08/18/2022

Cum să remediați Outlook continuă să trimită e-mailuri în dosarul Junk sau Spam

Clienții și serviciile de e-mail au filtre de spam încorporate. Aceste filtre sunt necesare, deoarece spam-ul vine în mod regulat și nu este uman posibil să le sortați manual pe toate. Cel mai bine este întotdeauna să permiteți filtrelor să-și facă treaba.

Outlook continuă să trimită e-mailuri către mesaje nedorite sau spam

Outlook are un folder nedorit, care este numele pe care l-a dat folderului său de spam. Filtrează mesajele în funcție de domeniul din care provine și de conținutul mesajului. Filtrul nu este rău; veți găsi cele mai multe dintre mesajele care sunt trimise fie în dosarul nedorit, fie în dosarul spam. Veți descoperi că unele mesaje trec prin filtre și ajung în căsuța dvs. de e-mail principală. E-mailurile importante pot fi trimise, de asemenea, ocazional în dosarul de mesaje nedorite sau spam. Dacă aveți prea multe e-mailuri importante care ajung la mesaje nedorite sau spam, încercați soluțiile de mai jos.

1. Lista albă a e-mailului

Dacă Outlook trimite un e-mail important în dosarul nedorit sau spam, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este adresa de e-mail în lista albă. Puteți marca manual un mesaj ca „nu este spam” și îl puteți muta în căsuța de e-mail principală. Acest lucru va spune Outlook că expeditorul este în siguranță, iar Outlook va afla, de asemenea, că conținutul mesajului nu este spam. Se va aplica acest lucru pentru viitoarele mesaje primite.

  Cum să utilizați mențiunile în comentariile Microsoft Office 365

Deschideți Outlook.
Selectați folderul Junk din coloana din stânga.
Selectați mesajul care a fost trimis din greșeală în dosarul nedorit.
În fila Acasă, faceți clic pe pictograma nedorite și selectați Nu blocați niciodată domeniul expeditorului.

2. Salvați e-mailul ca contact

Puteți adăuga un e-mail ca contact. Outlook nu va trimite e-mailuri de la un contact în folderul nedorit.

Deschideți Outlook.
Selectați folderul Junk.
Selectați un mesaj.
Faceți clic dreapta pe e-mailul expeditorului.
Selectați Adăugați la contactele Outlook.

3. Creați o regulă pentru a suprascrie filtrul Junk

Puteți crea reguli pentru a preveni accesarea mesajelor importante în folderul Junk. Acesta este drumul de urmat dacă nu sunteți sigur din ce e-mail/domeniu va veni un mesaj, dar aveți o idee despre ce limbă va fi folosită sau știți un cuvânt care va fi în subiectul sau corpul mesajului.

Deschideți Outlook.
Accesați Fișier>Reguli și alerte.
Faceți clic pe Regulă nouă.
Selectați Mutați mesajele cu anumite cuvinte din subiect într-un dosar.
Faceți clic pe Următorul.
Faceți clic pe Cuvânt specific.
Introduceți cuvântul pe care doriți să îl includeți pe lista albă.
Faceți clic pe Folder specificat și selectați Inbox.
Faceți clic pe Următorul, apoi pe Următorul din nou.
Dați un nume regulii.
Termină de configurat.

Concluzie

Dacă ați configurat un cont non-Microsoft în Outlook, verificați filtrele de mesaje nedorite/spam pe care le-a configurat serviciul dvs. de e-mail. Filtrarea poate fi aplicată de serviciul de e-mail, iar Outlook doar o sincronizează cu folderul nedorit.