Gestionați-vă întâlnirile cu software-ul de programare online [11 Calendly Alternatives]

Căutarea alternativelor Calendly este destul de comună în rândul profesioniștilor de afaceri online. Rămâneți pe loc pentru a găsi software-ul perfect de programare a întâlnirilor.

Numiți asta marketing sau ușurință în utilizare, Calendly este aproape pe toate listele care vorbește despre software-ul de programare online.

Personal, Calendly a fost primul meu utilitar de rezervare online la afacerea mea independentă. Este aproape perfect cu un plan gratuit, aplicații native excelente și multe integrări.

Puteți să încorporați acest lucru în site-ul dvs. web, să partajați linkuri pentru întâlniri, să reprogramați și să aveți totul în calendar.

În plus, Calendly are funcții de colaborare superbe și acceptă mementouri pentru a reduce anulările de ultim moment.

Alternative Calendly

Deși Calendly este grozav la asta, l-am ales în primul rând pentru că nu aveam nicio idee despre alte opțiuni.

Dar asta nu trebuie să fii tu.

Și sincer, se poate dovedi stupid să te bazezi total pe o singură aplicație fără a cunoaște concurenții capabili.

Așa că, chiar dacă cunoașteți Calendly, să cautăm câteva alternative fantastice pentru Calendly.

Calendar

Calendar sincronizează toate calendarele dvs. într-un singur loc și este una dintre alternativele gratuite Calendly.

Vă oferă rezervări nelimitate cu o interfață de programare personalizată. Și vine cu mementouri automate prin e-mail și SMS, reprogramare cu un singur clic și o pagină de rezervare cu etichetă albă.

Puteți să-l încorporați cu ușurință pe site-ul dvs. web, să vedeți evenimentele Zoom și să integrați Zapier.

Calendarul funcționează excelent și pentru echipe, cu distribuția inteligentă a întâlnirilor între membri. În plus, puteți analiza performanța echipelor dvs. cu ajutorul analizei.

Iar cu învățarea automată, Calendarul se îmbunătățește de fiecare dată.

Doodle

Doodle este un software de programare online doar plătit.

Acesta face să pară fără efort rezervarea în mai multe fusuri orare. Doodle funcționează cu majoritatea sistemelor de calendar și eficientizează disponibilitatea pentru a evita rezervarea dublă.

Puteți cere voturi cu privire la orele preferate și puteți alege cele mai bune sloturi pentru echipe. În plus, Doodle poate trimite automat mementouri pentru a reduce neprezentările.

Toate planurile vin cu opțiuni de personalizare, integrare Zapier și capacitatea de a gestiona rezervarea pe Slack. Doodle vă gestionează actualizările și mementourile într-un singur loc pentru a elimina orice confuzie.

În cele din urmă, Doodle este găzduit pe AWS și protejat de Cloudflare. Deci, puteți fi siguri de securitatea datelor și de un timp de funcționare excelent, fără o gestionare defectuoasă.

  Monetizați-vă cunoștințele prin Kajabi [+4 Alternatives]

Tu Poți RezervaMe

Tu Poți RezervaMe se alătură listei de alternative gratuite Calendly.

Acest lucru aduce flexibilitate la masă cu intervale de timp personalizate în fiecare săptămână. În plus, ambele părți, dvs. și clientul dvs., puteți reprograma sau anula. Puteți adăuga timpi tampon la începutul și la sfârșitul întâlnirilor pentru pregătiri, călătorii etc.

Vă permite să păstrați o evidență a tuturor întâlnirilor dvs. cu opțiunea de a importa datele în format CSV. Clienții pot alege membrul echipei dorit dintr-o singură pagină de rezervare.

Interesant este că le puteți permite clienților să rezerve de mai multe ori pentru un singur slot, conform preferințelor dvs. De asemenea, puteți cupla anumite durate cu prețuri personalizate.

YouCanBookMe acceptă acceptarea/respingerea solicitărilor de întâlnire prin captcha sau o pagină de rezervare protejată prin parolă. Se pot trimite formulare încorporate pentru a prelua informațiile necesare pentru rezervare.

În plus, acesta are o funcționalitate care controlează spațiile de întâlnire cu intervale de disponibilitate preselectate.

În cele din urmă, poate fi personalizat, acceptă trimiterea de notificări și face o grămadă de mai multe lucruri pentru a vă ușura experiența de rezervare online.

Setmore

Setmore începe cu un plan gratuit capabil și vă puteți încheia căutarea alternativelor Calendly chiar aici.

Chiar și planul gratuit permite o pagină de rezervare personalizată cu o adresă URL unică cu întâlniri nelimitate. Puteți efectua plăți cu Square, Stripe și PayPal.

Setmore permite rețelele sociale, CRM și integrarea CMS/site-ul web. Nu veți pierde niciodată o întâlnire cu sincronizarea sa în două direcții care funcționează perfect cu Google Calendar și Office 365.

Acesta are, de asemenea, mementouri prin e-mail și SMS pentru participanți, pe lângă notificările personalizate.

Îl poți integra și cu Zoom. În cele din urmă, Setmore este prietenos cu dispozitivele mobile cu aplicațiile sale native pentru Android și iOS.

Software de programare HubSpot

Software de programare se adaugă la lista lungă de instrumente gratuite pe care Hubspot le oferă. Această alternativă Calendly are și o versiune plătită cu funcționalități suplimentare.

Software-ul de programare oferă o experiență fără probleme pentru clienții dvs. potențiali de a rezerva sloturi disponibile. Puteți partaja un link cu clientul dvs. sau puteți încorpora acesta pe site-ul dvs. web.

De asemenea, va sincroniza detaliile dacă se întâmplă să utilizați utilitarul de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM). În plus, îl puteți integra cu aplicația de calendar și videoconferință, acceptând urmăriri automate.

  Cum se schimbă informațiile din bara de stare Outlook

Cal.Com

Cal.Com se numește o alternativă open-source Calendly.

Aceasta are o versiune gratuită pentru totdeauna, cu niveluri plătite, cu funcții suplimentare, cum ar fi etichetare albă, pagini de echipă, integrări premium etc.

Avantajul de a fi o aplicație open-source este că puteți audita și modifica codul. Vine cu ambele opțiuni de găzduire automată și cloud.

Cal.Com acceptă rezervări opt-in înseamnă că veți confirma manual fiecare solicitare de întâlnire. În cele din urmă, această alternativă Calendly are un API deschis care permite integrarea simplă oriunde doriți.

Miosalon

Miosalon vă ajută să vă gestionați salonul sau spa-ul cu funcții digitale new-age, cum ar fi rezervarea online.

Permite clienților tăi să facă rezervări de pe site-ul tău web, Facebook sau aplicația mobilă. Rezervările Miosalon sunt integrate cu o aplicație de calendar. Sistemul trimite, de asemenea, mementouri automate clienților dvs.

Obiectivul este de a evita supraaglomerarea la salonul dumneavoastră, precum și de a preveni suprarezervarea. Miosalon poate fi personalizat pentru a se potrivi cu stilul mărcii dvs.

Dar nu doar un sistem de rezervare, Miosalon are funcții premium, cum ar fi un sistem de puncte de vânzare (PoS), analize, feedback-ul clienților, gestionarea mai multor locații etc.

BOOKAFY

BOOKAFY este un utilitar de programare online care vine cu sincronizare în două direcții, adică capacitatea de rezervare și sincronizare de la BOOKAFY la un calendar și invers.

BOOKAFY are o mulțime de funcții decente pentru a gestiona întâlnirile de afaceri. Poate trimite mementouri prin SMS, notificări prin e-mail, poate seta ore tampon pentru întâlniri și poate afișa disponibilitatea personalului.

Acesta are API-uri personalizate pentru o integrare ușoară cu software-ul dvs. de afaceri. Alternativ, BOOKAFY poate ajuta la realizarea unui sistem de rezervare personalizat pentru compania dumneavoastră. Puteți stoca toate datele pe un server privat și puteți eticheta sistemul de rezervare.

Acest utilitar de programare acceptă încorporarea widget-ului său în profiluri de rețele sociale, site-uri web sau ca link cu semnătura de e-mail. În plus, fiecare cont are un mini-site cu profilul tău, orele, detaliile companiei etc.

În cele din urmă, puteți cere recenzii ale clienților din aplicația disponibilă în 32 de limbi în 180 de țări.

SimplyBook.me

SimplyBook vine cu o mulțime de funcții și un plan întotdeauna gratuit pentru a-și face cazul.

Lista exhaustivă de funcții include un site web de rezervare complet personalizat, blocare dublu de rezervări, butoane de rezervare Facebook și Instagram, gestionarea mai multor locații etc.

  Google Meet vs. Zoom: care este potrivit pentru tine?

SimplyBook vă permite să percepeți un depozit în avans pentru a evita neprezentările de ultim moment. Îl poți integra cu Google Meet, Microsoft Teams etc., pentru gestionarea întâlnirilor companiei tale.

De asemenea, se poate folosi SimplyBook pentru gestionarea abonamentelor sau evenimentelor cu bilete, inclusiv suport pentru lista de așteptare. De asemenea, are un API SimplyBook.me pentru integrarea în aplicațiile sau site-urile dvs. actuale.

În cele din urmă, cu o mulțime de integrări și sisteme de plată, SimplyBook poate fi soluția perfectă de rezervare și plată.

Numirea

Te poți integra Numirea pe site-ul dvs. sau aveți o pagină unică de rezervare și începeți gratuit.

În plus, puteți pune fila de rezervare pe profilul dvs. de Facebook și puteți sincroniza rezervarea cu calendarul Google. De asemenea, primești notificări în timp real și un tablou de bord excelent pentru mobil pentru a-l gestiona din mers.

Appointy vă ajută să proiectați un sistem personalizat de rezervare care să se potrivească stilului dvs. de brand. În plus, există un instrument de marketing prin e-mail încorporat cu opțiuni de promovare a reducerilor de festival.

În sfârșit, un sistem de feedback pentru a se adresa clienților supărați, care vă păstrează intactă reputația online.

Programarea acuității

La fel ca compania sa mamă Squarespace, Acuity Scheduling este strict premium. Cu toate acestea, are o perioadă de încercare gratuită de 7 zile atașată nivelurilor sale plătite.

Acuity Scheduling pune clientela globală la îndemână. Clienții dvs. vă pot rezerva direct de pe site-ul dvs. și pot plăti cu Stripe, Square sau PayPal.

De asemenea, puteți vinde abonamente și trimite carduri cadou clienților dvs.

Se poate publica o interfață de programare personalizată de la care clienții se pot rezerva. Acceptă mai multe fusuri orare pentru o experiență de programare neambiguă.

În plus, poți integra cu ușurință Acuity cu Google Meet, Zoom etc. În plus, este destul de simplu să-ți partajezi calendarul pe Facebook, Instagram, să-l trimiți prin e-mail sau să-l faci disponibil pe site-ul tău web.

Mai mult, aceasta are încorporate facturarea și contabilitatea cu QuickBooks și Freshbooks. De asemenea, puteți include suplimente de check-out pentru upselling și puteți lăsa clienții să bacșișească.

În cele din urmă, aveți o vedere de sus, cu raportarea avansată pentru a vă optimiza întâlnirile viitoare.

Concluzie

Sper că lista de mai sus v-a satisfăcut căutarea alternativelor Calendly. Să salutăm 👋 acestor instrumente puternice pentru a începe să gestionați întâlnirile online ca un profesionist.

Pe o notă secundară, vă puteți îmbunătăți și mai mult afacerea cu aceste software gratuite de gestionare a sarcinilor și a proiectelor.