Cum să remediați blocarea punctului negru pe iOS

Nimeni nu ar fi putut prevedea câte probleme ar cauza Unicode pe iPhone. Nu a existat nicio modalitate de a prezice acest lucru, dar aici suntem cu încă o eroare care poate bloca aplicațiile pe iOS. La începutul acestui an, un personaj telugu a provocat blocarea aplicațiilor de mesagerie și, în unele cazuri, a pus iPhone-ul într-o buclă de pornire. Noua eroare Unicode se manifestă sub forma unui punct negru care, dacă este trimisă oricui cu un dispozitiv iOS care rulează iOS 11.3 și iOS 11.4, va cauza blocarea aplicației. Acest lucru se poate întâmpla în aproape orice aplicație de mesagerie. Dacă ați fost o victimă, iată cum o puteți repara și utiliza din nou aplicația afectată.

Remediați accidentul Black Dot

Ceea ce trebuie să faceți este să obțineți mesajul cu punctul negru de pe ecran, astfel încât iOS să nu încerce să-l afișeze. Presupunând că aplicația este blocată pe ecran, mai întâi trebuie să vă întoarceți la ecranul de pornire. Modalitatea evidentă de a face acest lucru este să atingeți butonul de pornire sau indicatorul barei de pornire dacă aveți un iPhone X. Dacă acest lucru nu funcționează, invocați Siri și apoi atingeți butonul de pornire pentru a reveni la ecranul de pornire. Închideți aplicația afectată, adică eliminați-o din aplicațiile recente.

Apoi, trebuie să ștergeți firul de mesaje al aplicației, astfel încât atunci când o deschideți, mesajul cu punctul negru să nu fie cel pe care iOS trebuie să îl încarce. Pentru a face asta, invocă-l pe Siri și cere-i să trimită mai multe mesaje persoanei de contact care ți-a trimis punctul negru. Asigurați-vă că trimiteți cel puțin cinci sau opt pentru a împinge punctul negru mai sus. După ce ați făcut asta, deschideți aplicația de mesaje și se va încărca fără să se blocheze.

  Cum să selectați opțiunea de plată „Niciuna” în iOS

Reveniți la ecranul principal al aplicației de mesaje, glisați spre stânga pe contactul care v-a trimis punctul negru și ștergeți firul de conversație. Dacă aplicația afectată nu este aplicația Mesaje, utilizați Siri pentru a trimite un mesaj prin aplicația afectată spunând „Hei Siri, trimiteți un mesaj către [contact] pe [app name]’. Dacă iPhone-ul dvs. are 3D touch, verificați dacă opțiunile 3D touch pentru acea aplicație vă permit să compuneți un mesaj nou. Aplicația încă funcționează, dar dacă o deschideți, se va îngheța. Nu este nimic în neregulă cu aplicația în sine. Este iOS 11 care întâmpină probleme la ruperea unui personaj pe care l-ați primit.

Odată ce blocarea a fost rezolvată, poate doriți să vorbiți cu „prietenul” care v-a trimis mesajul și poate utilizați funcția de blocare la îndemână pentru a le reține până când Apple o remediază.