Cursuri și resurse pentru a-ți începe cariera în design de conversații

Plănuiți să începeți o carieră în design de conversații? Dacă da, atunci ai ajuns la locul potrivit. Vă vom ghida prin mai multe cursuri și resurse care pot fi cele mai importante atuuri ale dumneavoastră.

Să înțelegem mai întâi ce este designul conversației, cum poți deveni unul și opțiunile de carieră în viitor.

Designerii de conversații sunt de obicei faimoși ca redactori de conversație, designeri de chatbot și designeri VUI. Cu toate acestea, a întruchipat unificarea copywriterilor, designerilor și experților VUI. Pentru echipa centrală de AI conversațională, reflectă consolidarea industriilor.

Canalele conversaționale gestionează asistenții vocali, chatbot-urile și IVR-urile cu echipe dedicate Android și iOS. Designerii de conversații trebuie să urmeze o abordare care să poată acoperi diferit munca de proiectare și copywriter.

Designul conversațional reunește tehnologia, euristica și lingvistica, facilitând comunicarea cu ceilalți. Designerii au oferit procesarea limbajului natural, recunoașterea vorbirii și înțelegerea limbajului natural pentru a oferi alternative la soluții.

Conținutul a mers înainte cu chatbot și asistenți vocali pentru a oferi o experiență personalizată. Proiectare cu planuri, chat bazat pe text, interacțiune vizuală și vocală. Psihologia, tehnologia și copywritingul sunt nucleul Conversation Designer pentru a lucra pe roboți inteligenți.

Acestea fiind spuse, permiteți-ne să vă ghidăm prin modalități de a vă începe cariera în design de conversație cu cele mai bune cursuri și resurse.

Stabiliți o carieră în design de conversație cu aceste cursuri

Designul conversației deschide de obicei o carieră în design UX, instruire/lingvistică AI, design de produs și copywriting. Design-urile rezolvă problema și sunt gândirea axată pe utilizator pentru utilizatorul final. Ajută la crearea unei experiențe ușor de utilizat și coezive, concentrată pe implicare, claritate și viteză.

Iată câteva dintre cursurile care vă pot ajuta să vă stabiliți o carieră în Conversation Design.

Certificare Conversation Designer

Pachet de certificare Conversation Designer Conversation Design Institute acoperă dialogul eșantion, designul cu coadă lungă, testarea vrăjitorului de oz și designul diagramei flux. Scopul este de a acorda atenție designului centrat pe om, oferind o experiență complet nouă interfeței conversaționale.

Acest curs este ideal pentru dvs. dacă sunteți începător în design conversațional, înțelegeți asistenții vocali sau chatboții, aveți experiență în servicii pentru clienți, design de experiență, marketing, management de conținut, servicii pentru clienți, design de produse etc.

Cursul va acoperi:

  • Nevoile botului și nevoile utilizatorului
  • Flux de lucru pentru proiectarea conversațiilor
  • Diagramă de flux
  • Exemplu de dialog
  • Fundamentele scrisului
  • Testarea Vrăjitorului din Oz

Cursurile oferă o înțelegere profundă a designului conversațional, flux de lucru dovedit, sfaturi practice, prelegeri noi, acces online la peste 130 de prelegeri video, materiale de învățare etc.

Certificare Botsociety

Certificare Botsociety – Curs de design de conversație, disponibil pe Udemy, acoperă elementele de bază ale designului conversației. Cursul va ajuta la proiectarea vocii și a chatbot-urilor ducând popularitatea la un nou nivel. Acest curs acoperă:

  • Înțelegerea Botsociety
  • Proiectarea, previzualizarea, testarea, exportul și prototiparea proiectelor
  • Profitați de funcțiile de colaborare în timp real
  • Bazele AI conversaționale
  • Testare de utilizare
  • Proiectați și prototipați roboti vocali și chatbot
  • Elementele de bază ale proiectării pentru voicebots și chatbots
  • Cele mai bune practici despre UX și design conversațional
  Gestionați-vă sarcinile de afaceri în mod eficient cu Monday.com

Cursul de 6 ore oferă mici tutoriale și pierderi înregistrate de experți Șef de Evanghelizare – Caio Calado, CEO al Botsociety – Vittorio Banfi și Director de cont – Dylan Wilczkowiak. La finalizarea acestui curs, candidații vor putea să creeze un prototip conversațional, să-i înțeleagă conceptele, proiectele din viața reală, să aplice procese folosind Botsociety și să cunoască sfaturile de proiectare.

Cursul este ideal pentru oamenii de știință de date, redactori de conversație, designeri de conversație, dezvoltatori, manageri de produs, designeri UX, ingineri, formatori AI, scriitori și candidați interesați să lucreze la proiecte conversaționale.

Contact Center AI

The Contact Center AI: curs Fundamentele designului conversațional oferă o înțelegere pentru a proiecta soluții pentru clienți folosind AI și cei trei piloni ai săi – Agent Assist, Dialogflow și Insights. Profesioniștii vor crea agenți virtuali și conversații inteligente care pot ajuta companiile.

Profesioniștii vor învăța:

  • Fluxuri de dialog pentru a traduce cerințele de afaceri
  • Proiectarea experienței utilizatorului asistentului virtual
  • Monitorizați, depanați și operați problemele
  • Creează aplicații de afaceri utilizând mediul de rulare și dezvoltarea la nivel înalt
  • Asistență, instalare și întreținere a sistemului și a instrumentelor de rețea
  • Codați software-ul de calculator folosind JavaScript, Python, C++ și API/SDK

Cursul oferă elemente de bază ale proiectării conversațiilor folosind instrumente, obiecte și metode pentru a dezvolta și a rula agenți virtuali esențiali.

Curs de design de conversație

Curs de design de conversație poate fi punctul tău de plecare pentru a crea o experiență conversațională de top. Ajută la proiectarea de chatbot și de voce de înaltă calitate, menținând în același timp experiența utilizatorului. Indiferent dacă sunteți un constructor de bot cu experiență sau începător, acest curs vă poate fi calea înainte.

Cursul oferă candidaților cunoștințe despre construirea botului, ajutându-i să-și îmbunătățească abilitățile de proiectare a conversațiilor. Vine cu mai multe principii care le permit profesioniștilor să obțină cunoștințe aprofundate despre același lucru. Cursul online gratuit oferă abilități esențiale care pot îmbunătăți acreditările profesioniștilor.

Acesta acoperă procesul și teoria subiectului, permițând profesioniștilor să aprofundeze în el și să înțeleagă designul conversațional. Cursul include elemente de bază despre IA conversațională, practica de proiectare a conversațiilor, proiectarea conversațiilor, modele de proces, outro și proiectare pentru telefon și voce.

Training Design de conversație

Designeri de la VoiceTech Global, Training Design de conversație poate ajuta la construirea unui portofoliu, la obținerea experienței în lumea reală și la stabilirea unei cariere avansate. Se concentrează pe lucrul pe abilitățile practice ale profesioniștilor pentru a acoperi elementele de bază, mediile și nivelurile.

  Cele mai bune 10 programe de webinar pentru a vă dezvolta afacerea

Cursul online acoperă proiectarea avansată a experienței conversaționale și bazele în proiectarea experienței conversaționale. Vine cu instruire săptămânală live, mentorat 1:1, practică în grup, materiale de învățare extinse, cum ar fi cărți de lucru, materiale video, lectură, șabloane și un studiu de caz unic al proiectului Capstone multimodal.

Introducere în designul conversațional

Voxable special modele Introducere în designul conversațional pentru a pune bazele profesioniștilor. Cursul acoperă principiile de proiectare care pot ajuta profesioniștii să învețe despre asistenți vocali, chatbot și procese. Oferă experiență de design pentru Samsung Bixby, Google Assistant, Amazon Alexa și Web.

Cursul se bazează pe tehnologia de voce și chat la cerere pentru a eficientiza procesele interne, a deservi clienții, a extinde produsele și a dezvolta mărcile. Candidații vor învăța:

  • Construirea unui brand conversațional
  • Conceptualizarea
  • Utilizarea înțelegerii limbajului natural (NLU)
  • Identificarea și lucrul la tehnologiile de bază
  • Scrierea structurii conversaționale și diagrame de flux de exemplu de scripturi
  • Traduceți cercetarea utilizatorilor
  • Predarea bunurilor
  • Cercetarea pentru subiect
  • Elemente de rafinare pentru a construi interfața

Cursul este ideal pentru profesioniști UX, studenți, designeri, oameni de produs, strategii de conținut, copywriteri etc.

Resurse de proiectare a conversațiilor

Lucrul în industria de design de conversații poate fi o provocare dacă nu cunoști oportunitățile sale inovatoare și interesante. Ratele de adoptare și progresele din industrie sunt la apogeu, așa că este esențial să fii pregătit pentru fiecare perspectivă, inovație și idee.

Iată câteva dintre resursele semnificative care vă pot ajuta să obțineți o bază solidă pe piață.

Design UX conversațional

Conversational UX Design: A Practitioner’s Guide to the Natural Conversation Framework (ACM Books) de Robert J. Moore și Raphael Arar este disponibil pe Amazon. Cartea acoperă interfața în limbaj natural, matricea de microfoane cu fișiere îndepărtate și tehnicile de înțelegere a limbajului natural pentru chatbot și asistenți vocali.

Cartea vorbește despre:

  • Secvența extensibilă și modelul său de interacțiune
  • Formatul de conținut corespunzător
  • Șase acțiuni de bază ale utilizatorului, în conformitate cu metoda lor de navigare
  • 100 de modele UX generice cu un limbaj de model

În lumea actuală, chatboții și asistenții vocali au devenit principalul mod de interacțiune cu computerele. Acum este răspândit în laboratoare în mașini, desktop-uri, camere de zi și telefoane. Cărțile evidențiază Analiza conversației (CA) și subliniază cadrul natural de conversație (NCF).

De asemenea, combină contextul interfeței conversaționale prezentând designul experienței utilizatorului, cum ar fi noi principii, vocabular și modele de interacțiune.

Studii în design UX conversațional

Studii în design UX conversațional de Margaret H. Szymanski, Guang-Jie Ren, Raphael Arar și Robert J. Moore. Cartea exportă știință și design UX conține contribuții din industrie și cercetători academicieni și abordează probleme fundamentale.

Cartea cuprinde mai multe capitole, printre care:

  • Conversație umană și agenți de conversație care acoperă adaptarea la inițiativa clientului și agenți de conversație pentru asistența medicală.
  • Cunoștințe despre agent care acoperă ajutând utilizatorii să reflecteze asupra comportamentelor și agenților de conversație pentru navigare.
  • Neînțelegerea agentului care acoperă recuperarea eșecului dialogului și predarea agenților în agenți conversaționali orientați spre obiective.
  • Agent Design care acoperă cadrul natural de conversație și stilul conversațional.
  Înțelegerea funcției sortate în Python: un ghid simplu

De asemenea, oferă studii de caz despre principiile de proiectare și demonstrează abordări de interfață bazate pe text și voce. Cartea vorbește, de asemenea, despre limitarea tehnologiilor de procesare a limbajului natural și a microfoanelor pentru a înțelege procesul.

Ajută cititorii să înțeleagă în profunzime intersecția designului UX și să analizeze conversația umană. A evidențiat mediile variate, a exportat designul UX conversațional, a creat agenți virtuali și a găsit un nou tip de design UX.

Proiectarea interfețelor vocale cu utilizatorul

Designing Voice User Interfaces: Principles of Conversational Experiences de Cathy Pearly, disponibil pe Amazon, se referă la interfețele de utilizator vocale (VUI). Cartea acoperă principiile de design ale tuturor produselor, cum ar fi asistenții de acasă, dispozitivele, jucăriile, aplicațiile mobile și multe altele.

Cartea oferă:

  • Monitorizarea aplicațiilor și îmbunătățirea performanței acestora în timp ce analizează datele,
  • Include exemple din lumea reală de VUI,
  • Înțelegerea conceptului de design al VUI, inclusiv sistemele conversaționale și controlul comenzii,
  • Învățarea modalităților practice de testare,
  • Explorarea tehnologiei de recunoaștere a vorbirii,
  • Și decizi asupra reprezentării vizuale.

Cititorul va putea să se aprofundeze în măsurarea performanței VUI, a motorului de recunoaștere a vorbirii și a îmbunătățirii calității.

Manual

Manual de proiectare a conversațiilor pentru aplicații didactice de Rocci Luppicini aduce corpul multidisciplinar de conversații, perspective critice ale designului și practicile sale populare. Oferă provocări de ultimă oră și probleme care acoperă dezvoltatorii și designerii de instruire multimodală.

Cartea acoperă subiecte precum:

  • Agenți inteligenți
  • Sisteme adaptive
  • Învățarea în povestire
  • Testarea cunoștințelor
  • Comunități de învățare online
  • Design de conversație
  • Centralitatea umană
  • Învățare articulată conversațional
  • Discuție electronică
  • Teorii ale conștiinței și multe altele.

Oferă o abordare practică și teoretică a cadrului sau a designului conversației, introduce domenii critice de aplicare, introduce tehnici de instruire și discută mai multe tendințe sau domenii. Cartea a evidențiat dezvoltarea și proiectarea aplicațiilor de instruire cu cunoștințe practice și teoretice despre designul conversațiilor.

Principii de proiectare a conversației

Conversation Design Principles – Lightning Talk with Peter Hodgson vorbește despre limbajul de design bazat pe conversația umană. Prezintă constrângerile tehnologice, nevoile utilizatorilor și designul conversațional. Videoclipul este împărțit în mai multe capitole, cum ar fi:

  • Principii de proiectare a conversației
  • Modele și primitive UX care folosesc principiile
  • Proiectarea contextelor utilizatorului
  • Persoană de marcă
  • Reparație sensibilă la context
  • Exemple de dialog de la capăt la capăt
  • Dezvoltari multiplatforme

Proiectarea acțiunilor pe Google

Proiectarea acțiunilor pe Google pune accent pe expertiza în design, cum ar fi designul de interacțiune, scrierea UX, designul în mișcare și designul vizual. Mărește conversațiile dispozitivului și le creează intuitiv și natural.

Resursa va explica totul despre designul conversației, cum își poate începe cariera, utilizatorii, personalitatea, ghidurile de stil, proiectarea mai multor dispozitive, elaborarea conversației, componentele vizuale, gestionarea erorilor și componentele conversaționale.

Concluzie

Când vine vorba de găsirea unui loc de muncă în design conversațional, profesioniștii au multe opțiuni. Acesta include Chatbot Product Owner, Conversation Designer, AI Conversation Designer și multe altele. Profesioniștii sunt responsabili pentru proiectarea interfețelor inovatoare și orientate spre utilizator, care oferă o experiență multimodală pentru utilizator.

Aceste cursuri și resurse vor ajuta la proiectarea conversației să creeze și să perfecționeze produsul. Facilitează pentru designerii UX să colaboreze cu dezvoltatorii și să lucreze la produs după cum consideră de cuviință.