Family Guy Căutarea lucrurilor este captivantă, amuzantă și chestii [Game Review]

Jocurile de simulare pentru rețelele sociale tind să se amestece într-un fel de grămadă de-a lungul timpului, utilizatorii neputând să deosebească unul de celălalt. Cu toate acestea, inovația continuă să vină într-un ritm atât de mare încât jocurile – precum Farmville și Hayday – care deservesc același grup demografic cu conținut similar, tind să facă afaceri grozave. Luați orice încarnare, fie că este Clash of Clans, Castle Clash sau Clash of Lords (ultimele două sunt din aceeași companie). S-ar putea să nu le poți deosebi, dar cu siguranță sunt populare. Motivul pentru care acest gen încă prosperă este pentru că apare unul nou și schimbă jocul. Family Guy: The Quest for Stuff este un astfel de joc, disponibil acum pentru iOS și Android. Este amuzant, este distractiv, iată recenzia noastră.

Nota editorului: acest joc conține conținut destinat adulților și are o recomandare de vârstă de peste 17 ani.

Grund

Pentru cei care nu știu, Family Guy este un serial animat de la FOX. Spectacolul a fost întotdeauna etichetat ca s-a inspirat din The Simpsons în aproape toate aspectele (până la personaje) și acest joc nu face nimic pentru a înăbuși această noțiune, ai putea schimba personajele și stilul artistic și totuși să rămâi cu același lucru. mecanica jocului ca Simpsons Tapped Out. Cu toate acestea, nu vom intra în aceste comparații. Vom discuta despre joc pentru ceea ce este, un joc amuzant, captivant și distractiv, care vă va ține cuplat.

10 cele mai bune rescriere de propoziții pentru a-ți îmbunătăți stilul de scriere

Family Guy The Quest for Stuff este creat de TinyCo. care nu sunt străini de jocurile de rețele sociale cu peste 80 de milioane de descărcări din App Store; această experiență se vede în stilul de joc al lui Family Guy.

Conţinut

Jocul este un joc freemium cu o vârstă de peste 17 ani din cauza volumului mare de glume cu tematică pentru adulți, fidele naturii spectacolului. Jocul începe cu un scurt clip care prezintă distribuția obișnuită și, la fel ca un episod al spectacolului, începe cu un eveniment neconexat care duce la intriga principală. Glumele fac un adevărat serviciu fanilor serialului încă de la început și nu trage niciun pumn. După o serie de evenimente din clipul de deschidere, trebuie să contribui la restaurarea Quahog. Misiunile revin glume vechi, ajungi să întâlnești toate personajele și să vezi câteva schimburi hilare între personaje.

Glumele nu se opresc, indiferent unde te întorci, se face referire la comunitatea jocului, așa cum vor aprecia fanii Stewie Griffin, multi-versul, unde poți vizita alte încarnări ale lui Quahog, inclusiv prietenii pe care i-ai adăugat din socialul tău real. retelelor. Grafica jocului arată ca ceva din episod, cu animații fluide și imagini uimitoare. Există o interfață de socializare în joc numită FaceSpace, care arată suficient de diferită de Facebook pentru a evita procesele, dar știi ce este. Personajele tale deblocate vor continua să posteze din când în când actualizări pe care le poți partaja (ca imagini) în fluxurile de știri sociale reale.

Gameplay-ul

Modul de joc este standard, dar rafinat. vi se prezintă un tutorial ușor de înțeles, care vă învață cum să vă restabiliți baza (casa Griffin) care va continua să dea bani la intervale regulate, în timp ce restaurați/construiți restul străzii Spooner (în cele din urmă tot Quahog) cu misiuni. de la 6 secunde la 24 de ore pentru finalizare. Jocul te atrage foarte meticulos, ți se oferă o explozie de mici misiuni, dar chiar înainte de a-ți pierde atenția, te lasă să te îndepărtezi pentru câteva minute, doar cât să te întorci pe cont propriu. Dacă vă grăbiți, există întotdeauna o monedă premium. Scoici de aur pentru a ajuta la accelerarea construcției și monede pentru a cumpăra articole noi. Atingerea unui personaj inițiază un octet de sunet, la fel ca și finalizarea unei misiuni. Cu fiecare clădire deblocată, vi se oferă un nou personaj și noi linii de poveste bazate pe acel personaj.

Cum să faceți backup pentru datele Google UA înainte de a fi șterse

Acesta va fi unul dintre acele jocuri pe care le vei vedea pe toți jucând tot timpul, nu doar pentru că este un joc „Family Guy”, ci au încercat și nu au reușit să comercializeze jocuri proaste înainte, dar Family Guy The Quest for Stuff este un Un joc cu adevărat bun, este distractiv, creează dependență și, dacă toate celelalte nu reușesc, doar glumele sunt suficiente pentru a te ține angajat multe zile. Dacă nu te-ai epuizat deja cu Simpson’s Tapped Out, caz în care s-ar putea să nu mergi prea departe cu asta.

De asemenea, Meg este în el.

Descărcați Family Guy: The Quest for Stuff din App Store

Descărcați Family Guy: The Quest for Stuff din Magazinul Google Play