iOS 15 lansat luna trecută. La fel ca majoritatea actualizărilor iOS, utilizatorii au instalat actualizarea în masă. Pentru majoritatea utilizatorilor, actualizarea a decurs fără probleme, dar unii utilizatori au probleme la încărcarea dispozitivelor. Această eroare afectează atât utilizatorii iOS, adică utilizatorii iPhone, cât și utilizatorii iPadOS, adică utilizatorii iPad.
Cuprins
Probleme de încărcare cu iOS 15
Problemele de încărcare de pe iOS 15 se manifestă în următoarele moduri diferite.
Dispozitivul nu se va porni după ore de încărcare
Dispozitivul nu se va încărca prin cablu
Durată slabă a bateriei
Dispozitivul nu se va porni după ore de încărcare
Dacă dispozitivul nu se va încărca după actualizarea dispozitivului la iPadOS 15 sau iOS 15, încercați următoarele remedieri.
Asigurați-vă că utilizați un cablu și un încărcător Apple originale. Este posibil ca actualizarea să fi cauzat probleme cu cablurile de la terți. Este întotdeauna o idee bună să utilizați cablul și încărcătorul originale.
Verificați sursa de alimentare: dacă utilizați o priză directă, verificați dacă este slăbită și încercați să treceți la alta. Dacă încărcați dispozitivul conectându-l la un port USB al computerului, comutați la un alt port sau comutați la o sursă de alimentare directă.
Curățați-vă portul; dacă portul este murdar (se poate înfunda cu praf), poate interfera cu încărcarea. Curăță-l cu o perie foarte moale.
Dacă sunteți pe un sistem Windows, deschideți iTunes și apoi conectați iPhone-ul la sistemul dvs. Pe macOS, asigurați-vă că aveți Finder deschis și apoi conectați iPhone-ul la Mac. Telefonul se va porni.
Dispozitivul nu se va încărca
Dacă dispozitivul dvs. nu se încarcă, dar este încă pornit, adică mai aveți o încărcare, parcurgeți aceste remedieri.
Reporniți dispozitivul; apăsați butonul de creștere a volumului și de reducere a volumului, apoi țineți apăsat butonul de pornire/repaus. Glisați cursorul de alimentare pentru a opri telefonul. Conectați telefonul la o sursă de alimentare și lăsați-l să se pornească. Ar trebui să înceapă să se încarce normal.
Încercați să resetați telefonul la setările din fabrică, dar asigurați-vă că ați făcut backup mai întâi. Resetarea din fabrică va șterge toate datele de pe telefon. Deschideți aplicația Setări. Accesați General> Transfer sau resetați iPhone> Resetare. Selectați Ștergeți tot conținutul și setările.
Asigurați-vă că utilizați un cablu Apple original și o mufă de încărcare originală.
Durată slabă a bateriei
Mulți utilizatori s-au plâns că bateria telefonului lor se descarcă prea repede. Cea mai simplă remediere este să faceți upgrade la cea mai recentă versiune iOS. iOS 15 a avut probleme de descărcare a bateriei, dar iOS 15.1 nu are această problemă.
Deschideți aplicația Setări pe iPhone.
Accesați General>Actualizare software.
Instalați cea mai recentă actualizare.
Concluzie
Problema de scurgere a bateriei este cea mai frecventă problemă. Se pare că afectează utilizatorii modelelor mai vechi de iPhone. Cei cu iPhone 13 nu par să se confrunte cu asta prea mult. Actualizarea la cea mai recentă versiune de iOS ar trebui să rezolve majoritatea problemelor. Dacă telefonul nu pornește, cel mai bine este să îl duceți pentru reparații și verificare.