Magazinul Google Play găzduiește toate abonamentele în aplicație configurate folosind dispozitivul Android. Când sunteți gata să nu mai plătiți pentru abonamente săptămânale, lunare sau anuale, iată cum să anulați plata automată folosind telefonul Android și Magazinul Play de pe web.
Cum să anulați un abonament la magazinul Google Play pe Android
Cel mai simplu mod de a anula abonamentele la aplicații Android este să folosești smartphone-ul tău Android.
Începeți prin a lansa aplicația „Play Store”. Dacă nu îl găsiți pe dispozitiv, glisați în sus pe ecranul de pornire pentru a deschide sertarul de aplicații și apoi derulați până când găsiți aplicația.
Apoi, atingeți pictograma meniului hamburger din colțul din stânga sus al interfeței.
Atingeți opțiunea „Abonamente” găsită la jumătatea listei.
Acum ar trebui să vedeți fiecare abonament pentru care plătiți prin Magazinul Google Play. Atingeți abonamentul pe care doriți să îl anulați.
Selectați linkul „Anulați abonamentul” aflat în partea de jos a paginii.
Furnizați un motiv pentru anularea abonamentului și apoi atingeți butonul „Continuați”.
Confirmați că doriți să anulați abonamentul Play Store al aplicației Android selectând butonul „Anulați abonamentul”.
Abonamentul la aplicație va rămâne activ până la sfârșitul perioadei de facturare.
Dacă este un abonament nou, este posibil să puteți solicita o rambursare din Magazinul Google Play.
Cum să anulați un abonament la magazinul Google Play de pe web
Dacă nu mai aveți acces la un dispozitiv Android sau dacă vă gestionați finanțele de pe computer, puteți anula abonamentele la aplicații prin intermediul site-ului web al Magazinului Google Play.
Începeți prin a vizita Magazin Google Play din browserul ales de dvs. De acolo, selectați linkul „Abonamentele mele” găsit în bara laterală din stânga.
Apoi, faceți clic pe butonul „Gestionați” din partea dreaptă a ecranului, care este asociat cu abonamentul pe care doriți să îl anulați.
Selectați opțiunea „Anulați abonamentul” aflată în partea de jos a meniului pop-up.
În cele din urmă, faceți clic pe butonul „Anulați abonamentul” pentru a vă confirma decizia.
Din nou, abonamentul va rămâne activ până la sfârșitul perioadei de facturare.