03/28/2024

Cum să copiați folderele Google Drive

Dacă trebuie să copiați un dosar Google Drive dintr-un browser web, Google nu vă facilitează. Dar puteți folosi o soluție sau descărca aplicația desktop pentru o abordare mai simplificată.

Copiați dosare utilizând Google Drive (un fel)

Google Drive nu oferă o modalitate de a copia un folder și tot conținutul acestuia atunci când utilizați aplicația bazată pe web. În schimb, trebuie să copiați conținutul folderului, să creați un folder nou și apoi să lipiți totul în folderul de destinație.

Pentru a ocoli toate acestea, porniți browserul, mergeți la Google Driveși deschideți folderul pe care doriți să îl copiați. Apăsați Ctrl+A pe Windows sau Command+A pe Mac pentru a selecta toate fișierele, faceți clic dreapta, apoi faceți clic pe „Fă o copie”.

Google Drive face o copie a fiecărui fișier pe care l-ați selectat, îl plasează în folderul curent și adaugă „Copy of” înaintea numelui fiecărui element.

Acum, selectați toate copiile fișierelor, faceți clic dreapta, apoi faceți clic pe „Mutați în”.

Clic

Alegeți directorul în care doriți să fie stocate copiile, apoi faceți clic pe pictograma „Folder nou” din colțul din stânga jos.

Apasă pe

Dați un nume noului folder, apoi faceți clic pe pictograma bifă.

În cele din urmă, faceți clic pe „Mutați aici” pentru a muta toate fișierele selectate în acest director.

Clic

Toate fișierele dvs. ar trebui să fie mutate în folderul pe care tocmai l-ați creat.

Aceasta este o metodă complicată și ar trebui să fie mult mai ușoară.

  16 Șabloane de foi de calcul Excel pentru finanțe personale pentru gestionarea banilor

Copiați folderele utilizând Backup și sincronizare

Ca alternativă, dacă aveți Backup și sincronizare instalat pe computer, puteți copia folderele Google Drive direct din aplicația desktop fără a fi nevoie să deschideți un browser web. Această abordare, spre deosebire de soluția din metoda anterioară, este simplă. Doar copiați un dosar și tot conținutul său într-o altă destinație – nici un mod prostesc, neîntrerupt de a face lucrurile.

Pentru acest ghid, folosim Backup și sincronizare pentru Windows, dar funcționează identic pe macOS.

Lansați aplicația pentru desktop Backup și sincronizare și lăsați toate fișierele și folderele să se sincronizeze cu cloud înainte de a începe. Pictograma ar trebui să arate astfel când este completă.

După finalizarea sincronizării, deschideți File Explorer pe Windows sau Finder pe Mac, deschideți folderul Google Drive, faceți clic dreapta pe folderul pe care doriți să-l duplicați, apoi faceți clic pe „Copy”.

Faceți clic dreapta pe folderul pe care doriți să-l copiați, apoi faceți clic

Alternativ, puteți face un singur clic pe folder și apoi apăsați Ctrl+C pe Windows sau Command+C pe Mac pentru a-l copia.

Apoi, navigați la directorul de destinație – sau oriunde doriți să copiați acest folder – faceți clic dreapta, apoi faceți clic pe „Lipire” sau apăsați Ctrl+V pe Windows sau Command+V pe Mac.

Clic

La fel, folderul este copiat în directorul curent.

Backup and Sync sincronizează imediat dosarul cu Google Drive, astfel încât să îl puteți accesa de oriunde.

Până când Google integrează comenzi de copiere și inserare în Drive, cele două metode de mai sus sunt singurele modalități prin care puteți copia un folder. Backup and Sync este opțiunea cea mai simplă și ușor de utilizat, dar mai întâi trebuie să instalați și să configurați corect aplicația pe desktop.

  8 comenzi Docker esențiale pentru începători

x