Cum să selectați opțiunea de plată „Niciuna” în iOS

App Store a creat un nou tip de piață atunci când a fost introdus pentru prima dată. Multe alte companii i-au urmat exemplul. Atât Google, cât și Microsoft au propriile magazine de aplicații și, la fel ca Apple App Store, nu vând doar aplicații, ci și muzică și filme. Oricât de grozav este, încă are probleme cu plățile. Uneori, plățile nu trec și cardurile de credit care au funcționat în trecut nu mai funcționează. Cu toții am văzut eroarea „Metoda dvs. de plată a fost refuzată” și o modalitate posibilă de a o rezolva este să eliminați și să adăugați din nou un card de credit. Pentru a face acest lucru, trebuie să selectați opțiunea de plată „Niciuna” în iOS și nu apare pentru toată lumea, din anumite motive. Iată cum să selectați opțiunea de plată „Niciuna” în iOS.

Selectați Opțiunea de plată „Niciuna”.

Apple a mutat recent această opțiune specială în iOS și este în bine. În versiunile anterioare de iOS, această opțiune apărea în partea de sus a ecranului, unde utilizatorii introduceau informațiile de facturare. Adesea, nu a apărut deloc.

Pentru a selecta opțiunea de plată „Niciuna”, deschideți aplicația Setări și atingeți ID-ul Apple în partea de sus. Selectați Plată și livrare.

În ecranul Plată și livrare, atingeți „Metodă de plată”. Pe ecranul Metodă de plată, derulați până la capăt și selectați opțiunea „Switch to None”. S-ar putea să dureze câteva secunde până se actualizează, dar altfel funcționează impecabil.

  Cum să adăugați o notă pe ecranul de blocare în iOS

Aplicația iTunes pentru macOS și Windows vă permite să editați și informațiile de plată. Are și opțiunea de plată „Niciuna”, dar din nou, în unele cazuri, nu apare pentru unii utilizatori, așa că aceasta este o alternativă rezonabilă.

Cotizații restante

Deși acest lucru funcționează dacă ați compensat toate facturile cu App Store, adică nicio plată nu este în așteptare sau nu a eșuat, este posibil să nu funcționeze dacă aveți o plată în așteptare. Dacă acesta este cazul, va trebui să utilizați un alt card de credit, cont paypal sau card cadou iTunes pentru a șterge factura asociată contului dvs. înainte de a putea selecta opțiunea de plată „Niciuna”.

Alte dispozitive

Dacă cardul dvs. de credit este pur și simplu refuzat, acest lucru ar trebui să funcționeze. Acesta va elimina informațiile de plată de pe toate dispozitivele. Metoda de plată este asociată cu ID-ul dvs. Apple, așa că va fi eliminată de pe fiecare dispozitiv care utilizează același ID. Nu contează dacă dispozitivul este un iPhone, un iPad sau un Mac. De asemenea, va fi eliminat din aplicația iTunes pe macOS și Windows.