Cum să restabiliți un SMS nedorit în iOS 11

Am vorbit despre noua funcție de filtrare a SMS-urilor în iOS 11. Puteți filtra SMS-urile nedorite în iOS 11 cu aplicația de filtrare potrivită. Toate mesajele spam, apoi accesați fila SMS nedorit din aplicația Mesaje. Nu vedeți niciodată o alertă pentru aceste mesaje, iar acestea rămân în afara căsuței dvs. de e-mail. Funcția este impresionantă și totul, cu excepția aplicațiilor, poate face greșeli. Iată cum puteți restabili un SMS nedorit în iOS 11 și îl puteți returna în căsuța de e-mail.

Lista albă a expeditorului

O aplicație bună de filtrare a SMS-urilor ar trebui să aibă o funcție de listă albă. Dacă filtrați mesajele nedorite pe iPhone, atunci o faceți printr-o aplicație. Verificați dacă aplicația are o funcție de listă albă și utilizați-o pentru a restabili un SMS nedorit și a-l returna în căsuța dvs. de e-mail.

Salvați ca contact

Aplicațiile de filtrare a SMS-urilor folosesc parametri diferiți pentru a decide dacă un SMS este spam sau nu. Unul dintre acești parametri este să verifici dacă expeditorul este sau nu contact. Aceasta poate părea o abordare leneșă, dar are sens. Chiar și Apple folosește același parametru pentru a opri spamul iMessage. Pur și simplu filtrează iMessage-urile de la expeditori necunoscuți.

Dacă aveți o aplicație de filtrare a SMS-urilor care a identificat incorect un mesaj ca nedorit, adăugați pur și simplu expeditorul ca contact și mesajul ar putea fi mutat în căsuța de e-mail.

Eliminați aplicația

După cum am menționat, un expeditor care se află în contactele dvs. nu este singurul mod prin care aplicațiile filtrează mesajele spam. Dacă adăugarea unui expeditor la persoanele de contact nu îl elimină din fila SMS nedorit și aplicația nu are nicio funcție de listă albă, va trebui să eliminați aplicația și să încercați una diferită.

  Cum să vă conectați și să vă deconectați de la Game Center în iOS 10

După ce eliminați aplicația, puteți șterge un fir de mesaje. Dacă același număr vă trimite din nou un SMS, acesta nu va fi filtrat. În unele cazuri, numele expeditorului poate fi adăugat cu „Posibil spam” sau ceva similar. Pentru a rezolva acest lucru, adăugați expeditorul la persoanele de contact după ce ați eliminat aplicația care l-a filtrat.

Filtrarea mesajelor nedorite nu este la fel de simplă ca filtrarea iMessage. Criteriul „contact sau nu” nu este suficient. Când aplicațiile încearcă să filtreze mesajele în funcție de conținutul mesajului, nu vor reuși întotdeauna corect. Această funcție este nouă și va dura timp pentru ca aplicațiile să își îmbunătățească algoritmul. Până atunci, ar trebui să evitați aplicațiile care nu au o funcție de listă albă. Multe dintre aceste aplicații sunt un serviciu plătit, așa că asigurați-vă că încercați unul care oferă o perioadă de probă. Perioada de probă vă va ajuta să evaluați cât de inteligentă este o aplicație în identificarea spamului înainte de a plăti bani pentru el.