03/28/2024

Cum se creează o comandă rapidă pe desktop pentru sarcinile programate pe Windows 10

Sarcinile programate, după cum sugerează și numele, sunt sarcini automate care rulează la un moment dat sau când este executat un eveniment predefinit. Acesta este modul în care sunt utilizate în general, dar o sarcină programată este adesea folosită pentru a realiza o multitudine de alte lucruri și care ar putea necesita rularea acesteia dintr-un loc mai convenabil, cum ar fi desktopul. Iată cum puteți crea o comandă rapidă pe desktop pentru sarcinile programate.

ALERTA SPOILER: Derulați în jos și urmăriți tutorialul video de la sfârșitul acestui articol.

Comandă rapidă pe desktop pentru sarcini programate

Procesul este destul de simplu. Tot ce trebuie să faceți este să aveți sarcina programată deja configurată și activată. Trebuie să știți numele exact al sarcinii programate pentru a configura comanda rapidă de pe desktop pentru aceasta.

După ce aveți toate acestea gata, puteți crea o comandă rapidă pe desktop pentru sarcină.

Accesați desktopul dvs. și faceți clic dreapta pe o zonă goală. Din meniul contextual, accesați Nou> Comandă rapidă.

În câmpul Locație, introduceți următoarele, dar înlocuiți TaskName cu numele sarcinii pe care doriți să o executați. Asigurați-vă că numele este inclus în ghilimele sau nu va rula.

C:WindowsSystem32schtasks.exe /run /tn "TaskName"

Faceți clic pe Următorul și va fi creată comanda rapidă. Nu va avea o pictogramă, așa că, dacă doriți, puteți aloca una singur. Descărcați un fișier pictogramă, adică, iar imaginea ar trebui să fie în formatul de fișier ICO. Dacă aveți o imagine PNG pe care doriți să o utilizați ca pictogramă, puteți utiliza o aplicație gratuită precum IrfanView pentru a o redimensiona și a o converti într-un fișier ICO.

  Cum să resetați planurile de alimentare la valorile implicite în Windows

Faceți clic dreapta pe comanda rapidă creată de dvs. și selectați Proprietăți din meniul contextual. În fereastra Proprietăți, accesați fila General și faceți clic pe butonul de modificare din partea de jos. Acceptați solicitarea de pe ecran și selectați fișierul ICO pe care doriți să îl utilizați pentru comandă rapidă.

Este tot ce trebuie să faceți pentru a configura comanda rapidă și pentru a o face să arate bine. Pur și simplu rulați-l și sarcina va fi declanșată. Rularea unei sarcini în acest fel va rula orice ați configurat ca „Acțiune”, fără a fi nevoie să fie îndeplinite condițiile „Declanșatorului” acesteia.

Puteți muta comanda rapidă oriunde doriți. Trebuie să-l creați pe desktop, dar odată ce a fost creat, nimic nu vă împiedică să îl mutați în altă parte. De asemenea, dacă este necesar, puteți fixa comanda rapidă în meniul Start sau în bara de activități. Totul depinde de modul în care trebuie să îl rulați și care este cel mai convenabil mod de a o face.

x