Cum să înființezi un magazin Instagram și să treci de la aprecieri la vânzări

Instagram Shop este una dintre cele mai simple și mai proeminente modalități de a vinde produse direct pe Instagram.

Odată cu creșterea semnificativă a conținutului media, cum ar fi role și povești, Instagram a devenit o platformă de social media preferată pentru mulți. Și nu există semne de inversare a tendinței, deoarece în fiecare zi, numărul de persoane care deschid conturi pe Instagram crește.

Magazinul Instagram este destul de simplu. Se configurează gratuit, iar clienții tăi pot cumpăra direct fără a părăsi platforma.

De aceea, am creat un ghid pas cu pas despre cum să înființați un magazin Instagram și să vă transformați like-urile în vânzări.

Ce este un magazin Instagram?

Magazinele Instagram oferă acces la funcții care le permit oamenilor să cumpere fotografiile și videoclipurile mărcii dvs. Oferă o vitrină de comerț electronic personalizabilă pentru ca vizitatorii să vă exploreze produsele și să cumpere direct din profilul dvs. de afaceri.

Companiile pot adăuga o colecție de produse pentru magazinul lor, pentru a ajuta clienții să găsească produsele pe care doresc să le cumpere. Apoi, puteți adăuga cu ușurință descrierile și prețurile relevante pentru articolele dvs. de produs. În cele din urmă, există etichete de cumpărături care prezintă produse pe care utilizatorii le pot cumpăra de pe site-ul dvs. web sau în aplicație.

Pentru a vă spori vizibilitatea afacerii, Instagram vă permite să creați și să rulați reclame folosind Managerul de anunțuri Instagram. Și așa puteți crește implicarea postării și clicurile și puteți genera mai multe conversii ale produselor.

Instagram oferă, de asemenea, o funcție de lansare a produsului pentru companiile care optează pentru metoda de plată Instagram. Este o modalitate excelentă pentru companii de a-și anunța lansările de produse pe Instagram, iar oamenii vă pot cumpăra articolele de îndată ce acestea sunt disponibile pentru vânzare.

Beneficiile utilizării Instagram Shop

Gratuit: deschiderea unui cont pe Instagram este gratuită. În cadrul aplicației Instagram, puteți crea un magazin online pentru a le facilita clienților să vă cumpere produsele.

Acoperire: Privind statisticile Instagram, nu există nicio îndoială că este una dintre cele mai utilizate platforme de socializare. Cu o mulțime de utilizatori, aveți oportunități extraordinare de a ajunge la publicul dvs. de cumpărători și de a vă vinde produsele sau mărfurile. În zilele noastre, cu o bună utilizare a rolelor Instagram, este mai ușor să obțineți mii de vizionări și să ajungeți la milioane de utilizatori Instagram în câteva ore de la lansarea videoclipului.

  Cum să dezactivez temporar contul meu de Instagram

Marketing vizual: elementele vizuale implică publicul, iar Instagram facilitează vânzarea produselor cu ajutorul videoclipurilor și imaginilor. Puteți vinde produse prin role și povești Instagram și puteți stabili o prezență puternică a mărcii pe măsură ce obțineți mai multe aprecieri și distribuiri pentru conținutul dvs. Postările foarte apreciate cu etichete de cumpărături măresc, de asemenea, șansele de a fi găsit pe pagina Explorare a Instagram.

Experiența cumpărătorului: clienții pot achiziționa produsele unei companii prin browserul din aplicația Instagram fără a fi redirecționați către o altă pagină, oferind cumpărături fără întreruperi.

Criterii și cerințe de eligibilitate

Configurarea unui magazin Instagram este gratuită și ușoară. Iată un ghid pas cu pas despre crearea unui magazin Instagram și trimiterea lui spre revizuire.

Dar mai întâi lucrurile. Să vedem cerințele de bază pentru a înființa un magazin și a vinde produse pe Instagram.

Criterii și cerințe de eligibilitate:

  • Afacerea dvs. se află pe o piață acceptată
  • Compania dvs. are un produs eligibil
  • Respectați politicile comerciale și acordul comercial al Instagram.
  • Compania ta are un domeniu de site care conține produse listate pentru cumpărare din magazinul tău Instagram.
  • Profilul dvs. de Instagram este un cont de companie sau de creator conectat la pagina dvs. de Facebook.
  • Cum se configurează Instagram Shop

    Odată ce îndeplinești toate criteriile de eligibilitate, devine mai ușor să înființezi un magazin Instagram. Să începem cu ghidul pas cu pas.

    Pasul 1: Creați un profil de companie pe Instagram

    Pentru a crea un cont de afaceri, va trebui mai întâi să vă convertiți contul actual de Instagram.

    Iată cum o poți face:

  • Din profilul tău Instagram, dă clic pe pictograma meniului cu cele trei linii din colțul din dreapta sus.
  • Selectați Setări și faceți clic pe Comutare la un cont profesional. Dacă nu vedeți această opțiune, accesați Conturi și faceți clic pe Continuare.
  • Alegeți o categorie de afaceri și faceți clic pe Terminat.
  • Confirmați alegerea făcând clic pe OK și apăsați pe Afaceri.
  • În fereastra următoare, adăugați informațiile dvs. de contact.
  • Completați adăugarea de informații relevante, cum ar fi numele companiei, orele de deschidere, orele de închidere, numărul de telefon și adresa companiei și conectați profilul la site-ul web al companiei dvs.

    Pasul 2: Conectați-vă la o pagină de Facebook

    Dacă aveți o pagină de Facebook existentă, o puteți conecta la contul dvs. de afaceri Instagram sau puteți crea o pagină nouă de Facebook.

  • Accesați profilul Instagram al companiei dvs.
  • Navigați la Editați profilul.
  • Accesați secțiunea Informații despre afaceri publice și selectați Pagina
  • Alegeți o pagină de Facebook din paginile dvs. la care doriți să vă conectați.
  • Dacă nu aveți o pagină Facebook, selectați Creați o nouă pagină Facebook.
  •   Cum să descărcați Instagram Reels Audio MP3 – 2023

    Pasul 3: Încărcați catalogul de produse

    Este timpul să adăugați un catalog de produse care să alimenteze pagina dvs. Instagram Shop. Puteți face acest lucru în două moduri:

    Manager de catalog: puteți folosi Facebook Business Manager pentru a adăuga toate articolele pe care intenționați să le vindeți pe Instagram Shop.

    Partenerii platformei de comerț electronic: utilizați platforme integrate în Facebook precum Wix, Shopify și BigCommerce pentru a adăuga produse.

    Pasul 4: Trimiteți contul pentru examinare

    Pentru a începe să vindeți pe Instagram Shop, trebuie să vă revizuiți contul. Iată cum o poți face.

  • Accesați Setări și înscrieți-vă pentru cumpărături.
  • Parcurgeți toți pașii.
  • Trimiteți contul spre examinare.
  • Așteptați câteva zile și fiți atent la notificări. Uneori, Instagram poate cere informații suplimentare pentru a dovedi dreptul de proprietate asupra domeniului site-ului dvs.

    Pasul 5: Activați Cumpărături

    Odată ce contul dvs. este aprobat după examinare, puteți activa funcțiile de cumpărături accesând profilul Instagram al companiei.

  • Accesați Setări și atingeți Cumpărături.
  • Selectați Catalog de produse și faceți clic pe Terminat.
  • Cumpărăturile nu vor apărea în setările dvs. dacă contul dvs. este încă în curs de examinare sau nu a fost aprobat.

    De îndată ce revizuirea este finalizată, magazinul tău Instagram va fi adăugat automat la profilul tău.

    Modalități de a crește un magazin Instagram

    După cum am menționat mai devreme, crearea unui cont și configurarea unui nou magazin Instagram este ușoară. Partea dificilă este să vă creșteți acoperirea și să vă dezvoltați afacerea în mod organic.

    Iată câteva dintre cele mai bune modalități de a vă dezvolta magazinul Instagram.

    #1. Rulați reclame

    Rularea reclamelor de cumpărături Instagram este una dintre cele mai rapide modalități de a crește vânzările din magazinul Instagram nou creat. Puteți crea campanii publicitare folosind Instagram Ads Manager, care este accesibil din contul Facebook Ads.

    Aici puteți crea două tipuri de reclame.

    Primul este doar anunțurile cu etichete de produs. Un altul este reclamele cu etichete de produs și checkout.

    Crearea de reclame care pot fi cumpărate este o modalitate excelentă de a atrage clienți noi către profilul tău Instagram și de a-i implica în conținutul tău. Dacă vă convertiți profilul Instagram într-un cont profesional, puteți chiar să îmbunătățiți postările de feed, rulourile și poveștile sub formă de reclame.

    Permițându-le utilizatorilor să cumpere direct din magazinul dvs. mobil, le permiteți să profite de achizițiile imediate. Nu uitați să includeți fotografii de înaltă calitate a produselor, etichete și hashtag-uri pentru a profita la maximum de acest spațiu de vânzare cu amănuntul valoros.

      Cum să trimiți mesaje audio pe Instagram

    #2. Influencer Marketing

    Pe lângă propriile reclame pentru Cumpărături Instagram, ar trebui să colaborați cu un influencer. Influencerii pot, de exemplu, să creeze o colecție specială de produse din catalogul dvs. pentru a le împărtăși urmăritorilor lor.

    Angajamentul Instagram cu conținutul creatorilor este mult mai mare decât cel al Facebook. Acest lucru creează un teren perfect pentru colaborarea cu creatorii de conținut din nișa dvs. de piață a produselor.

    Prin valorificarea acoperirii unui influencer, vă puteți extinde acoperirea produselor către teritorii neexplorate. O pagină cu detalii despre produs apare după ce utilizatorii Instagram etichetează produse în postările lor (influenți, de exemplu), astfel încât clienții potențiali să poată vedea cât mai multe informații vizuale despre articol.

    #3. Reduceri

    Oferirea de reduceri este o modalitate tradițională de a atrage noi clienți. Deși nu există o modalitate directă de a adăuga o funcționalitate de reducere în magazinul Instagram, puteți oferi cupoane de reducere în postări.

    Puteți folosi reclame care evidențiază codul de reducere în postările, poveștile și rulourile dvs. Puteți chiar să cereți partenerului dvs. de influență să creeze un cod de cupon unic, astfel încât să vă fie mai ușor să urmăriți vânzările achiziționate de orice influență individual.

    Există, de asemenea, o opțiune de a trimite coduri de reducere unice pe site-urile web cu coduri de cupon, dacă considerați că acest lucru este permis pentru afacerea dvs. În general, site-urile web cu cupoane de reducere au un număr mare de vizitatori, ceea ce vă facilitează distribuirea codurilor de reducere

    #5. Bonus de recomandare

    O altă modalitate eficientă de a vă dezvolta magazinul Instagram este să rulați un program de bonus de recomandare în care oferiți niște comisioane oricui aduce vânzări pentru dvs. Gândiți-vă la asta ca pe un program de referință și un câștig sau marketing afiliat pentru produsele dvs.

    De exemplu, dacă oferiți un bonus de recomandare de 20%, este posibil să obțineți mai puțin profit. Dar dacă construiți o rețea extinsă de agenți de marketing afiliați care vă promovează produsul, veți ajunge să câștigați mai mulți bani. Pentru că acum, ai un volum suplimentar de vânzări care continuă să crească referite de marketeri și influenceri.

    Deși ideea unui bonus de recomandare ademenește pe toată lumea, succesul acestuia este un proces continuu. Pentru a simplifica lucrurile pentru afiliații dvs., continuați să adăugați noi elemente de marcă și desfășurați campanii promoționale, astfel încât aceștia să vă poată promova cu ușurință afacerea.

    rezumat

    Instagram este gratuit și în prezent cea mai folosită platformă de socializare. Este plin de influenți, precum și de potențiali cumpărători. Dacă sunteți cineva care folosește Instagram zilnic, vă puteți gândi să vă convertiți aprecierile postării în vânzări de produse.

    Deși poate suna complex și multă muncă inițial, vei câștiga încredere. Și cine știe care vor fi rezultatele dacă te străduiești din greu să folosești magazinul Instagram pentru afacerea ta.

    Dacă acest articol ți-a adus ceva valoare, suntem siguri că îți va plăcea să citești mai multe despre cum să faci bani pe Instagram.