Cum se remediază eroarea Microsoft Store 0x80073CFB

Puteți descărca aplicațiile și jocurile de pe computer cu ajutorul Microsoft Store. Dar acest lucru nu vă ajută tot timpul fără probleme sau erori. Este posibil să vă confruntați cu eroarea magazinului Microsoft 0x80073CFB, care nu vă permite să descărcați aplicațiile sau jocurile. Această eroare 0x80073CFB în magazinul Microsoft apare din cauza unei erori în aplicație sau, uneori, eroarea de activare 0x80073CFB apare din cauza unui sistem de operare Windows învechit. Dacă vă confruntați cu această problemă pe computer, acest ghid vă va ajuta să remediați codul de eroare 0x80073CFB cu un set de hack-uri de depanare.

Cum să remediați eroarea Microsoft Store 0x80073CFB pe Windows 10

Iată câteva motive comune care cauzează codul de eroare 0x80073CFB, eroare Microsoft Store pe computerul tău cu Windows 10.

  • Conexiunea la internet nu este stabilă.
  • Setările pentru regiune, dată și oră sunt incorecte
  • Câteva erori temporare în procesul de conectare la Microsoft
  • Câteva servicii Windows necesare nu rulează
  • Există câteva cache-uri corupte din Windows Store
  • Setări DNS și proxy incompatibile
  • Câteva actualizări ale aplicației Microsoft sunt în așteptare pe computerul tău cu Windows 10.
  • Cea mai recentă actualizare este incompatibilă cu procesele Microsoft Store.
  • Orice componente corupte din profilul dvs. de utilizator contribuie, de asemenea, la problemă.

Metoda 1: Depanare de bază

1. Verificați Conexiunea la Internet

Dacă conexiunea la rețea nu este stabilă, nu puteți procesa aplicații și programe online. Asigurați-vă că internetul este stabil și că nu există întreruperi între router și dispozitiv. Rulați a test de viteza pentru a verifica dacă aveți suficientă stabilitate în rețea pentru a utiliza aplicațiile Microsoft Store fără erori.

De asemenea, verificați dacă dispozitivul dvs. îndeplinește cerințele de mai jos.

1. Ștergeți toate interferențele dintre router și dispozitiv.

2. Conectați dispozitive limitate la aceeași rețea.

3. Asigurați-vă că ați cumpărat routerul verificat de furnizorul dvs. de servicii de internet (ISP).

4. Evitați utilizarea cablurilor vechi, rupte sau deteriorate.

Dacă întâmpinați probleme cu conexiunea la internet, consultați ghidul nostru despre Cum să depanați problemele de conectivitate la rețea pe Windows 10 pentru a le remedia.

2. Rulați Scanarea malware

Mai mulți experți Microsoft sugerează că scanarea unui computer vă va ajuta să vă mențineți fără amenințări computerizate. Dacă există viruși sau intruziuni de malware în computerul dvs. care contribuie la eroarea 0x80073CFB din magazinul Microsoft și, prin urmare, nu puteți utiliza niciuna dintre aplicațiile din magazinul Microsoft. Prin urmare, vi se recomandă să vă scanați computerul conform instrucțiunilor din ghidul nostru Cum rulez o scanare antivirus pe computerul meu?

De asemenea, dacă doriți să eliminați programele malware de pe computer, consultați ghidul nostru Cum să eliminați programele malware de pe computer în Windows 10.

3. Actualizați sistemul de operare Windows

De asemenea, dacă există erori în computerul dvs., acestea pot fi remediate numai după o actualizare Windows. Microsoft lansează actualizări regulate pentru a remedia toate aceste erori, sortând astfel eroarea magazinului Microsoft 0x80073CFB. Prin urmare, asigurați-vă că ați actualizat sistemul de operare Windows și dacă vreo actualizări sunt în așteptare, utilizați ghidul nostru Cum să descărcați și să instalați cea mai recentă actualizare Windows 10

  Cum să găsești un Tesla V4 Supercharger lângă tine

După actualizarea sistemului de operare Windows, verificați dacă puteți accesa aplicația Microsoft fără erori.

4. Dezactivați temporar Antivirusul

Programul dumneavoastră antivirus poate împiedica din greșeală instalarea oricăror noi actualizări recente pe computer. Multe probleme de compatibilitate sunt identificate de mai mulți utilizatori Windows, acestea fiind greu de tolerat și de corectat. Software-ul antivirus, cum ar fi Norton și Avast, poate împiedica orice mai recentă actualizare a aplicațiilor din Magazinul Windows și vi se recomandă să dezactivați temporar orice software antivirus încorporat sau terță parte pentru a rezolva problema. Citiți ghidul nostru despre Cum să dezactivați temporar Antivirusul pe Windows 10 și urmați instrucțiunile pentru a vă dezactiva temporar programul Antivirus de pe computer.

După ce ați remediat problema pe computerul dvs. cu Windows 10, asigurați-vă că reactivați programul antivirus, deoarece un sistem fără o suită de securitate este întotdeauna o amenințare.

5. Deconectați-vă și conectați-vă din nou

Erorile din timpul procesului de conectare a contului Microsoft pot contribui la codul de eroare 0x80073CFB. Deci, dacă vă confruntați cu eroarea și nu aveți la îndemână vreun motiv, trebuie să vă deconectați de la cont și să vă conectați din nou. Iată câteva instrucțiuni pentru a face acest lucru.

1. Apăsați tasta Windows și tastați Microsoft Store.

2. Acum, faceți clic pe Deschidere. Apoi faceți clic pe pictograma profilului dvs., urmată de opțiunea Deconectare.

3. Acum, faceți clic pe Conectare, așa cum se arată.

4. Acum, selectați contul Microsoft și faceți clic pe butonul Continuare.

5. Introduceți datele de conectare și conectați-vă din nou la contul Microsoft pentru a rezolva eroarea de activare 0x80073CFB.

Metoda 2: rulați instrumentul de depanare a aplicațiilor din magazinul Windows

PC-ul tău cu Windows 10 are un instrument de depanare încorporat pentru a remedia eroarea 0x80073CFB din magazinul Microsoft. Urmați pașii menționați mai jos pentru a rula instrumentul de depanare a aplicațiilor din magazinul Windows.

1. Accesați meniul de căutare și tastați Setări de depanare așa cum se arată.

2. Selectați opțiunea Depanatoare suplimentare, așa cum se arată.

3. Acum, faceți clic pe Aplicații Windows Store urmat de Rulați instrumentul de depanare, așa cum se arată.

4. Dacă există probleme identificate după procesul de depanare, faceți clic pe Aplicați această remediere.

6. În cele din urmă, urmați instrucțiunile enumerate în instrucțiunile următoare și reporniți computerul. Verificați dacă ați remediat codul de eroare 0x80073CFB în problema de eroare Microsoft Store.

Metoda 3: Actualizați/Retroduceți driverul WLAN

Driverele de dispozitiv stabilesc o legătură de conexiune între hardware-ul și sistemul de operare al computerului dvs. De asemenea, driverele defecte sau corupte conduc la problema discutată. Mulți utilizatori au raportat că actualizarea driverelor WLAN i-a ajutat să rezolve problema. În mod similar, atunci când faceți înapoi driverele, toate versiunile curente ale dispozitivului hardware vor fi dezinstalate și driverele instalate anterior vor fi instalate pe computer. Această caracteristică va fi foarte utilă atunci când orice actualizare nouă a driverului nu funcționează bine cu computerul dvs.

Metoda 4: Reinstalați driverul WLAN

Driverele incompatibile trebuie reinstalate pentru a rezolva problema Microsoft discutată. Vi se recomandă să reinstalați driverele de dispozitiv numai dacă nu puteți obține nicio remediere prin actualizarea acestora. Pașii de reinstalare a driverelor sunt foarte simpli și puteți face acest lucru folosind o aplicație terță parte sau manual.

Urmați ghidul nostru Cum să dezinstalați și să reinstalați driverele pe Windows 10 pentru a reinstala driverele în computerul dvs. cu Windows 10.

  Cele mai bune 20 de alternative de lucru la KissAnime

După reinstalarea driverelor de rețea, verificați dacă ați rezolvat problema discutată.

Metoda 5. Introduceți Regiunea, Data și Ora corecte

Dacă setările de oră și dată din regiunea dvs. nu se sincronizează între ele, este posibil să nu efectuați nicio funcție în Microsoft Store. Înainte de a instala sau de a efectua orice activitate în Microsoft Store, trebuie să fiți conștient de faptul că, aceste aplicații vă vor verifica computerul pentru anumite certificate și dacă ora, zona și data sunt incorecte în această etapă, toate certificatele vor fi considerate nevalide. care duce la eroarea magazinului Microsoft 0x80073CFB. Pentru a ajusta și confirma setările de dată și oră, urmați pașii menționați mai jos:

1. Apăsați și mențineți apăsate tastele Windows + I împreună pentru a deschide Setările Windows.

2. Acum, faceți clic pe Time & Language.

3. Apoi, în fila Data și oră, asigurați-vă că opțiunile Setați ora automat și Setați automat fusul orar sunt activate.

4. Apoi, faceți clic pe Sincronizare acum, așa cum este evidențiat mai sus.

5. Acum, comutați la fila Regiune din meniul din stânga și opțiunea Țară sau regiune, asigurați-vă că alegeți Statele Unite așa cum se arată.

Notă: Schimbarea regiunii vă va ajuta să depanați cum să remediați eroarea de activare 0x80073CFB dacă problema apare numai pentru o anumită regiune. Asigurați-vă că schimbați regiunea în zona dvs. geografică după ce ați remediat problema.

Metoda 6: Reporniți Serviciile Windows esențiale

Unele servicii Windows importante, cum ar fi Windows Update și serviciile de transfer inteligent în fundal, trebuie să fie activate în computerul dvs. pentru a evita problema de eroare a magazinului Microsoft 0x80073CFB. Serviciile de transfer inteligent în fundal folosesc orice lățime de bandă inactivă pentru a instala cele mai recente actualizări, astfel încât computerul să instaleze orice actualizare numai dacă nu există nicio altă instalare în curs. Dacă aceste servicii sunt dezactivate în sistemul dvs., este mai probabil să vă confruntați cu eroarea discutată. Prin urmare, reporniți serviciile esențiale Windows, conform instrucțiunilor de mai jos.

1. Introduceți Servicii în meniul de căutare și faceți clic pe Executare ca administrator.

2. Acum, derulați în jos și faceți dublu clic pe Serviciu de transfer inteligent în fundal.

3. Acum, selectați tipul de pornire la Automat, așa cum este descris.

Notă: Dacă starea serviciului este Oprit, faceți clic pe butonul Start. Dacă starea serviciului este Running, faceți clic pe Stop și porniți-l din nou.

4. Faceți clic pe Aplicare și apoi pe OK pentru a salva modificările. Verificați dacă puteți remedia eroarea discutată.

5. Repetați toți acești pași pentru alte servicii Windows, cum ar fi Cryptographic, Network Location Awareness, MSI Installer și Windows Update Services.

Metoda 7: Resetați Windows Store App Cache

Cache-ul corupt și datele corupte din Microsoft Store vor contribui la eroarea 0x80073CFB din magazinul Microsoft. Urmați instrucțiunile menționate mai jos pentru a șterge memoria cache din Windows Store.

1. Lansați caseta de dialog Run apăsând împreună tastele Windows + R.

2. Acum, tastați wsreset.exe și apăsați Enter.

Metoda 8: Instalați actualizările aplicațiilor

Pentru a remedia eroarea de activare 0x80073CFB, asigurați-vă că toate aplicațiile din biblioteca dvs. Microsoft Store sunt actualizate la cea mai recentă versiune. Dacă există o mulțime de actualizări în așteptare, noile actualizări sau instalări se pot confrunta cu mai multe erori în timpul procesului. Urmați pașii menționați mai jos pentru a instala actualizările aplicației Microsoft Store.

  19 Întrebări și răspunsuri la interviu Cloud Computing

1. Accesați meniul de căutare și tastați Microsoft Store. Apoi, faceți clic pe Deschidere.

2. Apoi, faceți clic pe pictograma Bibliotecă din colțul din stânga jos al ferestrei Microsoft Store.

3. Apoi, faceți clic pe butonul Obțineți actualizări, așa cum se arată.

4. Apoi, faceți clic pe butonul Actualizați toate așa cum este evidențiat.

5. Așteptați ca actualizările să fie descărcate pe computerul dvs. cu Windows 10 și asigurați-vă că primiți solicitarea aplicațiilor și a jocurilor dvs. actualizate pentru a rezolva eroarea de activare 0x80073CFB.

Metoda 9: Dezinstalați actualizarea recentă

Este posibil ca orice actualizări anterioare incompatibile de pe computerul dvs. cu Windows 10 să nu permită descărcarea de noi actualizări în acesta. Prin urmare, vi se recomandă să dezinstalați actualizările recente care sunt instalate pe computer pentru a remedia eroarea magazinului Microsoft 0x80073CFB. Este foarte ușor să faci sarcina și pașii sunt demonstrați după cum urmează.

1. Apăsați tasta Windows și tastați Panou de control. Apoi, faceți clic pe Deschide așa cum se arată.

2. Acum, faceți clic pe opțiunea Dezinstalați un program din meniul Programe, așa cum este descris.

3. Acum, faceți clic pe Vedeți actualizările instalate în panoul din stânga, așa cum se arată.

4. Acum, căutați și selectați cea mai recentă actualizare, referindu-vă la Data instalată și făcând clic pe opțiunea Dezinstalare, așa cum se arată mai jos.

5. În cele din urmă, confirmați orice solicitare și reporniți computerul și verificați dacă ați reușit să remediați eroarea de activare 0x80073CFB pe Windows 10.

Metoda 10: Ștergeți fișierele folderului SoftwareDistribution

Totuși, dacă vă confruntați cu o eroare de magazin Microsoft 0x80073CFB, atunci există o altă soluție simplă pentru a remedia aceste probleme. În primul rând, opriți serviciul Windows Update și ștergeți folderul SoftwareDistribution din File Explorer. Apoi porniți din nou serviciile Windows Update. Citiți ghidul nostru, Cum să ștergeți folderul Software Distribution pe Windows 10 pentru a continua.

Metoda 11: Reînregistrați aplicația Microsoft Store

Dacă metodele de mai sus nu vă ajută să rezolvați cum să remediați eroarea de activare 0x80073CFB, vă poate ajuta reînregistrarea Magazinului Windows. Urmați conform instrucțiunilor de mai jos.

1. Navigați la meniul de căutare și tastați Windows PowerShell. Apoi, faceți clic pe Executare ca administrator, așa cum se arată.

2. Acum, lipiți următoarea linie de comandă în Windows PowerShell și apăsați Enter.

PowerShell -ExecutionPolicy Unrestricted -Command "& {$manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + 'AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest}

4. Așteptați până când comenzile sunt executate și acum nu vă veți mai confrunta cu eroarea discutată.

Metoda 12: Reinstalați Microsoft Store

Dacă niciuna dintre metodele discutate mai sus nu v-a ajutat să remediați eroarea magazinului Microsoft 0x80073CFB, atunci ultima opțiune pentru a rezolva problema este să reinstalați Microsoft Store. Acest proces de dezinstalare nu poate fi implementat prin Panoul de control sau procedura Setări. Comenzile PowerShell vă vor ajuta să reinstalați Microsoft Store așa cum este discutat mai jos.

1. Lansați PowerShell cu drepturi de administrator conform instrucțiunilor de mai sus.

2. Acum, tastați get-appxpackage –allusers și apăsați Enter.

3. Acum, căutați Microsoft.WindowsStore Name și copiați intrarea PackageFullName.

4. Acum, mergeți la o nouă linie în fereastra PowerShell și tastați remove-appxpackage urmat de un spațiu și linia pe care ați copiat-o, după cum urmează:

remove-appxpackage Microsoft.WindowsStore_22202.1402.2.0_x64__8wekyb3d8bbwe

Notă: Comanda poate varia puțin în funcție de versiunea de Windows pe care o utilizați.

5. Acum, Microsoft Store va fi șters de pe computer. Acum, reporniți computerul cu Windows 10.

6. Apoi, pentru a-l reinstala, deschideți din nou Windows PowerShell ca administrator și tastați următoarea comandă.

Add-AppxPackage -register "C:Program FilesWindowsAppsMicrosoft.WindowsStore_11804.1001.8.0_x64__8wekyb3d8bbweAppxManifest.xml" –DisableDevelopmentMode

7. În cele din urmă, Microsoft Store va fi reinstalat pe computer și nu vă veți mai confrunta cu problema discutată.

***

Sperăm că ghidul a fost util și că ați reușit să remediați eroarea magazinului Microsoft 0x80073CFB pe computerul dvs. cu Windows 10. Continuați să vizitați pagina noastră pentru mai multe sfaturi și trucuri interesante și lăsați-vă comentariile mai jos. Spune-ne despre ce vrei să înveți în continuare.