03/29/2024

Cum să creați și să gestionați un cuprins în Microsoft Word

Utilizarea unui cuprins în documentul dvs. facilitează navigarea cititorului. Puteți genera un cuprins în Word din titlurile utilizate în documentul dvs. Iată cum să o faci.

Adăugați un cuprins

Indiferent de dimensiunea documentului dvs., utilizarea unui cuprins poate direcționa cititorul exact unde trebuie să fie. Pe lângă faptul că face documentul mai ușor de citit, un cuprins face, de asemenea, mai ușor pentru autor să revină și să adauge sau să elimine conținut, dacă este necesar.

În mod implicit, Word generează un cuprins folosind primele trei stiluri de titlu încorporate (Tit 1, Titlu 2 și Titlu 3). Pentru a aplica stiluri de titlu, selectați stilul special din fila „Acasă”. Dacă nu sunteți mulțumit de tipurile de stiluri de titlu disponibile, puteți schimba stilul de antet implicit.

Puteți gestiona acest lucru în două moduri diferite. Puteți fie să aplicați stilurile de titlu fiecărei secțiuni după ce ați terminat documentul, fie să le adăugați pe măsură ce mergeți.

După ce ați aplicat stilurile de titlu, este timpul să introduceți cuprinsul. Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să puneți cursorul acolo unde doriți să apară cuprinsul. Odată gata, mergeți la fila „Referințe” și selectați „Cuprins”.

Va apărea un meniu derulant. Aici, puteți alege dintre cele trei mese diferite încorporate.

Singura diferență dintre Tabelul automat 1 și 2 este titlul, care este „Cuprins” și, respectiv, „Cuprins”. Selectând fie Tabelul automat 1, fie 2, se va crea cuprinsul folosind numele titlurilor.

  Cum să editați mesajele pe iPhone, iPad și Mac

Dacă ați ales opțiunea „Tabel manual” din meniul derulant „Cuprins”, atunci acesta va insera un șablon pentru dvs. pe care va trebui să îl editați singur.

Este posibil să observați în acest cuprins că există sub-niveluri. Fiecare nivel reprezintă un stil de titlu în documentul dvs. Deci, dacă utilizați tabelul automat și doriți sub-niveluri în ToC, va trebui să utilizați titlul 1 pentru nivelul 1, titlul 2 pentru nivelul 2 și titlul 3 pentru nivelul 3.

Dacă doriți ca cuprinsul dvs. să fie mai adânc decât primele trei stiluri de titluri, puteți face și asta. În meniul drop-down când faceți clic pe butonul „Cuprins”, alegeți opțiunea „Cuprins personalizat”.

În fereastra Cuprins care se deschide, faceți clic pe butonul „Opțiuni”.

În fereastra Opțiuni pentru Cuprins, lângă fiecare stil disponibil pe care doriți să-l utilizați (acestea sunt stiluri încorporate în Word, care încep cu Titlul 4), introduceți nivelul TOC pe care doriți să îl utilizați. Faceți clic pe „OK” când ați terminat.

Actualizarea cuprinsului

Dacă trebuie vreodată să adăugați sau să eliminați o secțiune din documentul dvs., puteți actualiza cu ușurință cuprinsul pentru a reflecta acele modificări. Pentru a vă actualiza cuprinsul, selectați-l, faceți clic pe „Actualizați tabel” în meniul pop-up care apare, apoi alegeți dacă doriți să actualizați numai numerele paginilor sau întregul tabel. Faceți clic pe „OK” pentru a aplica modificările.

Cuprinsul dvs. va fi acum actualizat.

Eliminarea Cuprinsului

Eliminarea cuprinsului este simplă. Tot ce trebuie să faceți este să îl selectați și apoi să faceți clic pe săgeata din meniul care apare.

În partea de jos a meniului drop-down, selectați „Eliminați cuprins”.

  9 Cel mai bun software de management al echipei sportive pentru a vă gestiona echipa

Cuprinsul dvs. va fi acum eliminat din document.