Ghid pentru începători pentru Google Web Stories [+4 Tools]

Google Web Stories vă ajută publicul să vă digere conținutul fără efort și cât mai repede posibil și să creeze o impresie de lungă durată asupra consumatorului.

Snapchat a luat cu asalt implicarea în rețelele sociale prin lansarea tipului de conținut Snapchat Story. Mai târziu, Facebook și Instagram au urmat aceeași idee și și-au creat versiunile de povești de pe rețelele sociale.

Văzând succesul extraordinar al poveștilor din rețelele sociale prin milioane de aprecieri, vizualizări și clicuri, Google a lansat și conținut similar pentru platformele sale mobile. Marca Google Web Stories, oferă proprietarilor de site-uri multiple oportunități de marketing și implicare.

Citiți mai departe pentru a afla poveștile web de la Google și începeți să creați conținut scurt de înaltă performanță pentru platformele mobile.

Ce sunt Google Web Stories?

Poveștile web sunt conținut video de scurtă durată care apare pe Google Discover, Google Search și Google Image Search pe dispozitivele mobile. În cea mai mare parte, agenții de marketing găzduiesc astfel de povești pe site-urile lor web. Unii, totuși, folosesc serviciile de găzduire oferite de instrumentele de producție Web Story precum Newsroom.AI sau MakeStories.

Cunoscute anterior sub numele de AMP Stories, Poveștile web constau acum din videoclipuri, imagini, texte, elemente grafice, elemente AR etc. O poveste web poate conține până la 30 de diapozitive sau pagini, dar 15 până la 20 de conținut de diapozitive oferă cele mai bune clicuri. tarife și vizualizări.

Creatorii de conținut pot folosi astfel de povești pentru a împărtăși informații în conținut de dimensiuni mici. Pe de altă parte, agenții de marketing pot folosi Poveștile web pentru a promova produse/servicii și, de asemenea, pot duce clienții direct la coșurile de cumpărături, deoarece Poveștile web pot fi accesate.

Caracteristicile Google Web Stories

Poveștile web sunt virale datorită caracteristicilor lor definite. Îi ajută pe creatori să proiecteze și să producă povești conform regulilor Google. Unele dintre caracteristicile notabile sunt:

  • Poveștile web vă permit să utilizați mai multe conținuturi creative într-un singur material. De exemplu, puteți include câteva texte, ilustrații, imagini de stoc, imagini reale, videoclipuri, vectori, forme etc.
  • Web Stories utilizează tehnologia AMP și acoperă întregul ecran al mobilului sau al tabletei pentru o experiență captivantă.
  • Astfel de conținuturi de poveste le permit creatorilor avansați să injecteze elemente de realitate augmentată (AR) 3-D care pot fi vizualizate pe ochelari de realitate virtuală (VR).
  • Poveștile web sunt compatibile cu hyperlink-uri, link-uri coș de cumpărături, link-uri pagini de destinație și backlink-uri ale conținutului propriului site.
  • Poveștile web vin și cu o politică de metadate definită pentru asistență SEO. Câmpurile minime de metadate sunt publisher-logo-src, title, publisher și poster-portrait-src.

Ce fac Google Web Stories?

Poveștile web sunt în primul rând conținut vizual scurt axat pe dispozitive mobile pentru a sprijini economia creatorilor. Astfel de povești sunt în mare parte orientate spre video și vin cu link-uri care pot fi accesate. Folosind astfel de link-uri, cititorii pot ajunge la site-ul sau blogul dvs. și se pot abona la buletine informative.

  Cum să tranzacționați cu alți jucători în „Animal Crossing: New Horizons”

În esență, acest lucru crește capacitatea de monetizare a site-ului dvs. Unii creatori de conținut monetizează și Poveștile web folosind instrumente de adăugare terță parte sau Google Ads.

Agențiile de vânzări și marketing și companiile pot folosi Povești web pentru a-și promova serviciile, mărfurile și produsele. În plus, Poveștile web îi ajută pe marketeri să-și crească rata de conversie, ducând direct consumatorii la coșurile de cumpărături.

Scopul final al Web Stories este de a oferi conținut și informații de calitate utilizatorilor Google printr-o experiență captivantă, care este adaptată pentru dispozitivele mobile și se încarcă rapid.

Poveștile web devin virale în rândul creatorilor de conținut și al agenților de marketing mai repede datorită posibilităților și beneficiilor lor nesfârșite. Prin urmare, a devenit conținut în tendințe în zilele noastre. Găsiți mai jos câteva beneficii ale Web Stories:

  • Google Web Stories mărește vizibilitatea mărcii dvs. sau a site-ului dvs. web pe internet.
  • Poveștile web nu expiră niciodată și sunt găzduite direct pe domeniul dvs. Prin urmare, tu și publicul tău puteți accesa oricând poveștile dvs.
  • Oricine are un telefon mobil și internet de bază poate accesa poveștile dvs. web.
  • Există multe instrumente gratuite și plătite de creare a poveștilor web pe care le puteți folosi pentru a produce povești mai rapid decât alte conținuturi.
  • Spectatorii și cititorii simt mai multă dorință de a vedea poveștile web decât de a parcurge articole sau videoclipuri lungi.
  • Poveștile web sunt cea mai ieftină modalitate de a crea backlink-uri pentru site-ul dvs. web și site-ul de blog.
  • Există oportunități de monetizare pentru Google Web Stories de înaltă calitate.

Tipuri de povești web de creat pentru Google

Tipurile de povești web pentru Căutare Google, Discover sau Căutare de imagini depind în totalitate de modelul dvs. editorial. Cu toate acestea, Google a înregistrat un potențial succes în următoarele tipuri:

  • Povești narative la persoana a 3-a
  • Povești narative la persoana 1
  • Povești web live
  • Actualizarea poveștilor
  • Povești veșnic verzi
  • Povești educaționale sau instrucțiuni
  • Povești care vorbesc despre o experiență
  • Liste de produse sau servicii excelente
  • Sondaje și chestionare

Indiferent de tipul pe care îl alegeți, asigurați-vă că urmați un model standard sugerat de Google, care este deschiderea, narațiunea și sfârșitul poveștii. Deoarece aveți controlul deplin, puteți experimenta și tipul dvs. de poveste web.

Google Web Stories vs. Povești pe rețelele de socializare

Deși ideea unei povești web este similară cu cea a poveștilor de pe rețelele sociale pe care le consumați pe Instagram, Facebook sau Snapchat, există câteva diferențe fundamentale. Acestea sunt:

  • Găzduiești Poveștile web pe domeniul tău.
  • Puteți genera bani cu Poveștile web folosind Google Ads sau alte instrumente.
  • Îți controlezi Povestea Web dintr-un unghi creativ. Poveștile ar putea amesteca texte, vectori, grafice, videoclipuri, imagini și link-uri.
  • Puteți redirecționa utilizatorii către site-urile dvs. web, paginile de destinație sau coșurile de cumpărături folosind hyperlinkuri.

Ca să nu mai vorbim, Poveștile web apar pe diverse platforme, cum ar fi site-ul dvs., motorul de căutare Google, Google Discover și paginile Google Image Search.

Cum să creezi Google Web Stories

Schițați un schiță sau un Storyboard

Pentru orice conținut bazat pe video, aveți nevoie de un storyboard. De asemenea, puteți planifica conținutul fiecărei pagini Web Story folosind o schiță.

  Ce este punctul negru de pe ecranul telefonului tău?

Selectați un editor vizual

Alegeți orice instrumente de creare a poveștilor web care sunt disponibile online. Dacă v-ați găzduit site-ul web pe WordPress, există un plugin WP dedicat. Găsiți mai multe despre el în secțiunea de instrumente de mai jos.

Imagini sursă, videoclipuri și altele

Achiziționați imagini, videoclipuri, GIF-uri și animații fără drepturi de autor care nu sunt pixelate sau întinse. Obțineți cel mai bun rezultat atunci când creați astfel de active pe cont propriu. De asemenea, nu uitați să includeți ilustrații vectoriale, forme, elemente grafice, câteva text și butoane care pot fi apăsate.

Creați povestea web

Acum, urmați scenariul și schița conținutului pentru a construi conținutul final. Așezați elementele estetic, continuați să verificați previzualizarea conținutului și improvizați.

Publicați conținutul

Majoritatea editorilor vizuali au un buton Publicare. Doar faceți clic pe acesta și conținutul dvs. va fi online.

Cele mai bune practici pentru crearea de povești web Google

Elemente captivante

Interacțiunea cu utilizatorul este un obiectiv major din spatele Web Stories. Prin urmare, utilizați multe elemente interactive, cum ar fi butoane de îndemn, hyperlinkuri, grafice care se pot atinge, sondaje, chestionare etc. De asemenea, furnizați conținutul în mai multe diapozitive în loc de un singur diapozitiv aglomerat.

Video-Prima povestire

Povestea dvs. web ar trebui să fie centrată pe video. Folosiți cât mai mult posibil videoclipuri reale sau create de dvs. De asemenea, puteți utiliza animații, câteva texte, imagini și audio pentru a seta narațiunea conținutului.

Identitate de brand

Folosiți siglele mărcii, paletele de culori și fotografiile pentru a crește vizibilitatea mărcii dvs.

Accesibilitate Povestea Web

Povestirile web trebuie să respecte, de asemenea, setările de bază de accesibilitate, cum ar fi metadate, text alternativ pentru imagini, subtitrări, subtitrări și transcripții audio.

Paginile mobile accelerate (AMP) activate

Asigurați-vă că conținutul final este AMP Valid. În caz contrar, este posibil ca Google să nu afișeze Povestea dvs. web în Căutarea Google sau Discover. Următoarea resursă va ajuta cu validările AMP:

Standardele SEO de la Google

Urmați cele mai bune practici Google SEO atunci când creați, găzduiți și publicați Google Web Stories folosind un instrument de audit SEO. În cele din urmă, astfel de povești sunt pagini web și, prin urmare, necesită optimizare SEO pentru a se clasa pe Google Search și Discover.

Urmărirea performanței Google Web Stories

Puteți urmări poveștile web folosind instrumentul Google Analytics. Poveștile web create pentru site-urile web WordPress folosind pluginul Povestiri web pentru WordPress sunt, de asemenea, compatibile cu Google Analytics.

Una dintre caracteristicile cruciale pentru analiza unui astfel de conținut este urmărirea evenimentelor, iar Google Analytics oferă acest lucru imediat și gratuit. Pentru a activa analiza, introduceți ID-ul Google Analytics în editorul dvs. vizual Story web. Puteți introduce acest ID în pluginul WP din meniul Setări.

Instrumentul preia valori cheie precum afișări, clicuri, rata de clic (CTR), începutul poveștii, finalizarea poveștii, timpul mediu de vizualizare, vizionările după pagină și multe altele.

Acum, găsiți mai jos câteva instrumente populare pentru a crea Google Web Stories fără efort:

Instrumente populare pentru a crea povești web Google

Crearea de povești web poate părea complicată pentru orice creator și marketer digital. Cu toate acestea, este cu adevărat fără efort și intuitiv atunci când utilizați oricare dintre următoarele instrumente online de tendințe:

Sala de presă AI

Newsroom AI este unul dintre instrumentele online de top pentru producția în vrac Google Web Stories. Cele mai importante edituri de știri și conținut din peste 32 de țări se bazează pe acest instrument pentru Povestiri web profesionale și creative pentru Căutare și Descoperire Google.

  Cum să înregistrați un videoclip cu browserul dvs. Chrome

Caracteristicile sale cheie sunt:

  • Gestionați un număr nelimitat de straturi de text, conținut media și forme în poveștile dvs. web folosind funcționalitatea freestyle.
  • Colaborați pe pânza de producție Web Story prin atribuirea unor roluri specifice de creare de conținut.
  • Publicați povești web direct de pe site-ul sau domeniul blogului dvs.
  • Monetizați poveștile web cu reclame foarte plătite care se amalgamează cu conținutul dvs.
  • Povestiri web pregătite pentru Google Discover, cu listă de verificare pentru compatibilitatea formatelor și setări de publicare.
  • Obțineți acces la fotografii și videoclipuri premium Getty Images fără costuri suplimentare.

Puteți încerca platforma înregistrându-vă pentru planul gratuit. Puteți folosi afișări de pagină, analize, povești și generare de bani timp de 14 zile.

MakeStories

MakeStories este încă un alt instrument popular pentru producerea de povești web Google fără codificare sau cu o curbă extinsă de învățare a designului grafic. Prin urmare, mulți designeri, agenți de marketing și editori folosesc acest instrument online pentru a crea, circula și monetiza Povestiri web.

Câteva caracteristici notabile ale acestei platforme sunt:

  • Trageți și plasați proiectarea poveștilor web.
  • Un spațiu de lucru Editor cu servicii complete pentru stocarea și partajarea imaginilor, textelor, graficelor, media și multe altele.
  • MakeStories vă oferă, de asemenea, soluții de găzduire rapide și de încredere pentru activele Web Story.
  • Un plugin WordPress pentru producerea de povești web pentru site-uri web bazate pe WordPress.
  • Un Story Player pe care îl puteți încorpora în site-uri web.
  • Aplicație mobilă pentru crearea de povești web pe smartphone-uri și tablete.

MakeStories oferă un plan gratuit doar pentru crearea de povești web. Pentru găzduire, publicare și generare de bani, trebuie să optați pentru un abonament plătit precum Core, Plus sau Pro.

Povești web pentru WordPress

Web Stories pentru WordPress este un plugin WP dezvoltat de Google. Pluginul WordPress poate fi descărcat gratuit de oricine deține un site web WordPress. Prin urmare, este instrumentul potrivit pentru dvs. dacă sunteți un creator de conținut creativ, cu un înalt simț al designului grafic și al povestirii.

Pluginul include documentație elaborată care acoperă elementele de bază, utilizarea Editorului de povești web, cele mai bune practici pentru producerea de conținut, depanare și ghiduri de optimizare SEO.

Editorul său de povești web este ușor de utilizat și oferă diverse șabloane de povești. Apoi, vă puteți personaliza Povestea Web folosind Texte, Potrivirea fonturilor, Raza colțului, Chenarele, Hiperlinkurile, Atașamentele paginii, butonul Îndemn, etc.

Atingabil

Tappable este un alt creator de povești web care se concentrează pe monetizarea produselor, serviciilor și mărfurilor.

Caracteristicile cheie ale acestei platforme de creare de povești web sunt:

  • Introduceți etichete de cumpărături direct în Google Web Stories.
  • Faceți povești fermecătoare folosind imagini gratuite de la Tappable.
  • Rulați sondaje și chestionare fără efort pe Povești web și obțineți contacte și clienți potențiali.
  • Circulați formularele de clienți potențiali direct pe Story Web și obțineți mai multe clienți potențiali pentru echipa dvs. de vânzări și marketing.
  • Conținut captivant pentru a vă explica serviciile sau produsele în detaliu.
  • Blocuri de cod gata făcute pentru povești web avansate și personalizate.
  • Fonturi frumoase și în tendințe pentru conținut text captivant.
  • Încorporați linkuri către site-ul dvs. de comerț electronic, site-ul de blog sau canale de clic personalizate.

Tappable oferă un plan gratuit cu 250 de credite lunare. Puteți crea povești web și le puteți găzdui din domeniul Tappable. Este bine pentru cei care sunt abia în faza de învățare. Trebuie să obțineți planuri Pro, Business sau Enterprise pentru funcționalități pregătite pentru producție.

Concluzie

Google Web Stories este un nou tip de optimizare organică pentru motoarele de căutare care este ieftină și eficientă. Vă permite să vă prezentați marca publicului țintă prin Căutare și Descoperire. În plus, clienții potențiali și conversiile sunt la doar o atingere distanță, deoarece acest tip de conținut apare pe tableta și mobilul publicului.

Tot ce trebuie să faceți este să urmați instrucțiunile, sfaturile și trucurile împărtășite mai sus și sunteți gata să creați povești web de înaltă performanță pentru Google.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de idei de conținut interactive și captivante pentru strategii de marketing durabile.