03/29/2024

Cum să imprimați o foaie de calcul Excel cu un fundal

În mod implicit, atunci când imprimați o foaie de calcul Excel, aceasta include numai celule care conțin date. Conținutul suplimentar este de obicei exclus, dar este posibil să adăugați un fundal la imprimările dvs. Excel – iată cum se face acest lucru.

Deși puteți utiliza opțiunea „fond” (Aspect pagină > Fundal) pentru a adăuga o imagine de fundal la foaia de calcul, Excel nu vă va permite să imprimați fundaluri care sunt aplicate în acest fel. Trebuie să utilizați forme, imagini sau culori pentru celule ca soluție pentru a obține același efect.

Aceste instrucțiuni se aplică versiunilor recente de Excel, inclusiv 2016, 2019 și Microsoft 365.

Inserați o formă

Cel mai simplu mod de a adăuga un fundal rapid, imprimabil la o foaie de lucru în Excel este să inserați un obiect, cum ar fi o formă, pentru a vă acoperi datele sau pentru a umple întreaga pagină.

Apoi puteți modifica transparența obiectului, astfel încât să puteți vedea orice date de sub el. De asemenea, puteți utiliza opțiunea de formatare „Umplere imagine” pentru a umple forma cu o imagine.

Pentru a începe, deschideți foaia de calcul Excel și faceți clic pe fila „Inserare” din panglică. De acolo, puteți face clic pe „Imagini” sau „Forme” în secțiunea „Ilustrații”.

Clic

Când faceți clic pe „Forme”, apare un meniu derulant cu diferite opțiuni. Selectați forma dorită, cum ar fi un dreptunghi sau un pătrat.

Folosiți mouse-ul pentru a glisa și plasa și pentru a crea o formă care umple pagina sau datele dvs. După ce l-ați creat, puteți ține și trage butoanele circulare în jurul formei pentru a o redimensiona.

  Ghidul dezvoltatorului pentru autentificarea SAML [3 Online Tools]

După ce l-ați dimensionat și poziționat așa cum doriți, faceți clic dreapta și apoi selectați „Format Shape” din meniul pop-up.

Clic

În meniul care apare, faceți clic pe săgeata de lângă „Umplere” pentru a deschide submeniul.

Puteți selecta o culoare din meniul derulant „Culoare”, apoi utilizați glisorul pentru a seta transparența la nivelul corespunzător (cum ar fi 75 la sută).

Modificările dvs. sunt aplicate automat. Când ați terminat, puteți închide meniul „Format Shape”.

Adăugați o imagine

Datorită opțiunii „Umplere model”, vă puteți umple forma și cu o imagine în loc de o culoare. Aceasta înseamnă că puteți adăuga o imagine de fundal la foaia de lucru Excel.

Adăugați mai întâi forma (Inserare > Forme) și folosiți mouse-ul pentru a o desena, așa cum am descris mai sus. Asigurați-vă că ocupă suficient din foaia de lucru pentru a acoperi o zonă adecvată de imprimare. Faceți clic dreapta pe forma dvs., apoi faceți clic pe „Format Shape”.

Faceți clic pe săgeata de lângă „Umplere” pentru a deschide opțiunile, apoi selectați butonul radio „Umplere cu imagine sau cu textură”. Pentru a adăuga imaginea, faceți clic pe „Inserați”.

Selectează

Pentru a utiliza o imagine de pe computer, faceți clic pe „Din fișier” în meniul pop-up „Inserare imagini”.

Faceți clic pe „Imagini online” dacă doriți să căutați o imagine pe Bing sau faceți clic pe „Din pictograme” pentru a utiliza una dintre imaginile prestabilite din Excel.

Clic

După ce o inserați, imaginea umple forma. Utilizați glisorul „Transparență” pentru a seta un procent care vă permite să vedeți datele de sub forma plină de imagine.

Folosește

Adăugați un fundal cu Instrumentul de culoare de umplere

Pentru a adăuga o culoare la toate celulele din foaia de lucru Excel simultan, apăsați Ctrl+A sau faceți clic pe săgeata verticală din colțul din stânga sus sub meniul de selecție a celulelor.

  Ce este Stylus CSS și cum îl folosiți?

Faceți clic pe fila „Acasă”, apoi faceți clic pe pictograma Culoare de umplere. Selectați culoarea în care doriți să fie fundalul foii de calcul – rețineți că trebuie să fie suficient de deschisă pentru ca datele de pe foaia de lucru să poată fi văzute atunci când o imprimați.

Schimbați zona de imprimare

În mod implicit, Excel nu va include celule goale în zona de imprimare (zona care apare pe o imprimare). Cu toate acestea, puteți modifica zona de imprimare pentru a include întreaga pagină (sau mai multe pagini), indiferent dacă celulele sunt goale.

Pentru a modifica zona de imprimare pentru a include celule goale, asigurați-vă că vă aflați în vizualizarea „Aspect pagină”. Faceți clic pe pictograma Aspect pagină din colțul din dreapta jos al Excel. Acest lucru vă permite să vedeți rândurile și coloanele care vor umple o singură pagină tipărită.

Faceți clic pe fila „Aspect pagină” de pe panglică, apoi faceți clic pe pictograma Configurare pagină (săgeata diagonală din colțul din dreapta jos al categoriei „Configurare pagină”).

Faceți clic pe fila „Foaie”, apoi faceți clic pe săgeata sus de lângă „Zona de imprimare”. Folosiți mouse-ul pentru a selecta un interval de celule care umple zona pe care doriți să o imprimați, inclusiv orice celule goale.

Clic

Pentru a vă asigura că au fost selectate celulele potrivite, faceți clic pe Fișier > Imprimare pentru a vedea o previzualizare de tipărire.

A

Dacă intervalul de celule pe care l-ați ales nu umple pagina, repetați pașii de mai sus pentru al modifica, astfel încât să includă mai multe celule.

  Cum să utilizați o compoziție echilibrată pentru fotografii mai puternice