De ce PS4 spune că informațiile cardului de credit nu sunt valide?

Sony Interactive Entertainment a creat PlayStation 4 (PS4), o consolă de jocuri video acasă. PlayStation 4 a fost lansat ca înlocuitor al PlayStation 3 pe 15 noiembrie 2013, pe 29 noiembrie 2013 în Europa, America de Sud și Australia și pe 22 februarie 2014 în Japonia. A fost anunțat pentru prima dată ca înlocuitor al PlayStation 3 în februarie 2013. Este un sistem din a opta generație care concurează cu Wii U și Switch de la Nintendo, precum și cu Xbox One de la Microsoft. PlayStation Network are o mulțime de cerințe privind informațiile despre cardul de credit care trebuie îndeplinite, ceea ce pare să îngreuneze lucrurile mai mult decât trebuie să fie. Dacă sunteți cineva care caută sfaturi despre același lucru, vă oferim un ghid util care vă va învăța de ce spune că informațiile cardului de credit PS4 nu sunt valide și de ce cardul dvs. de debit nu funcționează pe PS4. De asemenea, veți afla de ce apare eroarea WC-34737-4 pe PS4 și cum să adaug fonduri în portofelul meu de pe PS4.

De ce PS4 spune că informațiile cardului de credit nu sunt valide?

Continuați să citiți în continuare pentru a afla de ce informațiile cardului de credit PS4 nu sunt valide și de ce cardul meu de debit nu funcționează în detaliu pe PS4.

Care este motivul pentru care a apărut o eroare Vă rugăm să încercați din nou pe PlayStation Wallet?

Ta Play Station contul trebuie să fi fost dezactivat din motive de securitate dacă vedeți un mesaj de eroare care vă cere să încercați din nou după ce a apărut o problemă. Vă rugăm să așteptați 24 de ore înainte de a încerca să vă actualizați detaliile de plată; dacă faci acest lucru în acest timp, contul tău va fi blocat pentru încă 24 de ore.

  Cum să verificați cine a retweetat un Tweet

De ce cardul meu de debit nu funcționează pe PS4?

Iată câteva dintre motivele pentru care cardul tău de debit nu funcționează pe PS4:

  • Majoritatea cardurilor de debit sunt acceptate de PlayStation Store, în timp ce unele opțiuni de plată nu sunt acceptate. Vedeți dacă tipul dvs. de card este acceptat de PlayStation Store, vizitând pagina care afișează metode de plată acceptabile.
  • Este posibil să nu vă puteți înregistra cardul ca opțiune de plată pe PlayStation Store dacă ați solicitat furnizorului dvs. de plăți să blocheze plățile online.
  • Este posibil ca informațiile dvs. de plată să nu poată fi capturate dacă PlayStation Network întâmpină probleme. Pentru a evita introducerea informațiilor de plată de mai multe ori, verificați pagina de stare PSN și așteptați până când toate serviciile se aprind în verde. Puteți descoperi că este imposibil să vă conectați cardul de debit dacă este înregistrat la o adresă dintr-o altă țară decât regiunea în care se află magazinul dvs. PlayStation.

Dacă problema persistă, contactați banca sau emitentul cardului pentru a vă asigura că metoda de plată a fost autorizată, că există fonduri disponibile și că nu a fost oprită.

De ce PS4 spune că cardul meu este expirat?

Este posibil ca cardul de credit pe care l-ați introdus în contul dvs. să fi expirat dacă apare această problemă. Vă puteți înregistra și verifica cardul de credit. Vă rugăm să confirmați că detaliile de înregistrare, cum ar fi numărul cardului de credit, sunt corecte dacă nu există nicio problemă cu data de expirare.

De ce nu pot adăuga fonduri în portofelul meu pe PS4?

Să vedem de ce nu poți adăuga fonduri în portofel pe PS4:

  • Informații de la un card nevalid: introducerea informațiilor incorecte ale cardului este cea mai frecventă cauză a neprocesării plății cu portofelul PS4. Verificați de două ori atât adresa de facturare, cât și detaliile cardului.

  • Nu există o astfel de metodă de plată: lipsa unei metode de plată legitime conectată la contul dvs. este o cauză comună suplimentară. Cardul dvs. ar fi putut rămâne fără bani, a fost refuzat sau respins sau ar putea exista o problemă cu banca dvs. Un card înghețat sau un sold scăzut sunt doar două exemple dintre numeroasele cauze posibile pentru acest lucru. Cardul dvs. de credit sau de debit trebuie să fie activ, să aibă destui bani pe el și să fie înregistrat în aceeași țară cu magazinul PlayStation.

  • Adresă de facturare incorectă: este posibil ca sistemul să nu fi citit-o corect și să vă fi emis un mesaj de eroare dacă ați folosit caractere neobișnuite în oricare dintre câmpurile obligatorii.

  • Conexiune la internet slabă: dacă cardul dvs. funcționează corect, este probabil ca conexiunea dvs. Wi-Fi să nu fie suficient de puternică pentru a susține tranzacția.

  • Serverele de rețea PS4 sunt în jos: este, de asemenea, de imaginat că incapacitatea de a-ți finanța portofelul PS4 nu are nicio legătură cu tine. Este posibil ca PS4 să întâmpină unele dificultăți sau să efectueze o scurtă întreținere a liniei. Aceste cauze vor duce la o scurtă întrerupere a serverelor.

  • Contul dvs. este blocat: blocarea contului dvs. este o cauză potențială suplimentară. Dacă încercați să vă conectați de prea multe ori fără succes, acest lucru s-ar putea întâmpla.

  • Locația dvs. actuală este într-o altă țară: în plus, dacă locuiți într-o țară pe care Sony Entertainment Network nu o acceptă, este posibil să nu puteți adăuga bani în portofelul PS4.

De ce informațiile cardului de credit PS4 nu sunt valide Apare eroarea WC-34737-4?

Când încercați să adăugați o nouă plată pe PlayStation 4, puteți vedea eroarea WC-34737-4, care afirmă că informațiile nu sunt acceptabile. Această problemă ar putea exista în continuare ca urmare a unor probleme larg răspândite, cum ar fi informații inexacte, probleme cu serverul PS4, probleme regionale etc.

De ce PS4 continuă să spună că cardul meu este invalid?

Citiți mai departe pentru a afla de ce informațiile cardului de credit ps4 nu sunt valide. Principalul motiv pentru care PS4 spune că informațiile cardului de credit nu sunt valide pot fi greșeli minore, cum sunt menționate mai jos:

  • Verificați că informațiile de pe card sunt corecte și se potrivesc cu informațiile din contul cardului dvs. de credit/debit. Acestea includ numele titularului cardului, numărul cardului, codul CVV (ultimele trei numere de pe banda de semnătură), data de expirare și adresa.
  • Verificați dacă adresa dvs., inclusiv toate acronimele, este introdusă în aceeași ordine în care apare în sistemul emitentului cardului.
  • Utilizați un card cu o adresă pe el. Utilizarea unei căsuțe poștale sau a unei adrese BFPO, de exemplu, nu este recomandată.
  • Cardurile de credit preplătite nu ar trebui folosite, deoarece AVS nu va funcționa cu ele și deseori nu necesită o adresă pentru a fi asociată.

  • Evitați să utilizați caractere speciale precum asteriscurile
  • cratime (-), apostrofe (‘) și bare oblice (/) dacă adresa dvs. conține un număr de apartament sau de apartament sau dacă numele sau adresa dvs. includ, de asemenea, oricare dintre acestea.

Vă rugăm să înlocuiți cu cea mai apropiată literă din alfabetul latin de 26 de litere orice caractere din numele sau adresa dvs. care încep cu literele ß, ä sau ç, cum ar fi ss pentru ß, a pentru ä sau c pentru ç.

De ce PS4 spune că cardul dvs. de credit a expirat și încearcă o altă metodă de plată?

  • Iată câteva motive pentru care PS4 spune că cardul dvs. de credit a expirat și încercați o altă metodă de plată:
  • Pe PS4, codul de eroare WS-43709-3 apare frecvent atunci când cardul dvs. de credit a expirat sau ați folosit o metodă de plată necorespunzătoare.
  • De asemenea, ar trebui luate în considerare și alte preocupări tehnice, cum ar fi defecțiunile software-ului sau serverele defectuoase.
  • Motivul pentru codul de eroare de pe consola dvs. ar putea fi deoarece inginerii Sony efectuează întreținerea sistemului pe serverele lor sau au dificultăți tehnice.
  • Codul de eroare WS-43709-3 poate fi cauzat de o problemă cu licențele de joc pe care le-ați cumpărat. Când transferați de la o veche Playstation la una nouă, acest lucru se întâmplă de obicei.

Pot apărea probleme cu actualizarea. Pe consola sa, Sony lansează în mod regulat actualizări pentru a se asigura că totul funcționează corect. Pentru a rezolva orice erori sau defecțiuni care s-ar fi putut întâmpla, luați în considerare actualizarea versiunii de sistem pe PS4 dacă primiți codul de eroare WS-43709-3.

Cum pot adăuga fonduri în portofelul meu pe PS4?

Acum că știți de ce spune că cardul dvs. de credit a expirat, spuneți-ne cum să adaug fonduri în portofelul meu pe PS4. Nu este deosebit de dificil să adaugi bani în portofelul tău PSN, care este folosit pentru a descărca conținut pentru jocurile tale preferate sau pentru a face achiziții digitale de produse complete de vânzare cu amănuntul.

1. Accesați ecranul de pornire de pe PS4 și alegeți Setări.

2. Alegeți Managementul contului.

3. Accesați Informații cont.

4. Selectați Portofel.

5. Selectați Adăugați fonduri.

6. Selectați PayPal, un card de credit sau de debit sau un card cadou dintre metodele de plată disponibile.

Notă: dacă nu aveți deja vreo metodă de plată asociată, trebuie să adăugați una.

7. Alegeți suma dorită de numerar și selectați opțiunea Continuare.

8. Alegeți Da pentru a continua când vi se solicită o notificare de confirmare.

Cum să remediați informațiile cardului de credit PS4 nu sunt valide Eroare WC-34737-4?

Înregistrați din nou metoda de plată dacă afișează informații despre cardul de credit nu sunt valide. Eroare WC-34737-4.

Iată pașii pentru a vă reînregistra cardul de credit:

Nota 1: Este posibil ca aceasta să fie doar o problemă pe termen scurt. Vă rugăm să încercați din nou după 24 de ore.

Nota 2: Rețineți că puteți pierde temporar capacitatea de a vă modifica informațiile de plată dacă le înregistrați sau le eliminați de mai multe ori într-o perioadă scurtă de timp. Dacă se întâmplă acest lucru, vă rugăm să încercați din nou în 24 de ore.

1. Accesați Setări pentru a vă actualiza detaliile de plată sau pentru a înregistra o nouă metodă de plată.

2. Alegeți Managementul contului > Informații despre cont.

3. Selectați Portofel.

4. Accesați Metode de plată > metoda de plată dorită.

5. Selectați Ștergere > Da pentru a șterge complet metoda de pe PS4.

6. Reveniți la meniul Metode de plată și selectați Adăugați un cont PayPal sau Adăugați un card de credit/debit pentru a adăuga noua metodă de plată pe PS4.

De ce primesc cardul de credit/debit nu mai este valabil pe PS5?

  • Iată câteva dintre motivele pentru care primiți cardul de credit/debit nu mai este valabil pe ps5:
  • Este posibil ca cardul dvs. să fi expirat, ceea ce este una dintre principalele cauze ale unui card de credit sau de debit care nu funcționează.
  • Tranzacțiile dvs. fiind oprite de către bancă este încă o altă opțiune.

Dacă utilizați un card incorect, verificați dacă este un card de debit care poartă sigla oficială Visa sau MasterCard, un card de credit Visa, MasterCard, Discover sau American Express.

***

Sperăm că ați aflat de ce informațiile cardului meu de credit PS4 nu sunt valide și de ce cardul meu de debit nu funcționează pe PS4. Nu ezitați să ne contactați cu întrebările și sugestiile dvs. prin secțiunea de comentarii de mai jos. De asemenea, spuneți-ne despre ce doriți să învățați în continuare.