Cum să trimiți mesaje audio pe Instagram

Instagram a lucrat pentru a îmbunătăți partea de mesagerie a aplicației sale. Poate fi un loc pentru a partaja fotografii, dar încetul cu încetul devine și o platformă de mesagerie pentru mulți utilizatori. Am minți dacă am spune că mesajele nu sunt ceva în care toată lumea se bagă și Instagram nu este diferit. Cea mai nouă funcție care va fi adăugată la aplicație vă permite să trimiteți mesaje audio pe Instagram.

Mesaje audio pe Instagram

Asigurați-vă că rulați cea mai recentă versiune a aplicației Instagram pe telefonul dvs. Această funcție este disponibilă atât pentru iOS, cât și pentru Android și funcționează numai prin mesaje directe.

Deschideți aplicația Instagram și atingeți butonul avion de hârtie din partea de sus. Aceasta vă va duce la ecranul Mesaje directe. Începeți un nou thread de chat sau atingeți unul existent. În câmpul de introducere a textului, veți vedea o pictogramă microfon. Atingeți lung pentru a înregistra un mesaj audio. Când îl eliberați, mesajul va fi trimis.

Nu există limitări aparente cu privire la cât de lung poate fi un mesaj video și dacă acesta va expira sau nu după o anumită perioadă de timp. În prezent, caracteristica este implementată cu puțină atenție la confort. Dacă te uiți la aceeași funcție pe Whatsapp, vei vedea că poți înregistra mesaje vocale într-un mod hands-free, ceea ce îl face mult mai ușor de utilizat.

Instagram lucrează pentru a îmbunătăți aspectul social al aplicației sale de ceva vreme. Copiază în mod obișnuit funcțiile de pe Snapchat pentru a face funcția sa de bază, adică partajarea de imagini și videoclipuri, mai interactivă, dar a introdus noi moduri prin care oamenii se pot conecta rapid între ei.

  Cum să vizionezi Instagram live anonim

În octombrie, a introdus etichetele de nume, care sunt în principiu coduri QR pentru următorii utilizatori. Ce este ciudat este că această caracteristică vine după ce a fost introdus chatul video. Nu numai că Instagram acceptă chat-ul video din iunie a acestui an, dar acceptă și chat-urile video de grup. Mesajele audio ar fi trebuit să fie pe primul loc, dar indiferent de succesiune, vor fi utile.

Instagram este deținut de Facebook, iar compania caută mereu să pună la punct piața cu aplicații de partajare a fotografiilor și mesagerie. Având în vedere că deține atât Instagram, cât și Whatsapp și, evident, Facebook Messenger, este sigur să spunem că are monopolul pe care și-l dorește. Facebook a fost în știri pentru încălcarea încrederii și pentru că a fost dubios în ceea ce privește datele utilizatorilor și confidențialitatea, așa că dacă oamenii abandonează în cele din urmă platforma, vor căuta alternative. Este de ajutor dacă Facebook le deține deja pe cele populare.