03/28/2024

Cum să transformați rapid e-mailurile în sarcini

Dacă utilizați OHIO (Only Handle It Once) pentru a vă tria e-mailurile, probabil că doriți să transformați unele dintre e-mailurile dvs. în sarcini. Iată cum să faci asta rapid și eficient, astfel încât să poți continua cu gestionarea celorlalte e-mailuri.

Fă-o rapid și ușor

Mesaje primite nu este o listă de lucruri de făcut; este o inbox. Este tentant să lăsați e-mailuri în căsuța de e-mail, deoarece este mai ușor, dar apoi sarcinile pe care trebuie să le îndepliniți sunt îngropate în potopul de e-mail primit.

Iată de ce oamenii au probleme. Procesul manual pentru transformarea unui e-mail într-o sarcină este adesea cam așa:

Deschideți managerul de liste de activități preferate.
Creați o sarcină nouă.
Copiați și inserați părțile relevante ale e-mailului în noua sarcină.
Setați detaliile, cum ar fi prioritatea, data scadenței, codul de culoare și orice altceva utilizați.
Salvați noua sarcină.
Arhivați sau ștergeți e-mailul.

Sunt șase pași, doar pentru a adăuga ceva la o listă de activități. Nu e de mirare că ajungi cu e-mailuri care îți aglomerează căsuța de e-mail. Dacă ai putea reduce acele șase trepte la patru? Sau trei?

Ei bine, poți! Și vă vom arăta cum.

Unii clienți de e-mail sunt mai buni pentru crearea sarcinilor decât alții

Există mulți clienți disponibili pentru a vă gestiona e-mailul și, așa cum v-ați aștepta, unii sunt mai buni decât alții pentru a crea sarcini.

Pentru clienții web, Gmail face treaba foarte bine. Aplicația Tasks este încorporată și este ușor să transformați un e-mail într-o sarcină. Există chiar și o comandă rapidă de la tastatură pentru a crea o sarcină direct dintr-un e-mail – nu este necesară folosirea mouse-ului. Dacă nu doriți un client desktop, Gmail este probabil cel mai bun pariu.

Pentru clienții desktop Windows, Outlook câștigă mâna jos. Thunderbird are unele funcții de gestionare a sarcinilor încorporate și nu sunt rele, dar Outlook este mult mai elegant și vă permite să vă conectați la o multitudine de aplicații terță parte. Dacă nu puteți utiliza Outlook dintr-un motiv oarecare, Thunderbird este o alternativă bună. Dacă folosiți deja un manager de liste de activități terță parte, totuși, Thunderbird nu va tăia muștarul.

  Cum se creează o hartă personalizată în Google Maps

Pe un Mac, imaginea este puțin mai puțin pozitivă. Apple Mail gestionează sarcini slab în comparație cu Gmail și Outlook. Dacă doriți să gestionați sarcini pe un client desktop, cea mai bună opțiune este probabil Thunderbird pentru Mac. Sau puteți trimite e-mail managerului de liste de activități terță parte și le puteți gestiona acolo.

Când vine vorba de aplicații mobile, atât Gmail, cât și Outlook funcționează aproape la fel. Nici instrumentele de creare de sarcini ale versiunilor web sau ale clientului nu au, dar ambele transferă automat suplimentele în aplicații terțe. Deci, dacă vă gestionați sarcinile în Trello și instalați suplimentul la clientul Gmail sau Outlook, acesta este disponibil automat și atunci când deschideți aplicația mobilă corespunzătoare. În plus, atunci când instalați un program de completare în Outlook, acesta se instalează automat pe clientul desktop și în aplicațiile mobile și web.

La fel ca pe un Mac, persoanele care au un iPhone și doresc să folosească Apple Mail nu vor primi prea multe din aplicația mobilă. Puteți folosi clienți Gmail sau Outlook, dar nu sunt de mare folos dacă doriți să vă sincronizați sarcinile de pe telefon cu Mac.

Deoarece Gmail și Outlook sunt crema acestei culturi, ne vom concentra asupra acestora. Dacă aveți un client preferat care gestionează foarte bine crearea sarcinilor, spuneți-ne în comentarii și vom arunca o privire.

Crearea sarcinilor din Gmail

Google oferă o aplicație numită Tasks, care este încorporată în Gmail. Este un manager simplu de liste de activități cu opțiuni destul de minime, deși există o aplicație mobilă care vă oferă câteva opțiuni de personalizare suplimentare. Dacă aveți nevoie de ceva simplu care să funcționeze bine cu căsuța dvs. de e-mail Gmail, Tasks este o alegere solidă. Transformarea unui e-mail într-o sarcină este foarte simplă: cu e-mailul deschis, faceți clic pe butonul „Mai multe” din bara de activități și selectați „Adăugați la sarcini”.

Clic

Dacă ești o persoană cu comenzi rapide, Shift+T face același lucru. Aplicația Tasks se deschide în bara laterală afișând noua sarcină.

Dacă trebuie să editați sarcina pentru a adăuga o dată scadentă, detalii suplimentare sau sarcini secundare, faceți clic pe pictograma Editați.

  Remediați eroarea sistemului Nox Player

Nu este nevoie să salvați modificările, deoarece se face automat. Când ați terminat, faceți clic pe butonul Arhivă din Mesaje primite (sau utilizați comanda rapidă de la tastatură „e”) pentru a muta e-mailul în Arhivă.

Sunt trei pași simpli:

Faceți clic pe opțiunea „Adăugați la sarcini” (sau utilizați comanda rapidă Shift+T).
Setați data limită, detalii suplimentare sau sarcini secundare.
Arhivați (sau ștergeți) e-mailul.

Ca bonus, puteți seta Chrome să vă afișeze Sarcinile atunci când deschideți o filă nouă. Există o aplicație iOS și Android pentru Sarcini. Este la fel de ușor să creezi o sarcină în aplicația mobilă ca și în aplicația web. Faceți clic pe cele trei puncte din partea de sus a e-mailului și selectați „Adăugați la sarcini”.

Atingeți

Acest lucru creează imediat o nouă sarcină.

Dacă Google Tasks nu are tot ce aveți nevoie sau dacă vă simțiți deja confortabil cu un alt manager de activități, probabil că există un program de completare Gmail pentru acesta. În prezent, există programe de completare pentru aplicații populare de făcut, cum ar fi Any.do, Asana, Jira, Evernote, Todoist și Trello și altele (deși, nu Microsoft To-Do sau Apple Reminders).

Am abordat anterior instalarea programelor de completare Gmail în general și a suplimentului Trello în mod specific. Diferitele suplimente vă oferă opțiuni diferite, dar toate programele de completare pentru lista de activități vă permit, în general, să adăugați o sarcină direct dintr-un e-mail selectat. Suplimentele pentru lista de activități sunt disponibile și ca aplicații web și mobile care se sincronizează automat între ele. Și la fel ca Tasks, puteți accesa suplimentele atunci când vă aflați în aplicația mobilă Gmail.

Crearea de sarcini din Outlook

Outlook are o aplicație încorporată numită Tasks, care este disponibilă și ca aplicație web în Office 365. Lucrurile devin puțin mai complicate aici, deoarece în 2015 Microsoft a cumpărat Wunderlist, managerul de activități populare. A petrecut ultimii patru ani transformându-l într-o nouă aplicație Office 365, numai pentru web, numită (poate puțin fără imaginație) Microsoft To-Do. În cele din urmă, va înlocui funcționalitatea încorporată Tasks în Outlook.

Cu toate acestea, în acest moment, Tasks este încă managerul de activități din Outlook și nu există o dată definită sau o versiune Outlook când aceasta se va schimba. Menționăm doar acest lucru, deoarece dacă utilizați O365, veți descoperi că toate sarcinile pe care le adăugați la Sarcini Outlook apar și în Microsoft To-Do. To-Do nu afișează încă toate datele pe care le puteți adăuga la o sarcină, dar, la un moment dat, o va face.

  Google Foto vs. Amazon Foto

Pentru moment, Microsoft Tasks este managerul de activități Outlook încorporat, așa că ne vom concentra pe asta.

Utilizarea clientului desktop Outlook

Aici Microsoft excelează în mod tradițional și nu te dezamăgesc nici aici. Există mai multe metode pentru a crea o sarcină dintr-un e-mail pentru a satisface toate gusturile. Puteți:

Trageți și plasați un e-mail în panoul To-Do.
Mutați sau copiați e-mailul în folderul Sarcini din meniul contextual cu clic dreapta.
Utilizați un pas rapid pentru a crea o sarcină.

Ne vom concentra pe folosirea unui pas rapid, deoarece acesta oferă cel mai bun profit și puteți aloca o comandă rapidă de la tastatură unui pas rapid pentru o măsură bună.

Dacă nu ați mai folosit niciodată Sarcinile Outlook, consultați ghidul nostru pentru panoul To-Do, astfel încât să vă puteți vedea sarcinile lângă e-mail.

După ce ați deschis panoul To-Do, vom crea un pas rapid care marchează e-mailul ca citit, creează o sarcină și mută e-mailul în arhiva dvs. Vom adăuga, de asemenea, o comandă rapidă de la tastatură, astfel încât să nu trebuie să folosiți mouse-ul pentru a crea o sarcină dintr-un e-mail.

Pașii rapidi vă permit să definiți mai multe acțiuni pentru un singur clic pe buton (sau comandă rapidă de la tastatură). Sunt simplu de creat și chiar mai simplu de utilizat, dar dacă nu le-ați verificat înainte, avem un ghid definitiv despre ele. După ce ați citit acel ghid, creați un nou pas rapid și apoi adăugați următoarele acțiuni:

Creați o sarcină cu textul mesajului.
Marcheaza ca citit.
Mutați în dosar (și selectați folderul Arhivă ca dosar în care să vă mutați).

Outlook

Alegeți o comandă rapidă de la tastatură pentru aceasta și dați-i un nume (cum ar fi „Creați sarcină și arhivă”), apoi faceți clic pe „Salvați”. Acum este vizibil în secțiunea Acasă > Pași rapidi.

The

Acum, ori de câte ori doriți să transformați un e-mail într-o sarcină, trebuie doar să faceți clic pe Pasul rapid (sau să utilizați comanda rapidă de la tastatură) și va crea o sarcină nouă. Acesta ia titlul din linia de subiect al e-mailului și