Cum să câștigi la fericirea clienților cu Freshworks

Satisfacția clienților este unul dintre cei mai importanți indicatori de calitate pentru afaceri și ar trebui să luați în considerare implementarea unor produse de top pentru a vă configura operațiunile de afaceri și sistemul de asistență pentru clienți. Vă ajută să oferiți cel mai bun serviciu pentru clienți.

Produsele Freshworks, cum ar fi Freshsales, Freshchat, Freshservice, Freshteam și Freshmarketer, vă ajută să vă creșteți vertiginos afacerea și să vă faceți clienții mai fericiți ca niciodată.

Fericirea clienților este cuvântul la modă actual. Este un fapt că clienții fericiți sunt clienți fideli. Și clienții fideli au șanse mai mari să recomande produsul sau serviciul dvs. prietenilor și familiei.

Iată chestia: fericirea clienților este un sport de echipă. Trebuie să aduci întreaga echipă la bord pentru a câștiga fericirea clienților. Toată lumea trebuie să fie pe aceeași pagină: echipele de marketing, vânzări și asistență.

După aceea, puteți să vă serviți mai bine clienții și să le rezolvați eficient toate întrebările. Freshworks este unul dintre cele mai populare programe de servicii pentru clienți de pe piață, care vă îndeplinește toate nevoile de asistență pentru clienți.

Înainte de a ne aprofunda în Freshworks, să ne uităm la provocările cu care se confruntă companiile de servicii pentru clienți.

Provocări de servicii pentru clienți

Atunci când are de-a face cu clienții, departamentul de implicare a clienților se confruntă cu multe dificultăți. Câteva exemple sunt date mai jos:

Manipularea clienților supărați

Când ceva nu merge bine, clienții devin nemulțumiți și pot scrie recenzii proaste pentru produsul sau serviciul dvs. pe google sau pe alte platforme. În lumea serviciului pentru clienți, povești ca aceasta sunt obișnuite. Provocarea este de a gestiona cu grație clienții dezamăgiți. Opinia clientului despre compania dvs. poate fi influențată de modul în care îi răspundeți.

Asigurați-vă că simpatizați cu clienții supărați ori de câte ori îi întâlniți și păstrați-vă calmul.

Cerere nerezonabilă din partea unui client

Clienții solicită ocazional reduceri, funcții sau personalizări pe care nu le oferi. Aceste situații apar frecvent pentru persoanele care lucrează în serviciul pentru clienți.

Mai întâi trebuie să determinați dacă puteți satisface cerințele clienților. Dacă da, care va fi costul – în termeni de timp, resurse și bani?

Și, în sfârșit, trebuie să o analizezi în raport cu suma pe care clientul ți-o va plăti. Dacă justifică ecuația, poți continua.

Lipsa instrumentelor adecvate

Clienții tăi sunt nerăbdători. Vor o soluție rapidă la întrebarea lor. Ei nu au timp să aștepte și să se aștepte să-i întâlnești oriunde preferă să comunice. Poate afecta întregul proces al călătoriei unui cumpărător și ceea ce percep aceștia despre compania ta.

Rezolvarea interogărilor clienților la fața locului, pe canalul lor de comunicare preferat, necesită o configurare omnicanal și instrumente adecvate pentru a comunica și rezolva întrebările clienților.

  Toate porturile computerului/PC-ului dvs. explicate

Fluxurile de lucru pentru serviciul clienți nu sunt coordonate cu călătoria clientului.

Dacă fluxurile de lucru de asistență pentru clienți nu sunt mapate, blocajele sau defecțiunile pot trece neobservate și nesupravegheate. În plus, dacă clienții întâmpină prea multe dificultăți pe parcurs, ar putea renunța complet pentru că nu le-a îndeplinit așteptările.

Pentru a satisface așteptările în schimbare ale clienților, trebuie să înțelegeți temeinic piața țintă, interacțiunile acestora cu marca dvs. și ce au nevoie și ce doresc de la dvs.

Te confrunți cu aceleași provocări și vrei să știi cum să păstrezi clienții și să oferi cel mai bun serviciu pentru clienți?

Încercați Freshworks pentru serviciul dvs., dar înainte de asta, să verificăm de ce este important să păstrați clienții.

De ce este esențial să păstrezi un client decât să achiziționezi unul nou?

Clienții mulțumiți de produsul sau serviciul dvs. vor avea încredere că afacerea dvs. le înțelege nevoile și este dedicată să-i ajute să-și atingă obiectivele pe termen lung.

Păstrarea clienților este unul dintre cele mai dificile și mai importante lucruri de făcut. Prin urmare, păstrarea unui client este mult mai importantă decât găsirea unuia nou.

Dacă încercați să conduceți o afacere sustenabilă pe termen lung, trebuie să vă asigurați că clienții dvs. actuali primesc cele mai bune servicii posibile. Trebuie să căutați modalități de a-i menține implicați și de a vă asigura că sunt la curent cu produsele sau serviciile dvs.

A face clientul mulțumit de produsul sau serviciul dvs. ar trebui să facă parte din călătoria cumpărătorului dvs., iar instrumente precum Freshworks vă ajută să vă serviți mai bine clienții.

Freshworks vă va ajuta organizația să ofere valoare în următoarele moduri:

  • Faceți eficient procesul de integrare a clienților.
  • Oferiți clienților experiențe individualizate.
  • Obțineți feedback și implementați un canal de feedback pentru clienți.
  • Porniți un program pentru păstrarea clienților.
  • Stabiliți o buclă de feedback pentru clienți
  • Recompensați avocații și clienții devotați

Și poți face toate aceste lucruri cu produsele Freshworks.

Cum funcționează Freshworks cel mai bine dacă vrei ca clienții tăi să fie fericiți?

Freshworks este un furnizor de servicii sănătos bazat pe SaaS din întreaga lume. Este ușor de înțeles și utilizat.

În plus, se concentrează pe toate tipurile de întreprinderi, mari sau mici. Ajută companiile să ofere clienților lor cele mai bune servicii posibile.

Acum să verificăm principalele caracteristici ale Freshworks.

Managementul Contactelor și Raportarea

Sortarea datelor și a clienților potențiali este una dintre cele mai semnificative dificultăți în gestionarea clienților.

Freshworks are o componentă puternică de sortare a datelor datorită funcționalității sale de deduplicare a datelor, care este susținută de motorul său AI. Oferă mementouri și alerte pentru a-i ajuta pe agenți să rămână la curent cu contactele cu clienții lor. Te avertizează chiar și atunci când o afacere putrezește sau un contact cu un client a devenit învechit și necesită atenție.

Un prospect este punctul de plecare al fluxului de lucru CRM în Freshworks și servește drept punct de intrare. Plumbul va deveni în cele din urmă un contact, în funcție de pragul setat. Aici, detaliile companiei asociației vor fi deja completate cu numele persoanei pentru a vă fi mai ușor să le înțelegeți rapid.

Sistemul extrage date pentru anumite contacte din diverse surse, inclusiv Facebook, Twitter și LinkedIn. În acest fel, puteți determina zonele de interes ale contactului și puteți utiliza acele informații pentru a vă ajuta să începeți o conversație cu acesta. Clientii potențiali pot fi filtrati folosind diverse criterii și obțineți un scor potențial pentru fiecare succes pe care îl aveți cu ei.

  Gestionați-vă finanțele afacerii cu contul de verificare Novo

Asistent de inteligență artificială

Pentru a utiliza datele istorice și a efectua analize care îmbunătățesc procesele, Freshworks folosește asistentul său de inteligență artificială, Freddy. Vă oferă previziuni și perspective care vă vor ajuta să câștigați mai multe oferte. Vă avertizează asupra zonelor în care activitatea sa schimbat brusc, permițându-vă să răspundeți rapid la aceste situații.

Freddy vă va anunța dacă sunteți pe cale să încheiați o afacere sau să pierdeți un client în funcție de nivelul de activitate și vă va ajuta să găsiți oferte care merită.

Opțiuni de comunicare

Abilitatea de a comunica eficient este unul dintre cele mai importante aspecte ale managementului clienților, iar Freshworks are multe caracteristici pentru a sprijini acest lucru.

Înregistrarea apelurilor, apelurile VoIP integrate și șabloanele de e-mail sunt toate incluse pentru a ușura urmărirea și pentru a preveni introducerea manuală a actualizărilor. Scopul este de a realiza toată comunicarea prin intermediul software-ului. Valorile de urmărire incluse cu șabloanele de e-mail permit agenților să vadă care clienți potențiali sunt cei mai eficiente.

Puteți conecta orice cont de e-mail compatibil IMAP la Freshworks, inclusiv Gmail, Microsoft Office 365, Zoho Mail și altele.

Capacitatea acestui CRM de automatizare a sarcinilor manuale se numără printre punctele sale principale. Drept urmare, software-ul este simplu să configureze fluxuri de lucru și declanșatoare care vă anunță când sunt atinse anumite repere.

Produsele Freshworks

Freshworks oferă șase produse care vă vor ajuta să vă creșteți fericirea clienților într-un mod organizat: –

  • Freshdesk
  • Freshchat
  • Vânzări proaspete
  • Proaspăt marketer
  • Serviciu proaspăt
  • Freshteam
  • Freshdesk

    Un instrument de asistență pentru clienți bazat pe cloud, bogat în funcții și ușor de utilizat, este Freshdesk. Puteți ajuta clienții folosind canalele lor de comunicare preferate cu diverse opțiuni de asistență, inclusiv chat live, e-mail, telefon și rețele sociale.

    Prețurile Freshdesk pornesc de la un plan de creștere de la 14,77 USD/agent/lună pentru afaceri în creștere până la 85,01 USD/agent/pe lună pentru nivel de întreprindere. De asemenea, oferă planuri gratuite pentru până la 10 agenți pentru startup-uri.

    Freshchat

    Implicarea clienților, vânzările și asistența pot fi realizate prin Freshchat. Aduce continuitatea aplicațiilor de mesagerie pentru consumatori companiilor, ajutându-le să convertească vizitatorii și să-i încânte pe clienți.

    Prețurile Freshchat pornesc de la un plan de creștere de la 14,77 USD/agent/lună pentru afaceri în creștere până la 85,01 USD/agent/pe lună pentru nivel de întreprindere. De asemenea, oferă planuri gratuite pentru până la 100 de agenți pentru startup-uri. Planul Freshchat gratuit include, de asemenea, chatbot și analize chatbot.

    Vânzări proaspete

    Ești în căutarea unui CRM? Pentru echipele dvs. de vânzări și marketing, luați în considerare Freshsales (anterior Freshworks CRM), un CRM bazat pe cloud. Întreprinderile mici și mari deopotrivă pot folosi software-ul inovator de afaceri oferit de Freshsales CRM pentru a ajuta companiile să se dezvolte mai rapid.

    Prețurile Freshsales pornesc de la planul de creștere de la 14,77 USD/agent/lună pentru afaceri în creștere până la 85,01 USD/agent/pe lună pentru nivelul întreprinderii.

    Proaspăt marketer

    Pe lângă faptul că vă ajută să vă gestionați contactele și listele, să proiectați și să furnizați campanii de marketing eficiente și să automatizați marketingul prin e-mail, Freshmarketer este o suită de automatizare a marketingului cu funcții complete. Este și mai simplu să păstrați date organizate și uniforme despre clienții și clienții dvs. potențiali, datorită integrării Fresh Market-Freshsales.

      14 șabloane gratuite de colaj pentru a vă îmbunătăți jocul de rețele sociale

    Prețurile Freshmarketer pornesc de la un plan de creștere de la 19,71 USD/lună pentru afaceri în creștere până la 310,74 USD/lună pentru nivel de întreprindere. Planul gratuit Freshmarket oferă 100 de contacte de marketing pe lună și permite etapele ciclului de viață al contactului, integrarea Shopify, urmărirea site-ului web și crearea de campanii de marketing prin e-mail.

    Serviciu proaspăt

    Organizațiile își pot eficientiza operațiunile IT cu ajutorul Freshservice, un birou de asistență IT bazat pe cloud și o soluție de gestionare a serviciilor. Caracteristicile soluției includ o bază de cunoștințe online, un portal de autoservire și un sistem de bilete.

    Prețurile Freshservice pornesc de la planul de pornire de la 18,34 USD/lună pentru afaceri în creștere la 73,41 USD/lună pentru nivelul de întreprindere. Freshservice oferă 21 de zile de probă gratuită cu toate caracteristicile planurilor plătite.

    Freshteam

    Pentru afaceri în expansiune, Freshteam este un software inteligent de resurse umane. Cu Freshteam, puteți recruta, angaja și îmbarca noi angajați, în afara angajaților care pleacă, puteți gestiona datele angajaților și puteți profita de timpul liber – totul într-o singură locație.

    Prețurile Freshteam pornesc de la un plan de creștere de la 1 USD/angajat/lună pentru afaceri în creștere până la 4 USD/angajat/lună pentru nivel de întreprindere. Freshteam este gratuit pentru totdeauna pentru până la 50 de angajați, permițând trei postări de locuri de muncă active, flux de lucru personalizat de angajare, vizualizare a canalului de candidați și alte funcții HRIS și timeoff.

    Alternativa Freshworks

    Deși Freshworks este cel mai bun instrument, este întotdeauna cel mai bine să comparați caracteristicile cu produse similare pentru mai multă claritate. Să verificăm alternativele Freshdesk.

    Zoho

    Zoho este un software cloud. Oferă software pentru productivitate și colaborare și instrumente pentru afaceri online, inclusiv procesare de text, foi de calcul, prezentări, baze de date, luare de note, wiki-uri, conferințe web, management de proiect, facturare și alte dispozitive.

    Freshdesk are un sistem de chat și telefon încorporat, ceea ce îl face o adevărată soluție omnicanal. Prin urmare, Freshdesk vă permite să beneficiați complet de o soluție omnicanal eficientă, spre deosebire de Zoho Desk, care vă permite doar să utilizați un sistem telefonic care nu este inclus în biroul de asistență.

    Zendesk

    Zendesk se străduiește să sporească implicarea clienților pentru echipele de asistență, vânzări și succes.

    Ajută la colectarea datelor, evaluarea și îmbunătățirea experienței complete a clienților. Primiți automat rapoarte detaliate despre întrebările clienților, oferiți eficiență AI pentru a rezolva biletele și multe alte lucruri.

    Zendesk oferă instrumente pentru echipele de vânzări și nu are un produs de marketing, dar Freshdesk poate fi utilizat independent sau împreună cu alte produse Freshworks. Clienții Zendesk apreciază capacitatea de personalizare, extensibilitate și o bază vastă de utilizatori.

    Concluzie

    Freshworks este o companie de software care oferă servicii de asistență online. Ajută companiile să își gestioneze clienții și să-și îmbunătățească satisfacția clienților și să le reducă costurile de asistență.

    Freshworks este extrem de benefic pentru companiile care caută o soluție de asistență rentabilă. Este ușor de utilizat, bazat pe cloud, ușor de accesat și gestionează toate nevoile dvs. de asistență pentru clienți.

    Freshworks este o soluție completă care vă va ajuta să gestionați afacerile și să serviți clienții din toate sectoarele cu gama sa largă de produse. Proprietarii de afaceri ar trebui să ia în considerare implementarea produselor Freshworks pentru afacerea lor și strategia de succes a clienților.

    De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune programe de gestionare a contactelor pentru întreprinderile mici și mijlocii.