03/28/2024

Cum să dezactivați urmărirea e-mailurilor în Gmail

Nu se răspunde la toate e-mailurile. Este de la sine înțeles că o persoană obișnuită ignoră probabil câteva e-mailuri în fiecare săptămână și adesea tipurile de e-mailuri care sunt ignorate sunt de un anumit tip. S-ar putea să încerce să vă vândă ceva, s-ar putea să încerce să vă facă să vă înscrieți la un serviciu aleatoriu sau ar putea fi pur și simplu un memento ocazional sau o promovare de la un serviciu pe care îl utilizați deja. Indiferent, aceste e-mailuri inofensive pe care le ignori adesea tind să urmărească dacă au fost deschise sau nu. Ei fac acest lucru inserând un pic de cod în e-mail care nu este vizibil în corp. Nu este rău în asta, cu excepția faptului că s-ar putea să vă trimită e-mail în mod compulsiv și este puțin pe partea de urmărire a e-mailurilor. Dacă utilizați Gmail și Chrome sau Firefox, puteți utiliza extensia Ugly Email pentru a verifica dacă există e-mailuri urmărite și pentru a dezactiva urmărirea e-mailurilor în Gmail.

Dezactivați urmărirea e-mailului

Instalați E-mail urat extensia din browser. După ce este instalat, se va deschide automat Gmail într-o filă nouă.

Fiecare e-mail din căsuța dvs. de e-mail Gmail va avea lângă el o pictogramă care reprezintă starea de urmărire a e-mailului respectiv. Dacă vedeți o pictogramă ochi lângă titlul unui e-mail, acesta are un tracker care spune expeditorului dacă ați deschis e-mailul sau nu.

Deci, lucrul grozav al acestei extensii este că acolo unde detectează e-mailurile urmărite, dezactivează automat trackerele pe care le folosesc. Puteți deschide un e-mail care are un tracker în el, iar expeditorul nu va ști dacă l-ați deschis sau nu. Nu există nicio intervenție a utilizatorului implicată în proces.

  5 considerente cheie atunci când utilizați mai multe monitoare cu un laptop

Ugly Email reușește să detecteze majoritatea dispozitivelor de urmărire a e-mailurilor, totuși, nu le va detecta pe fiecare dintre ele. Aceasta este o lucrare în desfășurare, iar dezvoltatorii extensiei lucrează activ pentru a include detectarea pentru tot mai multe servicii de urmărire.

Marketing 101

Faptul că e-mailurile sunt urmărite poate fi șocant, dar aceasta este o practică de bază în ceea ce privește marketingul prin e-mail. Unii ar susține că nu este diferit de Google care vă arată reclame pe baza e-mailurilor pe care le primiți. Nu este strict ilegal, dar cu siguranță umbros. Urmărirea e-mailurilor se desfășoară de mult timp, iar unele instrumente de urmărire depășesc doar verificarea dacă a fost deschis un e-mail. E-mailurile care includ un îndemn, de exemplu, un buton de înscriere sau un buton care vă încurajează să cumpărați articole la reducere sau să aplicați un cod promoțional, pot avea propriul lor tracker care spune expeditorului dacă ați dat clic sau nu pe care apoi se traduce într-o campanie de email marketing de succes (sau nereușită). Ai fi surprins cât de multă gândire și analiză se pun în toate acestea.

x