03/29/2024

Cum să utilizați sălile de lucru Google Meet

Camerele de lucru sunt întâlniri mai mici care sunt create în cadrul unei întâlniri. Conceptul nu este nou; atât Microsoft Teams, cât și Google Meet au suport pentru această funcție. Acesta permite unui gazdă de întâlnire să mute participanții la o întâlnire în săli mai mici.

Sălile de lucru fac încă parte din întâlnire. Acestea includ unii dintre participanții la întâlnire, iar acești participanți sunt adăugați/mutați de gazda întâlnirii. Puteți crea mai multe săli de lucru și fiecare cameră poate avea propriul nume.

Săli de grup Google Meet

Folosiți sălile de discuții Google Meet

Google Meet are camere de lucru, dar acestea nu sunt una dintre caracteristicile care sunt disponibile pentru toți utilizatorii, adică funcția nu este gratuită. Trebuie să fiți abonat la unul dintre următoarele planuri Google, conform Google;

Esențiale
Standard de afaceri
Business Plus
Elementele esențiale ale întreprinderii
Standard de întreprindere
Enterprise Plus
Educație Plus
Upgrade pentru predare și învățare
Spațiul de lucru de afaceri
Organizații nonprofit
Abonat individual al spațiului de lucru

Dacă nu sunteți sigur ce ediție aveți, vizitați această pagină și vă va spune ce cont utilizați și ce ediție este.

Folosiți sălile de discuții Google Meet

Dacă doriți să utilizați sălile de lucru Google Meet, trebuie să vă înscrieți la întâlnire de pe un computer. Funcția nu este încă disponibilă în aplicațiile mobile Google Meet. Puteți folosi funcția dacă ați sunat la o întâlnire Google Meet.

  Ce este Xbox Smart Delivery și cum funcționează?

Alăturați-vă sau creați o întâlnire Google Meet.
Permiteți participanților să se alăture întâlnirii.
Faceți clic pe butonul Activități din dreapta jos.
Selectați săli de lucru din lista de activități.
Selectați câte camere doriți să creați (puteți crea până la 100 de camere).
Dați fiecărei camere un nume.
Trageți și plasați participanții în camera în care doriți să-i mutați.
Faceți clic pe Creare.
Participanții trebuie să se „alăture” sălilor în care au fost adăugați.
O gazdă se poate alătura oricărei camere de lucru pe care o dorește.
Un participant poate părăsi o cameră de lucru și poate reveni la întâlnirea principală oricând dorește.

Adaugă persoane/mută persoane

Pentru a muta oamenii între camere după ce le-ai creat;

Faceți clic pe Editați camera.
Adăugați/mutați persoane între camere.
Faceți clic pe Salvare.

Încheiați sălile Breakout

Când ați terminat cu întâlnirea, dvs. (gazda) puteți face clic pe Terminați sălile de discuții). Aceasta va închide toate sălile și toți participanții vor fi mutați la întâlnirea principală

Configurați în avans sălile Breakout

Puteți crea săli de lucru înainte de începerea unei întâlniri, de exemplu, dacă ați programat o întâlnire.

Adăugați un eveniment în Google Calendar.
Adăugați linkul întâlnirii Google Meet la eveniment sau dați clic pe Adăugați un videoclip Google Meet
Faceți clic pe butonul roată dințată de lângă linkul întâlnirii.
Accesați fila Breakout rooms.
Selectați numărul de camere pe care doriți să le creați.
Faceți clic pe Salvare.

Notă: nu puteți adăuga participanți în sălile de lucru până la începerea unei întâlniri.

Concluzie

Camerele de lucru sunt un instrument excelent, dar nu fac parte din oferta Google Meet gratuită. Va trebui să vă abonați la unul dintre planurile Google pentru locul de muncă sau educație. În unele cazuri, planul martie necesită să aveți un domeniu disponibil pentru a configura contul Google și asta se va adăuga la costuri.

  8 API de validare a numărului de telefon de încredere pentru următorul dvs. produs