Cum să vă optimizați conținutul cu Semrush SEO Writing Assistant

Semrush SEO Writing Assistant este instrumentul perfect pentru analiza rapidă și fără efort a articolelor menite pentru un angajament extins prin clasarea Căutării Google și traficul organic.

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) se bazează de mult timp pe articole bazate pe text pentru a clasa conținutul, produsele, serviciile și, în cele din urmă, mărcile care le promovează. Deoarece nu faci publicitate în mod proactiv, te bazezi pe rangul conținutului tău în Google SERP.

Algoritmul Motorului de căutare Google evaluează paginile site-ului, blogurile și articolele dvs. pe mai multe motive, inclusiv originalitatea, faptele, lizibilitatea, tonul și textele captivante.

Deși Google nu clarifică exclusiv valorile de clasare, acestea sunt considerațiile comune și logice pentru clasarea conținutului.

Într-o configurație de afaceri sau o agenție de marketing digital, atunci când aveți de-a face cu sute de articole pe lună, cum ați evalua calitatea articolelor dvs. pe baza valorilor de clasare Google SERP de mai sus? Ei bine, puteți folosi un instrument automat care face totul cu un singur clic. Aici vine instrumentul Semrush SEO Writing Assistant.

Alăturați-vă mie în timp ce trec în revistă diverse caracteristici ale acestui instrument SEO remarcabil din setul de instrumente Semrush pentru SEO.

De ce trebuie să analizați și să optimizați conținutul?

Conținutul bazat pe text destinat publicării pe site trebuie analizat și optimizat pentru mai multe metrici. Acest lucru este necesar pentru asigurarea internă a calității, urmărirea performanței și raportarea.

Din punct de vedere SEO, conținutul optimizat este considerat a fi clasat în topul SERP-ului Google, astfel încât publicul țintă să găsească conținutul tău printre miliarde de alte site-uri care publică articole pe aceeași nișă.

Analiza conținutului vă permite să creați mai multe date despre conținut, cum ar fi scorul de plagiat, scorul de lizibilitate, tonul textului, implicarea în text, unicitatea și așa mai departe. Dacă conduceți o agenție de marketing digital, puteți utiliza aceste valori pentru a raporta clientului progresul dvs. de lucru.

Pe de altă parte, optimizarea conținutului vă ajută să vă duceți conținutul la o bază masivă de cititori. Aici, factorii cheie sunt claritatea conținutului, autoritatea conținutului, adevărul față de fapte, plasarea corectă a cuvintelor cheie și așa mai departe.

  O introducere în Dual Track Agile pentru managerii de produs

Puteți folosi fie un proces manual de lucru provocator și plictisitor pentru a analiza și optimiza conținutul dvs. SEO, fie un instrument inteligent precum Semrush SEO Writing Assistant.

Ce este Semrush SEO Writing Assistant?

SWA de la Semrush este un instrument SEO pentru a analiza conținutul, astfel încât să îl puteți optimiza pentru SEO și ușurință în utilizare înainte de a publica online. Acesta evaluează instantaneu sau în timp real potențialul SEO al unui blog, prezintă articole, articole instructive, text de marketing, reclamă, comentarii pe rețelele sociale și așa mai departe.

Sub capotă, instrumentul conține niște algoritmi remarcabili pentru a vă analiza conținutul în conformitate cu cele mai recente valori SEO. Analizând lizibilitatea conținutului, optimizările pentru motoarele de căutare, tonul vocii și originalitatea, Semrush SWA creează un scor general pentru blogurile sau articolele dvs.

Scorul general funcționează ca un punct de referință pentru conținutul dvs. După publicarea articolului online, îi puteți urmări implicarea, clicurile, distribuirile, aprecierile etc. Acum, puteți face acest lucru pentru multe conținuturi din activitatea dvs. de publicare a site-ului web sau de marketing digital, pentru a descoperi o corelație între scorul general și vizualizările de pagină pentru conţinut.

Acum, puteți reveni la instrumentul SWA și puteți analiza în continuare conținutul. Faceți unele ajustări, republicați conținutul și urmăriți vizualizările și performanța paginii. Pe scurt, acesta este calitatea conținutului și procesul de standardizare SEO în care SWA joacă un rol major, dacă alegeți să îl utilizați.

Caracteristici Semrush SEO Writing Assistant

#1. Lizibilitate

Credit imagine: Semrush

Caracteristica Readability evaluează conținutul pe o scară de 10. 10 înseamnă foarte ușor, iar 1 înseamnă greu de citit conținutul. Această subfuncție urmează formula de calcul a scorului pentru ușurința de citire Flesch.

Această subfuncție oferă, de asemenea, următoarele informații:

  • Numărul curent de cuvinte și numărul adecvat de cuvinte
  • Probleme cu conținutul Titlu
  • Prea multe cuvinte complexe
  • Propoziții greu de citit
  • Paragrafe lungi

#2. SEO

Credit imagine: Semrush

Caracteristica SEO oferă o analiză holistică a conținutului în scopuri SEO. Acesta acoperă factori legați de SEO, cum ar fi utilizarea cuvintelor cheie țintă, cuvintele cheie recomandate, problemele legate de linkuri și atributele Alt.

#3. Tonul Vocii

Credit imagine: Semrush

Algoritmul instrumentului analizează diferite aspecte ale conținutului dvs., cum ar fi ritmul, alegerea cuvintelor, ordinea anumitor cuvinte, ritmul și multe altele, pentru a crea scorul Tone of Voice pentru blogurile, articolele și copiile de marketing. Scara acestui scor are trei puncte: Casual, Neutru și Formal.

  6 moduri de a șterge „Alte” fișiere de pe telefoanele Xiaomi, Redmi și POCO care rulează MIUI

#4. Originalitatea conținutului

Credit imagine: Semrush

Aceasta este pur și simplu verificarea plagiatului bazată pe inteligență artificială, folosind resurse online. Verificatorul de originalitate arată numărul total de cuvinte copiate, procentul de plagiat și sursa conținutului copiat.

#5. Scor general

Instrumentul SWA utilizează scoruri individuale de la Lizibilitate, SEO, Originalitate și Tonul vocii pentru a crea scorul general al conținutului dvs. Este pe o scară de 10, unde 1 înseamnă cel mai mic și 10 înseamnă cel mai mare scor.

#6. Reformulare

Credit imagine: Semrush

AI Rephraser al Semrush SEO Writing Assistant poate îndeplini patru sarcini dintr-un text pe care îl furnizați. De exemplu, puteți reformula, rezuma, simplifica sau extinde conținutul sursă pentru a crea conținut unic. Acest lucru vă ajută foarte mult în crearea de backlink pentru articolele paginii dvs. web și paginile de destinație.

#7. Recomandări

Puteți furniza cuvintele cheie pe care doriți să le acoperiți în instrumentul SWA și vă va oferi noi recomandări de conținut. Algoritmul de bază al acestui instrument analizează conținutul concurenților, cuvintele cheie, locația și dispozitivul pentru a genera sugestii.

Pluginuri Semrush SEO Writing Assistant

Instrumentul oferă suport pentru integrare sau plugin pentru următoarele aplicații de afaceri:

#1. Plugin WordPress

Credit imagine: Semrush

Puteți găsi pluginul WordPress pentru instrumentul Semrush SWA în biblioteca de pluginuri WordPress. Odată ce adăugați pluginul la CMS WordPress, puteți apela instrumentul din secțiunea Pluginuri instalate. Înainte de a analiza conținutul, asigurați-vă că sunteți conectat la contul dvs. Semrush. Acum, pur și simplu faceți clic pe Conectare șablon de conținut SEO pentru a analiza conținutul existent sau nou.

#2. Supliment MS Word

Credit imagine: Semrush

Dacă creați și optimizați conținut folosind MS Word, atunci puteți adăuga instrumentul Semrush SWA fie din secțiunea Obține suplimente din Word, fie din Microsoft Appsource. După ce ați adăugat oricare dintre aceste instrumente, ar trebui să vedeți pictograma Afișați SWA în fila Acasă a aplicației Word. Faceți clic pe această pictogramă Afișare SWA pentru a vedea panoul de instrumente SWA din partea dreaptă a documentului.

#3. Supliment Google Docs

Credit imagine: Semrush

Suplimentul este similar cu programul de completare Word. Singura diferență este că trebuie să îl obțineți din Google Docs de la Google Workplace Marketplace. Odată instalat, îl veți găsi în fila Extensii din Google Docs.

Cum să utilizați Semrush SEO Writing Assistant

Iată cum puteți începe cu instrumentul Semrush SWA:

  • Conectați-vă la contul dvs. Semrush.
  • Selectați Content Marketing din panoul de navigare din stânga.
  • Alegeți instrumentul SEO Writing Assistant.
  • Acum, pur și simplu faceți clic pe Analizați textul meu.
  • Ar trebui să vedeți acum interfața editorului de conținut Semrush, împreună cu un panou din partea dreaptă pentru analiza conținutului și diferite valori.
  • Lipiți orice conținut în editorul de conținut Semrush.
  • În panoul lateral de sub secțiunea Cuvinte cheie, introduceți cuvintele cheie țintă pentru text.
  • Acum, faceți clic pe Obțineți recomandări.
  • Asta este! Veți vedea o analiză elaborată pentru lizibilitate, SEO, tonul vocii și originalitate, împreună cu o diagramă spider.
  Cum să vă protejați identitatea online

Beneficiile Semrush SEO Writing Assistant

Există multe beneficii ale Semrush SWA, iar acestea sunt cele prezentate aici:

  • Instrumentul automatizează fluxul de lucru pentru verificarea calității conținutului analizându-i potențialul SEO, lizibilitatea, originalitatea și multe altele.
  • Puteți să eficientizați și să organizați conducta de producție de conținut prin stabilirea unui scor general standard care trebuie îndeplinit de creatorii de conținut și evaluat cu instrumentul SWA. În cele din urmă, marca sau site-ul dvs. web va crea și publica întotdeauna conținut care se potrivește modului de marketing și imaginii mărcii.
  • Instrumentul SWA vă ajută să creați conținut adecvat pentru SEO, constând din cuvinte cheie semantice plasate strategic, sugestii de optimizare a conținutului, afișând informații despre cuvinte cheie și multe altele.
  • Independenții și proprietarii de întreprinderi mici care creează ei înșiși conținut pot folosi acest instrument pentru a îmbunătăți calitatea conținutului.
  • În calitate de client, puteți verifica rapid potențialul SEO și calitatea conținutului analizându-l pe instrumentul SWA.
  • Dacă vedeți că conținutul dvs. nu este atât de lizibil pe cât ar trebui să fie, puteți utiliza instrumentul Semrush SWA pentru a analiza lizibilitatea actuală, a vedea defectele și a le rezolva pentru a crea conținut extrem de captivant și de citit.

Este Semrush SEO Writing Assistant cu adevărat demn?

Instrumentul SWA de la Semrush este demn, deoarece oferă funcționalități pe care este posibil să nu le găsiți într-un singur instrument. Va trebui să utilizați mai multe instrumente pentru a analiza conținutul și a aduna datele într-un singur loc pentru a crea o evaluare a conținutului.

În schimb, Semrush SEO Writing Assistant efectuează analize de lizibilitate, verificare a plagiatului, analiză a tonului conținutului, potențial SEO și multe altele dintr-o aplicație bazată pe cloud.

De asemenea, instrumentul nu are nicio curbă de învățare. Oricine lucrează sau face afaceri în domeniul marketingului de conținut și al industriei de publicare poate începe să folosească instrumentul fără a trece printr-o pregătire extinsă.

De asemenea, nu trebuie să plătiți nimic în plus pentru a utiliza instrumentul. Vine ca parte a întregului abonament Semrush.

Concluzie

Pe scurt, instrumentul Semrush SEO Writing Assistant este un instrument SEO standard pentru a analiza calitatea conținutului pentru a-l îmbunătăți înainte de publicare.

Oferă o interfață ușor de utilizat pentru analiza conținutului. Motivul său din spatele scorului general este, de asemenea, simplu și ușor de înțeles de către oamenii din industrie. Ar trebui să fie prima alegere pentru un instrument de asistent de scriere SEO dacă aveți nevoie de un mod automat și simplificat de analiză a conținutului.

De asemenea, puteți citi despre alte funcții Semrush, inclusiv Instrumentul magic pentru cuvinte cheie Semrush.