Cum se generează rapoarte de întâlnire în Zoom

Zoom oferă o modalitate de a genera rapoarte ale întâlnirilor anterioare. Aceste rapoarte pot conține informații specifice despre participanți, precum și rezultate din întrebările de sondaj. Iată cum să generați rapoarte de întâlnire în Zoom.

Înainte de a începe, există câteva cerințe pentru generarea rapoartelor de întâlnire. În primul rând, această funcție este disponibilă numai pentru utilizatorii licențiați, așa că veți avea nevoie de un cont plătit. În continuare, înregistrarea și/sau sondarea participanților trebuie să fi fost activate anterior pentru întâlnirea pentru care doriți să generați un raport. În cele din urmă, trebuia să fi fost gazda întâlnirii sau să fi avut permisiuni de raport de utilizare pentru a genera și vizualiza raportul.

O ultimă notă importantă: rapoartele sunt șterse după 30 de zile. Întâmplător, aceasta se întâmplă să fie și durata în care întâlnirile sunt eliminate din fila „Întâlniri anterioare”. Asigurați-vă că vă colectați raportul imediat ce s-a încheiat o întâlnire, pentru a nu pierde nicio dată importantă.

Generați și vizualizați rapoarte de întâlnire

Pentru a genera rapoarte de întâlnire, Logheaza-te în contul tau pe portalul web Zoom, selectați „Gestionarea contului” în grupul „Administrator” din panoul din stânga, apoi faceți clic pe „Rapoarte”.

Acum vă aflați în fila „Rapoarte de utilizare”. Aici, selectați „Întâlnire” din lista de opțiuni.

Acum vă aflați în fila „Raportul întâlnirii”. Selectați tipul de raport pe care doriți să îl generați (Raport de înregistrare sau Raport de sondaj) și introduceți un interval de date pentru a vedea întâlnirile care au avut loc în acel moment. Odată gata, selectați „Căutare”.

  Cel mai bun software gratuit de producție muzicală pentru începători

Va apărea o listă cu întâlnirile anterioare desfășurate în intervalul de timp selectat. Selectați „Generați” lângă întâlnirea pentru care doriți să generați un raport.

Zoom va genera acum un raport de întâlnire. După ce este gata, selectați „Descărcați”.

Raportul se va descărca acum ca fișier .csv.

Informații conținute în rapoarte

Rapoartele întâlnirii Zoom conțin câteva informații destul de utile despre participanți. Iată la ce vă puteți aștepta în fiecare raport.

Rapoarte de înregistrare

Rapoartele de înregistrare conțin următoarele informații despre participanți:

Numele și prenumele
Adresa de email
Data și ora înregistrării lor
Starea de aprobare

Rapoarte de sondaj

Rapoartele de sondaj conțin următoarele informații despre participanți:

Nume de utilizator
Adresa de email
Data și ora la care și-au trimis răspunsul (răspunsurile)
Întrebarea sondajului și răspunsul lor

Aceste rapoarte conțin date valoroase despre participanți și pot fi utilizate, de exemplu, pentru a ține evidența celor care au participat la anumite întâlniri (cum ar fi apelul nominal pentru cursurile online ținute prin Zoom). Asigurați-vă că adunați toate datele în timpul alocat.