Ghidul dvs. unic pentru a deveni un YouTuber mai bun

Știi deja cât de important este YouTube pentru afaceri dacă ești aici. Să vedem ghidul nostru despre cum să devii un YouTuber mai bun.

YouTube este mai mult decât doar al doilea cel mai mare motor de căutare si a rețea socială clasată în mod similar.

Multe companii se îndreaptă către această platformă video pentru a crea conținut sau a face publicitate.

Deci, nu greșești când te gândești la crearea unui canal YouTube.

Dar, ai o armată de creatori împotriva cărora să lupți. O uluitoare 500 de ore de conținut este încărcat pe YouTube pe minut.

Îmi pare rău că ți-am spus asta, dar în mod realist, nici nu ar trebui să încerci dacă nu ești strategic în planificare și execuție.

Dar dacă ai mintea unui strateg și inima unui creator, haideți să formulăm rețeta pentru a deveni un YouTuber de succes.

Nu aştepta. Scufundare in.

Fixați nișa

De ce doar YouTube? Acest ghid poate include și cum să ai succes pe Facebook, Instagram, Pinterest, Tiktok, Vimeo, Snapchat și alte cinci rețele sociale.

Nu va fi bine? Totul într-una.

Da, va fi bine, dar pentru nimic și pentru nimeni.

În schimb, mă concentrez doar pe cum să devin un YouTuber mai bun.

YouTube, asta e ținta.

Se numește restrângerea bazei de audiență. Sau specializarea în ceva anume. Sau repararea nișei. Definiți acest lucru pentru dvs. și canalul dvs. YouTube.

Ce vrei să creezi? Și de ce?

Construirea pe baza punctelor forte este accesibilă. Dar va dura mult timp și efort dacă expertiza ta este foarte comună.

Alternativ, perspectivele tale vor fi mai bune dacă îți îmbunătățești talentul nu atât de comun. Fa o alegere.

Motivul mai tehnic din spatele reparării nișei este de a construi autoritate. Odată ce începeți să vizați anumite cuvinte cheie, aveți șanse mai mari de a ocupa un loc mai înalt în rezultatele căutării YouTube.

Pentru că nu are rost să stai în partea de jos unde nimeni nu va veni și face clic. Așadar, construiește un canal cu autoritate care să vizeze o abilitate/un trend unic înainte de a te răspândi în alte domenii.

Conținutul Evergreen este grozav. Nu are nevoie de actualizare și atrage traficul pe tot parcursul vieții.

Dar, din păcate, oamenii caută și tânjesc mult mai mult.

Dacă sunteți printre primii care au încărcat conținut actualizat în domeniul dvs., veți fi căutat și veți fi făcut clic semnificativ mai mult. Acesta este scopul de a lua avantajul primului mutator.

Dar unde să cauți ceea ce este la modă poate fi dificil pentru nou-veniți.

Google beneficiază de datele motorului său de căutare și vă prezintă Google Trends. Puteți căuta termenii populari de căutare YouTube pentru orice perioadă în fiecare locație.

Vă menține relevant pentru piață și, eventual, în fruntea rezultatelor căutării.

De exemplu, am intrat pe iPhone pentru a verifica importanța acestui termen pentru Statele Unite. Am păstrat intervalul de timp în ultimele 30 de zile, am verificat rezultatele căutării YouTube și am obținut asta:

Quora

Quora este o platformă pentru a obține răspunsuri la orice. Și este în creștere în popularitate. În prezent, există 300 de milioane de oameni la bordul acestei rețele de socializare. Veți găsi intelectuali până la idioți, toți împărtășindu-și înțelepciunea pe Quora.

Quora are spații pentru fiecare domeniu. Bloggerii îl folosesc destul de des pentru a-și procura titluri noi. Și nu există niciun motiv pentru care să nu poți face asta pentru canalul tău YouTube.

Procesul este similar cu ceea ce am făcut pe Google Trends. Pe scurt, Quora vă poate oferi subiectele solicitate pentru a realiza videoclipuri.

Și este o cireașă pe tort dacă ești deja cel mai văzut scriitor Quora.

Puteți profita de popularitatea dvs. Quora pentru a alimenta ambițiile YouTube.

UberSuggest

UberSuggest este o aplicație ingenioasă pentru a găsi cuvintele cheie de clasare. Considerați aceasta o versiune avansată a planificatorului de cuvinte cheie Google gratuit.

  Avantajele și dezavantajele creării unui site web cu Creatorul de site-uri Canva

Puteți folosi acest instrument pentru a crea titluri atrăgătoare. UberSuggest vă oferă o listă de cuvinte cheie de clasare, volumul lor de căutare, dificultatea de clasare etc.

Dar nu uitați să țineți cont de intenția de căutare atunci când utilizați cuvinte cheie date de UberSuggest.

De exemplu, este bine să faci un videoclip despre prepararea unei pizza în 5 minute. Însă, un videoclip despre cum să scrieți o postare pe blog este mai potrivit ca articol decât ca ghid video.

Creați un plan de conținut

Consecvența este cheia. Te face să arăți profesionist și serios în ceea ce privește munca ta. În plus, nu puteți crea conținut actualizat dacă sunteți inconsistent.

Și nici să dai din cap în semn de acord nu te va ajuta. Fa un plan.

Puteți utiliza foi de calcul gratuite și aplicații web precum Foi de calcul Google pentru a te menține pe drumul cel bun. Sau puteți utiliza utilități de planificare YouTube, cum ar fi Hootsuite.

Ultima opțiune este o alegere mult mai robustă pentru orice YouTuber profesionist. Vă ajută să gestionați mai multe conturi YouTube dintr-un singur tablou de bord și să colaborați dacă aveți o echipă.

În plus, puteți programa videoclipuri YouTube să fie difuzate live în sloturile preferate. Această funcție este excelentă dacă aveți o audiență în mai multe fusuri orare.

Aplicații de realizare/editare video

În timp ce un set decent de hardware este o idee deloc pentru un YouTuber aspirant, software-ul are importanța sa.

Editorii video grozavi te pot face să arăți profesionist chiar și într-o configurație care nu este studio. Luați notă de unele dintre cele mai bune instrumente pentru a vă înregistra creativitatea.

iMovie

Oamenii Apple au acest program implicit pentru a începe gratuit. Are o interfață de utilizator simplistă pentru cei începători. Deși nu este cel mai puternic editor video de pe piață, este excelent și ușor.

iMovie Îmbunătățirile cu un singur clic pot economisi timp și efort, în special pentru persoanele care nu au început editarea video. Dacă mai sunteți interesat, încercați-l sau citiți asta Revizuire PC Mag a iMovie.

Wondershare Filmora

Aceasta este o alternativă avansată pentru oamenii din și din ecosistemul Apple.

Dar nu voi defini avansat; mai bine vezi asta:

Filmora nu este gratuită, dar are o perioadă de încercare gratuită. Cu siguranță ar trebui să încercați acest lucru pentru a vă crește producția.

VideoStudio

Corel VideoStudio este un program de editare de ultimă generație pentru începători până la utilizatorii medii. VideoStudio este ușor, pentru început, și are instrumente pentru a vă ajuta să începeți în câteva minute.

În special, VideoStudio este doar pentru sistemul de operare Windows. Vine cu o plată unică și o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.

Captură video și Screen Recorder de debut

Captură video de debut este în primul rând un utilitar de înregistrare și export video pentru Windows și Mac. Poate fi folosit pentru a înregistra videoclipuri pentru editare ulterioară în diferite programe.

Pe lângă înregistrare, acesta are câteva caracteristici implicite, cum ar fi adăugarea de subtitrări, ajustări de culoare etc. Au și o versiune gratuită pentru uz necomercial.

DaVinci Resolve

DaVinci Resolve este imediat pentru utilizatori avansați până la experți, cum ar fi experții în stil Hollywood. Aceasta este o soluție totul în pachet. Veți găsi editare video și audio, grafică în mișcare, corecție a culorilor și multe altele în acest utilitar cuprinzător.

Este posibil să fi văzut diverse scene în mai multe filme care și-au folosit capacitățile. Aruncă o privire:

Desigur, are o curbă de învățare și o versiune gratuită pentru a sprijini asta. Încercați acest lucru și sperăm că nu veți avea nevoie de nimic în viitor. Și da, este disponibil pentru Mac, Windows și Linux.

Adobe Premiere

Venind la alternativa mai costisitoare la DaVinci Resolve, aveți Adobe Premiere. Acest software de editare video standard în industrie vine doar cu planuri de abonament. Și nu este la fel de complet ca opțiunea anterioară.

De exemplu, nu aveți corecții puternice de culoare și editare audio cu Premiere. Sunteți obligat să utilizați software suplimentar pentru aceasta.

Acestea fiind spuse, este încă foarte puternic. Are o interfață de utilizator foarte flexibilă și o curbă de învățare blândă comparativ. Dar trebuie să încercați versiunea de încercare gratuită de 30 de zile pentru a afla de ce aceasta este o soluție de editare video căutată.

  Cum să utilizați Snap Camera cu Google Meet

Creați și optimizați

Ce vezi când introduci un termen de căutare pe YouTube?

Lista de videoclipuri? Nu.

Este miniaturile. Prima strângere de mână este întotdeauna cu miniaturile. Acestea sunt porțile de acces pentru a apela spectatorii. Dacă nu arăți bine acolo, vei fi derulat mai departe.

Deci, cel mai bine este să vă proiectați miniaturile cu cea mai mare grijă și sinceritate. Și puteți începe practic gratuit cu instrumente precum SnappaCanva etc.

Pe lângă miniaturi, aceste aplicații de design grafic pot fi folosite pentru a vă profesionaliza logo-ul canalului, imaginea bannerului, fotografia de profil și filigranul.

Puteți găsi aceste opțiuni în YouTube Studio secțiune.

Există câteva moduri de a vă promova canalul YouTube. Aceste opțiuni pot fi plătite și gratuite. Să începem cu o reclamă simplă.

Publicitate

Publicitatea presupune costuri suplimentare. Dar, este cel mai rapid mod de a construi un public dacă conținutul tău este grozav. Începeți cu un buget redus pentru a vedea impactul.

În plus, politicile de publicitate YouTube sunt foarte potrivite pentru începători. Puteți începe cu până la 10 USD pe zi. Și plătiți doar dacă cineva vă vede anunțul timp de cel puțin 30 de secunde sau dă clic pe orice element.

Verificați aici pentru o perspectivă mai detaliată despre costuri de publicitate pe YouTube.

Rețele

Rețeaua ta este valoarea ta netă nu este doar o cotație de lux, este o realitate care se potrivește oricărei afaceri.

Oameni drăguți, talentați, sunt chemați peste tot. Cine nu le vrea?

O rețea sănătoasă este o bătălie câștigată pe jumătate. Deci, conectați-vă cu oamenii potriviți.

Aparițiile invitaților pe unele canale consacrate vă pot oferi un avans atât de necesar. Cel mai probabil, concurentul tău direct nu te va promova. Dar unele canale înrudite cu unele fluxuri suprapuse pot fi gazde demne.

Alternativ, puteți apela câțiva experți pe canalul dvs. pentru crossover. Acest lucru vă va ajuta să vă valorificați baza de audiență cu interese similare.

În cele din urmă, crearea de rețele nu este un lucru peste noapte. Fii strategic și ai puțină răbdare.

Promovarea încrucișată

Promovarea încrucișată poate funcționa în interiorul sau în afara YouTube.

De exemplu, dacă aveți un canal de rețete de pizza, puteți vorbi ceva despre pizza pepperoni (cu un link ca Cards, mai multe despre asta mai târziu) în videoclipul dvs. despre cum să faceți o pizza cu brânză.

Aceasta se numește promovare încrucișată în cadrul canalului dvs.

Celălalt este despre utilizarea bazei de audiență non-YouTube de pe Facebook sau Twitter pentru a vă populariza canalul YouTube.

Deci, în mod ideal, strategiile dvs. de promovare ar trebui să fie un amestec al ambelor.

Construiește-ți audiența

Acesta este lucrul cel mai orientat spre planificare pe care îl puteți face cu canalul dvs., în afară de creația în sine.

Voi sări peste cel mai evident lucru – să creez conținut grozav. Este foarte elementar și absolut. Știi că este esențial și nu există nicio cale de a o ocoli.

Cunoaște-ți publicul

Nu pot sublinia suficient acest lucru!

Trebuie să știi că majoritatea canalelor prosperă pentru că au un scop. Nu este doar un plan de divertisment simplu.

Chiar și animatorii trebuie să ia în considerare detaliile despre publicul lor. De exemplu, nu puteți cânta în arabă pentru a-ți viza abonații englezi. E pur și simplu o prostie.

Deci, cel mai bine este să identificați decalajele și oferta, păstrând în același timp cererea la vedere.

Filigran, carduri, CTA și ecrane de final

Scopul final al acestei secțiuni este de a vă ajuta să beneficiați maxim de creațiile dvs. Și să nu lași să fie un lucru unic.

Ce vezi în imaginea următoare?

Încă de pe canalul de YouTube vidIQ

În primul rând, în dreapta sus este un link către celălalt videoclip al său. Aceasta este promovarea încrucișată în cadrul canalului tău. El vorbește despre asta și a folosit funcția Cărți exact în acel moment.

În al doilea rând, filigranul din dreapta jos este pentru a îmbunătăți numărul de abonați.

Pentru că oamenii uită să se aboneze, iar atunci când un spectator accesează abonare, acesta trimite un semnal uriaș algoritmului de căutare YouTube despre importanța canalului tău.

  8 sfaturi de confidențialitate atunci când utilizați MacBook-ul într-un loc public

Pe scurt, abonații sunt importanți. Îți alimentează audiența, ceea ce face ca banca ta. Deci, mai mulți abonați traduc pur și simplu în mai multe vizualizări.

Urmează ecranele de final. Pe lângă carduri, aceștia sunt pilonii pentru a acumula numărul de abonați. Ecranele de final sunt ultimele 20 de secunde ale videoclipului dvs. (sau mai puțin). Verificați asta:

Încă de pe canalul YouTube RazorSocial

Obiectivul este simplu. Nu lăsați utilizatorii să zboare pentru nimic.

Ultimele secunde sunt prețioase. Dacă spectatorul este încă aici, ai dat ceva valoros. Acum este momentul să construim pe această impresie.

Tipul RazorSocial face trei lucruri cu ecranele de final.

În primul rând, un card pentru a crește numărul de abonați.

Al doilea este un link extern către site-ul web Razor Social, o agenție de marketing digital.

Și în al treilea rând, un videoclip similar îi face pe spectatori să-și urmărească canalul.

Linkul extern este un exemplu viu de promovare încrucișată între diferite platforme.

Aceste butoane sau legăturile de ecran sunt numite Call-To-Action (CTA). Mai simplu, ei cheamă telespectatorii să ia o acțiune specifică.

Urmăriți acest videoclip despre cum să adăugați carduri:

Angajează-te

Dacă nu ești deja un superstar, pregătește-te să interacționezi cu niște oameni reali. Pentru că YouTube nu are lipsă de conținut grozav.

Așadar, pe lângă crearea videoclipurilor uimitoare, trebuie să îți ții picioarele pe pământ.

Când răspunzi cu înțelepciune la comentariile fanilor tăi, îți faci o imagine despre tine ca o persoană familiară. Acest lucru are un mare atractiv, deoarece publicul dvs. se poate identifica cu ușurință la asta.

Conținutul tău va fi distribuit, iar oamenii vor reveni pentru mai multe. Dar arată puțină aroganță și vei cădea fără a avea o a doua șansă.

Deci, cheia este să fii drăguț.

Și odată ce ați atins 500 de abonați, puteți avea secțiunea de comunitate. Acest lucru vă va ajuta să interacționați cu noua bază de fani altfel decât prin videoclipuri obișnuite.

Considerați pagina comunității canalului dvs. o mini versiune privată a Twitter. Aflați mai multe despre el aici:

Non-abonați

Eu personal urmăresc atât de mult YouTube, dar rareori mă abonez la 10% dintre creatori.

De ce? Simplu, nu am nevoie.

La fel se va întâmpla și cu tine. Oamenii vor veni, vor privi și vor pleca, cu excepția cazului în care aveți ceva special pentru abonați, cum ar fi evenimente frecvente cu cadouri.

Dar rețineți, vizualizările sunt mai importante decât abonamentele. Prin urmare, ieșiți din dorința de a converti fiecare spectator într-un abonat.

În consecință, apreciați și cei care nu sunt abonați și nu supravânzați abonamentele.

Unii oameni tind să devină emoționați și neregulați în timp ce comentează videoclipurile YouTube. Devine foarte dezordonat în curând.

Și toate aceste prostii au un efect respingător asupra comentatorilor autentici. Ei nu comentează sau discută, spre pierderea canalului.

Așa că nu lăsați secțiunea de comentarii ale canalului dvs. să devină o victimă. În schimb, folosește Filtrul de comentarii YouTube pentru a modera secțiunea de comentarii.

Puteți alege să aprobați manual fiecare comentariu. Sau, poate fi folosită și filtrarea automată a cuvintelor jignitoare. Doar că funcțiile automate nu funcționează de fiecare dată, încearcă să menții atmosfera pentru o discuție sănătoasă.

Încărcați și evoluați

Indiferent cât de mult ai citi despre SEO pe YouTube, experiența este un profesor fără egal.

Pe scurt, gândește-te ca un spectator. Optimizați-vă titlul, descrierea, etichetele și tot ce este în jurul cuvintelor cheie.

Distribuția dvs. de cuvinte cheie ar trebui să fie suficientă pentru a semnala YouTube despre videoclip, dar, în același timp, nu doriți să suni nefiresc. Cel mai important, vezi ce funcționează pentru tine Analize YouTube și încearcă să experimentezi cu el.

Venind la YouTube SEO, nu sunt doar câteva sfaturi pe care ți le pot da și să te fac să zbori. Nu.

Așadar, să învățăm de la cei mai buni în afaceri, verificați Ghidul lui Brian Dean pentru SEO pe YouTube. Este foarte detaliat și se bazează pe succesul Brain pe YouTube.

Concluzie 📽️

S-ar putea să fii un creator fantastic, dar succesul este mult mai mult. Secretul constă în atingerea unui echilibru între om și mașină.

Dacă îmi ceri să rezumă totul într-o linie, ar fi Planificați-Creați-Promovați-Analizați-Repetați.

Nu-ți doresc decât o călătorie plină de satisfacții pentru a deveni un YouTuber mai bun.

Hasta la vista. Acesta nu este un alt pont, dar la revedere în spaniolă.😎

Ați putea fi, de asemenea, interesat de cele mai bune instrumente YouTube pentru a vă crește publicul.