03/28/2024

Cum să vă verificați statisticile și statisticile TikTok

Urmărirea analizelor TikTok este esențială dacă doriți să înțelegeți impactul și acoperirea conținutului dvs. Dacă acesta este ceva care vă vorbește, ați ajuns la locul potrivit.

În acest articol, vă vom oferi câteva instrucțiuni utile și sfaturi despre verificarea analizelor și statisticilor dvs. TikTok. Astfel, veți ști cum să profitați la maximum de conținutul dvs.

Cum să vă verificați statisticile și statisticile TikTok?

Pentru a vă verifica analizele și statisticile TikTok, va trebui să faceți upgrade la un cont Pro. Din păcate, TikTok nu permite utilizatorilor obișnuiți accesul la secțiunea sa de analiză. Dacă sunteți acolo pentru a promova o marcă și încă utilizați un cont standard, cu siguranță ar trebui să schimbați astăzi.

Doar urmați acești pași simpli și ușile către statisticile și analizele TikTok se vor deschide:

  • Mergeți la pagina de profil și faceți clic pe cele trei puncte din colțul din dreapta sus al ecranului. Aceasta vă va deschide pagina de setări.
  • Accesați secțiunea „Gestionați contul meu”.
  • Faceți clic sau atingeți „Switch to Pro Account”.
  • TikTok vă va cere acum să alegeți tipul de cont. Veți vedea două opțiuni: Creator și Business.
  • Alegeți tipul care se potrivește cel mai bine conținutului dvs.
  • Verificați-vă adresa de e-mail pentru a finaliza upgrade-ul. Dacă nu vă puteți accesa căsuța poștală în acest moment, puteți alege opțiunea „Utilizați telefonul” pentru a primi un mesaj text.
  • Este tot ce este nevoie – acum v-ați actualizat contul la o versiune Pro. Cu toate acestea, TikTok va începe să vă înregistreze istoricul abia din momentul în care a fost făcută schimbarea. Aceasta înseamnă că nu puteți urmări analitice pentru activitatea dvs. de când aveați un cont obișnuit. Aplicația va dura aproximativ șapte zile înainte de a începe să arate statisticile. TikTok petrece acest timp culegând date pentru contul tău.

    După ce ați configurat totul, vă puteți accesa pagina Analytics urmând pașii de mai jos:

      Cum să adăugați dialog la un videoclip TikTok

    Pe mobil:

  • Accesați profilul dvs. pe TikTok.
  • Atingeți cele trei puncte verticale din colțul din dreapta sus.
  • Veți vedea secțiunea „Analitice” la sfârșitul listei de setări ale contului. Atingeți pentru a obține acces la analizele și statisticile dvs.
  • Pe desktop:

  • Treceți cursorul peste profilul dvs. pe TikTok.
  • Veți vedea că apare o mică fereastră pop-up.
  • Selectați opțiunea „Vizualizare statistică”.
  • Există trei tipuri de date la care veți avea acces în analizele dvs.: prezentare generală a contului, informații despre conținut și informații despre urmăritori.

    Prezentare generală a profilului Analytics

    În această secțiune, veți putea urmări videoclipul și vizionările de profil și numărul de urmăritori. Puteți vizualiza aici datele din ultimele șapte sau 28 de zile.

    Dacă doriți să vedeți de câte ori au fost vizionate videoclipurile dvs. în intervalul de timp dat, puteți face acest lucru în partea de sus a filei de prezentare generală. Sub acesta, veți vedea numărul total de urmăritori pentru aceeași perioadă. Această parte este crucială pentru a identifica creșterea bruscă a traficului din cauza unei anumite postări video.

    De exemplu, puteți vedea că postarea dvs. video de vinerea trecută a dus la un număr crescut de urmăritori chiar în ziua respectivă. Acest lucru vă oferă informații esențiale despre cât de captivant este conținutul dvs. și despre ce tip de videoclip ar trebui să faceți mai mult (sau mai puțin).

    Informații despre conținut

    În această secțiune, puteți urmări performanța video. Veți obține o perspectivă asupra conținutului care este cel mai captivant sau în tendințe. Atenție că în secțiunea „Vizualizări video”, veți putea vedea numai date pentru conținutul proaspăt postat – în ultimele șapte zile. Puteți vedea valori pentru videoclipurile postate cu mai mult de șapte zile în urmă în secțiunea „Videoclipuri în tendințe”.

    Când atingeți fiecare videoclip în secțiunea „Vizualizări video” sau „Videoclipuri în tendințe”, veți vedea detalii precum numărul de distribuiri, timpul mediu petrecut vizionând videoclipul, tipul sursei de trafic și multe altele.

    O altă modalitate de a obține acces la analizele video mai vechi:

  • Accesați profilul dvs. TikTok și găsiți un videoclip pentru care doriți să afișați analize.
  • Faceți clic pe cele trei puncte de lângă el.
  • Selectați opțiunea „Analitice”.
  • Informații despre urmăritori

    În această secțiune, puteți afla mai multe despre demografia și sexul adepților dvs. Puteți vedea câți urmăritori ați câștigat (sau ați pierdut) în ultima săptămână. Dacă doriți să vedeți distribuția pe sexe a adepților dvs., puteți face acest lucru în secțiunea „Sex”. Veți vedea, de asemenea, o listă „Top teritorii” care arată primele cinci țări din care utilizatorii interacționează cu conținutul dvs.

      Cum să joci invers în TikTok

    O altă secțiune, dacă nu chiar cea mai utilă, a filei „Persoane interesate” este „Activitatea urmăritorilor”. Aici, puteți urmări activitatea urmăritorilor dvs. la oră și pe zi. Aceste valori sunt esențiale pentru a vă ajuta să vă cronometrați conținutul viitor, astfel încât să obțină cea mai mare implicare.

    Notă: Pentru a obține acces la secțiunea „Ulbitori”, trebuie să aveți cel puțin 100 de urmăritori.

    Întrebări frecvente suplimentare

    Iată câteva întrebări suplimentare pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine TikTok Analytics.

    Ce sunt TikTok Analytics?

    TikTok Analytics este un instrument special conceput pentru a ajuta creatorii și companiile să urmărească valorile din jurul conținutului lor. Permite o perspectivă asupra datelor utile, cum ar fi modificări ale numărului de urmăritori, o prezentare generală a profilului și analize video.

    Puteți urmări cât de bine performanțe videoclipurile dvs. în comparație cu concurenții dvs. sau câți adepți noi ați primit după postarea unui videoclip nou. Analiza TikTok este un instrument esențial pentru agenții de marketing sau pentru oricine dorește să aibă un impact asupra acestei rețele de socializare.

    Cât timp petrec utilizatorii TikTok pe TikTok?

    In conformitate cu Afacerea aplicațiilor, utilizatorii TikTok din SUA petrec aproximativ 500 de minute pe lună interacționând cu aplicația. A existat o creștere constantă în timp, iar proiecțiile cresc în fiecare lună.

    Ce înseamnă profilul personal pe TikTok Analytics?

    Profilul personal este doar un tip de sursă de trafic care vă spune cum v-a găsit comunitatea conținutul. Pe lângă profilul tău personal, publicul poate ajunge la conținutul tău prin pagina „Pentru tine” sau fila „Urmărire”.

    Cum știi dacă urmăritorii tăi TikTok sunt bărbați sau femei?

    Dacă doriți să verificați dacă urmăritorii dvs. sunt bărbați sau femei, puteți găsi acele date în secțiunea „Ulbitori” din Google Analytics. Pur și simplu accesați Analytics > Următori > Sex. Veți vedea o diagramă circulară reprezentând sexul urmăritorilor dvs. Veți primi, de asemenea, un număr procentual pentru fiecare grup.

    Îți poți verifica istoricul TikTok?

    Deși nu există o opțiune directă în aplicația dvs. TikTok care vă va permite să treceți peste istoricul video vizionat, există o soluție. Include descărcarea unui folder cu datele tale TikTok.

    1. Deschideți aplicația TikTok pe telefon.

      Cum să elimini fotografia de profil pe TikTok

    2. Accesați profilul dvs. și faceți clic pe cele trei puncte din colțul din dreapta sus al ecranului.

    3. Mergeți la secțiunea „Confidențialitate”.

    4. Atingeți „Personalizare și date” și apoi „Descărcați datele”.

    5. Apăsați „Solicitare fișier de date” pentru a finaliza. Procesarea fișierului va dura ceva timp, dar după aceea, îl veți putea descărca ca fișier zip.

    6. Descărcați fișierul când este gata și mergeți la folderul „Activitate”.

    7. Căutați fișierul „VideoBrowsingHistory.txt” și deschideți-l. Veți vedea o listă cu toate videoclipurile vizionate, inclusiv marcajele temporale și linkurile.

    Puteți folosi această metodă dacă într-adevăr trebuie să găsiți un videoclip pe care nu l-ați salvat anterior în secțiunea videoclipurilor care vă plac.

    De ce nu pot vedea Analytics pe TikTok?

    Pentru a obține acces la TikTok Analytics, va trebui să comutați la contul Pro.

    1. Accesați pagina „Setări și confidențialitate” din TikTok.

    2. Mergeți la secțiunea „Gestionați contul meu”.

    3. Atingeți sau faceți clic pe „Switch to Pro Account”.

    După ce faceți acest lucru, veți putea vedea datele dvs. de analiză în pagina „Cont Pro” din setări. Dacă utilizați TikTok pe desktop, treceți cu mouse-ul peste fotografia de profil din colțul din dreapta sus și faceți clic pe „Vedeți Analytics”.

    Ce trebuie să știe specialiștii în marketing despre TikTok?

    Dacă ești un agent de marketing care dorește să-ți promoveze produsul sau marca pe TikTok, ar trebui să începi să folosești Analytics astăzi. Puteți folosi foarte bine acest instrument, indiferent de industria în care vă aflați.

    De exemplu, dacă vindeți produse de păr femeilor din SUA, vă puteți urmări campania de marketing prin analizele TikTok. Dacă cea mai mare parte a angajamentului tău provine de la bărbați care locuiesc în Canada, știi că este timpul să-ți reconstruiești strategia de marketing.

    Fiecare detaliu al valorilor pe care le găsiți pe pagina dvs. de analiză vă poate ajuta să obțineți rezultate mai bune. De exemplu, a ști ce tip de conținut a primit cele mai multe reacții sau vizionări te va ajuta să înțelegi mai bine nevoile publicului tău.

    Învață din conținutul tău și îmbunătățește-l

    Du-ți profilul TikTok la următorul nivel – începeți să obțineți o perspectivă asupra valorilor urmăritorilor dvs. Învățând în mod regulat din analiza paginii dvs., puteți face loc pentru conținut mai captivant, care vă va depăși concurenții. În acest articol, v-am oferit o privire de ansamblu asupra modului în care puteți verifica statisticile și să profitați la maximum de ele.

    Ce secțiune de analiză TikTok este esențială pentru tine? Cum vă ajută statisticile să îmbunătățiți conținutul distribuit în aplicație? Anunțați-ne în secțiunea de comentarii de mai jos.

    x