Cum să remediați bucla de reîmprospătare a magazinului Microsoft pe Windows 10

Magazinul Microsoft nu este tocmai cea mai stabilă aplicație de pe Windows 10. Nu se blochează, dar descărcările se blochează adesea, aplicațiile refuză să se instaleze sau refuză să actualizeze. Uneori, Microsoft Store nu va depăși ecranul său de pornire. Există câteva remedieri de bază pentru aceste probleme generale, cum ar fi dezinstalarea și reinstalarea aplicației. O problemă destul de nouă care nu pare să fie încă documentată este bucla de reîmprospătare a Microsoft Store.

Această problemă apare atunci când încercați să descărcați o aplicație. Magazinul se va încărca perfect, veți putea căuta aplicații, dar când faceți clic pe butonul Obțineți, pagina aplicației se va reîmprospăta. Descărcarea nu începe niciodată. De fiecare dată când faceți clic pe butonul Obțineți, pagina se reîmprospătează.

Se întâmplă iar și iar, și din nou. Iată câteva remedieri.

Resetați Microsoft Store

Asigurați-vă că aplicația Microsoft Store nu este deschisă. Deschideți caseta de rulare Windows cu comanda rapidă de la tastatură Win+R. Tastați următoarele și apăsați enter.

WSReset.exe

Se va deschide o fereastră de prompt de comandă. Fereastra se va închide singură după un timp și va deschide aplicația Microsoft Store. Acordă-i cel puțin zece minute pentru a termina.

Asta a funcționat pentru mine, o dată. Apoi, Microsoft Store a revenit la bucla.

Dezinstalați și reinstalați aplicația

Deschideți aplicația Setări și accesați grupul de setări Aplicații. Selectați Microsoft Store din lista de aplicații și faceți clic pe Opțiuni avansate.

Pe următorul ecran, derulați în jos și faceți clic pe butonul Resetare. Aceasta va dezinstala și va reinstala aplicația pe sistemul dvs. Acordați-i puțin timp pentru finalizare.

  Ce este „Izolarea graficului dispozitivului audio Windows” și este o problemă?

Deconectați-vă de la magazin

Faceți clic pe miniatura profilului dvs. din dreapta sus. Selectați opțiunea Deconectare. Imediat după, descărcați o aplicație și vă va cere să vă conectați și să introduceți codul PIN și apoi parola pentru a verifica că sunteți cu adevărat dvs. Asta a reparat în cele din urmă bucla de reîmprospătare a Microsoft Store pentru mine.

Veți putea descărca aplicații ulterior.

Această problemă poate sau nu are legătură cu Actualizarea Windows 10 Aprilie. Microsoft Store a funcționat bine câteva zile și apoi a apărut această problemă. De obicei, așa funcționează bug-uri ca acesta, dar aplicația Microsoft Store a avut întotdeauna probleme. Este posibil ca această problemă să apară pe orice altă versiune de Windows 10 sau poate chiar pe Windows 8/8.1, așa că una dintre aceste remedieri ar putea să o remedieze.