Cum va influența tehnologia vocală marketingul în viitor?

„Singura constantă în viață este schimbarea.” – Heraclit

Tehnologia vocală a devenit cea mai perturbatoare forță care a lovit lumea de când internetul a devenit un mediu vizual. De astăzi, mai mult de 20% din toate căutările sunt conduse de voce. Până în 2020, peste 50% dintre consumatori vor folosi zilnic tehnologia activată prin voce, spune BrightEdge.

Când te gândești la voce, este greu să nu te gândești la Cortana de la Microsoft, Amazon Alexa, Google Assistant, Siri de la Apple și Bixby de la Samsung. Acești „asistenți inteligenți” deschid drumul prin realizarea de liste de cumpărături și liste de redare cu muzică, rezervări de întâlniri, păstrarea jurnalelor personale și comutarea luminilor din dormitor pentru utilizatorii lor.

Mark Zuckerberg este mult prea entuziasmat când vine vorba de tehnologia vocală. A încă urmează să fie numit Asistent Facebook este în lucru. Și el testează personal „Jarvis AI” în casa lui. Fapt amuzant: Morgan Freeman oferă vocea lui Jarvis pentru Zuckerberg. Sună bine, nu-i așa?

Imaginează-ți că vei fi la fel de cool ca Tony Stark în câțiva ani? Acest vis nu este departe de a se transforma astăzi în realitate. Așa știm că am ajuns în lumea post-mobile!

Dar cum merge vocea în lumea marketingului? Hai să aruncăm o privire:

  • Unele mărci au început din timp în spațiul vocal pentru a construi relații cu consumatorii prin experiențe interactive. [Business2Community]
  • 24% dintre utilizatorii de internet preferă să folosească un asistent personal decât să viziteze un site web pentru a interacționa cu o companie. [Capgemini]
  • În 2017, 3,1% dintre specialiști în marketing au integrat căutarea vocală în strategia lor de marketing de conținut. [BrightEdge]
  • 43% dintre companii au investit deja în tehnologie pentru a permite marketingul vocal. [Digiday]
  Top 14 generatoare de descriere a produsului pentru a vă crește vânzările

Viitorul pare luminos, într-adevăr!

Dacă intenționați să adoptați tehnologia vocală pentru marketing, iată patru perspective care vă pot interesa:

Utilizarea asistenților digitali pentru cumpărături se întâmplă cu adevărat.

Aruncă lumină asupra tehnicilor de cumpărături digitale, Raport Adobe Analytics a declarat că, deși nu mulți proprietari de difuzoare inteligente s-au angajat să plaseze comenzi pe dispozitivul lor, le folosesc în mare măsură pentru a lua o decizie de cumpărare informată (47%), pentru a compara prețurile produselor (32%) sau pentru a adăuga articole în coșul de cumpărături (43%). .

Astăzi, Cumpărăturile vocale sunt evaluate la 2 miliarde de dolariși va atinge 40 de miliarde de dolari până în 2022. Mărcile globale precum Domino’s, Johnnie Walker și Nestlé au început deja să integreze tehnologia vocală în strategiile lor de marketing pentru a se conecta mai bine cu clienții lor.

Să luăm Johnnie Walker, de exemplu. A găsit interesant să personalizeze experiența de cumpărături pentru clienții săi folosind Alexa. Asistentul virtual Amazon pune mai întâi întrebări consumatorilor cu privire la preferințele lor și apoi recomandă produsul Johnnie Walker care le este cel mai potrivit.

O experiență de comerț bazată pe voce este prinsă.

Companiile folosesc asistenți digitali pentru uz intern.

Desigur, sunt. Mărcile B2B întreprinzătoare, cum ar fi Salesforce, își împrumută deja vocea întregii conversații cu asistentul digital. Compania de software cloud a lansat Einstein Voice, care este o extensie a platformei sale Einstein AI.

  7 servere web open source pentru site-uri mici până la mari

Asistentul digital permite managerilor de vânzări să opereze servicii cloud și să dicteze memorii fără să atingă un ecran sau să tasteze nimic. Einstein Voice poate fi, de asemenea, integrat cu tehnologii similare pentru a oferi echipei în mod eficient actualizări de pipeline, întâlniri din calendar și alte priorități cheie.

Un alt produs interesant numit Einstein Voice Bots de la Salesforce le permite clienților să-și construiască asistentul activat prin voce și să-l marcheze în consecință și să implice utilizatorul final pe orice difuzor inteligent.

Integrarea tehnologiei vocale în marketingul dvs. nu este ușoară.

Strategiile dvs. de marketing de conținut și editorial ar trebui să reflecte modul în care afacerea intenționează să folosească tehnologia și cât de investit sunteți în ea din punct de vedere al conținutului. Înainte de a face pasul, pune-ți următoarele întrebări:

  • Clienții dvs. țintă sunt alcătuiți din entuziaști ai casei inteligente, primitori care sunt conduși de FOMO sau utilizatori din alte categorii demografice care au șanse mai mari să se implice prin voce decât alte platforme?
  • Puteți face experiența dvs. de conținut valoroasă cu voce pentru clienții țintă?
  • Cât de probabil ai de gând să reușești în eforturile tale de marketing prin voce?

Dacă nu ești sigur de niciunul dintre răspunsurile tale, cel mai bine este să aștepți să te bazezi pe această tehnologie și să nu irosești resurse atunci când nu ești pregătit corespunzător. Studiați modul în care alte companii și chiar concurenții dvs. folosesc vocea pentru a crea o experiență mai bună pentru clienți.

Mai mult decât un miliard de căutări vocale se desfășoară într-o lună, iar 40% dintre adulți și 55% dintre adolescenți utilizați căutarea vocală zilnic. Specialiștii de marketing de conținut trebuie să pună accent pe produsele de conținut scurte care oferă utilizatorilor răspunsuri rapide și clare pentru a-i implica pe consumatori.

  Cum se instalează Endless OS

În ceea ce privește SEO, specialiștii în marketing ar trebui să recunoască liniile directoare SEO legate de comportamentele de căutare de cuvinte vorbite și nevoile informaționale. Faceți ca conținutul dvs. să apară ca un fragment special pe Google. Așa va fi preluat de Siri, Cortana și alții.

Când vă concentrați pe optimizarea căutării vocale, este esențial să rețineți că asistentul virtual poate furniza doar un singur rezultat de căutare per solicitare. Fondatorul Moz, Rand Fishkin, subliniază și el cererea de rezultate SERP tradiționaleiar rezultatele tastate vor continua să crească din cauza creșterii rezultatelor căutării.

Modul în care percepem SEO se va schimba în funcție de modul în care tehnologia vocală este utilizată în scopuri de marketing.

Încheierea

Vă rugăm să rețineți: vocea va deveni în curând o interfață suplimentară în scopuri de marketing și va coexista cu alte medii precum digital, print, TV și radio. Aduce un mod cu totul nou de a interacționa cu clienții și adaugă o valoare mai mare vieții lor. Dacă aveți un site WordPress, vă puteți gândi să convertiți articolul într-un podcast audio.

Ce părere aveți despre tehnologia vocală?

Suntem pregătiți să facem din asta o parte atât de importantă a vieții noastre, personal și profesional?