03/28/2024

Curatarea conținutului este ușoară cu aceste 7 instrumente fantastice pentru uz personal și de afaceri

Crearea de conținut în mod regulat este un proces destul de obositor. Este, de asemenea, foarte mare pentru bugetul dvs. de marketing.

Oamenii se confundă adesea între crearea de conținut și curatarea conținutului. Crearea de conținut este procesul de a crea conținut nou de la zero. Acest conținut este în întregime original, fără niciun alt conținut similar disponibil nicăieri.

Dimpotrivă, curatarea conținutului este procesul de colectare a conținutului relevant din diferite surse autorizate și de ajustare a conținutului pentru a-i oferi propria voce. Acest conținut este partajat în diverse formate cu publicul.

Cu ajutorul unui sistem de reciclare a conținutului, veți putea economisi mult timp și bani. Trebuie să depui mult efort și timp pentru a veni cu conținut proaspăt. Acest lucru poate fi salvat prin curatarea conținutului.

Să înțelegem mai multe despre curatarea conținutului.

Ce este Content Curation?

Curația de conținut se referă la cercetarea și găsirea de materiale relevante pentru publicul dvs. Acest conținut este organizat din diverse surse și partajat strategic cu modificări în funcție de publicul dvs.

Dacă sunteți o agenție de marketing, ați adăuga o postare pe blog cu unele dintre cele mai bune instrumente. De asemenea, veți adăuga un context pentru a le informa cititorilor de ce i-ați ales. Gestionați întreaga listă pentru că publicul dvs. va găsi informațiile valoroase.

În termeni simpli, curatarea conținutului este compilarea și modificarea conținutului disponibil din diferite surse pentru a-l face prezentabil publicului dvs.

Acum, aveți o idee despre curatarea conținutului. Dar, s-ar putea să vă întrebați de ce trebuie să intrați în curatarea conținutului. Deci, haideți să aruncăm o privire asupra beneficiilor curării conținutului.

Care sunt beneficiile Content Curation?

Cel mai important beneficiu al curajării conținutului digital este că adaugă valoare fluxului publicului dvs. În prezent, există prea multe informații disponibile. Dar, oamenii nu prea au timp să stea și să citească mult timp. Aici puteți organiza câteva piese de conținut valoroase și le puteți împărtăși cu publicul dvs.

Trebuie să-ți dai seama ce tip de conținut iubește publicul tău. Chiar dacă există prea mult conținut disponibil, cititorii tăi îl vor adora când îl prezentați perfect în fața lor. De asemenea, vă va ajuta să construiți încredere și credibilitate ca creator de conținut.

Curatarea conținutului este cea mai bună strategie atunci când nu aveți idei noi de conținut. Este cu siguranță mai ușor să aduni conținut și să-l partajezi decât să creezi de la zero. Ar trebui să încercați să studiați conținutul de la diverși experți din industrie și să pregătiți ceva în jurul acestuia. De asemenea, ar trebui să adoptați curatarea conținutului în rețelele sociale dacă conduceți o afacere. Acest lucru vă va economisi timp și bani și există o mulțime de beneficii aliniate cu acest proces.

Cum este Curarea conținutului o parte crucială a afacerii?

Există o mulțime de motive pentru a susține curatarea conținutului pentru companii. Să discutăm câteva dintre motivele cheie.

Construirea credibilității ca lider de gândire

Când organizați conținut și îl distribuiți publicului, ei vă vor vedea ca un lider de gândire. Ei vor putea vedea perspective diferite din partea dvs. asupra diferitelor subiecte.

  Rețea definită de software (SDN) explicată în 5 minute sau mai puțin

Dacă urmați strategia corectă de curatare a conținutului, va exista o creștere uriașă a bazei dvs. de cunoștințe. Așadar, oamenii vă vor vedea ca o resursă autorizată și de preferat ori de câte ori au nevoie de experiența dvs. în domeniu.

Curatarea conținutului este mai mult despre adăugarea opiniilor, opiniilor și perspectivelor dvs. Împărtășirea conținutului altora cu gândurile tale este locul în care publicul tău se conectează cu tine.

Conectarea cu diverși lideri de gândire

Curatarea conținutului vă va ajuta să vă evidențiați printre altele. Aici aveți ocazia de a construi relații cu alți lideri de gândire din industria dvs. Dacă împărtășești conținutul unui alt lider de gândire cu propria ta perspectivă, asta va deschide o nouă oportunitate de a te conecta cu acel lider de gândire.

Dacă postați pur și simplu conținutul cuiva, acesta ar dori postarea dvs. sau ar adăuga un răspuns rapid. Dimpotrivă, dacă adaugi propria ta părere la conținutul lor, ei se vor interacționa cu tine. Acest lucru va deschide o nouă conversație pentru tine.

Crește gradul de cunoaștere a mărcii

Curatarea conținutului este o modalitate excelentă de a spori gradul de cunoaștere a mărcii prin diferiți lideri de gândire din industrie. Când distribuiți conținutul altor lideri de gândire pe platforma dvs. cu opiniile dvs., probabil că aceștia vă vor urmări mai mult conținut și chiar îl vor împărtăși cu publicul lor.

Aceasta funcționează ca o oportunitate excelentă de cunoaștere a mărcii. Dar, trebuie să fii foarte atent la curatarea conținutului. Ar trebui să distribuiți numai conținut care va adăuga valoare feedului publicului dvs. Acest lucru vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea.

Îmbunătățește optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)

Este evident că crearea mai multor conținut va avea un impact pozitiv asupra SEO și ar crește semnificativ traficul către site-ul dvs. vizat. Ei bine, acest lucru nu este numai cu conținutul creat. Vă puteți aștepta la rezultate similare chiar și cu conținut curatat.

Mai mulți agenți de marketing cred că oamenii vor părăsi site-ul tău și vor merge acolo atunci când linkezi conținutul oricărei alte surse. Dar, dacă implementați corect strategia, va exista un impuls semnificativ vizibil în clasamentul motoarelor dvs. de căutare. Veți putea atrage mai multă audiență către canalele și site-urile dvs. de social media.

Curatarea conținutului cu valoare adăugată va crește traficul organic pe site-ul dvs. web și pe mânerele rețelelor sociale. De asemenea, te va ajuta să arăți mai puțin auto-promoțional și mai concentrat pe conținut valoros. Acest lucru vă va împinge afacerea la cote mai mari.

Unul dintre cele mai bune exemple de curatare a conținutului este buletinul informativ. Brandurile trimit adesea buletine informative prin e-mail cu link-uri către articolele lor și mânerele rețelelor sociale. Acest conținut organizat constă din diverse link-uri sau chiar din un singur link promoțional. Puteți fie să amestecați conținutul original și cel organizat, fie să mergeți în întregime cu conținutul organizat. Acest lucru vă va completa eforturile de marketing.

Acum, permiteți-ne să ne îndreptăm către unele dintre cele mai bune instrumente de curatare a conținutului pentru afacerea dvs. Nu este posibil să continuați să selectați manual conținutul. Acolo vă puteți baza pe software-ul de curatare a conținutului pentru a face treaba. Iată câteva dintre cele mai bune exemple de instrumente de curatare.

Feedly

Când sunteți în domeniul marketingului, este esențial să țineți pasul cu ultimele tendințe ale industriei. Există o mulțime de surse în care experții spun lucruri diferite. Diferite lucruri sunt în tendință din diverse surse; devine dificil pentru un marketer ocupat să treacă prin toate.

  Cum să vă mențineți site-ul rapid în 6 pași simpli.

Aici e locul Feedly intră. Feedly colectează tot conținutul din sursele tale preferate și îl prezintă într-un singur loc pentru a le citi cu ușurință. Puteți organiza tot conținutul de care aveți nevoie pentru curatare din diferite surse, cum ar fi bloguri, anumite cuvinte cheie, fluxuri RSS, canale YouTube, tweet-uri și multe altele.

Feedly este instrumentul perfect de curatare a conținutului pentru a menține totul organizat. Puteți chiar să creați un panou și să îl distribuiți membrilor echipei dvs. Așadar, echipa ta poate să-l vizualizeze, să-l comenteze și chiar poți să prioritizezi anumite părți de conținut din el.

Deci, Feedly va elimina zgomotul și vă va oferi numai conținutul necesar. Acest lucru face călătoria de curatare a conținutului mai simplă și mai eficientă.

Flipboard

Flipboard este un alt software de curatare a conținutului disponibil atât pentru utilizatorii de desktop, cât și pentru cei mobili. Te va ajuta să creezi povești care captează complet atenția publicului tău. Dacă te gândești să creezi o serie pentru conținutul tău, atunci Flipboard este alegerea potrivită pentru tine. Vă permite să generați o mini-revista pentru toți cititorii dvs. de conținut.

Feed-ul dvs. poate fi complet personalizat. Puteți selecta categoriile care vă interesează și vă puteți abona la unele dintre sursele de informații preferate. Informațiile vor fi disponibile în toate formatele, inclusiv text, imagini și videoclipuri.

Puteți să vă creați propriile reviste de conținut și să le distribuiți pe platformele de social media prin Flipboard. Cu Flipboard, nu numai că puteți face curatarea conținutului mai ușoară, dar puteți chiar adăuga link-uri promoționale la produsele sau serviciile dvs. în postările de blog pentru rezultate mai bune.

Inoreader

Cu Inoreader, vă puteți aștepta ca conținutul să fie în fața dvs., deoarece este disponibil. Puteți fie să alegeți fluxuri de știri nefiltrate, fie să vă personalizați complet feedul cu filtre. Inoreader vă permite să urmăriți pagini Facebook, buletine informative prin e-mail, căutări Twitter, podcasturi, bloguri și chiar fluxuri RSS. Deci, este ca o soluție unică pentru a citi conținut din diferite surse.

Inoreader dispune de o automatizare puternică care vă permite să trimiteți notificări push sau să efectuați acțiuni specifice atunci când este îndeplinit orice criteriu dorit. Puteți chiar să monitorizați cuvintele cheie din interogările de căutare active pentru a vedea care sunt tendințe.

Inoreader este disponibil pe toate platformele, inclusiv Android, Desktop și iOS. Deci, vă puteți gestiona procesul de curatare a conținutului chiar și cu telefoanele mobile. Veți vedea conținut nou care vine frecvent pe măsură ce alegeți categoriile preferate. Aici, veți obține expunere numai la conținut demn.

Buzunar

Vi se întâmplă să vă trimiteți diverse e-mailuri cu marcaje și link-uri pentru a le citi mai târziu? Dacă doriți să salvați tot conținutul relevant și să îl citiți mai târziu, atunci Buzunar este instrumentul perfect de curatare a conținutului pentru tine. Pocket va curăța dezordinea și va organiza tot conținutul într-un singur loc.

Deci, ori de câte ori vezi ceva interesant pe care ai vrea să-l citești după aceea, poți pur și simplu să dai clic pe butonul Pocket plugin. Acum, acel conținut va fi stocat în contul tău Pocket. Acest instrument este util pe mai multe platforme. Indiferent dacă citiți conținut pe telefonul mobil sau pe laptop, puteți folosi Pocket peste tot pentru a stoca conținut în același loc.

  Cum să reporniți sau să resetați din fabrică Roomba

Puteți grupa diferite articole pe Pocket cu etichete separate pentru a ajunge rapid la ceea ce doriți să citiți. În plus, funcția de căutare încorporată vă va ajuta să căutați lucrul potrivit dintre articolele organizate.

Pocket este un instrument simplu de curatare a conținutului, care va fi unul perfect pentru startup-uri și începători. Vă puteți aștepta ca strategia dvs. de marketing de conținut să funcționeze destul de bine cu Pocket.

Quuu

Printre toate celelalte instrumente de curatare a conținutului, Quuu este singurul care sugerează conținut care este revizuit de oameni și nu de orice algoritm. Quuu este o soluție unică pentru curatarea conținutului din diferite surse, cum ar fi videoclipuri, bloguri, podcasturi și multe altele. Această platformă acoperă fiecare categorie.

Quuu oferă, de asemenea, o funcție Discover care vă permite să găsiți conținut din orice categorie de interese în diferite limbi. Quuu este raiul pentru curatorii de conținut, precum și pentru creatorii de conținut. Puteți partaja, citi, învăța și interacționa cu colegii curatori cu ușurință.

În plus, Quuu poate fi integrat și cu diferite programatoare. Deci, puteți partaja direct conținut pe platformele dvs. de socializare de la Quuu. Este o platformă de conținut creată manual, care este alimentată de AI.

Wakelet

Wakelet este un instrument complet gratuit de curatare a conținutului care vă ajută să mențineți totul organizat pe internet. Puteți să vă salvați cele mai mari inspirații, să vă prezentați cea mai bună lucrare și să planificați totul de pe o singură platformă. Deoarece toate funcțiile sunt disponibile gratuit, puteți încerca și experimenta diverse lucruri.

Wakelet vă permite să creați și să organizați colecții nesfârșite cu elemente vizuale, text și audio. Indiferent ce vedeți pe internet și găsiți interesant, îl puteți adăuga la colecția dvs. Nu este nevoie de codificare pentru a organiza totul. Obțineți o experiență perfectă cu acest instrument.

Puteți construi un portofoliu pe Wakelet și vă puteți invita clienții să arunce o privire asupra muncii dvs. Colaborarea și partajarea se fac destul de ușor. În plus, Wakelet oferă și integrări cu unele instrumente utilizate pe scară largă pentru a face totul mai eficient.

Scoop.it

Indiferent dacă sunteți un creator de conținut individual sau o afacere mică, vă puteți baza Scoop.it pentru a colecta conținut relevant pentru site-ul dvs. web, pentru a-l publica și, de asemenea, pentru a-l partaja pe platformele dvs. de socializare. Dacă vă gândiți să utilizați marketingul de conținut pentru afacerea dvs., acest instrument va funcționa cu siguranță în favoarea dvs.

Puteți crea buletine informative în câteva minute pe Scoop.it pentru a vă partaja conținutul sau chiar pentru a promova conținutul altor creatori. Platforma vă permite să dezvoltați un hub de conținut pentru publicarea automată a conținutului. Scoop.it vă va monitoriza interesele și vă va sugera conținut relevant în consecință.

Tu sau echipa ta poți parcurge conținutul disponibil și poți organiza ceva pentru publicul țintă. Acest lucru vă va ajuta să vă stimulați creșterea afacerii și să vă construiți credibilitatea.

Concluzie 👇

Înainte de a selecta orice software de curatare a conținutului, ar trebui să fiți clar cu strategia de marketing pentru afacerea dvs. Puteți încerca instrumentele menționate mai sus și puteți vedea care funcționează cel mai bine în funcție de cerințele dvs. Trebuie să alegeți un software care vă simplifică procesul de curatare a conținutului și îl face mai rapid.

Este posibil să vă uitați acum la unele dintre cele mai bune instrumente de marketing de conținut.

x