Cum să faci e-mail Blast corect? [+5 Tools]

Dacă doriți să ajungeți la un public numeros pentru a-i informa despre lansarea unui produs sau oferte exclusive, email blast (eBlast) este metoda care vă poate fi de mare ajutor.

Chiar și în această eră a rețelelor sociale, eficiența marketingului prin e-mail este încă activă. Un e-mail poate ajunge în căsuța de e-mail a destinatarilor, făcându-l un canal de marketing fructuos pentru companiile mari.

Folosind abordarea e-mail-blast, puteți ajunge la mii de potențiali clienți. Să ne aprofundăm pentru a afla mai multe despre această componentă de marketing prin e-mail.

Ce este Email Blast (eBlast)?

Email blast este un tip de email marketing. Se referă la acțiunea de a trimite un e-mail unui număr mare de abonați simultan. Termenul de explozie este asociat cu această metodă deoarece nu implică direcționarea strategică a destinatarilor.

Poate că nu ați auzit de explozii de e-mail, dar sunteți familiarizat cu termeni precum e-mailuri difuzate, e-mailuri în bloc, e-mailuri în masă și campanii de e-mail. Permiteți-ne să vă informăm că acești termeni din urmă sunt sinonimi pentru explozia de e-mail.

Această tehnică este utilizată în principal în următoarele scenarii:

Buletin informativ

Dacă doriți să intrați în legătură cu publicul dvs. prin buletine informative prin e-mail, explozia de e-mail este o modalitate bună de a face acest lucru.

Anunturi

În cazul unei schimbări în ceea ce privește politica, prețul, gama de produse sau programul de lucru, vă puteți notifica abonații printr-un e-mail.

Vanzari promotionale

Companiile folosesc adesea această tehnică de email marketing pentru a răspândi vestea reducerilor la anumite produse sau servicii.

Lansarea produsului

Explozia prin e-mail este o modalitate excelentă de a anunța o lansare a unui nou produs sau o actualizare a caracteristicilor.

De ce ar trebui să optați pentru Email Blast?

  • Deoarece e-mail blast nu include sarcini precum segmentarea listelor, personalizarea sau automatizarea, economisește mult timp prețios.
  • Nu este nevoie să folosiți instrumente costisitoare pentru proiectarea e-mailului. Puteți utiliza orice furnizor de servicii de e-mail la preț accesibil, în funcție de bugetul dvs.
  • Uneori, nu aveți o listă curată a abonaților dvs. În acest caz, aceste e-mailuri vă ajută să ajungeți la publicul de masă și să îi informați despre noile produse și actualizări.

Diferența dintre Email Blast și Email Marketing

Dacă îți este greu să faci diferența între email blast și email marketing, nu ești singur! Pentru a înțelege aceste două abordări, consultați această discuție despre diferențele lor.

  • Marketingul prin e-mail este termenul umbrelă pentru toate tipurile de promoții bazate pe e-mail, în timp ce explozia prin e-mail este doar o componentă a acestuia.
  • Ca parte a exploziei de e-mail, trimiteți același e-mail tuturor destinatarilor. Pe de altă parte, trimiteți e-mailuri personalizate în marketing prin e-mail.
  • Explozia prin e-mail are un ROI mai mic în comparație cu marketingul prin e-mail personalizat. Rata de clic a exploziei de e-mail este, de asemenea, mai mică.
  • Aplicarea unei explozii de e-mail înseamnă trimiterea e-mailului către întreaga listă. Pentru marketing prin e-mail, creați segmente și apoi trimiteți e-mailuri.
  • Explozia de e-mail nu ia în considerare fusul orar al destinatarilor. Marketingul prin e-mail trimite e-mailurile în funcție de fusul orar local și comportamentul din trecut.
  12 cele mai bune instrumente pentru a crea colaje video memorabile

Sfaturi de top pentru a efectua explozia prin e-mail

Odată cu importanța marketingului personalizat prin e-mail, explozia de e-mail a devenit o abordare învechită pentru mulți. Potrivit Mailchimp, rata medie de deschidere a e-mailurilor este de 21,33% în toate industriile.

Pentru explozia de e-mail, numărul scade. Cu toate acestea, puteți aplica oricând următoarele sfaturi pentru a face explozia de e-mail în mod corect și pentru a obține rezultatele dorite.

  • Personalizarea pentru explozii de e-mail poate suna contradictoriu. Dar, evident, puteți utiliza un fel de personalizare în e-mailurile dvs. în bloc, cum ar fi adăugarea numelui destinatarului în antetul e-mailului sau în linia de subiect. Acest lucru va asigura rate mai bune de deschidere și de clic.
  • Utilizați întotdeauna o listă organizată de adrese de e-mail pentru a trimite o explozie de e-mail. Alegerea unei liste de e-mail achiziționate este o idee proastă, deoarece îți scade șansele de a avea o rată bună de deschidere.
  • E-mailurile dvs. ar trebui să conțină un design convingător și un CTA. Va crește traficul către pagina dvs. de destinație și site-ul dvs. web, ducând în cele din urmă la mai multe vânzări și conversii.
  • Să te bazezi pe clienții tăi obișnuiți de e-mail, cum ar fi Gmail și Outlook, pentru a trimite explozii de e-mail ar fi o decizie prostească. Trebuie să investești în servicii sau soluții de explozie de e-mail pentru a crește șansele ca e-mailurile tale să ajungă la destinatari.
  • Asigurați-vă că vă segmentați lista înainte de a trimite e-mailuri. Astfel, puteți trimite e-mailurile dvs. oamenilor în funcție de locația lor, comportamentul online și istoricul achizițiilor.
  • Trimiterea de e-mailuri în bloc către o listă de potențiali clienți nu vă pune capăt sarcinii. După aceea, trebuie să monitorizați KPI-urile de marketing prin e-mail, cum ar fi rata de deschidere și rata de clic pentru a deschide, pentru a înțelege eficacitatea campaniei. Acest lucru vă va spune și dacă trebuie să modificați strategia.

Caracteristici de căutat într-un software Blast de e-mail

Flexibilitate

Software-ul pe care îl alegeți pentru e-mail blast ar trebui să vă ofere flexibilitate în ceea ce privește utilizarea și costul. Ar trebui să aibă un plan de plată pe măsură ce mergeți, astfel încât să nu trebuie să cheltuiți o avere pe taxe lunare.

Șabloane de proiectare

Proiectarea unui e-mail de la zero este agitată și necesită timp. Alegeți o aplicație care are șabloane de e-mail pre-proiectate. Această caracteristică asigură aderarea la cele mai bune practici de marketing prin e-mail, chiar dacă sunteți începător în domeniul designului de e-mail.

Editor prin glisare și plasare

Șabloanele ar trebui să fie personalizabile, iar un editor drag-and-drop este ceea ce aveți nevoie pentru a personaliza un șablon. Această caracteristică intuitivă vă va economisi timp și efort, facilitând procesul de creare a e-mailului.

Rate mari de livrare prin e-mail

Toate eforturile tale vor fi în zadar dacă e-mailurile tale nu ajung în căsuțele de e-mail ale abonaților tăi. Pentru a evita această frustrare, trebuie să selectați o soluție cu o rată de livrare ridicată. Trebuie să verificați tarifele revendicate înainte de a opta pentru o companie.

Perspective

Este posibil ca abordarea prin e-mail să nu includă segmentarea sau personalizarea, dar trebuie să adunați informații din campaniile dvs. pentru a crește implicarea și conversia. Prin urmare, soluția pe care o alegeți ar trebui să vă ofere rapoarte privind valorile de performanță, cum ar fi ratele de clic și ratele de deschidere.

  Cum să adăugați suport pentru ecran lat la Netflix [Firefox]

A sustine

Aceasta este o caracteristică esențială pe care mulți oameni o trec cu vederea. Furnizorul de servicii de explozie de e-mail ar trebui să aibă asistență puternică pentru clienți prin e-mail, chat live sau apeluri telefonice pentru a rezolva orice problemă.

Acum că ați adunat suficiente informații despre metoda de explozie prin e-mail și despre cum să o utilizați corect, iată o listă organizată de instrumente de explozie prin e-mail.

Sendinblue

Sendinblue este un furnizor popular de servicii de e-mail care vă permite să trimiteți 300 de e-mailuri gratuit în fiecare zi. Cu toate acestea, puteți opta pentru oricare dintre planurile sale plătite pentru a trimite mai multe e-mailuri pe zi. De asemenea, oferă instrumente de marketing necesare bloggerilor, întreprinderilor mici, companiilor de comerț electronic și întreprinderilor mari.

Folosind această platformă, puteți trimite e-mailuri atrăgătoare la mii de oameni și le puteți conduce către paginile dvs. de destinație. Vine cu o infrastructură de livrare puternică, care vă oferă șanse mari de a ajunge în căsuța de e-mail cu potențiale costume. Sendinblue are, de asemenea, o echipă de experți care monitorizează îndeaproape serverele de e-mail.

Puteți folosi cele peste 40 de șabloane de e-mail și le puteți edita folosind editorul de glisare și plasare. Acceptă importarea listelor de abonați prin fișiere CSV, Excel și TXT. Mai mult, aplicația vă permite să măsurați succesul campaniilor dvs. de explozie prin e-mail, astfel încât să puteți afla care strategie funcționează cel mai bine pentru publicul dvs.

Sendinblue oferă, de asemenea, un raport detaliat despre valorile de marketing prin e-mail, cum ar fi livrarea, rata de deschidere, CTR, harta termică, conversii și dezabonați. Puteți chiar să selectați fluxuri de lucru gata făcute pentru scenarii comune.

BigMailer

Dacă aparțineți unei agenții care trebuie să folosească tehnica de explozie prin e-mail pentru a obține clienți potențiali sau pentru a le converti, BigMailer este platforma pentru dvs. Cu ajutorul acestuia, vă puteți gestiona toate e-mailurile dintr-un singur loc și vă puteți asigura un ROI excepțional.

Vă permite să îmbinați e-mailurile promoționale și tranzacționale. Puteți utiliza vizualizarea unificată a clienților și îi puteți viza cu implicare în timp real. În același timp, vă permite să vă gestionați reputația de expeditor.

Cu BigMailer, companiile își pot converti șabloanele HTML existente în editorul HTML clasic și pot crea șabloane responsive folosind editorul drag-and-drop. În plus, puteți alege un șablon din biblioteca lor și îl puteți personaliza în consecință.

Acest instrument acceptă integrarea cu diverse alte aplicații, inclusiv Zapier, Zoho, Integromat și Pabbly pentru sincronizarea înregistrărilor clienților. Cu toate acestea, este posibil să doriți să utilizați webhook-urile sale pentru a muta datele în aplicația dvs.

Agențiile își pot folosi tabloul de bord principal pentru a gestiona mărci nelimitate. De asemenea, sprijină invitarea părților interesate la aplicație și controlul fără probleme a nivelului de acces.

Sendy

Căutați o soluție ieftină pentru a trimite buletine informative abonaților dvs.? Sendy este aici pentru a servi acestui scop. Este un software de buletin informativ prin e-mail auto-găzduit pe care îl puteți folosi pentru a trimite e-mailuri în bloc, ca parte a abordării prin e-mail.

Această platformă folosește Amazon Simple Email Service (SES) și plătiți doar pentru numărul de e-mailuri pe care le trimiteți. Sendy vă va costa 1 USD pentru a trimite la fiecare 10.000 de e-mailuri în orice colț al lumii.

  Cum se numără valorile SQL NULL și NOT NULL într-o coloană

Dacă sunteți o agenție sau o întreprindere care trebuie să gestioneze mai multe produse, funcția de conturi de clienți cu etichetă albă a acestei aplicații va fi benefică pentru dvs. Această aplicație este, de asemenea, ideală pentru gestionarea abonaților și segmentarea listelor.

Alegerea Sendy înseamnă că nu există curățări manuale post-campanie, deoarece se ocupă automat de respingeri, reclamații și dezabonări în timp real. Îl poți integra chiar și cu alte platforme precum Zapier, Magento, Drupal, Joomla, Woocommerce, Prestashop și Wufoo.

Mailmunch

Mailmunch este platforma perfectă pentru afaceri și influenți care doresc să vadă un impuls în vânzările de produse și creșterea bazei lor de fani. Folosind-o, puteți crea e-mailuri și buletine informative uimitoare pentru publicul dvs. și le puteți trimite fără efort pentru a crește traficul și conversia site-ului.

Cu explozii de e-mail de pe această platformă, puteți crea un singur e-mail și îl puteți livra la mii de destinatari. Puteți utiliza unul dintre șabloanele HTML proiectate profesional și îl puteți personaliza conform cerințelor dvs. E-mailurile receptive ale Mailmunch arată bine, indiferent de dispozitivul pe care îl folosește clientul.

Puteți profita de biblioteca sa de imagini încorporată pentru gestionarea activelor digitale. Conține mii de imagini fără drepturi de autor pe care le puteți include în imaginile dvs. Această platformă reduce, de asemenea, munca manuală prin trimiterea automată de e-mailuri de bun venit clienților. Mailmunch oferă, de asemenea, date de analiză avansate despre clienți pentru o mai bună creare a strategiei în viitor.

Moosend

Căutați o soluție pentru a livra campanii de e-mail uluitoare clienților dvs. potențiali? Moosend este un software de marketing prin e-mail simplu de utilizat în care puteți, de asemenea, automatiza procesul și fluxul de lucru pentru confortul dvs.

Pentru a utiliza această aplicație, nu trebuie să aveți cunoștințe de codificare. Indiferent de dimensiunea afacerii dvs., această platformă vă ajută să vă deschideți e-mailurile și să faceți clic de fiecare dată. Folosind editorul de e-mail-glisare și plasare, puteți crea e-mailuri frumoase care vor atrage imediat atenția publicului.

Mai mult, această platformă vă permite să efectuați teste A/B pentru a verifica eficacitatea campaniei dvs. Funcția sa de analiză a datelor vă oferă o perspectivă asupra succesului campaniei dvs., în timp ce segmentarea listei vă va asigura că trimiteți e-mailul către categoria potrivită de persoane.

În plus, puteți integra această platformă cu orice CRM, site web sau platformă de comerț electronic, chiar și fără cunoștințe HTML. Moosend are, de asemenea, un API pe care îl puteți folosi cu orice limbaj de programare.

Aplicațiile acceptate sunt Zapier, MailChimp, WooCommerce, HubSpot, Magento, Active Campaign, Elementor, Zendesk, Salesforce, Pabbly, Bouncer, Drupal, Xero, Freshbooks, Zoho și multe altele.

Fiverr pentru angajarea de profesioniști pentru Email Blast

În cazul în care nu doriți să utilizați nicio aplicație, dar sunteți prea ocupat pentru a trimite e-mailurile manual, puteți utiliza piața online Fiverr pentru a angaja oameni care să trimită e-mailuri în bloc în numele dvs. Aici, profesioniști din întreaga lume își oferă serviciile. Le puteți alege în funcție de evaluări și buget.

Concluzie

Explozia prin e-mail este o modalitate accesibilă de a ajunge la publicul dvs. Cu toate acestea, o abordare nesegmentată ar putea face ca campaniile dvs. să eșueze. Cu strategia corectă de explozie prin e-mail care include personalizare, consecvență și segmentare a listelor, companiile își pot crește vânzările și își pot atinge obiectivele.

Puteți, de asemenea, să beneficiați de ajutorul unor aplicații de e-mail robuste pentru a face campania dvs. un succes. Acum că știți ce caracteristici ar trebui să aibă instrumentul dvs. de e-mail, alegerea uneia va deveni mai ușoară. Dacă ești interesat, poți să te uiți la cele mai bune platforme de email marketing.