Cum să îmi verific identitatea pe Ingo Money

Ingo Money este o platformă care vă permite să vă convertiți salariile în numerar și, de asemenea, vă permite să vă plătiți facturile restante în fiecare lună. Ingo Money este un serviciu oferit de banca First Century. Scopul principal al Ingo Money este digitalizarea cecurilor pe hârtie. Puteți încasa în orice moment cecuri de afaceri, cecuri personale și aproape orice fel de cec la banca dvs. de oriunde în lume. Serviciile Ingo Money pot fi utilizate numai folosind aplicația mobilă disponibilă gratuit în Play Store, App Store etc. Procesul de încasare a cecurilor este destul de simplu; trebuie să faceți poza față și cu spatele cecului și să o trimiteți spre aprobare. În acest fel, vei primi numerarul creditat în conturile tale bancare. Pentru a vă încasa cecurile de plată, puteți utiliza aplicația Ingo Money. Deci, acest articol vă va ajuta să utilizați aplicația și să vă conectați la ea. Vă va face să înțelegeți cum să verificați identitatea în aplicația Ingo Money și, în cazul oricărei întrebări, cum puteți accesa chatul live Ingo Money. Veți primi, de asemenea, răspunsul la motivul pentru care Ingo nu mi-a încasat cecul complet.

Cum să îmi verific identitatea pe Ingo Money

Nici măcar nu poți încasa, dar poți și împărți cecurile în două conturi diferite. Cecurile de plată durează de obicei cel mult 10 zile pentru a încasa. Dar plătind taxa suplimentară de 5 USD, puteți obține numerarul creditat în contul dorit într-o secundă. Continuați să citiți în continuare pentru a găsi pașii care explică cum să verificați identitatea pe Ingo Money în detaliu, cu ilustrații utile pentru o mai bună înțelegere.

Ingo verifică fondurile?

Da, Ingo verifică fondurile. Cecurile de plată trimise pe Ingo Money sunt verificate mai întâi înainte de o retragere de către Ingo Money. În aplicația Ingo Money, faceți o fotografie cu partea din față și din spate a cecului dvs. de plată și o încărcați pentru examinare. Odată ce cecul dvs. a fost revizuit cu succes, acesta va fi încasat prin metoda dorită de primire a plății, care poate fi PayPal, card de credit sau de debit. Pentru a proteja utilizatorii de controalele fraudelor și pentru a digitiza cecurile pe hârtie, Ingo verifică fiecare fond.

  Cum se schimbă metoda de plată Apple

De ce Ingo nu îmi va încasa cecul?

Iată câteva motive pentru care Ingo nu îmi va încasa cecul:

  • Cecurile trimise pe Ingo Money nu sunt legitime și au fost false.
  • Ingo Money a constatat că cecul nu era scris pe numele tău.
  • Suma cecului a fost fie mai mică de 5 USD, fie mai mare de 5000 USD, ceea ce depășește limita sumei cecului Ingo Money.
  • Imaginea de cec nu a trecut de screening-ul de autenticitate.
  • Cecul scris pe cont a fost fie unul închis, fie unul compromis.
  • Nu au putut fi găsite suficiente informații în contul de scriere a cecurilor.

De ce nu îmi încasează Ingo cecul?

Există mai multe motive pentru care ingo nu îmi încasează cecul, dintre care unele sunt enumerate mai jos:

  • Cecul pe care l-ați trimis spre aprobare depășește limita sumei cecului.
  • Cecul nu a fost scris pe numele dvs., adică numele cecului nu este același cu cel menționat în contul dvs. Ingo.
  • Cecul nu este valabil și este fals.
  • Ingo nu a găsit de către scriitorii de cecuri suficiente informații.
  • Imaginile de cecuri nu sunt vizibile clar.

Acestea au fost toate motivele pentru care Ingo nu îmi încasează cecul.

De ce primesc o eroare de verificare a identității Ingo Money?

Eroarea de verificare a identității Ingo Money ajunge doar la cei al căror nume și adresă nu se potrivesc sau al căror nume și număr de securitate socială nu se potrivesc cu datele pe care le deține Ingo Money, care au fost preluate de la guvernul Statelor Unite. Acele conturi cu informații lipsă sunt păstrate în așteptare. Uneori, din cauza unei modificări de adresă, utilizatorii pot primi o astfel de eroare. În acest caz, puteți contacta serviciul pentru clienți Ingo Money pentru verificare. Acestea sunt singurele motive pentru care primesc o eroare de verificare a identității Ingo Money.

Cât durează până când Ingo îți verifică identitatea?

Verificarea identității Ingo Money durează de obicei 2 până la 3 minute. Dar, uneori, poate dura 1 oră, în funcție de disponibilitatea informațiilor pe care le are Ingo Money. În procesul de verificare a identității, numele și adresa dvs. sau numele și numărul dvs. de securitate socială au fost verificate din datele disponibile pentru Ingo Money furnizate de banca First Century. Iar dacă informațiile se potrivesc, verificarea identității va fi aprobată fără nicio eroare. Dar dacă informațiile nu se potrivesc, veți primi o eroare de verificare a identității. Dacă disponibilitatea datelor nu este suficientă, contul dvs. este menținut în așteptare. În titlurile de mai jos, puteți găsi pașii despre cum să verificați identitatea în aplicația Ingo Money. Este timpul necesar pentru a verifica identitatea pe Ingo Money.

  8 cei mai buni producători de hârtie cu antet pentru marcarea afacerii dvs

Cum verifică Ingo Money cecurile?

Ingo Money verifică cecurile pe baza procesului menționat mai jos:

  • Ei verifică dacă verificarea imaginii este clară atât pe față, cât și pe spate.
  • Verifică dacă cecul este legitim sau nu dacă este fals sau nu prin potrivirea numelui emitentului cecului cu datele utilizatorului băncii.
  • Dacă imaginea este clară, ei verifică suma cecului care nu trebuie să fie mai mică de 5 USD și mai mare de 5000 USD.
  • Acestea potrivesc numele contului dvs. Ingo Money și numărul SSN cu numele destinatarului cecului.
  • Dacă cecul este considerat a fi legitim, atunci ei verifică dacă contul bancar în care urmează să fie creditați banii este închis sau în prezent este activ.

Cum să vă autentificați la Ingo Money?

Pentru a ști cum să vă autentificați la ingo money, urmați pașii de mai jos:

1. Deschideți Aplicația Ingo Money pe dispozitivul dvs.

2. Introduceți adresa de e-mail și parola.

3. Atingeți opțiunea CONECTARE pentru a vă conecta la aplicația Ingo Money.

Iată cum să vă autentificați la Ingo Money.

Cum verific identitatea cu aplicația Ingo?

Pentru a ști cum verific identitatea în aplicația Ingo Money, puteți urma pașii de mai jos:

Notă: numai pentru clienți noi.

1. Deschideți aplicația Ingo Money.

2. Atingeți linkul Înregistrare din partea de jos.

3. Introduceți e-mailul și parola și apăsați pe opțiunea NEXT.

4. Introduceți numele, e-mailul, adresa, orașul, codul poștal și numărul de telefon și apăsați pe opțiunea URMĂTORUL.

5. Introduceți data nașterii, SSN sau ITIN și apăsați pe NEXT pentru a vă verifica identitatea.

Cum îmi verific identitatea pe Ingo Money?

Pentru a afla cum să verificați identitatea pe ingo money, urmați acești pași:

Notă: atât pentru dispozitivele Android, cât și pentru iOS.

1. Lansați aplicația Ingo Money pe dispozitivul dvs.

2. Apăsați pe Înregistrare și introduceți adresa de e-mail și parola și apăsați pe NEXT.

3. Introduceți numele, e-mailul, adresa, orașul, codul poștal și numărul de telefon și apăsați pe opțiunea URMATOR.

4. Introduceți data nașterii, SSN sau ITIN și apăsați pe opțiunea URMĂTOR pentru a vă verifica identitatea.

Cum să utilizați Ingo Money Live Chat?

După ce știți cum să verificați identitatea pe Ingo Money, pentru a utiliza chatul live Ingo Money, urmați acești pași:

  Cum ștergeți mai multe iMessage pe Mac

1. Vizitați Ingo Money site-ul web în browserul dvs.

2. Faceți clic pe opțiunea Let’s Talk de pe pagina principală.

3. Faceți clic pe opțiunea Faceți clic aici de sub Vreau să încasez un cec sau am nevoie de ajutor pentru a accesa secțiunea Fondurile mele de cec.

4. Faceți clic pe pictograma de chat situată în colțul din dreapta jos al ecranului.

5. Acum, faceți clic pe Ingo Money pentru a începe un chat.

6. În câmpul de text gol, scrieți întrebarea sau reclamația dvs.

Iată cum se utilizează chatul live Ingo Money.

Cum să contactați Serviciul Clienți Ingo Money?

După ce știți cum să verificați identitatea pe ingo money, pentru a ști cum să contactați serviciul clienți ingo money puteți urma aceste metode:

Metoda 1: Prin apel

Apelați (229) 276-3990 de pe telefonul dvs. sau fix pentru a vă conecta cu serviciul pentru clienți Ingo Money. Pe măsură ce apelul dvs. se conectează, puteți trimite interogarea dvs. executivului. Și dacă este posibil, executivul va încerca să o rezolve. În caz contrar, executivul o va marca ca reclamație și o va transfera echipei superioare.

Metoda 2: Prin e-mail

Puteți scrie un e-mail către [email protected] și vă puteți scrie reclamația sau întrebarea în acel e-mail. De obicei, durează până la 4 până la 5 zile lucrătoare pentru un răspuns prin e-mail.

Metoda 3: prin chat

1. Navigați la Ingo Money site-ul web în browserul dvs.

2. Faceți clic pe opțiunea Let’s Talk de pe pagina de pornire.

3. Faceți clic pe pictograma Click aici > chat.

4. Faceți clic pe Ingo Money pentru a începe un chat.

Metoda 4: prin Twitter

Dacă utilizați Twitter, puteți trimite mesaje directe @IngoCares despre întrebarea sau reclamația dvs. Directorul serviciului pentru clienți va răspunde la mesajul dvs. cât mai curând posibil.

Acestea au fost toate modalitățile prin care puteți contacta serviciul pentru clienți ingo money.

Ce este numărul de telefon al serviciului pentru clienți Ingo Money?

Numărul de telefon al serviciului clienți Ingo Money este (229) 276-3990. Puteți forma acest număr de pe telefonul mobil sau fix și vă puteți conecta la serviciul pentru clienți Ingo pentru întrebarea sau reclamația dvs. Puteți contacta serviciul pentru clienți Ingo Money oricând, în timp ce serviciile sunt disponibile 24 de ore pe zi, 7 zile pe zi. În afară de un număr de telefon, există câteva alte modalități de a contacta serviciul pentru clienți Ingo Money, acestea sunt prin scrierea unui e-mail, folosind chat-ul Ingo și prin Twitter, după cum este explicat în titlul de mai sus.

***

Sperăm că acest articol te-a ajutat să știi cum să verifici identitatea pe ingo money și cum să folosești chatul live ingo money. De asemenea, trebuie să fi rezolvat întrebarea dvs. cu privire la eroarea de verificare a identității ingo money și Ingo nu mi-a încasat cecul. Nu ezitați să ne contactați cu întrebările și sugestiile dvs. prin secțiunea de comentarii de mai jos. De asemenea, spuneți-ne despre ce doriți să învățați în continuare.