FedEx este una dintre multele companii pe care le puteți folosi pentru a expedia și a primi aproape orice. Serviciul este unul dintre cele mai mari de acest gen și este de încredere. Acestea fiind spuse, niciun serviciu de livrare nu este imun la probleme. Articolele se pot pierde, pot să nu fie expediate sau pot fi deteriorate în timpul transportului. Pentru articolele deteriorate sau pierdute, puteți depune o plângere la FedEx. Rezolvarea reclamației va dura timp, dar o puteți verifica pentru a vedea ce progres a fost făcut.
Cuprins
Verificați starea revendicării FedEx
Puteți depune o reclamație la FedEx online. Reclamația poate fi depusă pentru până la 200 de articole simultan și poate fi depusă online. Va trebui să adăugați documente justificative pentru reclamație și puteți depune cereri pentru expedieri locale (în interiorul țării) și pentru expedieri internaționale (în sau în afara țării).
Pentru a depune o reclamație, aveți nevoie de;
Un număr de urmărire pentru expediere
Bon de livrare sau factura
Orice documentație care dovedește că ați cumpărat articolul pe care îl revendicați a fost pierdută sau deteriorată
Cererea poate fi depusă online, poate fi depusă prin completarea și trimiterea prin e-mail a unui formular descărcabil. Indiferent de modul în care depuneți o reclamație, următoarea metodă poate fi folosită pentru a verifica starea acesteia.
Reclamă numărul de urmărire
Când depuneți o plângere, FedEx vă trimite un e-mail pentru a confirma că reclamația a fost primită. E-mailul de confirmare conține un cod/număr de urmărire. Acest număr este esențial pentru urmărirea revendicării. Dacă ați depus o reclamație și nu ați primit un e-mail de confirmare, ar trebui să o depuneți din nou sau să sunați la serviciul clienți FedEx pentru a afla ce este în neregulă (asigurați-vă că toate documentele au fost furnizate împreună cu reclamația).
Găsiți starea reclamației FedEx
Pentru a verifica starea cererii dvs. FedEx, urmați acești pași.
Viziteaza Site-ul de revendicări FedEx.
Conectați-vă cu contul dvs. FedEx.
Accesați fila Revendicările mele.
Utilizați filtrele pentru a vă găsi reclamația.
Accesați fila Rapoarte pentru a vedea rapoartele pentru revendicările dvs.
Concluzie
Puteți vedea cum evoluează reclamația dvs., dar FedEx nu vă oferă o perioadă de timp clară cu privire la momentul în care va fi rezolvată o reclamație. Pentru cererile internaționale, timpul poate fi mult mai lung decât în mod normal. FedEx va trebui să treacă prin diverse canale pentru a soluționa pretențiile internaționale. Reclamațiile locale (în interiorul țării) se pot rezolva mai devreme. O reclamație rezolvată nu înseamnă neapărat că FedEx vă va rambursa pentru articolul deteriorat. Dacă nu găsește defecte în procesul de livrare și nu există nimic care să sugereze că articolul a fost deteriorat în timpul tranzitului, cererea dvs. poate să nu aibă ca rezultat returnarea banilor.