Filtrele din Foi de calcul Google vă permit să analizați datele din documentul dvs. arătând numai lucrurile pe care le doriți. Cu toate acestea, schimbă și modul în care alții văd documentul. Iată cum puteți utiliza vizualizările de filtru pentru a lăsa neschimbată vizualizarea fiecărui colaborator.
A da foc Foi de calcul Google și deschideți o foaie de calcul pentru a începe.
Faceți clic pe Date > Filtrați vizualizări > Creați o nouă vizualizare a filtrului.
Pentru acest ghid, dorim să filtram orice din tabel care are un preț pe unitate mai mare de 10 USD. Faceți clic pe pictograma de filtru din câmpul pentru „Preț pe unitate”.
Pentru această parte următoare, puteți alege să filtrați fie după valori, fie după condiții pentru a vă analiza datele. „Filtrați după valoare” oferă o modalitate simplă de a vedea datele și de a alege anumite valori în coloană. „Filtrați după condiție” vă oferă o abordare mult mai granulară, cu opțiunea de a adăuga formule personalizate pentru a găsi date.
Mai întâi, faceți clic pe „Filtrați după condiție” pentru a extinde secțiunea, faceți clic pe caseta drop-down, apoi faceți clic pe opțiunea „Mai mare decât”.
Introduceți condițiile pentru filtru și faceți clic pe butonul „OK”.
La fel, acum puteți vedea toate produsele care costă mai mult de 10 USD pe unitate, fără a perturba viziunea altor colaboratori.
Deoarece puteți comuta doar un singur filtru la un moment dat, puteți stivui filtre pentru fiecare coloană pentru a vă crește potențialul de analiză a datelor. Tot ce trebuie să faceți este să faceți clic pe alta dintre pictogramele filtrului și să repetați același proces.
Pentru a dezactiva toate vizualizările filtrului, faceți clic pe „X” din colțul din dreapta sus al foii.
Oricând doriți să reactivați o vizualizare filtrată, faceți clic pe Date > Filtrați vizualizări și apoi alegeți un filtru de vizualizat.
Deși aceasta este o utilizare foarte simplă a unei vizualizări filtrate, se pare că nu există limite pentru utilizarea acesteia. Puteți stivui mai multe filtre și chiar să adăugați formule personalizate pentru a vă analiza și sorta datele fără a fi nevoie să perturbați alte persoane cu care lucrați.