Îți întâmpini probleme cu un mesaj de tip „Sincronizarea iCloud suspendată” pe iPhone-ul tău? Nu ești singur. Aceasta este o problemă relativ comună care reapare frecvent pe dispozitivele Apple. Atunci când vezi mesajul de stare „Sincronizarea cu iCloud Suspendată”, înseamnă că iCloud nu sincronizează datele și setările între dispozitivele tale Apple așa cum ar trebui. Asta înseamnă că fotografiile, mesajele, videoclipurile, contactele și alte date vor exista doar pe iPhone-ul tău, iar accesul la ele pe celelalte dispozitive Apple va fi imposibil. Deși poate fi extrem de frustrant, nu trebuie să îți faci prea multe griji. Acest ghid îți va explica de ce sincronizarea cu iCloud a fost suspendată și cum poți relua sincronizarea iCloud pe iPhone-ul tău. Fără alte introduceri, să începem!
Cuprins
Metoda 1: Repornirea iPhone-ului
Uneori, o mică eroare software poate cauza problema „sincronizarea iCloud suspendată” pe iPhone-ul tău. Din fericire, o simplă repornire poate ajuta la remedierea acestor probleme software și a problemelor de sincronizare iCloud. Când repornești iPhone-ul, se vor reseta anumite setări temporare și se vor corecta eventualele erori software pentru a oferi un nou început dispozitivului tău.
Pentru a reporni un iPhone cu buton Home, apasă și menține apăsat butonul de volum sus/ jos și butonul lateral până apare slider-ul de oprire. Dacă iPhone-ul tău rulează iOS 18 (deocamdată în versiune Beta), poți accesa Centrul de Control și atinge pictograma de putere. Apoi, trage slider-ul de oprire pentru a stinge iPhone-ul. Pentru a porni iPhone-ul, apasă și menține apăsat butonul lateral până când apare logo-ul Apple.
Metoda 2: Verifică spațiul de stocare iCloud
Unul dintre cele mai frecvente motive pentru care fotografiile tale iCloud nu se sincronizează este faptul că stocarea iCloud se epuizează. Apple oferă 5GB gratuit pentru stocarea iCloud pentru a sincroniza mesaje, calendare, note, fotografii și alte date. Dacă spațiul este epuizat, iCloud va suspenda sincronizarea din cauza lipsei de spațiu pentru datele noi. În aceste cazuri, trebuie să eliberezi spațiu de stocare iCloud sau să iei în considerare îmbunătățirea la iCloud+.
Iată cum poți verifica spațiul de stocare iCloud:
- Deschide aplicația Setări, apasă pe [Numele tău] și alege iCloud.
- Aici, vei vedea spațiul de stocare utilizat iCloud. Dacă scrie „5GB din 5GB utilizat”, stocarea ta iCloud gratuită este plină și nu există spațiu pentru sincronizarea noilor date.
- Dacă dorești să te abonezi la iCloud+, apasă pe opțiunea Upgrade.
- Pentru a vizualiza sau a șterge datele existente, apasă pe Gestionați stocarea contului.
- Aici, vei vedea o listă de aplicații care utilizează spațiu de stocare iCloud pe iPhone-ul tău. Poți apăsa pe aplicație și alege opțiunea „Șterge datele din iCloud” pentru a elibera spațiu.
Metoda 3: Verifică conexiunea la internet
O conexiune la internet slabă este un alt motiv comun pentru care iPhone-ul tău spune „Aștept să se sincronizeze” sau „Sincronizarea cu iCloud suspendată”. Desigur, dacă iPhone-ul tău nu este conectat la internet, nu poate sincroniza datele tale cu iCloud. Așadar, asigură-te întotdeauna că iPhone-ul tău este conectat la o rețea Wi-Fi stabilă sau are un plan de date activ. Pentru a verifica, poți deschide Safari și să încerci să accesezi un site web pe care îl vizitezi de obicei.
În plus, verifică dublu să te asiguri că ai dezactivat modul de date reduse pe iPhone-ul tău. Acest lucru se datorează faptului că modul de date reduse suspendă temporar actualizările automate și sarcinile de fond, cum ar fi sincronizarea iCloud. Deși ajută la reducerea utilizării datelor iPhone-ului când este necesar, ar putea fi, de asemenea, responsabil pentru suspendarea sincronizării fotografiilor pe iPhone-ul tău.
Iată cum să dezactivezi modul de date reduse pe iPhone:
- Deschide aplicația Setări pe iPhone-ul tău.
- Apasă pe Wi-Fi și apoi pe pictograma „i” de lângă rețeaua Wi-Fi la care ești conectat.
- Aici, dezactivează comutatorul pentru modul de date reduse.
Dacă folosești date mobile, mergi la Setări -> Date mobile -> Opțiuni date mobile -> Mod de date și asigură-te că nu ai selectat modul de date reduse.
Metoda 4: Verifică starea serverului iCloud
Dacă internetul tău funcționează corect și ai suficient spațiu de stocare iCloud, dar iPhone-ul tău tot afișează mesajul „Sincronizarea cu iCloud suspendată”, ar trebui să verifici starea serverelor Apple. Uneori, problema poate fi de partea Apple și nu de pe iPhone. Serverele iCloud ar putea fi suspendate pentru întreținere sau ar putea exista unele întreruperi. Când se întâmplă acest lucru, niciună metodă de depanare nu te va ajuta să rezolvi problema de sincronizare a datelor iPhone. Pentru a verifica dacă acesta este cazul, accesează pagina de stare a sistemului Apple pentru a afla despre actualizările recente, întreruperile și întreținerea planificată de Apple.
- Vizitează pagina de stare a sistemului Apple și caută serviciile iCloud.
- Dacă vezi un cerc verde, serverele funcționează corect.
- Dacă vezi un punct galben, ceva nu este în regulă cu acel serviciu.
Metoda 5: Încărcați iPhone-ul
Încărcările tale iCloud pot de asemenea să fie suspendate dacă iPhone-ul tău nu are suficientă putere. Aceasta este una dintre cele mai neglijate cauze pentru problemele de „Sincronizare iCloud suspendată pe iPhone”. Pentru a evita acest lucru, trebuie să te asiguri că iPhone-ul tău are suficientă baterie. În caz că nivelul de baterie este scăzut, conectează un încărcător și lasă iPhone-ul să se încarce neîntrerupt timp de câteva minute. Odată ce bateria este plină, încearcă din nou și verifică dacă eroarea a dispărut.
Metoda 6: Verifică ID-ul Apple
Dacă sincronizarea iCloud este suspendată sau durează mult să se finalizeze, trebuie să verifici setările ID-ului Apple. Trebuie să te asiguri că ești conectat la iCloud cu ID-ul Apple corect pentru a face backup și a sincroniza datele tale. De asemenea, dacă dorești să sincronizezi iPhone-ul și iPad-ul sau alte dispozitive Apple, trebuie să te conectezi cu același ID Apple pe toate dispozitivele tale. În cazul în care ai mai multe ID-uri Apple pentru mai multe dispozitive, poate fi necesar să schimbi ID-urile Apple.
Metoda 7: Verifică setările de dată și oră
Dacă există o neconcordanță între data și ora iPhone-ului tău și data și ora serverului Apple, s-ar putea să primești mesajul „Sincronizare iCloud suspendată” pe iPhone. Prin urmare, dacă ai setat manual data și ora pe iPhone, încearcă să comuți la setarea automată și verifică dacă acest lucru ajută la reluarea sincronizării iCloud pe iPhone. Iată ce trebuie să faci:
- Deschide aplicația Setări și navighează la secțiunea General.
- Aici, alege Data și Ora și activează comutatorul Setare Automată.
Metoda 8: Dezactivează modul de economisire a energiei
Modul de economisire a energiei este una dintre cele mai bune metode de a economisi bateria pe un iPhone. iOS-ul Apple activează automat modul de economisire a energiei atunci când bateria iPhone-ului scade sub 20%. În plus, poți alege să activezi modul de economisire a energiei manual, oricând dorești.
Deoarece modul de economisire a energiei ajută la extinderea duratei de viață a bateriei iPhone-ului, de asemenea dezactivează sau limitează anumite funcții pe iPhone-ul tău, inclusiv activitățile de fond. Așadar, dacă iPhone-ul tău este în modul de economisire a energiei, va suspenda automat sincronizarea iCloud, deoarece aceasta este o activitate de fond. Pentru a remedia acest lucru, trebuie să dezactivezi modul de economisire a energiei.
- Trage în jos din colțul din dreapta sus pentru a deschide Centrul de Control și apasă pe pictograma bateriei.
- Alternativ, mergi la Setări -> Baterie și dezactivează modul de economisire a energiei.
- Culoarea pictogramei nivelului de baterie ar trebui să treacă de la galben la alb.
Metoda 9: Actualizează iOS
Dacă iPhone-ul tău rulează o versiune mai veche de iOS, acest lucru ar putea cauza încetinirea și suspendarea sincronizării iCloud deoarece dispozitivul tău nu are actualizările software necesare. Pentru a remedia eventualele probleme de incompatibilitate și a te bucura de performanță optimă, ar trebui să îți menții iPhone-ul actualizat cu cea mai recentă versiune de iOS. Urmează pașii de mai jos pentru a verifica actualizările software pe un iPhone:
- Mergi la Setări -> General -> Actualizare software și permite iOS-ului să verifice disponibilitatea unei actualizări.
- Dacă este disponibilă o actualizare, descarcă și instalează-o.
Metoda 10: Activează manual sincronizarea iCloud
Mulți oameni se confruntă frecvent cu probleme de sincronizare iCloud pentru mesaje pe iPhone-urile lor. În majoritatea cazurilor, aceasta se întâmplă din cauza unei erori software și poți remedia ușor acest lucru prin sincronizarea manuală a mesajelor în setările iCloud. Aceasta va ajuta la ocolirea oricăror probleme temporare care ar putea cauza suspendarea procesului de sincronizare.
- Deschide aplicația Setări, apasă pe ID-ul tău Apple de sus și alege iCloud.
- Aici, apasă pe Afișează Tot și vei vedea toate aplicațiile care utilizează iCloud pe iPhone-ul tău.
- Apasă pe Mesaje în iCloud și apasă pe butonul Sincronizează acum.
Dacă te confrunți cu probleme de sincronizare iCloud cu Contacts, Photos sau alte aplicații, poți urma aceiași pași pentru a activa manual sincronizarea iCloud pentru fiecare aplicație.
Metoda 11: Deconectează-te și reconectează-te la iCloud
O altă modalitate eficientă de a relua sincronizarea iCloud pe iPhone-ul tău este să te deconectezi și apoi să te reconectezi la iCloud. Procesul este destul de simplu și te va ajuta să remediezi orice erori sau bug-uri instantaneu. Tot ce ai nevoie este de acreditivele tale Apple ID. În cazul în care nu îți amintești parola, iată cum să îți resetezi parola Apple ID.
Urmează pașii de mai jos pentru a te deconecta și reconecta la iCloud:
- Deschide aplicația Setări și apasă pe ID-ul tău Apple de sus.
- Derulează în jos și apasă pe opțiunea Deconectare.
- Introdu parola ta Apple ID și apasă pe Dezactivează din colțul din dreapta sus.
- Când ți se solicită, alege datele iCloud pe care dorești să le salvezi.
- Apasă pe butonul Deconectare pentru a-ți confirma decizia.
Odată ce te-ai deconectat, deschide aplicația Setări, apasă pe opțiunea Conectează-te la dispozitivul tău din partea de sus și introdu acreditivele tale Apple ID.
Metoda 12: Resetarea setărilor de rețea
Dacă niciuna dintre pașii de mai sus nu te-a ajutat să rezolvi problemele de sincronizare iCloud pe iPhone, este timpul să resetezi setările de rețea. Uneori, setările de rețea configurate greșit pot cauza probleme de tip „Sincronizarea suspendată”. Desigur, nu este ușor să identifici care dintre setările de rețea îți provoacă problemele. Așa că îți recomandăm să resetezi setările de rețea pe iPhone-ul tău.
Din fericire, acest proces nu va șterge niciunul dintre datele tale descărcate, așa că nu este necesar să faci o copie de rezervă a iPhone-ului. Acesta va șterge doar dispozitivele Bluetooth salvate, rețelele Wi-Fi și parolele, detaliile VPN și alte informații legate de rețea. Așadar, asigură-te că îți amintești parolele rețelei Wi-Fi și alte detalii.
Pentru a reseta setările de rețea pe iPhone-ul tău, mergi la Setări -> General -> Transfer sau resetare iPhone -> Resetare -> Resetare setări rețea.
Pentru detalii complete, poți verifica ghidul nostru detaliat despre cum să resetezi setările de rețea pe iPhone.
Asta este cum poți remedia problema „Sincronizarea cu iCloud Suspendată” pe iPhone. Sperăm că ai găsit acest ghid util și poți acum sincroniza cu ușurință fotografii, mesaje și alte fișiere între dispozitivele tale Apple. Dacă ai nevoie de ajutor suplimentar, nu ezita să ne contactezi în comentarii și ne vom rezolva împreună problema.
De ce este suspendată sincronizarea iCloud?
Cele mai comune motive pentru care sincronizarea iCloud este suspendată includ:
1. Fără sau conexiune slabă la internet.
2. Baterie slabă
3. Spațiu insuficient de stocare în iCloud
4. Probleme cu serverele iCloud
5. Erori software
6. Setări incorecte ale Apple ID
7. Setări de rețea corupte sau învechite
8. Versiuni mai vechi de iOS