativ independent sau puteți adăuga și mai multe buletine informative la pachetul de abonament existent. Puteți beneficia de comisioane la recomandări precum afiliații Amazon, vânzarea de cărți etc.

Beneficiați de Revue GRATUIT sau alegeți un plan plătit începând de la 5 USD/lună.

Substiva

Începeți buletinul informativ cu Substiva, construiește-ți publicul și câștigă bani buni de la abonații tăi. Aici, ele nu impun limite și puteți publica GRATUIT.

Cu Substack, sunteți responsabil de publicul și lista de e-mailuri. Acesta oferă un site web unde vă puteți scrie postările, utiliza funcțiile comunității, adăuga imagini, audio, GIF-uri, videoclipuri și multe altele.

Puteți controla cu ușurință ofertele pentru abonații dvs. plătiți și gratuit. Începerea cu Substack durează câteva minute sau chiar mai puțin decât atât. Doar alegeți un plan și începeți să câștigați mii de dolari pe an.

Planul său premium costă doar 5 USD/lună.

  Cum să utilizați designul magic al Canva pentru a vă transforma ideile în realitate

Butondown

Cel mai simplu drum spre scrierea, lansarea, creșterea și distribuirea buletinului informativ poate fi Butondown. Este un instrument elegant și simplu pentru producerea unui buletin informativ. Datorită interfeței sale minimaliste, editorilor devine ușor să distribuie e-mailuri grozave.

Automatizarea Buttondown funcționează ca un asistent editorial pe care l-ați adora. Poate verifica eficient greșelile de scriere, imaginile incorecte, link-urile rupte etc. Widgetul său de abonament este portabil, ceea ce facilitează construirea și creșterea cititorilor, indiferent unde este găzduit site-ul dvs.

Buttondown subliniază viteza pe lângă uzabilitate, în loc să confuze automatizarea sau seturile de caracteristici. Se integrează perfect cu servicii terțe precum Zapier, Ghost, Squarespace, Weebly, IFTTT și multe altele. Activați abonamentul cu plată fără probleme și este pe deplin în conformitate cu GDPR și alte organisme de reglementare pentru a avea grijă de confidențialitatea dvs.

Nu vă colectează niciodată datele și vă permit să dezactivați urmărirea link-urilor și a pixelilor cu un singur clic. Buttondown folosește Markdown pentru a vă ajuta să scrieți rapid, fără să vă faceți griji cu privire la marcarea aglomerată a e-mailurilor. De asemenea, puteți încorpora lucruri precum fotografii și tweet-uri. Urmăriți totul, de la ratele de reținere a abonaților la ratele de deschidere, folosind analize flexibile și puternice.

În cazul în care doriți să rulați mai multe buletine informative dintr-un singur cont, Buttondown vă acoperă pentru acest lucru. Puteți începe buletinul informativ GRATUIT sau puteți plăti 29 USD/lună pentru alte funcții interesante. Planurile sale includ și o garanție de rambursare a banilor de 30 de zile.

Letterfuel

Organizează-ți buletinul informativ cu Letterfuel și adună nume și faimă plus bani. Vă ajută să cultivați relația cu publicul și să împărtășiți lucruri despre care doriți să știe lumea.

Puteți crea postări noi pentru a fi incluse în buletinul dvs. informativ sau puteți organiza câteva link-uri de la publicații sau site-uri web care publică conținut de calitate legat de nișa dvs. Letterfuel oferă, de asemenea, o pagină de destinație și arhive prietenoase cu SEO pentru buletinele dvs. informative. Acestea sunt generate automat după ce faceți clic pe „trimite”.

Dacă doriți să exportați toți abonații dvs., este posibil. Îl vor trimite prin e-mail sub forma unui fișier CSV pe care îl puteți utiliza pentru a migra la orice alt serviciu. Obțineți Letterfuel la 19 USD/lună pentru până la 2.000 de abonați și plătiți 5 USD/lună după fiecare 1.000 de abonați.

Goodbits

Creați buletine informative cu aspect superb de la Goodbits în câteva minute. Puteți marca articole de pe internet și le puteți transforma în rezumatele dvs. săptămânale cu câteva clicuri.

Preluați conținut de pe Slack, Instagram, Twitter, site-ul dvs. web sau folosind extensia lor Chrome. Goodbits ajută la păstrarea întregului conținut salvat într-un singur loc, astfel încât întregul proces de trimitere a buletinului informativ săptămânal devine o experiență plăcută.

Nu aveți experiență în codare sau proiectare?

Nicio problemă, deoarece puteți trage și plasa link-uri sau conținut salvat în buletinul informativ. Prin urmare, vă puteți concentra mai mult pe publicare și editare, mai degrabă decât să vă confundați cu aspectele tehnice. Goodbits vă controlează complet buletinele informative și vă permite să le personalizați cu șabloane creative.

De asemenea, vine cu analize încorporate pentru a măsura dacă buletinele dvs. informative rezonează cu publicul vizat. Creați campanii din Goodbits sau ActiveCampaign direct sau trimiteți-le folosind MailChimp. Vă puteți exporta fișierele în HTML și le puteți trimite cu HubSpot, Gmail și multe altele.

În plus, se integrează cu ConvertKit, Drip, AWeber, Marketo, Campaign Monitor și Sendy. Planul de bază al Goodbits începe de la 19 USD/lună.

Fantomă

Nu te speria!

Nu sunt acele creaturi pe care le vezi în filme. In schimb, Fantomă este o platformă pe care o puteți folosi pentru a vă crea buletinul informativ și pentru a vă transforma cititorii într-o sursă consistentă de venit.

  De ce primesc atât de mult spam prin e-mail?

Folosiți abonamente plus abonamente pentru venituri previzibile și durabile, pe lângă stimulentele aliniate direct cu publicul dvs. Puteți adăuga contul Stripe și puteți începe să colectați plăți prin Apple Pay sau carduri de credit.

Cel mai bun lucru – implică ZERO comisioane de tranzacție. Deci, orice bani generați vă aparțin în totalitate. Dețineți totul, de la clienți, conținut și afacerea dvs. până la cod și platformă sub o licență MIT open-source. Prin urmare, îl puteți personaliza așa cum doriți.

Nu vă faceți griji cu privire la securitate, deoarece oferă link-uri de e-mail JWT fără parolă pentru autentificare. Ghost oferă, de asemenea, analize profunde pentru a găsi acțiunile și performanța buletinelor dvs. informative.

Sfaturi pentru construirea unei baze de audiență pentru buletinul informativ

Odată ce te-ai hotărât asupra celei mai bune platforme de newsletter pentru tine, următorul lucru este să-ți construiești baza de audiență, ceea ce este, să fiu sincer, un drum lung.

Nu vă faceți griji; iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta să creați notorietatea mărcii pentru buletinul informativ și, la rândul său, să vă construiți baza de audiență:

Distribuiți conținut de calitate pe care publicul dvs. dorește să îl citească.

Buletinul dvs. informativ ar trebui să fie curat, specific și ușor de citit. Puteți începe cu câteva articole pe număr, toate de înaltă calitate. Acum, provocarea este să scrii un buletin informativ bun. Pentru aceasta, încercați să:

  • Alegeți un subiect interesant, care este prima impresie a cititorului despre buletinul dvs. informativ.
  • Setați tonul și concentrați-vă pe personalizare scriind la prima și a doua persoană, adică „Eu” și „Tu”. Te va ajuta să te împrietenești cu abonații, stabilind o interacțiune unu-la-unu.
  • Utilizați povestirea pentru a evidenția fapte, povești umane, realizări și exemple din viața reală pentru a crește eficiența și atractivitatea buletinelor dvs. informative.
  • Includeți un cuprins pentru a vă prezenta articolele într-un format care poate fi citit. Folosiți linkuri precum „Citiți mai multe”, astfel încât publicul interesat să poată face clic și să citească poveștile complete.
  • Îndemn puternic (CTA)
  • Încorporați stilul și elementele vizuale ale mărcii dvs., astfel încât publicul să poată asocia întotdeauna un buletin informativ cu marca dvs. și să se distingă de milioanele de buletine informative existente.

Livrare constantă

Consecvența este cheia dacă trimiteți buletine informative, postați pe blogul site-ului dvs. sau pe rețelele sociale. În primul rând, dezvoltați o mentalitate și angajați-vă să creați un program specific de publicare. Apoi, ține-te de el, întotdeauna.

Dacă vrei ca publicul tău să te considere serios, urmează programul religios, deoarece este nevoie de luni sau ani pentru a stabili un brand.

Puteți începe cu un buletin informativ săptămânal și puteți fi consecvent în privința acestuia; asta recomand.

Combinați conținut gratuit și cu plată

Venitul final din buletinul informativ vine de la abonații plătiți. Pentru aceasta, puteți oferi conținut gratuit prin buletine informative gratuite. Folosiți acest lucru pentru a construi autoritate și lider de gândire într-un subiect. Treptat, oamenii vor începe să te recunoască și pot deveni și abonații tăi plătiți.

Câteva buletine informative de succes și celebre

Aveți nevoie de motivație suplimentară pentru a vă începe buletinul informativ?

Iată câteva dintre exemplele de buletine informative de succes al căror conținut îl consumă mii de oameni din întreaga lume:

  • Sinocismul de Bill Bishop. Este vorba despre relațiile politice, sociale și de afaceri ale SUA și ale Chinei. Are peste 50.000 de abonați, iar abonamentele plătite costă 15 USD/lună.
  • Off the Chain de Anthony Pompliano. Este vorba despre analiza pieței cripto pentru investitori și costă 10 USD/lună.
  • The Daily Line de Mike Fourcher. Se concentrează pe raportarea critică pentru profesioniștii în politică.
  • Strategie de Ben Thompson. Se bazează pe știri despre tehnologie și costă 10 USD/lună
  • Hot Pod este pentru persoanele interesate de industria podcasturilor și costă 7 USD/lună.

Concluzie

Vedeți, difuzarea unui buletin informativ poate aduce succes atât în ​​ceea ce privește banii, cât și faima pentru editori și scriitori individuali care doresc să-și construiască brandul.

Daca iti place ideea, atunci ce astepti?

Luați o ofertă de la oricare dintre platformele de buletine informative menționate în acest articol și începeți să creșteți!