03/28/2024

Cum să vedeți starea comenzii G2A

Pe lângă sediul său central din Țările de Jos, piața online G2A.COM Limited, uneori denumită G2A, are operațiuni în Polonia și Hong Kong. Site-ul web G2A se concentrează pe utilizarea cheilor de răscumpărare pe piața secundară pentru mărfuri pentru jocuri video. Acest site web vinde, de asemenea, articole de îmbrăcăminte, gadgeturi, software și carduri de activare preplătite. Este folosit de anumite companii afiliate pentru a vinde bunuri tangibile, cum ar fi accesorii pentru jocuri și alte dispozitive. În unele situații, companiile asigură livrarea. Cu toate acestea, clienții trebuie să verifice dacă este accesibil acolo unde locuiesc. Un număr de urmărire G2A vă este dat de către sistem după ce ați finalizat achiziția și ați plătit pentru el, pentru a vă onora comanda de urmărire G2A. Poate varia de la livrare la așteptarea livrării. De asemenea, oferă informații despre locația sa și ora estimată a sosirii. Dacă sunteți cineva care caută sfaturi despre cum să vedeți starea comenzii G2A, citiți acest articol până la sfârșit. Vă oferim un ghid util care vă va învăța cum să vedeți procesarea comenzilor G2A și cum să anulați comanda G2A. De asemenea, veți afla dacă G2A rambursează clienții.

Cum să vedeți starea comenzii G2A

În martie 2020, peste 20 de milioane de utilizatori accesau site-ul web G2A. Mulți dintre acești oameni cumpără bunuri de pe site-ul web G2A. Pe piața de jocuri online G2A.COM sunt vândute chei de joc, DLC-uri și alte suplimente pentru jocuri. Site-ul web funcționează similar cu orice altă piață cu care sunteți, fără îndoială, obișnuit. Reunește cumpărători și vânzători. Drept urmare, proprietarul site-ului de obicei nu vinde nimic; în schimb, oferă doar un spațiu pentru ca alte părți să facă afaceri. Dar nu este un spațiu ca oricare altul. Piața este securizată, protejată și are o structură pentru a se proteja împotriva fraudei. În plus, este oferit un sistem de recomandare pentru a ajuta consumatorii să aleagă un cumpărător de încredere și să rezolve problemele. Nu toate articolele de vânzare sunt digitale.

  Cum rulez o scanare antivirus pe computerul meu?

Citiți acest articol până la sfârșit pentru a afla pașii care demonstrează cum să vedeți sau să verificați starea comenzii G2A într-o manieră detaliată, folosind imaginile pentru o mai bună înțelegere.

Pot anula o comandă pe G2A?

Da, vă puteți anula comanda pe G2A dacă nu a fost încă plătită. Odată ce comanda este plătită sau în curs de tranzacție, aceasta nu poate fi anulată.

G2A rambursează?

Da, G2A face rambursare. Rambursările sunt emise atunci când comanda dumneavoastră nu poate fi onorată, cum ar fi atunci când furnizorul este epuizat. Într-un chat, vânzătorul poate, de asemenea, să vă ramburseze imediat comanda.

Unde să vedeți procesarea comenzilor G2A?

Procesarea comenzii se referă la procesul prin care sistemul G2A finalizează tranzacția dumneavoastră și atribuie o cheie comenzii dumneavoastră. Majoritatea comenzilor sunt finalizate în câteva minute. Pe tabloul de bord la G2A.COM, faceți clic pe opțiunea Istoric comenzi pentru a vedea progresul comenzii. Găsiți comanda în cauză pe lista dvs., apoi uitați-vă la secțiunea Starea plății din colțul din dreapta sus pentru a vedea dacă ați primit încă cheia de produs digitală.

De ce G2A spune Anulează comanda în așteptare pentru plată?

Încă așteptăm plata, așa cum arată starea Așteptăm plata. Veți avea opțiunea de a rezilia comanda dacă nu ați finalizat încă plata. Nu puteți anula o comandă odată ce plata a fost efectuată, prin urmare, dacă plata dvs. este finalizată, opțiunea Anulare Comandă va fi eliminată. Continuați să citiți pentru a afla cum să vedeți starea comenzii G2A.

De ce nu pot anula comanda G2A?

Comanda dvs. nu poate fi anulată dacă plata a fost deja efectuată pentru aceasta. Când banii au fost procesați de furnizorul dvs. de plăți și au fost înregistrați în sistemul G2A, chiar dacă ați enumerat o comandă ca fiind anulată în timp ce încă aștepta plata, dar plata a fost taxată, comanda va fi în continuare livrată.

  Cum să ieși din aplicații pe iPhone X

De ce lipsește butonul G2A Anulare comandă?

Pe site-ul web G2A, nu veți găsi butonul de anulare a comenzii dacă comanda dvs. este deja finalizată sau procesată pentru plată.

Cât durează rambursarea G2A?

Opțiunea de plată pe care o alegeți va determina cât timp este nevoie să vă primiți banii.

  • Durează doar câteva secunde pentru ca o plată să fie procesată prin portofelul PayPal.
  • Dar dacă ați plătit cu un card de credit sau de debit, furnizorul dvs. de plăți poate dura până la 28 de zile lucrătoare pentru a finaliza rambursarea.

Când apare o respingere, banii sunt rambursați instantaneu de G2A. În continuare, banca trebuie să execute transferul de bani, care durează de obicei câteva zile. Cu toate acestea, majoritatea băncilor includ o prevedere care prevede că trebuie să rezerve până la 28 de zile lucrătoare pentru procesarea unor astfel de transferuri de bani.

Cum să vedeți starea comenzii G2A?

Iată pașii pentru a vedea starea comenzii G2A:

1. Vizitați Site-ul G2A pe browser și conectați-vă la contul dvs.

2. Accesați Tabloul de bord.

3. Faceți clic pe COMENZI > Istoricul comenzilor din panoul din stânga.

4. Localizați comanda dorită pe lista dvs. și apoi uitați-vă la secțiunea Starea comenzii din colțul din dreapta sus.

Notă: unul dintre cele șase stări (În așteptare pentru plată, Procesare, Finalizat, Anulat, Rambursat și În așteptare) va fi afișat pentru comanda dvs.

Cum îmi pot anula comanda pe G2A?

După ce ați învățat cum să vedeți starea comenzii G2A, iată pașii pentru a vă anula comanda:

Notă: asigurați-vă că sunteți conectat la contul dvs.

  Cheia pentru minimizarea riscului

1. Navigați la Site-ul G2A în browser și accesați tabloul de bord.

2. Faceți clic pe fila COMENZI din panoul din stânga.

3. Apoi, faceți clic pe Istoricul comenzilor din meniul derulant.

4. Faceți clic pe opțiunea Anulare comandă prezentă sub comanda dorită.

5. Urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a anula comanda G2A cu succes.

Cum să contactați asistența G2A?

Există câteva modalități de a contacta asistența G2A. Urmați instrucțiunile sau accesați pur și simplu opțiunea Contactați-ne de pe site.

***

Sperăm că ați învățat cum să vedeți starea comenzii G2A și cum să vedeți procesarea comenzilor G2A. Nu ezitați să ne contactați cu întrebările și sugestiile dvs. prin secțiunea de comentarii de mai jos. De asemenea, spuneți-ne despre ce doriți să învățați în continuare.

x