03/28/2024

Cum să funcționeze tipstrick.ro

Personalizarea marketingului prin e-mail poate crește acoperirea mărcii și conversiile, dar trebuie să o faceți corect.

E-mailurile sunt încă una dintre cele mai eficiente strategii de marketing, motiv pentru care numeroase companii își propun să ajungă la publicul țintă prin inbox-ul lor.

Cu toate acestea, nu este nevoie de un om de știință pentru a înțelege că un utilizator va fi mai interesat să deschidă un e-mail personalizat printre sute de e-mailuri promoționale generice.

Să ne aprofundăm în marketingul prin e-mail personalizat în timp ce discutăm despre importanța acestuia, diverse tehnici, cele mai bune practici și lucruri de făcut și de ce nu trebuie.

Cuprins

Ce este personalizarea e-mailului?

Personalizarea marketingului prin e-mail se referă la derularea de campanii personalizate bazate pe datele pe care companiile le dețin despre acestea. Personalizarea se poate face pe mai multe niveluri – nume, subiect, locație, conținut de e-mail, sugestii de produse, oferte și multe altele.

Acum, campaniile de e-mail personalizate au devenit o modalitate dovedită de a crește șansa ca e-mailul tău să fie deschis de către destinatar. Iată câteva statistici interesante despre personalizarea e-mailului:

  • Un e-mail personalizat are o rată de deschidere de 18,8%, comparativ cu 13,1% pentru e-mailurile generice.
  • Cu un subiect personalizat, agenții de marketing pot crește șansa de a deschide e-mailuri cu 26%.
  • 75% dintre marketeri susțin că e-mailurile personalizate obțin un CTR mai bun pentru companie.

Prin urmare, se poate spune că personalizarea are un impact pozitiv asupra campaniilor de email marketing prin intermediul unor metrici măsurabile și nemăsurabile. Motivul este, de asemenea, simplu. Utilizatorii consideră că e-mailurile personalizate sunt mai relevante pentru ei.

Deși au tendința de a sări peste e-mailurile de marketing generice, e-mailurile direcționate personal îi convinge mai bine să deschidă e-mailul și să ia măsuri.

Importanța personalizării e-mailului

#1. Rate mai bune de deschidere și de conversie

Pentru orice campanie de email marketing, personalizarea este cheia succesului acesteia. Motivul este simplu – atunci când trimiteți un e-mail personalizat, mai mulți oameni tind să îl deschidă și să facă clic pe CTA.

#2. O experiență mai bună a utilizatorului

Întrucât companiile pot înțelege personajul utilizatorului, pot implementa asta în e-mailurile lor. Astfel de e-mailuri sunt, fără îndoială, o bucurie de citit pentru abonați. Acestea elimină orice iritare și le aduc emoții pozitive în minte despre companie.

  Iată o farsă inofensivă pe care o poți juca de Ziua Păcălelilor

#3. Relație îmbunătățită

Personalizarea înseamnă a avea o notă umană în e-mail. Oamenii primesc multe e-mailuri de marketing în fiecare zi și s-au săturat să citească mesaje scrise de bot. E-mailurile personalizate reprezintă valoarea mărcii, alegerile personale ale clienților și modul în care aceștia o apreciază cu adevărat.

#4. Obținerea unui avantaj competitiv

Nu ești singurul care folosește e-mailurile pentru marketing. Utilizarea personalizării vă poate ajuta să vă câștigați concurenții cu o marjă mare. Când cineva vede e-mailurile tale personalizate în comparație cu e-mailul generic trimis de concurenții tăi, va fi mai interesat să exploreze site-ul tău.

#5. Utilizarea potențialelor de e-mail

Un e-mail este un instrument de marketing plin de oportunități. Trimiterea de e-mailuri generale bazate pe șabloane va folosi potențialul său doar într-o oarecare măsură. Companiile pot profita la maximum de e-mailuri și pot obține rezultatele dorite doar prin personalizare.

#6. Urmați Standardul

În prezent, personalizarea e-mailului a devenit standardul. Dacă tot o săriți, veți rămâne în urma celorlalți.

Tipuri de tehnici de personalizare a e-mailului

#1. Adăugarea proprietății de contact de bază în linia de subiect

Cel mai bun mod de a atrage atenția imediată este să ai un subiect captivant. Un strop de personalizare ar trebui să facă treaba pentru tine într-o clipă.

Utilizarea numelui prospectului și a informațiilor relevante din linia de subiect va arăta că e-mailul a fost personalizat pentru el. Potrivit MailChimp, menținerea subiectului scurt și direct va determina succesul e-mailului.

#2. Segmentarea în funcție de călătoria utilizatorului

Fiecare companie își dorește rezultate din campaniile sale, iar marketingul personalizat prin e-mail nu este diferit. Specialiştii în marketing pot segmenta utilizatorii în funcţie de poziţia lor în canalul de vânzări şi le pot trimite e-mailuri personalizate pentru a-i muta la nivelul următor.

Dacă cineva vă vizitează pagina produsului și nu adaugă nimic în coș, îi puteți oferi o reducere la acele produse. Sau, dacă cineva a abandonat un coș în faza de expediere, îi puteți oferi transport gratuit.

#3. Recomandări de produse bazate pe istoricul de navigare

Este posibil ca utilizatorii care verifică laptopuri de gaming pe site-ul dvs. web ar putea fi nevoiți să cumpere tastaturi și mouse-uri pentru gaming. Astfel, puteți afla produsele pe care ar putea să plănuiască să le cumpere în curând și le puteți sugera în e-mailuri personalizate.

#4. Reducere personalizată pe baza istoricului de navigare

În timp ce trimiteți e-mailuri de recuperare a coșului, această tehnică specială aduce un mare succes. Cookie-urile vă ajută să culegeți datele de navigare ale clienților dvs. pe site-ul dvs. și astfel vă permit să oferi reduceri personalizate la aceste produse.

Deoarece oamenii sunt deja interesați să cumpere acestea, dar nu au făcut-o din anumite motive, astfel de reduceri le aduc adesea înapoi pe site-ul dvs. pentru a cumpăra produsele.

#5. Campanii pe repere

Marketingul personalizat prin e-mail este important pentru a cultiva relațiile cu publicul dvs. Trimiterea de e-mailuri personalizate pe diferite repere arată că îți pasă de ei și de multe ori provoacă implicarea.

Urarea lor de zile de naștere și oferirea unei oferte limitate în acea zi este un gest frumos din partea oricărei companii. Clienții le apreciază și consideră că acestea sunt un motiv pentru a rămâne loiali companiei.

  8 cele mai bune software-uri pentru desktop la distanță pentru întreprinderi mici și mijlocii

#6. Declanșatoare comportamentale

Potrivit marketerilor moderni, declanșarea comportamentală este foarte eficientă în campaniile de marketing prin e-mail. În ciuda faptului că sună complicat, este o reacție automată prin e-mail în loc de interacțiunea oamenilor cu produsele dvs. Pe lângă e-mailurile de bun venit, acestea vă pot ajuta cu upselling și cross-selling.

#7. Personalizare pe baza fusului orar și a locației geografice

Locația clienților și fusurile orare sunt doi factori importanți pe care specialiștii de marketing iau în considerare în timpul campaniilor personalizate. Efectuați teste A/B pentru a afla când cineva dorește să vă primească e-mailurile. Mai mult, trimiterea de e-mailuri către toți abonații dintr-o țară în zilele naționale este o altă modalitate excelentă de personalizare.

#8. Abandonarea coșului

Mulți clienți adaugă produse în coșul lor, dar nu le cumpără. Au nevoie de o mică apăsare pentru a-i face să facă clic pe butonul Cumpără. În astfel de cazuri, trimiteți-le e-mailuri personalizate, inclusiv imagini ale produselor și prețul final de check-out. Oferirea acestora cu o reducere limitată în timp ajută, de asemenea, în cele mai multe cazuri.

Personalizare de marketing prin e-mail: cele mai bune practici

#1. Crearea personalității clienților

În calitate de agent de marketing care desfășoară campanii de e-mail personalizate, trebuie să creați personaje clienți pentru fiecare tip de client. Analizați-vă publicul țintă și înțelegeți persoanele pe care să le utilizați în eforturile dvs. de marketing prin e-mail.

În timp ce majoritatea mărcilor vizează 1-3 persoane, crearea a cel puțin una este obligatorie. Odată ce înțelegi ce doresc persoanele și cum se comportă, personalizarea marketingului prin e-mail devine mai ușoară.

#2. Colectarea datelor corecte

Deși nicio personalizare a e-mailului nu poate avea succes fără datele clienților, colectarea prea multor date vă va deruta. Prin urmare, să începeți cu un număr mic de puncte de date de bază (vârstă, locație, sex) este o idee bună.

Odată ce știți cum să le utilizați pentru a vă personaliza e-mailurile, puteți trece la utilizarea datelor psihografice, cum ar fi comportamentul clienților, istoricul de navigare și interacțiunile cu rețelele sociale.

#3. Segmentarea listei de e-mail

Puteți segmenta sau clasifica lista de e-mail în funcție de persoane sau de alte criterii. Dar stai departe de hiper-segmentarea care te va face sa creezi sute de segmente. Obiectivul segmentării este de a crea cu ușurință oferte vizate. Prin urmare, concentrați-vă pe categorii mai largi, cum ar fi locația.

#4. Utilizarea software-ului de automatizare a e-mailului

Gestionarea campaniilor de e-mail personalizate poate părea agitată pentru majoritatea marketerilor. În schimb, ei pot opta pentru instrumente de automatizare a e-mailului pentru a trimite mesajul potrivit publicului potrivit la momentul potrivit.

Aceste instrumente vă permit, de asemenea, să automatizați e-mailurile pe baza diferiților parametri. Puteți chiar să primiți notificări de fiecare dată când cineva deschide e-mailuri prin aceste instrumente.

#5. Testare A/B

În cazul e-mailurilor personalizate, testarea te face perfect. Testarea campaniilor de e-mail este foarte importantă, cu atât mai mult pentru campaniile automate cu personalizare sau declanșatoare de e-mail.

În loc să testați e-mailurile pe computere, trimiteți-le pentru a verifica dacă totul este corect. Cu utilizatorii în creștere de smartphone-uri, asigurați-vă că e-mailurile dvs. sunt compatibile cu dispozitivele mobile.

#6. Personalizarea recomandărilor de produse

Clienții care primesc un e-mail cu sugestii de produse personalizate știu că le înțelegeți alegerea. Companiile pot genera cu ușurință recomandări personalizate bazate pe istoricul de navigare și achiziții ale unui client.

  Atenție: această înșelătorie Verizon Smishing este nebunească de realistă

De asemenea, puteți sugera bloguri relevante despre produsele achiziționate. Astfel, nu vei obliga clienții să cumpere tot timpul.

Ce să faceți și ce nu trebuie să faceți în marketingul prin e-mail personalizat

A face

Niciun client nu ar aprecia când va vedea o terță parte trimițându-le e-mailuri care conțin date pe care nu și-a dat consimțământul niciodată să le partajeze.

Unii oameni pot lua chiar acțiuni legale împotriva companiei dvs. pentru că își partajează datele cu alții. Prin urmare, fiți atenți și obțineți consimțământul pentru a utiliza și a partaja orice date pe care le colectați prin e-mailul personalizat.

#2. Trimite e-mailuri la momentul potrivit

Timpul joacă un rol crucial chiar și în campaniile de e-mail personalizate. Nu toți clienții aparțin aceluiași fus orar. Prin urmare, trebuie să livrați e-mailuri atunci când sunt gata să le citească.

Asigurați-vă că știți cel mai bun moment pentru deschiderea e-mailurilor campaniei. Puteți colecta date despre când este cel mai bun moment pentru a primi un e-mail deschis de cineva și pentru a trimite e-mailuri la momentul potrivit.

Marketingul prin e-mail își propune să direcționeze destinatarii în direcția corectă. Includeți un link către orice pagină web care se potrivește cu povestea e-mailului dvs. Dacă e-mailul vorbește despre reducerile de vară, linkul pe care îl conține ar trebui să meargă către pagina web sau pagina de destinație a reducerilor de vară.

#4. Includeți un CTA

Specialiștii în marketing trebuie să măsoare succesul campaniilor lor de e-mail și, prin urmare, trebuie să includă un CTA în fiecare e-mail. În acel moment, trebuie să aibă în vedere acțiunea dorită. Includerea CTA printr-un buton vă va oferi mai multe conversii decât un hyperlink.

#5. Utilizați conținut dinamic

Atingerea de personalizare ar trebui să fie peste tot în campania ta de marketing prin e-mail. Folosirea aceluiași corp de e-mail pentru fiecare utilizator nu va crește rata de conversie. În schimb, puteți utiliza conținut dinamic în e-mailurile dvs. și puteți observa o creștere semnificativă a rentabilității investiției.

Nu

#1. Bombardarea clienților cu e-mailuri

Doar pentru că trimiteți e-mailuri personalizate abonaților dvs., nu le inundați căsuțele de e-mail cu mesaje. Chiar și cel mai fidel client al mărcii dvs. ar ura să fie spam de e-mailurile dvs. promoționale. Este mai bine să primiți feedback de la utilizatori cu privire la câte e-mailuri doresc să primească în fiecare lună.

#2. Nu colectați date inutile

În timpul campaniilor de e-mail, companiile ajung adesea să colecteze o mulțime de date. Ținând cont de încălcările de date, nu trebuie să colectați și să stocați date inutile pe care este posibil să le fi folosit ulterior, dacă este necesar. Mai mult, trebuie să fii deosebit de atent când colectezi informații personale sau sensibile.

#3. Nu deveni înfiorător

Personalizarea excesivă sau prea multe informații personale ar putea transforma e-mailurile dvs. în ceva înfiorător. Aveți încredere în noi, nimeni nu și-ar dori să constate că o companie de afaceri știe totul despre ei. Prin urmare, utilizați datele fără a depăși linia de „flux”, astfel încât să nu simtă că le spionați.

#4. Nu vă personalizați fără sens

Unii dintre noi uităm sensul personalizării și creăm e-mailuri care conțin personalizare generică.

Specialiştii în marketing ar putea găsi că acestea sunt personalizate, dar abonaţii nu le-ar face. Evitați personalizarea generică (adăugați doar numele clientului în corpul e-mailului, în timp ce restul conține un mesaj general.) În schimb, personalizați anumite zone și căutați cum să atrageți destinatari în acele zone.

#5. Nu personalizați fiecare e-mail

Specialiştii în marketing ar putea simţi nevoia de a personaliza fiecare e-mail pe care îl trimit. Cu toate acestea, acesta nu este lucrul ideal de făcut din perspectiva unui utilizator. Deținerea datelor cu privire la un anumit aspect nu înseamnă că trebuie să le inserezi în e-mailuri. Trebuie să înțelegeți ce e-mailuri să personalizați pentru a genera conversii.

Cuvinte finale

Personalizarea marketingului prin e-mail nu se referă doar la scrierea unui e-mail personalizat; procesul se întoarce la construirea listelor, analiza comportamentală și segmentarea.

După cum puteți vedea din discuția de mai sus, este un proces care necesită timp care necesită atenția și efortul dumneavoastră. Cu toate acestea, dacă urmați tehnicile și cele mai bune practici menționate aici, veți avea într-adevăr succes cu campaniile dvs. personalizate.

Atunci când creează strategii, companiile pot folosi Pipedrive pentru a crea politici de marketing prin e-mail.

x