Cum să faci Reels Instagram și să stimulezi implicarea pentru o prezență mai bună în rețelele sociale

Nu este un secret pentru nimeni că Instagram Reels a fost lansat pentru a concura cu TikTok. Și, evident, au furat spectacolul.

Odată cu lansarea sa, Reels a devenit un favorit pentru creatori și mărci pentru a-și crește prezența în rețelele sociale. A numi câteva:

  • Nike are o medie de 4,6 milioane de vizualizări pe rolă
  • Louis Vuitton are o medie de 7 milioane
  • În timp ce Red Bull France are mai multe role cu peste 2,4 milioane de vizualizări

Astăzi, zeci și mii de mărci își cultivă prezența pe rețelele sociale folosind Instagram Reels.

Deci, ce sunt Reels și cum să faci Instagram Reels care să devină virale?

În acest articol, vă vom prezenta un ghid pas cu pas despre cum să creați Instagram Reels și să creșteți implicarea pentru o prezență mai bună în rețelele sociale.

Ce este un Instagram Reel?

Lansate în august 2020, Reels sunt caracteristica Instagram cu cea mai rapidă creștere la nivel mondial. Este un videoclip cu mai multe clipuri din anii 90 pe care utilizatorii îl pot înregistra și încărca cu melodii în tendințe, sunet înregistrat, filtre, subtitrări, autocolante și fundaluri interactive.

În prezent, Instagram le permite oamenilor să încarce Reels de până la 4 GB. Având în vedere durata de 90 de secunde, 4 GB este suficient de confortabil.

Dacă vorbim de rezoluție, Instagram spune că o rezoluție de 9:16, adică 1080 x 1920 pixeli (video HD în format vertical), se va descurca cel mai bine pentru Reels.

Fapt distractiv: Cel mai urmărit cont de producător Reel este Instagram, urmat de Cristiano Ronaldo.

De la începuturile sale, mărcile au folosit Reels pentru a flexibiliza creativitatea, a comercializa produse și pentru a stimula implicarea.

Importanța rolelor Instagram pentru stimularea implicării

De fapt, conținutul video este cel mai preferat mod de a ajunge la publicul țintă. Oferă versatilitatea și creativitatea pe care mărcile le pot folosi pentru a ieși în evidență.

Acestea fiind spuse, angajamentele Instagram Reels sunt de vorbă în oraș. Și într-o oarecare măsură, este adevărat!

Deci, Reels este scara ta pentru a spori angajamentele?

Să vedem.

În 2022, Instagram Reels a generat un angajament intens pentru creatori și mărci. Rezultatele au fost atât de vizibile încât utilizatorii au simțit că algoritmul a fost părtinitor spre videoclipuri și, astfel, Reels a obținut mai multă acoperire și implicare decât imaginile statice.

De fapt, a fost depusă o petiție în care se invocă faptul că algoritmul ar trebui să fie mai concentrat pe fotografie (și a strâns peste 300.000 de semnături).

Reacționând la aceasta, CEO-ul Instagram, Adam Mosseri, a abordat acest lucru la începutul anului 2023. Mosseri a spus:

„Cred că ne-am concentrat prea mult pe videoclipuri în 2022 și am împins clasamentul prea departe – și, practic, am arătat prea multe videoclipuri și nu suficiente fotografii.”

Deci, cu siguranță, Reels a jucat un rol crucial în stimularea angajamentului anul trecut.

  – De la A la Z din Instagram Insights –

Dar nu s-au schimbat multe de atunci. Un raport al Sprout Social Index a constatat că videoclipurile scurte sunt cel mai solicitat conținut de rețele sociale.

Sursa: Sproutsocial

În categoria video de format scurt, Instagram Reels bate toate celelalte aplicații video de format scurt când vine vorba de implicare, având o medie globală de 53 de minute de timp de vizionare pe sesiune.

Ceea ce înseamnă 🥁

Dacă doriți să creșteți angajamentele, este important să includeți Reels în strategia dvs. de social media. Acestea fiind spuse, hai să vedem cum faci unul.

Cum să faci role Instagram – Un ghid pas cu pas

Pasul 1. Planifică-ți bobina

Dacă creați un Reel pentru a genera angajamente, este esențial să îl planificați. Ce să planific?

  • Subiect: începeți cu un subiect în tendințe care are sens pentru marca dvs. – sfaturi despre modă, rețete de mâncare sau conținut informațional.
  • Public: vezi dacă publicul țintă favorizează subiectul/conținutul; utilizați statisticile Instagram pentru a cerceta datele demografice ale publicului existent.
  • Rezultat: La ce vă așteptați de la Reel? Aprecieri, comentarii, salvări sau DM. Asigurați-vă că creați un CTA care se aliniază cu obiectivul dvs. final.

Și apoi petreceți timp studiind Instagram pentru a găsi inspirație de la alte mărci sau creatori. Odată ce aveți o schiță aproximativă a creației dvs., treceți la pasul următor.

Pasul 2. Accesați Reels

Atingeți pictograma Reels de pe ecranul de start.

Din fila Reel

Atingeți pictograma Reels și apoi faceți clic pe semnul camerei din colțul din dreapta sus.

Din profilul Instagram

Vizitați profilul dvs. de Instagram și faceți clic pe semnul (+) de lângă numele dvs. de utilizator. Din meniul drop-down, selectați Reel.

Din camera Instagram Stories

Deschide Instagram și dă clic pe (+) din partea de jos în centru. Glisați prin opțiuni pentru a ajunge la secțiunea Reel.

Pasul 3. Filmați o bobină sau adăugați videoclipuri externe

Instagram Reels poate fi înregistrat într-o serie de clipuri, o singură fotografie sau filmat extern, editat prin aplicații de editare a rulourilor terță parte și încărcat.

Pentru a încărca un videoclip extern, dați clic pe semnul + din colțul din stânga jos.

Sau țineți apăsat cercul de înregistrare din centrul de jos al ecranului pentru a fotografia o bobină. Dacă doriți să creați mai multe clipuri, eliberați butonul de înregistrare cadru după cadru pentru a crea bucăți mici de videoclipuri.

Acum, puteți vedea mai multe instrumente de editare în partea stângă a ecranului.

Aceste instrumente sunt utile atunci când creați Instagram Reels. Să vedem cum să folosim fiecare.

  • Muzică: căutați și adăugați o melodie din biblioteca de muzică a Instagram sau încărcați și utilizați sunetul original. Puteți chiar să alegeți o anumită parte a melodiei pe care doriți să o includeți în Reel.
  • Efecte AR: În continuare, puteți alege dintr-o serie de filtre sau efecte pentru a vă face Reels atractive. Instagram oferă multe dintre aceste efecte.
  • Timp de înregistrare: Folosind acest lucru, puteți seta durata tamburului pentru a varia între 15 și 90 de secunde max.
  • Frecvența cadrelor: puteți controla și viteza videoclipului dvs. (prestabilit este 1x) de la 0,3x, 0,5x, 1x, 2x, 3x sau 4x.
  • Temporizator: temporizatorul vă permite să înregistrați orice clipuri fără mâini. Puteți seta o numărătoare inversă între apăsarea butonului de înregistrare și începerea efectivă a înregistrării.

În continuare, există o funcție de cameră dublă care vă permite să creați role folosind camerele frontale și spate simultan.

Pasul #4. Previzualizați și adăugați efecte AR suplimentare

După ce ați înregistrat sau ați încărcat un videoclip extern, apăsați Next. De aici, puteți tăia, reordona sau adăuga cu ușurință clipuri suplimentare.

  Cum să arhivezi sau să dezarhiviți postările de pe Instagram

Pentru a edita filmul, faceți clic pe Editați videoclipul în colțul din stânga jos.

De aici, puteți adăuga sau șterge clipuri individuale dintr-un videoclip. În plus, puteți adăuga separat mesaje text la autocolante pentru fiecare clip. De asemenea, puteți personaliza durata fiecărui clip sau a Reelului ca întreg.

În cazul în care ați ratat vreo opțiune de editare mai devreme, puteți utiliza în continuare câteva dintre ele din bara de sus.

Mai mult, poți descărca Reel-ul și îl poți salva în galeria ta; în cazul în care doriți să-l încărcați după un timp.

Pasul #5. Distribuiți Reelul dvs. de Instagram

După ce ați terminat cu editarea, faceți clic pe Următorul.

În această secțiune, aveți următoarele opțiuni pentru a vă partaja Reel.

  • Editați copertă: adăugați o copertă la Reel; aceasta acționează ca o miniatură pentru Reel
  • Adăugați o legendă: includeți o legendă care elaborează conținutul în Reel; adăugați îndemnuri și hashtag-uri pentru a crește interacțiunile de acoperire
  • Etichetați persoane: dacă doriți să etichetați un handle Instagram pentru promoții plătite sau neplătite
  • Comutare Partajare pe FB: Deoarece este un produs Meta, Instagram vă permite să încărcați Instagram Reels pe Facebook cu un clic

Cum să sporești implicarea folosind Instagram Reels

#1. Rămâneți la tendință

Știai că gradul de implicare este direct proporțional cu numărul de ori în care poți atrage atenția spectatorilor?

O modalitate excelentă de a face acest lucru este să urmezi tendința. Căutați subiecte în tendințe în nișa dvs. și faceți din ele Reel. Poate fi orice – în culise, ambalarea produselor, realizarea de produse, provocări, tururi de birou etc.

Apoi, derulați prin Reels din secțiunea Explorare și căutați melodii în tendințe pe care să le încorporați în Reel.

❓Întrebare rapidă: Cum să identifici dacă o piesă muzicală este în tendințe?

👉 Instagram are un hack pentru asta! Când parcurgeți Reels, observați sunete sau muzică având o săgeată lângă numele lor. Săgeata indică faptul că sunt în tendințe.

#2. Creați conținut original

Algoritmii favorizează întotdeauna originalitatea, așa că, cu cât ești mai creativ, cu atât postarea ta va avea performanțe mai bune.

Nu facem asta din aer.

CEO-ul Instagram a împărtășit un Instagram Reel, menționând cât de important este să acordați credit creatorilor pentru originalitate. Și pentru același lucru, conținutul original se va clasa acum mai sus în algoritmul Instagram.

„Dacă creați ceva de la zero, ar trebui să obțineți mai mult credit decât dacă redistribuiți ceva pe care l-ați găsit de la altcineva”, a spus CEO-ul într-un Instagram Reel.

El a mai spus: „Vom face mai mult pentru a încerca să prețuim mai mult conținutul original, în special în comparație cu conținutul repostat”.

#3. Păstrați tamburul scurt și clar

În mod ideal, mărcile și creatorii au 8 secunde sau mai puțin pentru a atrage atenția spectatorilor. Dacă îl atrag pe spectator în această perioadă, probabil că vor obține angajamente. Pentru a face acest lucru, este foarte important să păstrați Reelul scurt și cu mesaje clare.

#4. Utilizați hashtag-uri adecvate

După toate eforturile, ați creat un Reel pe un subiect în tendințe cu muzică în tendințe, editare uluitoare și un mesaj clar.

Dar, dacă nu aveți hashtag-urile potrivite, Reel-ul dvs. nu ar ajunge la publicul pe care îl deservește.

Acestea fiind spuse, Reels și postările în feed sunt frați de la aceeași mamă, dar nu gemeni. Așadar, hashtag-urile pe care le-ați folosit pentru postările de imagini vor face doar puțin bine pentru Reels.

  Cum să resetați sau să ștergeți sugestiile de căutare Instagram

Ce este mai înțelept? Utilizați fila de explorare pentru a găsi Reels care se referă la nișa dvs. și răsfoiți hashtagurile pe care le folosesc pentru a se clasa mai sus pe pagina de explorare.

O altă modalitate este să alegeți hashtag-uri care se aliniază cu conținutul dvs. Reel și cu liniile directoare ale mărcii.

De exemplu, o bobina legată de călătorii poate conține hashtag-uri precum – #traveling, #travelblogger, #traveldiary, #travelholic și multe altele.

💡Sfat: mai mulți creatori cred că includerea hashtag-urilor promoționale precum – #tendințe #viral #Reelinsta #explorepage #videooftheday #Reelsforyou – poate ajuta la creșterea acoperirii Reels-ului dvs.

#5. Utilizarea subtitrărilor și a suprapunerilor de text

Reelurile sunt scurte și de multe ori devine copleșitor să transmiteți cele trei elemente cheie ale conținutului Reel – informații, soluție și următorul pas.

În același timp, este esențial să păstrați conținutul cât mai ușor de utilizat, iar acest lucru include adăugarea de subtitrări într-o anumită formă.

Uneori, spectatorii aleg să dezactiveze sunetul în timp ce derulează pe IG. Acest lucru este în concordanță cu raportul, care spune că 69% din conținutul video este vizionat în mod prestabilit.

Prin urmare, adăugarea de text și subtitrări pe ecran la Reels vă permite să comunicați mesajul și să implicați mai bine utilizatorii. Pentru a simplifica lucrurile, Instagram include o opțiune de subtitrare atunci când vă editați Reel.

În plus, adăugarea de suprapuneri de text și subtitrări bune vă ajută să creați Reels fără absolut niciun sunet și să fiți în continuare eficient.

#6. Folosind CTA corespunzătoare

Instagram Reels sunt cunoscute a fi mai eficiente decât postările bazate pe text. Un studiu a constatat că Reels generează mai multă acoperire și implicare decât acestea din urmă.

Prin urmare, a avea un CTA adecvat, la fel ca postările din carusel, poate crește conversiile. Puteți adăuga un CTA pentru a aprecia, distribui, comenta sau redirecționa utilizatorii către un link.

Puteți face acest lucru în ambele moduri, fie includeți text sau CTA bazat pe voce la capătul cadru al Reel-ului dvs. sau în legenda. Sau, luați partea sigură – puneți-l pe ambele părți, așa cum a făcut tipstrick.ro cu rolele sale.

#7. Colaborează cu alți creatori

Mai târziu, în 2021, Instagram și-a lansat funcția de colaborare pentru postări statice, videoclipuri și Reels. Funcția permite creatorilor și mărcilor să colaboreze. Înseamnă că Reelul colaborat va fi afișat simultan atât pe conturile creatorului, cât și pe conturile partenerului.

În mod similar, cele două conturi vor distribui toate comentariile, aprecierile și distribuirile. Acum, acest lucru vă poate ajuta cu trei lucruri:

  • Ajungeți la un public extins
  • Generați angajamente mai bune
  • Strânge mai mult în vânzări

În plus, este foarte ușor să colaborezi pe Reels; urmați pașii menționați mai sus pentru a face Reels; în ultimul pas, când adăugați subtitrări și imagini de copertă, atingeți Etichetează persoane și alegeți opțiunea de invitare la colaborare.

Pe piața competitivă de astăzi, unde mulinetele nu sunt un secret, promovarea este mai mult o necesitate.

Dacă sunteți familiarizat cu reclamele Instagram Stories, vă puteți da seama cum funcționează cu ușurință reclamele Instagram. Este similar cu Anunțurile Stories și se va afișa între role individuale în fila Reels și feedul Reels Explore.

Cea mai bună parte este că poți să impulsionezi un anumit Reel sau să creezi o campanie publicitară.

Cu ambele promoții, puteți ajunge la o audiență potențială de 675,3 milioane de utilizatori – limita devine mai mare.

În cele din urmă, promovarea Reel vă permite să fiți remarcat de publicul țintă potrivit. Ca rezultat, vă permite să obțineți angajamente de la persoanele potrivite și crește șansa de a le converti în clienți potențiali.

Încheierea

Mai presus de orice, este important să creezi Reels care să rezoneze bine cu publicul tău. Pentru aceasta, puteți folosi informațiile Instagram Reel pentru a urmări aceste numere pentru a vedea cu ce stil de Reel se implică cel mai mult adepții dvs. actuali. Apoi, imitați stilul respectiv atunci când vă creați reclamele Instagram Reels.

De asemenea, puteți consulta acest ghid pentru creșterea Instagram.