03/29/2024

De ce compania pentru care lucrezi are nevoie de Semrush?

Semrush este o platformă de marketing la 360 de grade care permite marketerilor să gestioneze sarcinile legate de SEO, conținutul digital, managementul rețelelor sociale, PR și raportarea într-o singură locație convenabilă.

Peste 10 milioane de profesioniști în marketing din întreaga lume folosesc această platformă de vârf, inclusiv întreprinderi mici, agenții mari și companii la nivel de întreprindere, datorită caracteristicilor sale bazate pe rezultate, ușurinței de utilizare și a valorii adăugate pe care le aduce celor care doresc să-și dezvolte afacerile online.

Este adevărat, alte instrumente SEO individuale sunt disponibile pentru mai puțin decât platforma cuprinzătoare a Semrush.

Deci, întrebarea este – dacă sunteți un manager SEO sau o agenție – de ce ar trebui să luați în considerare Semrush pentru compania dvs. față de aceste alte instrumente?

Ar fi Semrush benefic pentru profitul companiei dvs.?

L-ar putea folosi toată lumea din echipa ta?

Aici, abordez aceste întrebări, explic capabilitățile multiple ale Semrush și vă ofer câteva sfaturi despre cum să determinați dacă ar trebui să luați în considerare utilizarea acestuia pentru afacerea dvs.

Să începem… și înainte de a începe, vă invităm să folosiți linkul nostru către o ofertă Semrush foarte specială: Probă GRATUITĂ de 30 de zile!

Ce este Semrush?

Semrush este o platformă de marketing digital all-in-one, cu peste 55 de instrumente și soluții care vă ajută să optimizați site-urile web pentru motoarele de căutare, să descoperiți informații cheie de marketing, să descoperiți strategiile concurenților și să sporiți vizibilitatea online.

Semrush are instrumente pentru aproape fiecare aspect al marketingului:

și altele…

Aceste instrumente îi ajută pe managerii SEO, echipele, companiile și profesioniștii în marketing digital să obțină rezultate măsurabile și să-și dezvolte site-urile web.

Semrush este una dintre cele mai populare platforme de marketing, folosită de peste 10 milioane de profesioniști și de 30% din companiile Fortune 500, inclusiv Amazon, Apple, IBM, Samsung, Walmart, Tesla și P&G. Până în prezent, a câștigat 21 de premii globale ca cea mai bună suită de software SEO.

Această soluție de marketing digital premiată are o bază de date masivă de peste 20 de miliarde de cuvinte cheie, 808 de milioane de domenii accesate cu crawlere, 140 de baze de date geografice și 42 de trilioane de backlink-uri. Pool-ul de date aproape infinit al Semrush vă poate ajuta să vă optimizați pentru a vă poziționa mai sus în paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERP), obținând un ROI mai mare.

Caracteristici Semrush

Cu atât de multe instrumente disponibile pentru a vă ajuta să rezolvați provocările de marketing ale echipei dvs., să defalcăm principalele categorii de soluții pe care le oferă.

SEO

Cu instrumentele Semrush axate pe SEO, aveți acces la milioane de cuvinte cheie locale și naționale. De asemenea, puteți vizualiza profilul backlink al oricărui domeniu, puteți efectua audituri SEO regulate și puteți urmări zilnic pozițiile SERP. Odată cu abonamentul la Semrush, obțineți mai multe instrumente SEO, despre care discutăm mai jos.

Cercetarea cuvintelor cheie

Semrush oferă șase instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie, ajutându-vă să clasați SERP-uri mai mari și să atrageți mai mult trafic pe site-ul dvs.:

  • Prezentare generală a cuvintelor cheie: Descoperiți valoarea plătită și organică a cuvintelor cheie în funcție de intenție, volum, număr de rezultate, dificultate, nivel de concurență, CPC, variații, caracteristici SERP și multe altele.
  • Cercetare organică: obțineți un avantaj față de concurența dvs. clasându-vă mai sus pentru cele mai profitabile cuvinte cheie din industria dvs. Acest instrument vă va ajuta să optimizați cuvintele cheie organice și să câștigați în SERP-uri.
  • Instrumentul magic pentru cuvinte cheie: explorați peste 22 de miliarde de cuvinte cheie și creați 1000 de combinații de cuvinte cheie dintr-un singur cuvânt cheie de bază.
  • Gap de cuvinte cheie: găsiți noi oportunități de cuvinte cheie pentru a lansa campanii SEO mai eficiente. Acest instrument vă va ajuta să evaluați până la cinci cuvinte cheie simultan.
  • Manager de cuvinte cheie: creați liste de cuvinte cheie puternice pentru a se potrivi obiectivelor și strategiilor dvs. SEO cu ajutorul informațiilor în timp real despre până la 1.000 de cuvinte cheie simultan. De asemenea, puteți partaja lista cu echipa dvs. gratuit pentru a asigura claritatea și coeziunea strategiei dvs.
  • Informații despre trafic organic: integrați Semrush cu Google Analytics pentru a găsi cuvinte cheie indisponibile și pentru a analiza performanța site-ului dvs. în căutările organice.
  11 cei mai buni generatori de povești AI care creează lumi imaginației

SEO pe pagină

Instrumentele SEO pe pagină ale Semrush vă oferă toate informațiile de care aveți nevoie pentru a analiza starea site-ului dvs., pentru a găsi și remedia probleme și pentru a îmbunătăți accesul cu crawlere. Aceste instrumente vă oferă chiar și sfaturi despre cum să vă îmbunătățiți clasamentul.

  • Audit site: Efectuați audituri folosind un crawler de înaltă performanță pentru a remedia problemele cu soluții care pot fi acționate. De asemenea, puteți aplica setările de crawling.
  • Verificator SEO pe pagină: Evaluați aspectele tehnice și SEO pe pagină ale site-ului dvs. și obțineți idei de conținut captivante, găsiți oportunități pentru crearea de linkuri, direcționarea caracteristicilor SERP și multe altele.
  • Analizor de fișiere jurnal: găsiți și remediați problemele de navigare și structurale și obțineți idei despre cum să gestionați activitatea botului și să optimizați bugetul de accesare cu crawlere. Analizând jurnalele de acces, veți obține o idee completă despre interacțiunile crawler-ului Google cu site-ul dvs.

Instrumente SEO locale

Importanța SEO local nu poate fi subestimată. Instrumentele SEO locale ale Semrush vă permit să analizați căutarea și vizibilitatea site-ului dvs. și să găsiți modalități de a crea cea mai profitabilă strategie locală de SEO.

  • Gestionarea listelor: distribuiți automat datele dvs. de afaceri în peste 70 de directoare autorizate (în SUA). Listing Management vă permite, de asemenea, să urmăriți clasamentele locale după cod poștal și să supravegheați recenziile din diferite directoare, astfel încât să puteți aborda atât recenziile negative, cât și cele pozitive în timp util.

Analiza SEO concurenților

Ajungeți rapid la fundul strategiilor concurenților dvs. și găsiți-vă nișa înainte ca acestea să o facă cu instrumentele de analiză a competitorilor Semrush. Aceste informații oferă date de neprețuit pentru a vă ajuta să vă definiți unghiul și să vă asigurați mai întâi cota de piață.

  • Cercetare organică: introduceți numele de domeniu al rivalului dvs. pentru a obține informații despre strategiile lor de cuvinte cheie și utilizați aceste informații pentru a vă informa propria strategie SEO. Utilizați filtre și rapoarte pentru a înțelege mai detaliat poziționarea și clasamentele acestora.
  • Analiza traficului: vizualizați traficul total al concurenților, ratele de respingere, sursele de trafic, timpul petrecut pe pagină și multe altele pentru a construi o strategie mai bună pentru marca dvs.
  • Cercetare în publicitate: găsiți oportunități mai bune în căutarea plătită prin colectarea de informații mai profunde asupra peisajului publicitar și găsirea de inspirație în strategia publicitară a concurenților dvs.
  • Social Media Tracker: vezi ce fac concurenții tăi pe rețelele sociale și construiește planuri mai bune pentru a-ți crește ratele de implicare.

De ce să creați conținut grozav dacă nimeni nu îl vede? Amplifică-ți mesajul creând backlink-uri autorizate pentru a te asigura că clienții te găsesc atunci când au nevoie.

Începeți cu instrumentele de creare de legături și prospectare ale Semrush. Semrush oferă cea mai mare bază de date de backlink de pe piață, ceea ce înseamnă că aveți acces la trilioane de oportunități de backlink chiar la îndemână.

  • Backlink Analytics: Descoperiți link-uri de intrare folosind un generator robust de backlink alimentat de cea mai rapidă și mai mare bază de date de pe piață. Găsiți oportunități de backlink pentru site-ul dvs. analizându-le pe cele ale concurenților dvs. Descoperiți principalele domenii de referință și aplicați filtre pentru a găsi site-uri relevante și istoricul backlink-urilor.
  • Diferența de backlink: comparați până la cinci profiluri de backlink ale concurenților dvs. și oportunități profitabile de creare de legături pe nișa dvs. de piață.
  • Instrument de auditare backlink: monitorizați profilul de backlink al site-ului dvs. pentru a aborda orice backlink toxic, găsiți oportunități de a transforma linkurile nefollow în link-uri de urmărire, asigurați-vă că linkurile dvs. provin de la domenii cu înaltă autoritate și asigurați-vă că site-ul dvs. este protejat de sancțiuni uriașe Google. .
  • Analiză în bloc de backlink: creșteți-vă lista de potențiali de creare de link-uri și urmăriți-vă concurenții îndeaproape dintr-o vedere de 30.000 de picioare.
  • Instrument pentru crearea de legături: obțineți backlink-uri de renume prin campanii puternice de informare. De asemenea, puteți rula și automatiza campania cu acest instrument.

Urmărirea SERP

Monitorizați performanța site-ului dvs. în SERP-urile Google și găsiți modalități de a vă îmbunătăți performanța digitală prin campanii de succes PPC și SEO cu aceste instrumente:

  • Urmărirea poziției: monitorizați-vă zilnic performanța online, urmărind succesul conținutului dvs. direcționat pe cuvinte cheie, tipurile de dispozitive care accesează site-ul dvs., performanța domeniilor concurente și performanța motorului de căutare a site-ului dvs. Urmărirea poziției vă ajută, de asemenea, să monitorizați progresul campaniei, să detectați și să gestionați cazurile de canibalizare a cuvintelor cheie și să vă îmbunătățiți acțiunile de direcționare pe baza datelor exacte, actualizate zilnic.
  • Senzor: Descoperiți volatilitatea SERP pe Google și Baidu pe baza modificărilor zilnice ale clasamentului. Acest instrument identifică, de asemenea, semnele actualizărilor algoritmului Google și urmărește cele mai recente schimbări din industrie, astfel încât să vă puteți schimba strategia atunci când este necesar.
  • Clasamente: Evaluați vizibilitatea organică a domeniilor pe diferite piețe globale. Analizați domeniile cu cele mai bine plătite cuvinte cheie, aproximativ traficul plătit și cheltuielile cu traficul plătit și extrageți date utile.
  Twitter șterge conturile inactive?

Marketing de conținut folosind Semrush

Pentru a obține cele mai promițătoare perspective, aveți nevoie de conținut extrem de relevant și informativ. Cu instrumentele Semrush, puteți găsi subiecte relevante de conținut, puteți obține sfaturi utile pentru a dezvolta o scriere mai prietenoasă cu SEO, puteți urmări acoperirea conținutului și mențiunile de marcă și puteți utiliza valori în timp real pentru auditarea și îmbunătățirea conținutului.

Instrumente de dezvoltare și distribuție a conținutului

Creați și distribuiți-vă conținutul eficient cu instrumentele Semrush care vă ajută să găsiți idei de subiecte, să găsiți redactori profesioniști și să vă distribuiți rapid articolele lumii.

  • Cercetare subiect: Găsiți idei de conținut extrem de relevante pentru a dezvolta conținut de calitate, captivant, care va rezona cu publicul dvs. Obțineți subiecte la modă și întrebări frecvent adresate online și titluri pentru a crea strategii de conținut care să genereze trafic.
  • Calendar de marketing: creați un calendar de conținut pentru a vă gestiona postările, pentru a planifica conținutul editorial, pentru a colabora eficient cu echipa dvs. și pentru a vă urmări activitatea de conținut.

Piața de conținut: găsiți un redactor potrivit pentru a vă genera conținutul. Acești copywriteri verificați sunt gata să creeze conținut unic și captivant și să optimizeze conținutul existent pentru a vă ajuta să obțineți un trafic și un ROI mai buni.

Analytics de marketing de conținut

Nu poți ști dacă strategia ta funcționează fără date detaliate. Cu aceste instrumente, puteți analiza performanța conținutului și vă puteți îmbunătăți strategiile de conținut.

  • Audit de conținut: inspectați tot conținutul pentru a descoperi articolele cu cele mai bune performanțe și articolele care au nevoie de actualizare. Personalizați-vă auditurile cu valori în timp real din Google Analytics, Search Console și Semrush.
  • Urmărirea postărilor: monitorizați performanța articolelor și articolele concurenților dvs. în publicațiile externe. Puteți urmări numărul de backlink, implicarea socială, traficul de recomandare, clasarea cuvintelor cheie și multe altele.

Instrumente de optimizare a conținutului

Optimizați-vă conținutul pentru o performanță mai bună cu:

  • Șablon de conținut SEO: generați briefuri personalizate pentru conținut adecvat pentru SEO pentru a ajuta la generarea de trafic organic către site-ul dvs. Obțineți sfaturi utile și idei de subiecte bazate pe cuvintele cheie ale concurenților dvs.
  • Asistent de scriere SEO: utilizați asistentul pentru a vă îmbunătăți lizibilitatea conținutului, pentru a obține un scor SEO pentru a vă da o idee despre modul în care conținutul dvs. poate funcționa în SERP-uri, asigurați-vă că tonul dvs. este consecvent și captivant și asigurați-vă că conținutul dvs. este unic și original cu verificatorul de plagiat. Acest instrument funcționează cu alte platforme, inclusiv un plugin WordPress și un add-on Google Docs pentru ușurință de utilizare.

Cercetare de piață cu Semrush

Descoperiți strategiile SEO și de marketing ale concurenților dvs. analizând traficul și tacticile de promovare ale acestora, dezvăluind lacunele de cuvinte cheie și backlink și obținând conținut nou și luminos și idei de backlink pentru a vă crește poziționarea pe piață.

Instrumente de analiză a pieței

Păstrați în centrul atenției afacerea dvs. cu ajutorul analizei de piață cu Semrush. Găsiți tendințe noi și emergente ale pieței cu ajutorul datelor experților.

  • Market Explorer: Descoperiți potențialul pieței dvs., dimensiunea, jucătorii cheie din industrie, tacticile de generare a traficului și cota de piață.

Monitorizarea anunțurilor concurenței

Monitorizați mențiunile concurenților dvs. și modificările interne ale strategiei acestora, urmărind în același timp sentimentele în continuă schimbare ale publicului dvs. și peisajul competitiv.

Instrumente de marketing plătite

Analizați-vă concurenții și efectuați cercetări de cuvinte cheie pentru a crea cea mai atractivă copie publicitară. Utilizați Instrumentul Magic pentru cuvinte cheie pentru cercetarea cuvintelor cheie pentru anunțuri plătite.

În plus, instrumentul de publicitate PLA analizează performanța anunțurilor altor agenți de publicitate pe Cumpărături Google. Acest instrument vă va ajuta, de asemenea, să găsiți interogări de căutare care declanșează PLA-uri ale concurenților.

  13 site-uri web de cumpărături online, altele decât Amazon, pentru a face cumpărături inteligente și a economisi mari

Publicitate

Instrumentele de publicitate Semrush vă ajută să deschideți covorul roșu către potențialii dvs. clienți, menținând în același timp costurile scăzute. Aceste instrumente vă oferă datele pentru a identifica cele mai bune cuvinte cheie pentru campaniile dvs. PPC, pentru a optimiza cheltuielile publicitare, pentru a analiza succesul campaniilor și pentru a monitoriza paginile de destinație și copiile publicitare ale mărcilor rivale.

Suita de instrumente de publicitate include instrumente individuale, cum ar fi instrumentul PPC pentru cuvinte cheie, instrumentul Keyword Gap, instrumentul Magic Keyword și Managerul de cuvinte cheie.

Prețuri Semrush

Semrush oferă trei niveluri de planuri plătite:

  • Pro: 119,95 USD/lună pentru 5 proiecte, 10.000 rezultate/raport, 500 de cuvinte cheie și instrumente. Ideal pentru echipe mici și începători.
  • Guru: 229,95 USD/lună pentru 15 proiecte, 30.000 rezultate/raport, 1.500 de cuvinte cheie și instrumente. Ideal pentru companii și agenții mijlocii.
  • Afaceri: 449,95 USD/lună pentru 40 de proiecte, 50.000 de rezultate/raport, 5.000 de cuvinte cheie și instrumente. Ideal pentru întreprinderi și agenții mari.
  • Personalizat: obțineți o ofertă în funcție de nevoile dvs.

Puteți încerca planurile Pro sau Guru GRATUIT înainte de a alege soluția potrivită pentru dvs., activând versiunea noastră de încercare gratuită specială aici!

Beneficiile utilizării Semrush pentru echipe

Știu că a fost mult de acoperit, dar asta doar pentru că Semrush are multe de oferit! Cu atât de multe instrumente SEO din care să alegeți pe piață, este bine să înțelegeți profund capacitățile fiecăreia dintre aceste platforme.

Semrush este o platformă de marketing digital holistică, de cea mai bună performanță, care se potrivește unei game de nevoi pentru echipe de toate formele și dimensiunile.

Să rezumăm beneficiile selectării Semrush pentru echipa ta, indiferent de machiajul sau industria ta.

Ușurință în utilizare

Platforma este ușor de navigat și utilizat de către toți membrii echipei dvs. – de la manageri SEO până la stagiari de marketing.

Nu necesită să fii un expert SEO; interfața ușor de utilizat și baza impresionantă de cunoștințe vă pot ajuta să descoperiți funcționalitățile și fluxurile de lucru care se potrivesc cel mai bine nevoilor dvs.

Funcții utile zilnice

Este grozav să ai o platformă de marketing digital cu o mulțime de funcții fanteziste, dar adevăratul câștig cu Semrush este că aceste instrumente fac sarcinile de marketing plictisitoare de zi cu zi care îți pot consuma energia creativă, timpul și bugetul într-o briză. .

Există instrumente pe care le puteți automatiza (cum ar fi Social Media Poster) și apoi există instrumente pe care le puteți încânta să le folosiți în fiecare zi, cum ar fi Keyword Magic.

Semrush oferă funcții puternice, fiecare concepută pentru a vă ajuta să obțineți beneficii maxime, în fiecare zi.

Cea mai mare bază de date de cuvinte cheie

Crearea unei strategii SEO eficiente necesită o adevărată fântână dintr-o bună varietate de cuvinte cheie. Alte platforme SEO nu au o bază de date extinsă pentru a satisface astfel de cerințe.

Semrush este singur cu baza de date de cuvinte cheie de 22 de miliarde, cea mai mare din industria SEO. Această listă diversă de cuvinte cheie vă ajută să vă îmbogățiți campaniile SEO și PPC și vă poate ajuta să obțineți mai rapid rezultatele preferate.

În plus, Semrush își actualizează frecvent baza de date pentru a asigura acuratețea datelor, astfel încât să puteți fi liniștit că obțineți cele mai actualizate valori ale volumului de căutare.

Instrument All-in-One

Semrush oferă totul într-o singură platformă, fie că este vorba de SEO, marketing de conținut, publicitate plătită, marketing pe rețelele sociale sau cercetare de piață. Acest lucru vă permite să vă îndepliniți toate sarcinile de marketing într-un singur loc, în loc să plătiți pentru diferite instrumente care vă pot consuma rapid bugetul de marketing.

Nu numai că Semrush oferă o soluție de marketing holistică, dar platforma se integrează și se împerechează cu multe dintre celelalte instrumente preferate din industrie, cum ar fi Google Analytics, Google Business Profile, WordPress Plug-in și multe altele.

Încercare gratuită

Înainte de a vă angaja la un plan de abonament, îl puteți încerca cu o ofertă exclusivă gratuită de 30 de zile. Experimentați cu toate funcțiile și decideți dacă Semrush este platforma potrivită pentru afacerea dvs.

Proba gratuită vă va permite să vizualizați cuvinte cheie locale și naționale, să efectuați audituri, să urmăriți SERP-urile, să analizați backlink-urile pe orice domeniu și să faceți multe altele.

Ar trebui să luați în considerare utilizarea Semrush?

Într-un cuvânt: DA!

Semrush merită cu siguranță investiția dacă sunteți în căutarea unei platforme de marketing și SEO pentru compania dvs. Dacă doriți să îmbunătățiți prezența online a site-ului dvs. și să vă dezvoltați afacerea, achiziționarea unui plan Semrush este alegerea ușor de făcut.

Instrumentele sale pentru cercetarea cuvintelor cheie, analiza competitorilor, reclamele PPC, marketingul de conținut și multe altele sunt concepute pentru a oferi beneficii maxime.

În plus, interfața sa este ușor de utilizat pentru toți. Semrush are, de asemenea, o echipă de asistență de calitate și o mulțime de resurse și cursuri de formare pentru a vă ajuta să utilizați mai bine platforma. Așadar, mergeți la încercarea gratuită și experimentați singuri beneficiile Semrush.