Cum să setați parole complicate și să le rețineți: Managerul de parole pentru înghețată

Oamenii nu stabilesc întotdeauna cele mai puternice parole. Ei vor folosi adesea lucruri precum ziua de naștere sau numele animalului lor de companie în informațiile lor de conectare. Pentru a înrăutăți lucrurile, oamenii au tendința de a folosi aceeași parolă pentru mai multe conturi. Acest lucru se întâmplă deoarece zilele de naștere și animalele de companie sunt ușor de reținut. Același lucru este valabil și pentru reciclarea aceleiași parole pentru mai multe conturi. În încercarea de a-i determina pe utilizatori să creeze parole mai bune, unele companii precum Apple îi forțează să includă caractere speciale, numere și o literă majusculă în parolă. Browserele vă oferă să vă amintiți parola și tot ce trebuie să faceți este să setați una bună. O altă soluție este utilizarea unui seif de parole. Un seif de parole este o aplicație care stochează datele de conectare. Vă permite să setați parole complicate și să le amintiți.

Lastpass este unul dintre cei mai populari manageri de parole de pe piață, dar s-a luptat să păstreze informațiile în siguranță. A fost piratat în trecut și, la începutul acestui an, a identificat chiar o vulnerabilitate majoră care ar putea fi folosită de hackeri. Desigur, trebuie să găsiți ceva mai bun pentru a vă stoca parolele. Manager de parole pentru înghețată este o aplicație de luat în considerare. Funcționează ca o aplicație desktop autonomă, dar vine și cu o extensie Chrome. Există chiar și un add-on pentru Firefox în lucru. Puteți utiliza fie aplicația, fie extensia, fie ambele.

Seifuri protejate cu parolă

Managerul de parole pentru înghețată vă permite să creați seifuri de parole. Fiecare seif conține un set diferit de parole și fiecare seif are propria sa parolă. Trebuie să-l deblocați pentru a ajunge la informațiile, autentificări, numere de card de credit, informații de sănătate, numere de telefon etc stocate în interior. Puteți crea mai multe seifuri și puteți păstra separat informațiile de conectare pentru lucru.

  Cele mai bune 10 aplicații de urmărire a kilometrajului pentru a vă analiza obiceiurile de conducere

Dacă aveți un computer partajat, mai multe seifuri pot fi folosite pentru a stoca separat informații pentru toți cei care îl folosesc. Seiful se blochează automat după o perioadă de timp stabilită. Dacă plecați de la computer și uitați să-l blocați, seiful și informațiile din el vor fi în continuare în siguranță.

Stocarea informațiilor

Ice Cream Password Manager vă permite să stocați mai mult decât doar informațiile de conectare și este sortat corespunzător după tipul de informații. Puteți marca informațiile pe care le utilizați frecvent ca „Preferate”, dar altfel sunt sortate în categorii precum Conectare, Cărți de credit, conturi bancare, identități, pașapoarte etc.

Aceste categorii nu sortează doar informații. Fiecare are câmpuri care facilitează introducerea informațiilor. De exemplu, categoria pașaportului are câmpuri esențiale, cum ar fi autoritatea emitentă, data la care a fost eliberat și când va expira, data de naștere etc.

În mod similar, categoria Conturi bancare are câmpuri pentru introducerea codului Swift al băncii și a numărului IBAN al contului. Ceea ce asigură în esență acest lucru este că introduceți toate informațiile relevante care sunt legate de o intrare. S-ar putea să trebuiască să vă faceți timp pentru a completa totul, dar odată ce ați terminat, nu va trebui niciodată să căutați online sau prin documente fizice pentru a găsi informațiile de care aveți nevoie.

Aplicația desktop și extensia Chrome

Aplicația desktop și extensia Chrome nu au nevoie una de cealaltă pentru a funcționa, dar, dacă le-ați instalat pe ambele, informațiile dvs. sunt sincronizate. Extensia vă ajută să adăugați informații de conectare. De fiecare dată când vă conectați la un domeniu nou, extensia vă oferă să îl salvați.

  Convertiți cu ușurință fișierele MP4 în MP3 cu aceste 10 instrumente

Un avantaj care vine cu extensia Chrome este că are un generator de parole. Generatorul de parole nu vă oferă doar o parolă aleatorie. Puteți specifica lungimea și de câte caractere speciale aveți nevoie în parola dvs.

Extensia Chrome sincronizează toate seifurile pe care le-ați creat, parola și tot. La fel ca aplicația desktop, extensia Chrome se blochează după o perioadă de inactivitate și trebuie să introduceți parola seifului pentru a vă accesa informațiile.

Backup

Ice Cream Password Manager vă permite să programați backup-uri regulate. De fapt, puteți păstra mai multe copii incrementale ale datelor dvs.

În plus, vă puteți sincroniza informațiile cu Dropbox.

Securitate

Am menționat mai devreme că Ice Cream Password Manager se blochează automat după o perioadă de inactivitate. Aplicația vă permite să alegeți care este perioada de inactivitate. De asemenea, îl puteți seta să ștergă automat clipboard-ul la un minut după ce ați copiat orice informație din seif.

Neajunsuri

Ice Cream Password Manager este o aplicație general bine dezvoltată. Are un singur neajuns; nu blochează caractere pentru câmpurile cunoscute. De exemplu, numerele de pașaport au doar 9 caractere. În mod similar, codurile IBAN au 14 caractere. În ambele câmpuri, puteți introduce câte caractere doriți. Acest lucru este problematic deoarece este posibil să repetați accidental un caracter atunci când introduceți informațiile și nu știți niciodată că s-a întâmplat până când nu încercați să îl utilizați.

Ice Cream Password Manager este destul de bine făcut. Este stabil și informațiile se sincronizează rapid între desktop și browser. Există un program de completare pentru Firefox în lucru, așa că nu mai este mult de dorit. Dacă vă dificultăți să vă amintiți parola sau să păstrați intenționat cele simple, încercați această aplicație. Vă va ajuta să setați parole complicate și să le amintiți. De asemenea, se va asigura că aveți întotdeauna toate informațiile importante în formă digitală pe computer în orice moment.

  Cum transformă IoT industria de retail