Cum să implementați notificările push pentru mai multă implicare a clienților?

Cu toții ne ocupăm de notificări push în fiecare zi. Aplicațiile și site-urile web le folosesc pentru a ne spune lucruri importante – mai ales lucruri despre care am fost de acord să fim notificați. Acesta este unul dintre principalele avantaje ale notificărilor push în comparație cu mesajele text sau e-mail: utilizatorii nu se pot plânge că nu au fost de acord să le primească și au o modalitate ușoară și simplă de a le dezactiva oricând doresc.

Dar acesta nu este singurul beneficiu al notificărilor push. Ele sunt, de asemenea, un vehicul pentru mai multe conversii și mai multă implicare a utilizatorilor, dacă sunt utilizate corespunzător. Dacă nu, utilizatorii pot opta să le ignore și toate beneficiile lor se vor pierde. De aceea, este esențial să aveți o strategie bună de notificări push, împreună cu un instrument adecvat, care să vă ajute să vă conduceți campania către succes.

Diferite moduri de a împinge

Cu toții avem căsuțe de e-mail pline și cu toții ne plac filtrele de spam care colectează gunoiul, lăsând doar mesajele pe care trebuie să le citim. Dacă sunteți specialist în marketing, trebuie să vă dați seama cum să faceți ca un mesaj să ajungă eficient la un public masiv și, până acum, ar trebui să știți că trimiterea de e-mailuri nu este calea de urmat.

Introduceți notificări push, acele mesaje pop-up pe care se poate face clic care apar pe ecranul dispozitivului dvs., indiferent de aplicația sau site-ul pe care vă aflați. Notificarea push poate fi grupată în principal în aceste două categorii:

  • Notificări push în aplicație
  • Notificări push din browser

Notificările în aplicație apar numai atunci când sunt declanșate de o aplicație existentă pe dispozitivul dvs. mobil, în timp ce notificările din browser pot fi declanșate pe orice dispozitiv, atâta timp cât utilizatorul acceptă să le primească.

Toate notificările push constau de obicei dintr-un titlu, un mesaj, o imagine și o adresă URL.

Principiul „mai puțin este mai mult” se aplică pe deplin notificărilor push: textul trebuie să fie concis, atât pentru a se potrivi cu limita de caractere a dispozitivului, cât și pentru a permite utilizatorului să-l dea jos; imaginea trebuie să fie înțeleasă și directă și, evident, întregul conținut trebuie să fie relevant pentru utilizator. Există, de asemenea, notificări push bogate, care pot adăuga videoclipuri și până la trei link-uri pe care se poate face clic.

Pentru a menține textul în limitele limitelor și pentru a adăuga farmec și atracție mesajului, puteți înlocui cuvintele cu emoji-uri care sintetizează un sentiment pe care intenționați să-l împărtășiți.

Notificările pot fi, de asemenea, clasificate în funcție de scopul lor. De exemplu, există notificări de memento, cum ar fi notificările privind coșul abandonat, care sunt trimise utilizatorilor de comerț electronic pentru a le reaminti că au pus articole într-un coș, dar nu au verificat. Există notificări FYI (pentru informarea dvs.), folosite pentru a trimite știri relevante utilizatorilor care au fost de acord să le primească, cum ar fi noi locuri de muncă, anunțuri despre produse și așa mai departe. Există notificări declanșate: mesaje automate bazate pe reguli predefinite și date în timp real colectate după ce un abonat intră într-un canal de campanie.

  Biletul dvs. la spații de lucru virtuale fără întreruperi și securizate

Dacă nu doriți să vă petreceți toată ziua împingând notificări singur, veți avea nevoie de un instrument care să automatizeze cât mai mult procesul de transmitere a mesajelor. Din fericire, există o mână de instrumente care simplifică extrem de mult configurarea și reglarea fine a strategiilor dvs. de transmitere a mesajelor. Mai jos puteți citi despre cele mai relevante dintre ele.

OneSignal

Dezvoltatorii se pot integra OneSignal instrumente de notificare push cu mai puțin de zece linii de cod, folosind orice mediu de dezvoltare și limbajul ales de ei. Se pare că nu durează mai mult de 15 minute pentru a configura serviciul.

Odată ce rulează, aproape că poți uita de el, deoarece notificările vor fi declanșate în funcție de comportamentul utilizatorului. Dar înainte de a uita de asta, poate doriți să creați o segmentare optimă: OneSignal vă permite să creați mesaje personalizate și să le trimiteți publicului potrivit. Mesajele vor fi, de asemenea, livrate inteligent la momentul optim, cu ajutorul algoritmilor de învățare automată care decid când să trimită fiecare mesaj.

În cazul în care site-ul dvs. experimentează o creștere mare a numărului de abonați sau aplicația dvs. devine cu adevărat populară, OneSignal se va scala în consecință – va trimite miliarde de notificări zilnic, dacă este necesar.

Planurile de prețuri includ o opțiune gratuită care permite până la 30.000 de abonați web și include toate funcțiile de bază de care este posibil să aveți nevoie pentru a începe să trimiteți notificări. Dacă aveți nevoie de funcții premium, cum ar fi analiză avansată, livrare inteligentă, un acord de nivel de serviciu sau un manager de cont dedicat, va trebui să optați pentru planul Starter (de la 99 USD/lună) sau planul Pro (de la 500 USD/lună). lună).

OneSignal are, de asemenea, un plugin WordPress, care facilitează integrarea cu site-urile WP.

SendPulse

Adăugând doar o singură linie la codul site-ului dvs., puteți integra SendPulse serviciu și începeți imediat să trimiteți notificări web instantanee către toate browserele populare, chiar și pe smartphone-uri.

SendPulse se ocupă de fluxul de automatizare pentru noii abonați și de crearea de notificări automate pe baza fluxurilor RSS. Vă permite să creați solicitări de abonament personalizate, fie prin schimbarea aspectului său, fie prin alegerea momentului optim pentru a le afișa: imediat după ce un vizitator intră pe site-ul dvs., după ce a petrecut ceva timp pe acesta, sau după primul clic pe un link sau un buton.

Un set de instrumente profesionale vă permite să utilizați date suplimentare despre utilizatori pentru a crea notificări personalizate și pentru a vă segmenta abonații după locație sau alte detalii. Cu ajutorul instrumentelor de testare A/B, puteți testa diferite versiuni ale unei notificări și puteți vedea care dintre ele produce rezultate mai bune pentru publicul dvs.

  Cele mai bune monitoare de 144 Hz pentru jocuri

Serviciul SendPulse este gratuit dacă baza de date a abonaților dvs. are mai puțin de 10.000 de înregistrări. Puteți chiar să câștigați bani, permițându-le agenților de publicitate să trimită abonaților dvs. reclame push web direcționate. Dacă audiența dvs. crește peste 10.000 de abonați, puteți alege un plan plătit, care oferă și mai multe funcții decât planul gratuit. Prețul va depinde de numărul de abonați.

Abonați

Abonați este o soluție de notificare ușor de utilizat, special concepută pentru marketeri. Oferă notificări push programabile, dinamice, automatizate și personalizate, care vă vor ține vizitatorii să revină, chiar dacă nu sunt online în timp ce mesajul dvs. este trimis. Notificările permit conținut bogat, care vă ajută să vă prezentați produsele sau serviciile cu imagini unice și butoane de acțiune personalizate.

Soluția include declanșatoare pentru notificarea unor situații specifice în aplicațiile sau site-urile de comerț electronic, cum ar fi cărucioarele abandonate, modificările de inventar sau produsele în tendințe. Aplicația pentru abonați adaugă, de asemenea, unele instrumente de marketing specifice, cum ar fi recaptarea clienților, crearea de cupon, urmărirea achizițiilor și alte activități de tip canal care determină atribuirea valorii. Analiza zilnică completează soluția cu diagrame ușor de înțeles care consolidează toate datele într-o singură locație.

Instalarea și configurarea se pot face cu pluginuri și ghiduri adaptate special pentru WordPress, Wix, Shopify, Google Tag Manager și multe altele. Serviciul este gratuit pentru până la 200 de abonați. Planurile plătite permit un volum mai mare de abonați și unele funcții premium, cum ar fi capacitatea de a programa notificări în avans, de a obține asistență avansată pentru clienți și de a implementa campanii de bun venit.

VWO Engage

VWO Engage oferă să vă readuceți vizitatorii pierduți cu de patru ori mai mare decât rata de conversie a campaniilor de e-mail. Pe lângă faptul că oferă notificări push web, VWO Engage vă permite să ajungeți la clienți prin notificări mobile – fără a crea o aplicație – sau prin Facebook Messenger, interacționându-i prin rețeaua lor cea mai de încredere și ajutându-vă să vă mențineți în fruntea minții.

VWO Engage se concentrează pe reangajarea clienților pierduți, aducerea lor înapoi prin campanii personalizate de abandonare a coșului și urmărirea achizițiilor nefinalizate. De asemenea, își propune să vă ajute să profitați la maximum de bugetul dvs. de publicitate și marketing, informând clienții despre stocurile proaspete și noile sosiri în timp real, promovând ofertele care necesită timp și economisind reclame plătite prin redirecționarea vizitatorilor cu notificări push web și Facebook. mesaje instant.

VWO Engage face parte dintr-un lucru mai mare numit Platforma VWO, care include, de asemenea, testarea VWO, Insights VWO și Planul VWO. Împreună, aceste seturi de instrumente se concentrează pe colectarea de cunoștințe despre comportamentul vizitatorilor, care, la rândul său, constituie un ajutor pentru a efectua sondaje, a efectua experimente și a implica vizitatorii.

  Cum să glisați și să plasați între aplicații de pe un iPad

Grinzi împingătoare

Dezvoltatorii care au nevoie continuu de informații tranzacționale critice ar putea folosi Grinzi, un API găzduit de notificări push conceput special pentru ei. Fazele permit livrarea flexibilă a notificărilor, declanșându-le automat cu fiecare eveniment din aplicația dvs., folosind o singură funcție.

Cu o singură solicitare, notificările pot fi trimise indistinct către dispozitivele iOS sau Android. Ciclul de viață complet al token-ului dispozitivului este găzduit și gestionat de Pusher Beams.

Beams oferă un volum mare de producție și suport pentru loturi, împreună cu scalare automată și suport pentru cazurile marginale comune. API-ul este compatibil cu SDK-urile de server în PHP, Node, Java și alte limbi. O consolă de depanare vă permite să urmăriți implementarea dvs., în timp ce un tablou de bord cu informații vă permite să urmăriți starea livrării. Printre aceste informații, puteți obține notificări pe care să le confirmați de dispozitive și notificări deschise de utilizatori.

Patru planuri de prețuri oferă opțiuni pentru diferite nevoi, de la unul gratuit, cu notificări push nelimitate și o limită de 2.000 de dispozitive active lunare, până la o soluție personalizată Enterprise, cu peste 50.000 de dispozitive active lunar, informații avansate despre deschidere și livrare și dedicate. a sustine.

WonderPush

Un serviciu push complet compatibil cu GDPR pentru web, iOS și Android, cu o singură schemă de prețuri care acoperă toate funcțiile, independent de dimensiunea portofelului dvs.: un preț de pornire de 1 EUR pe lună plus 1 EUR pentru fiecare 1000 suplimentari abonati.

WonderPush procedura simplă de configurare vă poate pune în funcțiune în cel mult 15 minute. Pentru a beneficia la maximum de notificări, WonderPush oferă un set de funcții interesant, inclusiv analize în timp real care vă monitorizează conversiile, automatizare comportamentală și bazată pe timp pentru a vă ajuta să conduceți utilizatorii înapoi la aplicația dvs., segmentare care asigură că mesajul potrivit ajunge la dreapta. audiență și un API RESTful prietenos, complet documentat, pentru a ajuta dezvoltatorii să se ocupe de reglare fină cu puțin efort.

Centrul de date WonderPush este găzduit pe Google Cloud, păstrând datele europene pe continentul european, ceea ce ajută la respectarea GDPR. SDK-urile sunt open source, garantând că compania nu va colecta date redundante ale utilizatorilor. Utilizând API-ul WonderPush, puteți determina cât timp vor rămâne datele dvs. pe serverele lor.

Folosește-le cu înțelepciune

A fost o vreme când oamenii citeau fiecare e-mail pe care l-au primit. Până când specialiștii în marketing au început să trimită e-mailuri, fără discernământ, iar filtrele de spam au devenit obișnuite. Acum, notificările push pentru a constitui un instrument de marketing modern și mult mai eficient, în special pentru că utilizatorii le pot dezactiva și ignora rapid. De aceea trebuie folosite cu grijă.

Instrumentele de notificare push pe care le-am menționat aici vă ajută să lăsați mesajele dvs. să ajungă la public. Dar asta este doar o parte din treabă. Partea ta este să folosești cunoștințele pe care le ai despre publicul tău pentru a folosi aceste instrumente cu înțelepciune, pentru a maximiza implicarea și a obține cele mai mari rate de conversie posibile.