Cum să remediați software-ul Adobe nu este original pe Windows 10

Adobe a adoptat un sistem de abonament. Pentru a utiliza programe precum Photoshop, Illustrator sau Fireworks, este necesar să achiziționați un abonament. Acesta va fi legat de contul dumneavoastră Adobe, iar autentificarea în aplicație se va face cu datele contului. Dacă dețineți versiuni mai vechi ale produselor Adobe, cele pentru care ați cumpărat o licență unică, aceasta rămâne valabilă și puteți folosi în continuare acea versiune.

Soluții pentru mesajul „Software-ul Adobe nu este original”

Adobe folosește chei de produs și conturi online pentru a verifica autenticitatea software-ului. Un serviciu rulează în fundal pentru a confirma validitatea licenței. Acesta este instalat odată cu aplicațiile Adobe și este esențial pentru a preveni accesul neautorizat la software-ul achiziționat.

Dacă primiți frecvent mesajul „Software-ul Adobe nu este autentic”, deși ați achiziționat legal o cheie de produs sau un abonament, încercați următoarele soluții:

Atenție: Aceste soluții nu permit folosirea gratuită a produselor Adobe și nu sunt un ghid pentru piratarea software-ului.

Verificarea cheii de produs

Odată cu trecerea la modelul de abonament, Adobe a renunțat la opțiunea de achiziție unică. Mulți utilizatori au cumpărat licențe pentru versiunile mai vechi, cât timp aceasta era încă disponibilă.

O cheie de produs Adobe achiziționată de la terți, în majoritatea cazurilor, nu va funcționa. Software-ul va fi considerat piratat, cu excepția cazului în care vânzătorul nu a folosit niciodată acea cheie pentru activarea produsului. Cheile de produs sunt, de obicei, legate de un anumit computer și nu pot fi transferate.

Dezactivarea serviciului de verificare a autenticității

Mesajul „Software-ul Adobe nu este autentic” este generat de serviciul Adobe Genuine Software, care verifică dacă licența a fost achiziționată legal. Puteți dezactiva acest serviciu pentru a elimina mesajul.

Metoda 1

Deschideți Task Manager.
Accesați tab-ul „Procese”.
Dați click dreapta pe serviciul „Adobe Genuine Integrity” și selectați „Deschideți locația fișierului” (asigurați-vă că o aplicație Adobe este deschisă dacă nu vedeți serviciul).
În Task Manager, dați click dreapta pe același serviciu și alegeți „Încheiați activitatea”.
În folderul deschis, ștergeți directorul „AdobeGCIClient”.

Metoda 2

Deschideți linia de comandă ca administrator.
Executați comanda: sc delete AGSService

Dezinstalarea utilitarului de pornire Adobe

Utilitarul de pornire Adobe este una dintre aplicațiile instalate odată cu un produs Adobe. Eliminarea acestuia va înlătura mesajul „Software-ul Adobe nu este autentic”.

Deschideți linia de comandă ca administrator.
Executați comanda: sc delete AAMUpdater
Apoi, deschideți Planificatorul de activități.
Găsiți sarcina numită „AdobeAAMUpdater”.
Dați click dreapta pe sarcină și selectați „Ștergere” (s-ar putea să fie necesară autentificarea ca administrator).

Concluzii

Serviciile și utilitarele pe care le eliminați pot afecta actualizările aplicațiilor Adobe. Acestea se pot reinstala la actualizarea programelor. Actualizarea aplicațiilor poate rezolva problema. Alternativ, dezinstalarea și reinstalarea aplicațiilor Adobe ar putea fi o soluție.