12/09/2022

Cum se remediază eroarea DirecTV 771, 40

Costul unui abonament la un serviciu de cablu și calitatea serviciului acestuia este un motiv excelent pentru a abandona un serviciu în favoarea unui serviciu de streaming media precum Hulu, HBO Max și Netflix.

Serviciile de cablu pot costa mai mult decât mai multe servicii de streaming combinate, dar mulți oameni încă le folosesc, adesea deoarece serviciile de streaming restricționează conținutul din punct de vedere geografic.

DirecTV

DirecTV este un serviciu de cablu AT&T și nu este ieftin. Funcționează cu o cutie de cablu sau un receptor mediu și costă între 65 USD și 85 USD. Numărul de canale pe care le obțineți variază, iar abonamentele mai scumpe vă vor oferi și HBO Max.

Remediați eroarea DirecTV 771, 40

Serviciile de cablu sunt la fel de predispuse la erori și probleme ca și serviciile de streaming. Un serviciu prin cablu oferă în esență conținut printr-o conexiune prin cablu și această conexiune poate avea probleme. Problema poate fi cu serviciul sau cu hardware-ul care este folosit pentru a primi semnalul.

Eroarea DirecTV 771, 40 înseamnă că receptorul nu se poate conecta la sau întâmpină probleme în a comunica cu antena de satelit. Problema ar putea fi cu receptorul, cu adaptorul SWiM sau cu antena de satelit în sine.

Iată câteva lucruri pe care le puteți încerca să remediați eroarea DirecTV 771, 40.

  Cum să remediați eroarea „Acest dispozitiv nu poate porni”. (Cod 10)

1. Adaptor SWiM pentru ciclu de alimentare

Adaptorul SWiM este practic cel care conectează satelitul la receptor. Este o parte esențială a conexiunii.

Deconectați adaptorul SWiM de la sursa de alimentare.
Așteptați 10-15 secunde.
Conectați din nou adaptorul.

2. Verificați dacă există obstacole de semnal

Satelitul primește semnalul care este transmis către receptor și televizorul dvs. Dacă există ceva care îl blochează, veți primi eroarea DirecTV 771, 40.

Asigurați-vă că satelitul dvs. nu este blocat de nimic și că nu și-a schimbat direcția. Fiți atenți când îl inspectați și dacă bănuiți că ar putea fi periculos să ajungeți la satelit, solicitați asistență tehnică de la AT&T.

3. Verificați receptorul

Asigurați-vă că receptorul nu are cabluri slăbite. Inspectați partea din spate și (întâi deconectați-l de la curent) și asigurați-vă că totul este corect introdus și înșurubat.

4. Condiții meteorologice nefavorabile

Vremea extremă poate interfera cu semnalul către antena dvs. de satelit. În acest caz, nu se poate face nimic decât să aștepte ca vremea să se îmbunătățească.

Dacă locuiți într-un loc unde iarna are zăpadă, este posibil ca zăpada să se fi acumulat și să înghețe pe vas. Va trebui curatat. Sunați asistența AT&T și vor trimite un tehnician să facă treaba.

Concluzie

Dacă toate celelalte nu reușesc, contactați asistența pentru clienți. AT&T vă recomandă să faceți acest lucru, deoarece aceasta poate fi o problemă cu antena satelit, pe care nu ar trebui să încercați să o rezolvați singur.

x