03/28/2024

Ghid complet și șabloane gratuite

O carte de echipă este una dintre cele mai eficiente modalități de a crește colaborarea și munca în echipă într-un proiect, afacere sau companie. Când creați în mod corespunzător un astfel de document, puteți motiva și încuraja membrii echipei să lucreze ca o singură entitate.

Documentarea rolurilor și responsabilităților echipei de proiect și revizuirea regulată a devenit necesitatea orelor. Asta pentru că industriile și afacerile se schimbă cu o viteză fără precedent. Companiile au început să implementeze cartele de echipă și șabloanele lor pentru a ține pasul cu nevoile erei digitale.

Vrei să afli mai multe despre charterul echipei? Continuați să citiți acest articol pentru a găsi o discuție aprofundată despre subiect, obiectivele sale, beneficiile, schița și șabloane gratuite care să vă ghideze în situații din viața reală.

Ce este o carte de echipă?

Pentru a defini atuurile, obstacolele și obiectivele unei echipe de proiect, proprietarii sau managerii de proiect folosesc documentul privind statutul echipei. Uneori, o astfel de carte poate contura, de asemenea, limitele și direcția echipei. Pe scurt, este foarte asemănător cu foile de parcurs pentru produse sau proiecte, cu excepția faptului că statutul unei echipe este doar pentru o echipă individuală.

Carta echipei proiectului ar trebui să definească fără ambiguitate responsabilitățile și rolurile fiecărui membru al echipei. Acesta pune accentul pe rezultatele membrilor echipei și pe modul de a elabora un plan pentru livrări de-a lungul unui timp. În plus, asigură o implicare fără probleme a echipei pe termen lung și în timpul tranzițiilor semnificative în proiect sau afacere.

Conducerea superioară, subordonații lor, liderii de proiect și membrii echipei de proiect ar trebui să ajungă la un consens înainte de a stabili statutul echipei. Ar trebui să atenueze confuzia cu privire la rolul echipei în procesul de afaceri sau proiect.

Obiectivele creării unei carte de echipă

Carta membrilor echipei de proiect este o parte indispensabilă a procesului mai larg de planificare a resurselor proiectului. Ar trebui să redactați documentul având în vedere următoarele obiective:

  • În primul rând, definiți rezultatul proiectului în care echipa va lucra sub formă de rezultate. Aceste rezultate pot fi servicii, produse sau livrabile simple.
  • Apoi, trebuie să setați roluri pentru membrii echipei pe baza rezultatelor individuale ale proiectului. De exemplu, atribuirea unui dezvoltator front-end, dezvoltator back-end, designer, tester și marketer pentru un proiect de dezvoltare a aplicației.
  • Al treilea element este definirea responsabilităților pe baza rolurilor. Includeți clauze adecvate pentru a asigura modificarea de responsabilitate necesară atunci când proiectul o cere.
  • De asemenea, trebuie să configurați un canal de relație adecvat de la nivelul inferior până la nivelul superior al proiectului. Acesta va asigura un lanț de comandă adecvat pentru raportarea sarcinilor, erorilor și livrabilelor.
  • În cele din urmă, ar trebui să existe un set de reguli de bază în conformitate cu politica de comportament acceptabil a companiei.
  18 tipuri de infracțiuni cibernetice de care companiile ar trebui să fie conștiente

Beneficiile utilizării unei carte de echipă

Iată care sunt avantajele la care vă puteți aștepta de la statutul membrilor unei echipe:

  • Dacă angajații companiei dvs. se tem de noile transformări, o carte de echipă îi poate ajuta să se integreze, deoarece funcționează ca un ghid.
  • De asemenea, ajută echipa sau liderul de proiect să stabilească responsabilitatea echipelor pentru a se asigura că angajații își aleg automat sarcinile.
  • Chartele echipei includ responsabilitățile și rolurile detaliate ale tuturor membrilor echipei. Astfel, resursele nu pierd timpul ghicindu-și sarcinile în cadrul proiectului.
  • Părțile interesate de afaceri și proprietarii de proiecte vor cunoaște scopul echipei. Acesta va permite conducerii superioare să ia decizii strategice de creștere sau scădere a puterii echipei.
  • De asemenea, documentele de echipă ajută managerii de proiect să rezolve conflictele atunci când mai multe echipe lucrează activ la un singur proiect.

Atribute importante ale unei carte de echipă

Atributele documentelor de echipă se vor schimba de la proiect la proiect. Dar, următoarele zece caracteristici sunt oarecum comune:

  • Obiectivele și misiunea echipei
  • Contextul proiectului
  • Mențiune buget, instruire și resurse
  • O structură operațională a echipei
  • Rolurile și responsabilitățile membrilor echipei
  • Metrici pentru evaluarea performanței echipei
  • O schiță a domeniului proiectului și a participării echipei
  • Un ghid de comunicare pentru stabilirea politicii de întâlnire a echipei
  • O listă de sarcini și etape ale proiectului
  • Semnăturile tuturor membrilor echipei

După ce ați inclus atributele de mai sus, vă puteți folosi imaginația și creativitatea pentru a îmbunătăți statutul echipei.

Crearea unei carte de echipă: Ghid pas cu pas

Crearea statutului membrilor echipei este plăcută și fără efort atunci când utilizați un șablon bun. De asemenea, ar trebui să preferați elaborarea în colaborare a documentului în loc să permiteți unei singure persoane să lucreze la el. Iată cum puteți crea unul pentru propriul proiect sau afacere:

#1. Începeți cu un context al carții, cum ar fi identificarea așteptărilor părților interesate, a capacității de contribuție a membrilor echipei, a așteptărilor personale și a liderului echipei.

#2. Transmite întrebările tuturor membrilor și pune-le să-și scrie propriile răspunsuri.

#3. Acum, este timpul să redactăm o declarație de misiune pentru carta echipei. Puteți începe prin a aduna informații despre obiectivele de succes, obiectivele de atins, munca cu valoare adăugată pentru a susține echipa etc.

  Cum să salvați un traseu pe Google Maps pe orice platformă

#4. Următorul pas este crearea de repere, obiective și termene limită legate de declarația de misiune a proiectului. Aici, puteți explica rolurile, responsabilitățile și mentorii. În plus, puteți menționa:

  • Cine va raporta cui
  • Persoana care evaluează performanța individuală
  • Cine are datoria de a comunica cu autoritatea superioară

#5. Apoi, trebuie să creați o schiță detaliată pentru evaluarea performanței. Trebuie să configurați valori, intervale de evaluare, modul de evaluare și un format pentru notare.

#6. După ce ați finalizat conținutul de mai sus, treceți la tipărirea fizică a documentului pentru partajare. De asemenea, puteți circula digital proiectul de carte. Indiferent de modul de partajare, trebuie să obțineți o recunoaștere de la fiecare membru al echipei.

Iată câteva dintre cele mai bune sugestii gratuite de șabloane de carta de echipă pentru a crea charte de echipă de înaltă calitate pentru nevoile profesionale:

mural

mural este un instrument popular de tablă albă care permite crearea în colaborare a documentelor de echipă. Dacă utilizați șablonul carta de echipă al acestui instrument de colaborare, puteți sublinia fără efort elementele vitale ale conexiunii și comunicării echipei. De asemenea, ar trebui să puteți specifica un set de abilități și concepte care vă vor ghida echipa în viitor.

Există două versiuni diferite ale șablonului de carta de echipă Mural. Unul este un exemplu de carte de echipă finalizată, iar altul este designul alb al aceluiași document. După ce ați terminat de creat documentul prin colaborare, exportați-l în diferite forme, cum ar fi PDF, PNG și HTML arhivat cu date.

Miro

Miro este încă o altă placă de colaborare online de succes pentru echipele de la distanță și hibride. De asemenea, vine cu câteva șabloane gratuite pentru charterul echipei pe care le puteți personaliza fără efort. În plus, puteți partaja linkul șablonului online cu întreaga dvs. echipă pentru a lucra în colaborare la o companie sau o carte de echipă de proiect.

Miro prezintă, de asemenea, instrucțiuni complete pentru a-și edita șabloanele gratuite, cum ar fi carta de echipă pentru o echipă de vânzări sau o echipă academică, pe portalul său de șabloane. Vă puteți înscrie gratuit folosind contul dvs. Google și puteți începe să personalizați exemplul de document conform proiectului dvs. Dacă trebuie să exportați documentul, îl puteți salva ca imagine, PDF sau șablon Miro.

Creativ

Creativ este un spațiu de lucru vizual apreciat la nivel mondial pentru crearea de diagrame de flux, diagrame, infografice și charte de echipă. Are o bibliotecă extinsă de șabloane pentru diverse documente de afaceri, inclusiv charte pentru echipele de proiect. Astfel, îl poți alege pe cel care îndeplinește cerințele afacerii sau proiectului tău și îl poți edita.

  Cum să comutați la Canary Channel pe Chromebookul dvs

Cu toate acestea, Creately oferă un număr limitat de șabloane de carte de echipă pentru utilizatorii gratuiti. Puteți alege fie un format de trei câte trei sau un format de două câte trei câte doi. Șabloanele disponibile de la Creatly sunt potrivite pentru documente de echipă ușoare și concentrate. Vorbind despre export, oferă formate PDF, JPEG, CSV, PNG și SVG.

DocFormats

DocFormats este un portal de top și de încredere pentru șabloane de documente de afaceri, cum ar fi propuneri de evenimente, evaluări ale angajaților, broșuri de marketing, etc. Veți găsi, de asemenea, câteva exemple de documente de charter pentru echipe profesionale pe acest site web. Există mai mult de 10 șabloane de carte de echipă pe DocFormats.

Biblioteca sa include proiecte, asistență medicală, dezvoltare agilă, tip coloană și carte vizuale pentru echipe. Puteți descărca fișierele RTF și Word de pe portal. Apoi, puteți edita documentul conform cerințelor dvs.

Sample.net

Este posibil să fi vizitat Sample.net pentru conținutul său de înaltă calitate și de încredere al documentelor de afaceri, vânzări și marketing. De data aceasta, vă încurajăm să vizitați din nou, astfel încât să puteți obține mai mult de 50 de șabloane de carte de echipă pregătite pentru afaceri.

Oferă o varietate de documente exemplificative pentru chartele echipelor privind misiunile de grup, limitele echipelor, lucrul în echipă, grila de evaluare, designul grafic, planul de acțiune al managementului, conducerea executivă și multe altele.

Documentele șablon sunt în diferite tipuri de fișiere. Puteți face clic pe un șablon pentru a obține o prezentare a tipului de fișier descărcabil. Majoritatea descărcărilor sunt disponibile în formate PDF, așa că veți avea nevoie de un instrument de editare PDF pentru a personaliza șabloanele.

Gânduri finale

Acest articol ar trebui să funcționeze ca referință de bază pentru chartele echipei și șabloanele acestora ori de câte ori trebuie să creați unul pentru proiectul sau afacerea dvs. De asemenea, puteți urma ghidul pas cu pas pentru crearea unui statut de echipă menționat mai sus.

Mai mult, articolul vă prezintă și 5 șabloane populare și cele mai bune de charter de echipă pe care le puteți utiliza gratuit în proiecte relevante și operațiuni de afaceri.

Doar să creați o carte de echipă acționabilă nu este sfârșitul responsabilităților dvs. Trebuie să-l împărtășiți în mod corespunzător cu echipa și cu proprietarii de proiect. De asemenea, va trebui să păstrați documentul în siguranță de privirile indiscrete în lumea cibernetică. Prin urmare, ar trebui să utilizați orice software de gestionare a documentelor pentru administrarea conținutului fără efort.

x